Yup, ik wil een partitie op een externe HD vergroten door van een andere partitie ruimte af te snoepen. Volgens de FAQ kan dat dus zonder data-verlies. Schijnt wel erg lang te duren.quote:Op zondag 15 juni 2008 05:03 schreef Junkie het volgende:
[..]
Wil je een partitie veranderen en op beide partities staat data?
Of kan er eentje gewist worden? Want volgens mij kan je dan disk utility gebruiken. (wel opstarten van leo-dvd)
Gisteren in het Algemeen Dagblad een interview met Scheepbouwer.quote:
quote:2 Waarom heeft u nog niet de iPhone, de mobiele telefoon van Apple, in uw assortiment?
H. van der Sluis, Den Haag.
Eigenlijk wil Scheepbouwer niet al te diep op deze vraag ingaan, omdat T-Mobile een exclusief contract met Apple sloot voor levering in Nederland. ,,Ik hoop dat deze nieuwe iPhone (de iPhone 2.0 werd begin deze week door Steve Jobs gepresenteerd, red.) beter is dan de eerste. Daar was ik niet echt enthousiast over. Natuurlijk wil je als telecombedrijf zo’n telefoon wel in je assortiment. Het is een mooie gadget. We zijn daarom nog in gesprek met Apple. Alles hangt af van het verkoopmodel. Apple wil meedelen in de revenuen. Het moet commercieel verantwoord zijn.’’
Zoals je zegt, het wordt een file met alles erin, wat is het probleem?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:27 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb hier een keynote document dat ik graag wil delen met iemand, zodat diegene er ook nog in kan werken. Het is alleen door filmpjes e.d. een file van meer dan 40 mb. Ik heb'm net via ftp op een server gezet waar diegene bij kan, alleen: een keynote file is eigenlijk een directory met alle data erin. Ik kan niet zo 1-2-3 de hoofdfile vinden. Hoe kan ik het zo regelen dat we samen aan dit document kunnen werken?
Als ik'm upload wordt het gewoon een map met alle jpg'jes en movjes, zonder duidelijke hoofdfile.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zoals je zegt, het wordt een file met alles erin, wat is het probleem?
Vaag. Neem eens yousendit ofzo, gewoon de .key-file versturen.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als ik'm upload wordt het gewoon een map met alle jpg'jes en movjes, zonder duidelijke hoofdfile.
Dat is natuurlijk de oplossing. Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:49 schreef JoMo0 het volgende:
En wat als je er een zip van maakt (Comprimeren)
Ik vind het maar vaag, een beetje een PowerPoint-iets. Nooit last van gehad.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de oplossing. Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht.Thanks!
Ik heb er ervaring meequote:Op zondag 15 juni 2008 21:36 schreef Johnns het volgende:
Mijn macbook heeft helaas van die gekleurde vlekken op de plek waar je ongeveer je polsen laat rusten. Heb even gebeld met de macstore en mijn trouwe notebook gaat deze week dus even retour voor een - waarschijnlijke - vervanging van de cover.
Meer mensen ervaring hier met dit probleem? Ben op internet wel veel verhalen erover tegengekomen...
En ik ben de paus.... Nee dusquote:Op maandag 16 juni 2008 06:20 schreef Maravilla het volgende:
Je schijnt het ook weg te kunnen gummen toch?
Kan je iets meer erover vertellen? Nieuwe cover gekregen?quote:Op maandag 16 juni 2008 09:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb er ervaring meeTe veel
[..]
En ik ben de paus.... Nee dus
RESTECP voor mij MacBook ja!...quote:
Nee.... 4 nieuwe covers en toen maar een zwarte genomenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:35 schreef Johnns het volgende:
[..]
Kan je iets meer erover vertellen? Nieuwe cover gekregen?
voor de mensen die niet weten waar het over gaat:
[ afbeelding ]
alleen is het bij mij nog niet zo erg als hierboven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |