Touché nummer 2.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Loop niet te miepen rooie, je doet er zelf knalhard aan mee......de mond vol over goed gedrag maar als iemand ook maar iets over Huub zegt, dan speel je het zelf ook op de user, wat een lol......zie hieronder je posting
Commotie om Huub #4
Ja het is precies hetzelfdequote:Op zondag 15 juni 2008 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Loop niet te miepen rooie, je doet er zelf knalhard aan mee......de mond vol over goed gedrag maar als iemand ook maar iets over Huub zegt, dan speel je het zelf ook op de user, wat een lol......zie hieronder je posting
Commotie om Huub #4
Dat hoor je over een uur of 4quote:Op zondag 15 juni 2008 10:37 schreef noekje het volgende:
Huub, wat heeft Claire aan vandaag?
Nietus!!! Huub was altijd eerder het stinknest uit, dan die andere viezerikkenquote:
Tsssk dat was alleen maar om Fries eten te geven, daarna ging hij net zo hard verder stinkenquote:Op zondag 15 juni 2008 11:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nietus!!! Huub was altijd eerder het stinknest uit, dan die andere viezerikken
quote:Op zondag 15 juni 2008 11:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tsssk dat was alleen maar om Fries eten te geven, daarna ging hij net zo hard verder stinken![]()
wat moet het daar gestonken hebben op die slaapkamer
![]()
En wat heeft Huub zelf aan?quote:Op zondag 15 juni 2008 10:37 schreef noekje het volgende:
Huub, wat heeft Claire aan vandaag?
Ik denk wel dat Claire iets zwarts aantrekt.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:45 schreef Suikeroom het volgende:
ahh shit het is zondag dus Huub mag tot 3 uur uitslapen .. als ie straks maar niet die lelijke koeien blouse aandoet!!!
zwart staat Claire mooiquote:Op zondag 15 juni 2008 12:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Claire iets zwarts aantrekt.
en wat heb jij aangetrokken vanochtend......... ben 'k zo nieuwsgierig naar (je hebt toch wel wat aangetrokken héquote:Op zondag 15 juni 2008 12:45 schreef Suikeroom het volgende:
ahh shit het is zondag dus Huub mag tot 3 uur uitslapen .. als ie straks maar niet die lelijke koeien blouse aandoet!!!
Huub is toch ook een user.Dus kan tegen hem ook gewoon normaal worden gedaan.Dus klopt niet wat je zegtquote:Op zondag 15 juni 2008 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Commotie om Huub #4
linkje?quote:Op zondag 15 juni 2008 16:01 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb de foto's even bekeken op de site van manhattan, die onder diezelfde naam te vinden is op internet. Wat ontzettend leuk. Ik heb gezien. Huub-Claire-Eric-Palma-Bianca (DoB)-Mike (die Huub zoende)-Dennis-Hedda. Het zag er heel gezellig uit.
jaloers ?quote:Op zondag 15 juni 2008 16:18 schreef Suikeroom het volgende:
Huub aangenaam verrast dat ie van Claire een groupie mee naar huis mag nemen
[ afbeelding ]
nee joh ik gun het ''m.. groupie love is een mooi iets.. kijk deze man.. meer dan 1000 groupies in 20 jaar.. true story!!quote:
heeft hem geen goed gedaanquote:Op zondag 15 juni 2008 16:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee joh ik gun het ''m.. groupie love is een mooi iets.. kijk deze man.. meer dan 1000 groupies in 20 jaar.. true story!!
[ afbeelding ]
lijken wel allemaal nadia'squote:Op zondag 15 juni 2008 16:27 schreef Smash-it het volgende:
En Dennis heeft ook een leuke entourage![]()
[ afbeelding ]
Ja daar dacht ik ook net aan.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:36 schreef blomst het volgende:
Voor Micro:
Er waren toch nog een aantal goudenkooi gangers in Arnhem aanwezig:
[ afbeelding ]
Hahaha, dat is zeker weer 'in'. En Dennis heeft voor de spiegel geoefend om een tuitmondje te maken zo te zienquote:Op zondag 15 juni 2008 16:43 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens mij had Huub wel vergeten om scheermesjes op de bestellijst te zetten. En Joris was de hele bestellijst kwijt hahahaha
Gvd, de verrader !quote:
Ik denk in het Show subforum, je krijgt vast wel een PM van iemand als we over gaan.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:23 schreef Huubdgk het volgende:
jongens het was top gister, heb een verslagje ervan op mijn hyves staan....
ik heb genoten werkelijk waar, ben net wakker geworden met mijn lieve vrouw, en nee, niet met een groupie. Ook al waren die er weer gisteren rijkelijk aanwezig, gaat niets boven je eigen vrouw!
was een gezellige bende, maar wel heel druk en chaotisch allemaal! Waar gaan we verder als deze gesloten wordt????
Goedemiddag Huubquote:Op zondag 15 juni 2008 17:23 schreef Huubdgk het volgende:
ik heb genoten werkelijk waar, ben net wakker geworden met mijn lieve vrouw, en nee, niet met een groupie. Ook al waren die er weer gisteren rijkelijk aanwezig, gaat niets boven je eigen vrouw!
was een gezellige bende, maar wel heel druk en chaotisch allemaal! Waar gaan we verder als deze gesloten wordt????
Heb het gelezen! Zoals ik daar ook al zei, ik wacht geduldig af tot je een keer het Utrechtse nachtleven onveilig komt makenquote:Op zondag 15 juni 2008 17:23 schreef Huubdgk het volgende:
Stond Dennis niet 8 uur per dag voor de spiegel zijn piekjes te richten, van de twaalf uur dat ie wakker was?quote:Op zondag 15 juni 2008 16:46 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hahaha, dat is zeker weer 'in'. En Dennis heeft voor de spiegel geoefend om een tuitmondje te maken zo te zien
Ze moesten 100% staan snap dat dan!quote:Op zondag 15 juni 2008 17:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stond Dennis niet 8 uur per dag voor de spiegel zijn piekjes te richten, van de twaalf uur dat ie wakker was?
Het is ook echt leuk hier! Heb me altijd super vermaakt met het gezamelijk naar de streams kijken in de COS. En daarom is het ook echt top dat jij ook af en toe je gezicht laat zien hier. Vind ik echt!quote:Op zondag 15 juni 2008 17:32 schreef Huubdgk het volgende:
ja want vind het leuk op fok... over het algemeen
Sinharaja - This is my house!quote:Op zondag 15 juni 2008 17:38 schreef OudFruit het volgende:
Wat heb je gedraait Huub? Nog speciale aanraders waar jij van uit je plaatje kan gaan?
Oh, ik weet niet of ie dat gedraaid heeft hoor, haha. Was alleen het eerste nummer wat in me opkwam.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:41 schreef OudFruit het volgende:
Mja, dat nummer moest gedraaid worden heb ik het idee..het is wel een aardig nummer, maar nou niet je van het
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:52 schreef akveor het volgende:
Beste Huub,.
Nu dan ook maar eens een reactie van mij.
Alweer meer dan 3 weken geleden dat de finale was. Teleurstelling dat je niet won heb ik eigenlijk niet gehad. Het was al lang duidelijk dat je niet mocht winnen. Je zei het al vaak: “Ze kunnen niet bepalen wie wint maar wel degene die niet wint”. Het was al weken duidelijk. Door de gekleurde TV uitzendingen maakte je geen schijn van kans.
Het is dan ook voornamelijk dat wat mij, nog steeds, kwaad maakt. Ik vind het moeilijk. Ik voel me dan ook eerder bedonderd. Niet bedonderd omdat je niet hebt gewonnen maar om de illusie die geschapen is dat je kans had. Het heeft me 8 SMS-jes gekost maar dat was meer om een Feel Good gevoel voor mezelf te creeëren.
Meer dan anderhalf jaar heb ik DGK gevolgd met alle ups en downs. Agressie ben ik nooit mee eens geweest. Een dom excuus dat het goed zou scoren bij de kijkers vind ik ronduit een belediging voor de kijkers en streamers. Ook het boetesysteem heeft er voor gezorgd dat er meer agressie is gekomen. Wat mij betreft hadden jij, Brian en Amanda al lang moeten vertrekken nav al dat geweld. Het is in mijn ogen minachting naar de Nederlandse samenleving toe dat dit niet is gebeurt.
Toch was jij later mijn favoriet voortgekomen uit de erfenis van Sylvia. Zij was voor mij de enige echte winnaar. Zij bleef zichzelf en liet zich niet opjutten door de Febo. Dat jij ingestemd hebt met haar vertrek en Lieke daarvoor in de plaats hebt gekregen vind ik ronduit zwak. Met haar vertrek is me vooral duidelijk geworden dat er een bemiddelaar mistte in de villa. Iemand die niet persé een kant koos. Door het gemis van zo’n persoon zijn jullie steeds verder uiteen gegroeid. Lijnrecht tegenover Brian en Amanda. Met Jaap als de lachende derde. Jammer dat juist jij dan uitspreekt dat Natasia de enige goede was uit de eerste lichting.
Dat jij mijn later mijn favoriet heeft te maken met jou. Maar misschien nog wel meer dat er geen alternatief was. Een Jaap die het liefst achter de pc zat. Weinig spontaniteit vertoonde in acties door constant dingen af te checken richting met de Febo. Weinig tot niet sociaal. Een Brian en Amanda die totaal de weg kwijt waren. Alleen nog maar konden zwartmaken. En geen leuke gesprekken voerden om te volgen.
Ik kan je veroordelen om je agressie maar dan moet ik dat ook doen om je andere kanten. Je humor, lieve, betrokken, aardige en sociale kanten. Het zijn met name die laatste punten waar ik van heb genoten en waarom ik bleef kijken. Daarin voelde ik een soort verbondenheid. Ik vind dat jij het meest van jezelf hebt laten zien. Een mens met goede en minder goede eigenschappen. Dat je door je agressie er niet uit gezet vind ik jammer. Maar dat zijn beslissingen van de Febo waar ik me maar heb bij neer te leggen.
Overigens ben ik het niet eens met dat Jaap geen agressie zou kennen. Ik vond hem eigenlijk misschien wel de meest agressieve persoon in de villa. Als ik terugdenk aan al die acties die hij heeft gedaan doet hij me met walging terugkijken aan DGK. Zijn postuur maakte dat het moeilijk was zich tegen hem te keren. Voor mij was een Jaap de grootste uitlokker. Een parasiet van andermans emoties zonder deze zelf te tonen. Het heeft voor mij ook weinig met spel te maken. Het is gewoon de persoon Jaap en het gebrek aan het niet kunnen tonen daarvan. Ik heb er in ieder geval helemaal niets mee. Het is slechts te danken aan de Huub stemmers die meenden dat kostte wat kost Brian niet mocht winnen dat Jaap als overwinnaar uit de bus is gekomen.
De laatste week vond ik moeilijk. Moeilijk omdat de laatste week zonder Claire en jij zouden zijn. Ook was het al duidelijk na de streamlock van maandag dat Claire het koffertje zou nemen. De finale was gewoon een farce een gekunsteld iets. Zeker een beleding voor de Huubfans die het moesten doen met een lamgeslagen Huub. Een Huub die halverwege de week nog even opgelapt moest worden door Claire. Terwijl al duidelijk was dat het trekken aan een dood paard zou zijn. Helaas heeft die actie van Claire John de Mol’s portemonnee nog even flink gespekt.
Claire heb ik eigenlijk al vanaf het begin een toppertje gevonden. Ik had al snel door dat het een lieve meid was. Een mooie meid en ook nog eens erg loyaal. Ik heb haar meteen gezien als backup voor jou of Lieke. Toen Lieke koos voor Jaap wist ik dat ze bij jou zou horen. Jammer dat ze voor dat koffertje (moest gaan) ging. Ik had haar nog wel zien winnen. Het was een grote gok geweest maar hoe dicht kom je ooit weer bij een miljoen?
Ik ergerde me dan ook grandioos aan dit walgelijke politiek correcte gedoe. Het had je laatste statement kunnen zijn. Nu vond ik het meer een afgang. Een afgang ondanks het feit dat jij misschien niet wist hoe jij neergezet werd op TV maar toch.
Maanden heb ik tegen de Febo aangeschopt dat jullie hen veel te veel macht hebben gegeven. Wat mij betreft is het dan ook aan jezelf te danken dat je niet hebt gewonnen. Je bent er niet vol voor gegaan. Je meende wanneer je de finale ze halen je een goede kans had. Waarschijnlijk niet wetende dat de Febo alles uit de kast heeft gehaald om de TV kijkers tegen je te doen keren. Ik baal er dan ook van dat de politiek correcte winnaar Jaap is geworden. Ik heb respect voor het feit dat je het zo goed opnam. Brian troostte en Jaap feliciteerde. Maar dat Jaap heeft gewonnen klopt in mijn ogen niet. Ik wilde een mens als winnaar een geen derderangs acteur. Ik had ook graag de Huub teruggezien die toen door de fora werd opgeruid zijn plek terug eiste in de villa. Een Huub die zich uitspreekt tegen de uitzendingen op TV. Uitzendingen die ik met moeite kon bekijken omdat alles wat jij deed werd afgekraakt. Uitzendingen waarin jij nooit de credits hebt gekregen die je verdiende.
Maar ondanks alles heb ik met name van jou en Claire genoten. Ik vond Claire een verademing in de villa. Te kort om misschien een kans te maken op de hoofdprijs. Te weinig tijd om de strijdbare Claire te zien. Dat ze het kon werd de laatste weken duidelijker voor mij.
Ik wil jou en Claire dan ook bedanken voor de mooie en lieve momenten die jullie mij hebben gegeven. Ik vind jullie een mooi stel. Denk om je ego. Slikken is niet altijd stikken en zeker niet in een relatie. Ik hoop dat jullie nog lang samen mogen zijn. Nooit vergeten wat jullie hebben meegemaakt.
Ik wens jullie het allerbeste net als alle andere wannabees. Het spel is gespeeld het is zijn de herinneringen en verbondenheid wat rest.
Liefs en Groetjes,
Akveor aka Roevka aka Roelof.
PS. Jammer Claire dat je getrouwd bent. Ik vind je echt een topper.
Ik hoop ooit jullie nog eens tegen te komen. Mocht je ooit eens in de buurt van Heerenveen komen zou ik graag eens een biertje met jullie willen drinken.
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:05 schreef Huubdgk het volgende:
Huub (in pyama met zijn mond vol poffertjes-heel gelukkig met zijn vrouw-nagenietend van de optredens-heerlijk zondagmiddag gevoel hebbend!)
Heerlijk toch ,lekker rondhuppelen in je pyama.Ben benieuwd naar je reactie op Akveor en veel plezier met chillen vanavondquote:Op zondag 15 juni 2008 18:05 schreef Huubdgk het volgende:
ik vind het echt een hele mooie post, sla hem op en kom er later nog eens uitgebreid op terug, zal op veel zaken ingaan maar niet op dit moment, Claire en ik zijn poffertjes aan het eten en het is Huub en Claire dag vandaag, dus de computer gaat uit, tv aan, filmpje erin en lekker chillen,
btw wat wij aan hebben,
iets wat we al heel lang niet hebben kunnen doen rond dit tijdstip (eigenlijk laatste keer was 2006 voor mij)
Pyama! (in mijn geval boxershort en shirt, claire jogging broek en t shirt) geen makeup geen visine geen gel in de haren.....
nogmaals de post is echt goed, kom er later dus uitgebreid op terug, zal het een OP maken van een nieuw topic als we morgen ons nieuwe plekje op FOK hebben, brothers and sisters, spreek jullie later
liefs
Huub (in pyama met zijn mond vol poffertjes-heel gelukkig met zijn vrouw-nagenietend van de optredens-heerlijk zondagmiddag gevoel hebbend!) is dat wel nederlands? ik weet het niet
ciao
Die gaf hij toch net.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heerlijk toch ,lekker rondhuppelen in je pyama.Ben benieuwd naar je reactie op Akveor en veel plezier met chillen vanavond
Voor alle duidelijkheid: dit subforum blijft tot en met a.s. woensdag open. Daarna krijgen we een DGK-topic(reeks) in dit subforum: Soaps, Showbizz & Sterrenquote:Op zondag 15 juni 2008 18:05 schreef Huubdgk het volgende:
nogmaals de post is echt goed, kom er later dus uitgebreid op terug, zal het een OP maken van een nieuw topic als we morgen ons nieuwe plekje op FOK hebben, brothers and sisters, spreek jullie later
Geeft niet,dus daar ben ik echt benieuwd naar.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die gaf hij toch net.
edit: ja, okee, gaat er later verder op in.![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: dit subforum blijft tot en met a.s. woensdag open. Daarna krijgen we een DGK-topic(reeks) in dit subforum: Soaps, Showbizz & Sterren
Mooi zoquote:Op zondag 15 juni 2008 18:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: dit subforum blijft tot en met a.s. woensdag open. Daarna krijgen we een DGK-topic(reeks) in dit subforum: Soaps, Showbizz & Sterren
Hallo Huub,quote:Op zondag 15 juni 2008 18:05 schreef Huubdgk het volgende:
ik vind het echt een hele mooie post, sla hem op en kom er later nog eens uitgebreid op terug, zal op veel zaken ingaan maar niet op dit moment, Claire en ik zijn poffertjes aan het eten en het is Huub en Claire dag vandaag, dus de computer gaat uit, tv aan, filmpje erin en lekker chillen,
btw wat wij aan hebben,
iets wat we al heel lang niet hebben kunnen doen rond dit tijdstip (eigenlijk laatste keer was 2006 voor mij)
Pyama! (in mijn geval boxershort en shirt, claire jogging broek en t shirt) geen makeup geen visine geen gel in de haren.....
liefs
Huub (in pyama met zijn mond vol poffertjes-heel gelukkig met zijn vrouw-nagenietend van de optredens-heerlijk zondagmiddag gevoel hebbend!) is dat wel nederlands? ik weet het niet
ciao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |