Spelers van Feyenoord zullen nooit bij die selecte groep horen, beetje afgunst dus.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:16 schreef TC03 het volgende:
Trieste TT. Wat is er nou erg aan om de beste spelers van Europa te zien voetballen?
Vooral die mensen die nooit kijken en nu ineens wel, gister in het cafe aan het kijken komt er toch ineens een groep lekkere wijven binnen die de meest nutteloze voetbaltermen ineens gaat lopen opschreeuwenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:39 schreef Tomatenboer het volgende:
het debiele oranjepubliek en al die voetbalnoobs die normaal nooit voetbal volgen en nu ineens de grootste bek hebben.
Ik stond gisteren zelfs mee te juichenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik geniet ook wel van het EK.
Prima zomer-vermaak. Ik kijk dan ook alle wedstrijden.
Zorgt er tenminste voor dat ik niet 24 uur per dag met transfernieuws bezig ben.![]()
Zelfs van het Nederlands elftal kan ik tegenwoordig genieten, het is allang geen écht jodenkliekje meer, maar de ergernis blijft wel wat betreft de overdreven oranjekoorts, het debiele oranjepubliek en al die voetbalnoobs die normaal nooit voetbal volgen en nu ineens de grootste bek hebben.
Desondanks mooi om te zien hoe met name Van Bronckhorst, Kuijt en Van Persie het er vanaf brengen.
Idem.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:49 schreef Happel het volgende:
Ik vermaak me wel tijdens het EK. Tot nu toe geen wedstrijd gemist.
Ooijer wordt gepresenteerd na het EK.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:54 schreef Lastpost het volgende:
Hier kwam het gejuich ook pas op gang toen de portemonee leeg begon te raken.
Trouwens wel verdomde stil in Rotterdam-Zuid en omstreken, stilte voor de storm?
Mag het godverdomme hopen!
Kuyt, Van Persie, Van Bronckhorst. Stuk voor stuk belangrijke spelers voor het Nederlands Elftal.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:48 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Spelers van Feyenoord zullen nooit bij die selecte groep horen, beetje afgunst dus.
Je herkent een klein Happeltje in hem?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:37 schreef Happel het volgende:
D-K zit nog in zijn wilde jaren. Komt wel goed.
Komt na het EK. Nieuws van Makaay en co kwam op 28 juni vorig jaar. Zullen we die datum dan ook maar aanhouden als deadline. Bestormen we daarna wel het Maasgebouw.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:21 schreef yvette1982 het volgende:
Ik word juist moe van het feit dat er maar geen geruchten of transfers zijn.
Naar verhaal...quote:Dennis Koenders terug naar Jvc Cuijk
Datum: 15-06-2008
Bron: DeGelderlander.nl
De Cuijkse voetballer Dennis Koenders heeft overschrijving aangevraagd naar JVC Cuijk. De spits stond het afgelopen seizoen op de loonlijst van de Rotterdamse profclub Feyenoord, maar kwam daar wegens blessureleed geen enkele keer aan de bak.
De 19-jarige Cuijkenaar raakte één dag voor de eerste oefenwedstrijd van het seizoen zwaar geblesseerd. Zijn voet kan hij nog altijd niet bewegen, waardoor het vooralsnog onmogelijk is om te voetballen. "Onlangs ben ik geopereerd", aldus Koenders, die anderhalf jaar geleden zijn doorbraak beleefde in het eerste elftal van JVC en destijds in de belangstelling stond van enkele profclubs, onder meer Willem II, Vitesse, Sparta Rotterdam en Vvv Venlo.
"Gelukkig is die operatie aangeslagen. Maar ik kan nog altijd niet rennen zonder spalk. Ik wil bij JVC dan ook vooral fit worden. Gewoon weer kunnen rennen. Hoe groot de kans daarop is? Fitfy-fifty, denk ik. Het is heel lastig in te schatten. Ik vind het ook moeilijk om er mee om te gaan."
In de luwte bij zijn geliefde JVC gaat Koenders verder werken aan zijn herstel. "Komend seizoen hoop ik voorzichtig te kunnen gaan trainen, het seizoen erna wil ik in het tweede elftal rustig opbouwen. Pas dáárna kan ik gaan denken aan een rentree in JVC 1. Bij Feyenoord blijven was geen optie. Daar zou ik moeten terugkeren op eredivisieniveau. Die stap zou op dit moment veel te groot zijn. De club is goed voor me, gelukkig. Komend jaar nemen ze alle kosten die bij mijn revalidatie komen kijken voor hun rekening, daar in Rotterdam. Heel netjes vind ik dat."
Laat die dan eerst dat grafaccent afleren!!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ooijer wordt gepresenteerd na het EK.
Bron: voetbalzonequote:Feyenoord wil zich gaan versterken met Boudewijn Zenden. De middenvelder is bij zijn Franse werkgever Olympique Marseille op een zijspoor geraakt, en zou zijn carrière in Rotterdam nieuw leven in kunnen blazen, zo meldt RTV Rijnmond.
Zenden maakte aan het begin van het afgelopen seizoen de overstap van Liverpool naar Marseille, maar werd één van de voornaamste slachtoffers van de vroege trainerswissel in Zuid-Frankrijk. Onder de nieuwe coach Erik Gerets kwam hij slechts sporadisch in actie, waardoor hij niet onwelwillend staat tegenover een vertrek.
Feyenoord zoekt al enige tijd naar een versterking op de linkerflank, en coach Gertjan Verbeek ziet in de 31-jarige Zenden een ideale aanvulling op zijn selectie. De geboren Maastrichtenaar herbergt een schat aan (internationale) ervaring; hij speelde in zijn carrière al voor clubs als PSV, Chelsea en Barcelona. Tevens staat hij op 54 interlands (7 goals) voor Oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |