Ja, dan had die er maar bij moeten spugen, dan was het in ieder geval gelijk op geweestquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:01 schreef JohnDope het volgende:
Ook op dit punt verliest Huubje weer van Brian.
Nicccccce
Huub! Wat goed dat je hier op reageert!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:04 schreef Huubdgk het volgende:
even voor alle duidelijkheid,,
Claire en ik dachten gisteren na de voetbalwedstrijd dat we even lekker uit konden gaan. Stom idee, mensen zijn dronken mensen zijn irritant, mensen kennen hun grenzen niet. We zijn na het voetbal kijken dus shoarma wezen eten met een stel, daarna zijn we naar een club/disco geweest. Bij het verlaten van die disco ging het mis. Een of andere uitslover deed beetje moeilijk nadat hij eerder op de avond al problemen zocht. Kon ze toen vermijden maar nu niet, er werd wat geduwd getrokken, Claire die er zo zat van was om de hele avond herkend, aangegaapt en aangesproken te worden ervaarde dit als de spreekwoordelijke druppel, en liep weg. Het opstootje kon redelijk snel gesust worden en ik ging achter haar aan...
Ja, we hebben dus op de weg naar huis ruzie over gehad, he ik kan je verzekeren dat dit leven veel stress op je zet. Dus ook op Claire en Huub.
Nee, ik heb Claire niet geslagen. Mensen die dit hebben gezien zijn er niet, want voor de eerste en laatste keer, dat is niet gebeurd. We zitten hier nu naast elkaar achter de laptop, behoorlijk ontdaan over gisteravond, maar meer over het feit dat we steeds meer beseffen dat we na 1 uur snachts echt niet meer de stad in kunnen gaan.
Dit zijn de feiten,
grtz
Huub en Claire
Bedankt voor je uitleg Huub.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:04 schreef Huubdgk het volgende:
Nee, ik heb Claire niet geslagen. Mensen die dit hebben gezien zijn er niet, want voor de eerste en laatste keer, dat is niet gebeurd. We zitten hier nu naast elkaar achter de laptop, behoorlijk ontdaan over gisteravond, maar meer over het feit dat we steeds meer beseffen dat we na 1 uur snachts echt niet meer de stad in kunnen gaan.
Dit zijn de feiten,
grtz
Huub en Claire
Ja Huupertje, bekend zijn heeft ook zo zijn vele nadelenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:04 schreef Huubdgk het volgende:
Claire en ik dachten gisteren na de voetbalwedstrijd dat we even lekker uit konden gaan. Stom idee, mensen zijn dronken mensen zijn irritant, mensen kennen hun grenzen niet. We zijn na het voetbal kijken dus shoarma wezen eten met een stel, daarna zijn we naar een club/disco geweest. Bij het verlaten van die disco ging het mis. Een of andere uitslover deed beetje moeilijk nadat hij eerder op de avond al problemen zocht. Kon ze toen vermijden maar nu niet, er werd wat geduwd getrokken, Claire die er zo zat van was om de hele avond herkend, aangegaapt en aangesproken te worden ervaarde dit als de spreekwoordelijke druppel, en liep weg. Het opstootje kon redelijk snel gesust worden en ik ging achter haar aan...
Ja, we hebben dus op de weg naar huis ruzie over gehad, he ik kan je verzekeren dat dit leven veel stress op je zet. Dus ook op Claire en Huub.
Dit zijn de feiten,
grtz
Huub en Claire
Huub ben blij dat je reageert, maar het meisje wat het gezien heeft is echt geen reller en die geloof ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:04 schreef Huubdgk het volgende:
---knip ---
Dit zijn de feiten,
grtz
Huub en Claire
quote:
De feiten zijn dat je een misselijke agressieve inslag hebt en niet tegen drank kunt. De feiten zijn ook dat je dol bent op drank. Gemiep over bekendheid en lastig gevallen worden is bullshit. Je wil graag bekend zijn, deal er dan ook mee!!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:04 schreef Huubdgk het volgende:
Dit zijn de feiten,
grtz
Huub en Claire
Fijn dat je reageert Huub.Bart had jullie al gewaarschuwd,na 1 uur krijg je dit gelazer en ik zou er ook gek van worden.Dit zijn nu de minder leuke dingen.Mensen zien jullie als persoonlijk bezit,want ze hebben alles voor je gedaan en de tegenstanders van je doen flink.En ruzie heeft elk stel hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:04 schreef Huubdgk het volgende:
Dit zijn de feiten,
grtz
Huub en Claire
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:04 schreef Huubdgk het volgende:
Nee, ik heb Claire niet geslagen. Mensen die dit hebben gezien zijn er niet, want voor de eerste en laatste keer, dat is niet gebeurd.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:36 schreef Phoebie het volgende:
Echt gebeurd. Ik heb het gezien. (ik zat er naaaast haha)
Ze maakten heel veel herrie, en liepen ons schelden voorbij. Clair een beetje jankerig.
Toen liepen ze een zijstraat in en konden we ze alleen nog horen.
Echt schreeuwen en Clair janken "niet doen niet doen".
Toen ben ik gaan kijken want ik kan daar slecht tegen. Ook als ik ze niet had gekend had ik het gedaan.
Ze zagen mij niet, maar ik zag Huub Clair 2x een mep geven (soort backhand) met zn vlakke hand tegen haar lijf.
Ze maakten zo veel herrie dat er echt mensen op af kwamen, voor ik iets kon doen liepen ze verder, ik had geen zin om er achteraan te gaan. Maar het zal me niet verbazen als er filmpjes van vannacht opduiken op youtube.
Gewoon heel dom van ze. En vooral van Huub.
Spreekt hier Nathanael?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
deal er dan ook mee!!
quote:
Die vuige kutkabouter blijft manipuleren, liegen en draaien, deed hij ook een maand of 18 in die villa. Hij gaf aan dat hij buiten DGK niet veel anders is dan binnen, één en één is dan twee.quote:
Zeg, het is nu gewoon een user hè? Doe es dimmen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die vuige kutkabouter blijft manipuleren, liegen en draaien, deed hij ook een maand of 18 in die villa. Hij gaf aan dat hij buiten DGK niet veel anders is dan binnen, één en één is dan twee.
Een misselijk over het paard getild kereltje vind ik hem, met al z'n geblaat. Plaats vier in de finale is meer dan terecht......
Geen denken aan dat ik dim. Iemand die met z'n handen aan vrouwen zit zou per direct een ban moeten krijgen, niet degene die het over het voetlicht brengt. Hij heeft ooit ook Hedda geslagen, Lieke ernstig lastig gevallen. Iemand die één keer slaat, doet het ook een tweede keer....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Zeg, het is nu gewoon een user hè? Doe es dimmen.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die vuige kutkabouter blijft manipuleren, liegen en draaien, deed hij ook een maand of 18 in die villa. Hij gaf aan dat hij buiten DGK niet veel anders is dan binnen, één en één is dan twee.
Een misselijk over het paard getild kereltje vind ik hem, met al z'n geblaat. Plaats vier in de finale is meer dan terecht......
Mijn eerste reaktie was dan ook even Claire een mailtje sturen, 2 kanten aan het verhaal he.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:26 schreef Desii het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat jullie allemaal Huub zijn verhaal geloven, en heel Buffy-Jan der verhaal terzijde leggen.
De reden waarom ze ruzie hebben zal waar zijn, maar dat hij haar geduwd/geslagen heeft op het lichaam (ik vrees van wel)
En dat hoeft hij op dit forum ook niet toe te geven, maar ik hoop wel dat hij er aan gaat werken
En dit zeg ik niet omdat ik een hekel aan Huub zou hebben........ JUIST NIET!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |