Klopt ja. De verkopers daar ook , niveautje hoor. Maar goed om een Mac te kopen is het prima. Jij hebt dus ook niets meer gehoord begrijp ik ..quote:
Haha, neequote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:48 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Klopt ja. Jij hebt dus ook niets meer gehoord begrijp ik ..![]()
Omdat hij van plastic gemaakt is ...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:14 schreef Kontiki het volgende:waarom zijn de aandelen van Apple aan het dalen, ondanks de aankondiging van de nieuwe iPhone?
Iemand had jouw av gejat zag ik. En same.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:08 schreef Svyatagor het volgende:
Brak
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:43 schreef dottinator het volgende:
Wat een week! iPhone 3G, 3-0, 4-1, en ook nog eens geslaagdeen herexamen!
Wil je een partitie veranderen en op beide partities staat data?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand ervaring met het resizen van partities op externe HD met iPartition? Gaat veel te hard met al die HD-movies voor de AppleTV
Yup, ik wil een partitie op een externe HD vergroten door van een andere partitie ruimte af te snoepen. Volgens de FAQ kan dat dus zonder data-verlies. Schijnt wel erg lang te duren.quote:Op zondag 15 juni 2008 05:03 schreef Junkie het volgende:
[..]
Wil je een partitie veranderen en op beide partities staat data?
Of kan er eentje gewist worden? Want volgens mij kan je dan disk utility gebruiken. (wel opstarten van leo-dvd)
Gisteren in het Algemeen Dagblad een interview met Scheepbouwer.quote:
quote:2 Waarom heeft u nog niet de iPhone, de mobiele telefoon van Apple, in uw assortiment?
H. van der Sluis, Den Haag.
Eigenlijk wil Scheepbouwer niet al te diep op deze vraag ingaan, omdat T-Mobile een exclusief contract met Apple sloot voor levering in Nederland. ,,Ik hoop dat deze nieuwe iPhone (de iPhone 2.0 werd begin deze week door Steve Jobs gepresenteerd, red.) beter is dan de eerste. Daar was ik niet echt enthousiast over. Natuurlijk wil je als telecombedrijf zo’n telefoon wel in je assortiment. Het is een mooie gadget. We zijn daarom nog in gesprek met Apple. Alles hangt af van het verkoopmodel. Apple wil meedelen in de revenuen. Het moet commercieel verantwoord zijn.’’
Zoals je zegt, het wordt een file met alles erin, wat is het probleem?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:27 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb hier een keynote document dat ik graag wil delen met iemand, zodat diegene er ook nog in kan werken. Het is alleen door filmpjes e.d. een file van meer dan 40 mb. Ik heb'm net via ftp op een server gezet waar diegene bij kan, alleen: een keynote file is eigenlijk een directory met alle data erin. Ik kan niet zo 1-2-3 de hoofdfile vinden. Hoe kan ik het zo regelen dat we samen aan dit document kunnen werken?
Als ik'm upload wordt het gewoon een map met alle jpg'jes en movjes, zonder duidelijke hoofdfile.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zoals je zegt, het wordt een file met alles erin, wat is het probleem?
Vaag. Neem eens yousendit ofzo, gewoon de .key-file versturen.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als ik'm upload wordt het gewoon een map met alle jpg'jes en movjes, zonder duidelijke hoofdfile.
Dat is natuurlijk de oplossing. Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:49 schreef JoMo0 het volgende:
En wat als je er een zip van maakt (Comprimeren)
Ik vind het maar vaag, een beetje een PowerPoint-iets. Nooit last van gehad.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de oplossing. Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht.Thanks!
Ik heb er ervaring meequote:Op zondag 15 juni 2008 21:36 schreef Johnns het volgende:
Mijn macbook heeft helaas van die gekleurde vlekken op de plek waar je ongeveer je polsen laat rusten. Heb even gebeld met de macstore en mijn trouwe notebook gaat deze week dus even retour voor een - waarschijnlijke - vervanging van de cover.
Meer mensen ervaring hier met dit probleem? Ben op internet wel veel verhalen erover tegengekomen...
En ik ben de paus.... Nee dusquote:Op maandag 16 juni 2008 06:20 schreef Maravilla het volgende:
Je schijnt het ook weg te kunnen gummen toch?
Kan je iets meer erover vertellen? Nieuwe cover gekregen?quote:Op maandag 16 juni 2008 09:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb er ervaring meeTe veel
[..]
En ik ben de paus.... Nee dus
RESTECP voor mij MacBook ja!...quote:
Nee.... 4 nieuwe covers en toen maar een zwarte genomenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:35 schreef Johnns het volgende:
[..]
Kan je iets meer erover vertellen? Nieuwe cover gekregen?
voor de mensen die niet weten waar het over gaat:
[ afbeelding ]
alleen is het bij mij nog niet zo erg als hierboven...
Goeie handel. Ben je nou al eens tegengehouden bij de douane of betaal je standaard invoerbelasting?quote:Op maandag 16 juni 2008 09:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, weer even gebruik gemaakt van MyUS: iPod Touch, iPod Nano, PS3 blu-ray afstandsbediening, en een Samsonite Black Label tas. Prachtig om te zien wat dat daar kost en wat dat hier kost..
Je bedoelt zo'n ding voor op je toetsenbord?.... Dan moet ik ook nog van die covers voor mijn handpalmen, muisknop en trackpad hebbenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:44 schreef skiczukie het volgende:
Je had ook gewoon een witte cover kunnen nemen en vervolgens zo'n siliconending er bovenop leggen.
Werkt hier al anderhalf jaar perfect.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:32 schreef nelisb het volgende:
Iemand ervaringen met Airport Express?
Ik heb er net 1 besteld voor mijn macbook en sony dav-sr2
[ afbeelding ]
Ben benieuwd.
Dan heb je niet echt het juiste geluidsetje toch? En een remote zit gewoon bij je MacBook.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:41 schreef nelisb het volgende:
Ok, maar wil het puur en alleen gebruiken voor de muziek functie.
Vanavond even een optische kabel halen en ik denk ook een apple remote,is dat nodig?
Niet meer.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:43 schreef skiczukie het volgende:
En een remote zit gewoon bij je MacBook.
Hoezo heb ik niet de juiste geluidsset?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt het juiste geluidsetje toch? En een remote zit gewoon bij je MacBook.
Voor muziek kun je beter gewoon twee boxen (stereo) hebben.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:04 schreef nelisb het volgende:
[..]
Hoezo heb ik niet de juiste geluidsset?
Ik kreeg net de melding dat ik FF moest herstarten om FF3 te installeren... Goede planning daar bij Mozilla!quote:The official date for the launch of Firefox 3 is June 17, 2008. Join our community and this effort by pledging today.
Ik zie hem helaas nog niet staan.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:47 schreef portier het volgende:
[..]
Ik kreeg net de melding dat ik FF moest herstarten om FF3 te installeren... Goede planning daar bij Mozilla!
Nee maar aan de andere kant, een bedrijf als Apple kan zich op meer dan 1 ding tegelijkertijd concentreren. Ik vraag me af of de iPod nog verder ontwikkeld gaat worden en zo ja, hoe precies. Ik kan niks bedenken maar dat zegt niks. Aan de andere kant, een 80GB/160GB iPod gaat ook jaren mee.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:05 schreef Tijn het volgende:
Afgelopen WWDC zijn er geen nieuwe iPods geintroduceerd iig. Met al die aandacht op de iPhone lijkt het me eigenlijk stug dat ze ook nog bezig zijn een nieuwe iPod te ontwikkelen.
Toch de HD. Goede analyse van mij dus ..quote:Op maandag 16 juni 2008 15:20 schreef Tomasso het volgende:
M'n iBook heb ik aan het eind van de week weer terug. Mét nieuwe harde schijf.
De iPod wordt altijd in September vernieuwd. De buyersguide moet je niet geloven die kloten ook maar wat aan.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee maar aan de andere kant, een bedrijf als Apple kan zich op meer dan 1 ding tegelijkertijd concentreren. Ik vraag me af of de iPod nog verder ontwikkeld gaat worden en zo ja, hoe precies. Ik kan niks bedenken maar dat zegt niks. Aan de andere kant, een 80GB/160GB iPod gaat ook jaren mee.
Vergelijk eens de tarieven in Duitsland zonder de iPhone en je ziet dat het niet echt te vergelijken valt met Nederland.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:30 schreef portier het volgende:
Als de abonnement prijzen in Nederland net zo belachelijk worden als in Duitsland dan ga ik alvast heel hard hopen dat de nieuwe iPhone te unlocken en importeren is straks.
Het lijkt me sterk dat Steve op dit moment een nieuwe iPod gaat lanceren. Volgens mij staan de mensen meer te springen voor een nieuwe iPhone .. maar goed het kan elke dag gebeuren natuurlijk , al zie ik nog niet in wat er nog beter kan aan een iPod Classic.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:27 schreef Sprouts het volgende:
Dus ik beslis na weken dubben eindelijk m´n iPod mini in te ruilen voor een zwarte 80gb Classic.![]()
Ik naar de MacMe in Leeuwarden, maar ze hadden ze niet op voorraad. Sterker nog, de leverancier had er ook geen meer over. De verkoper vertelde dat dat alleen gebeurt als er een nieuwe generatie aan staat te komen.
Ik houd altijd trouw Macrumors etc. in de gaten...
Heb ik iets gemist?
Ligt eraan hoe je betaalt. Het kan binnen 1 dag lukken mits als je hebt betaald via Creditcard anders een dag of 2 á 3.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:40 schreef Sprouts het volgende:
Ja, dat ga ik dus nu ook doen. Kan er ook nog een mooie inscriptie in!
Maargoed, ik vond het wel wat typisch dat zelfs een premium reseller ze niet eens meer kan binnenkrijgen.
Bij bol.com zijn ze ook al een tijdje niet op voorraad.
Op naar apple.nl dan maar. Hoe lang is de levertijd daar ongeveer denken jullie? (iPod met inscriptie dus)
Iemand!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Het toetsenbord van een Ibook G4 wat hier ligt is stuk, de pijltjes werken niet meer door een confrontatie tussen de G4 en Sinas. Wat raden jullie me aan om hieraan te doen?
Ps. mijn eigen MacBook start te vaak uit het niets opnieuw op, vooral wanneer hij in slaapmodus is geweest. Is dit een veel voorkomend probleem?
Zag 't in een cutscene inderdaad. Ook ACD's. En een hele podcast op die ingame iPod over hoe ze Apple zo ver hebben gekregen enzo, leuk.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:55 schreef -Menn0- het volgende:
Een Powermac, als je met Otacon praat met je codec dan moet je met R3 naar links onder kijken.
[ Partitie 1 | Partitie 2 ]quote:Op zondag 15 juni 2008 09:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Yup, ik wil een partitie op een externe HD vergroten door van een andere partitie ruimte af te snoepen. Volgens de FAQ kan dat dus zonder data-verlies. Schijnt wel erg lang te duren.
Dat gaat niet lukken; ik moet nl. Partitie 2 bewaren. Ik pomp binnenkort wel wat over een paar schijven en maak wel even nieuwe partities aan. Dat iPartition laat ik lekker voor wat het is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:21 schreef Junkie het volgende:
[..]
[ Partitie 1 | Partitie 2 ]
Als je Partitie 2 wist, dan kan je volgens mij met Disk Utility de eerste partitie vergroten. En dan weer daarna een Partitie 2 aanmaken. En volgens mij kan dit zonder dataverlies van Partitie 1. Maar Partitie 2 moet dus wel gewist worden.
Klopt ja, maar ik doe niet mee, want mijn FF update zichzelf gister alquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is het vandaag trouwens ook niet 'Firefox 3 World Record Day'?
bronquote:Italy and France face the unprecedented prospect of a penalty shoot-out to determine who finishes third in Group C if the two sides crash out on Tuesday.
World champions Italy and France face each other in the final Group C match with both almost certainly needing a win if they are to make the last eight.
But if Romania beat Holland, ending the pair's progress hopes, a draw would not separate the teams in the standings.
Therefore, a shoot-out would be played even though both sides would be out.
It would be the first time in tournament history two teams who have been eliminated from a competition would have to play out a penalty shoot-out for the purposes of determing future co-efficient points.
Prachtigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Totaal off-topic, maar ik vind dit wel erg hilarisch.
[..]
bron
Kan je penalties gaan nemen, terwijl je er sowieso uitligt
quote:De iPhone zal verkrijgbaar zijn met 3 verschillende abonnementen. U kunt ermee bellen, internetten en sms-en. Het voordeligste abonnement begint
bij ¤ 29,95 per maand.
3 juli a.s. ontvangt u van ons meer informatie over de iPhone
abonnementen en de bijbehorende bundelgroottes van de iPhone.
Tot die tijd zullen wij u regelmatig op de hoogte houden.
Bent u al klant bij T-Mobile? Dan kunt u aan het eind van uw
contractsperiode overstappen op één van de iPhone abonnementen.
Lekkere regeltjes ook altijd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Totaal off-topic, maar ik vind dit wel erg hilarisch.
[..]
bron
Kan je penalties gaan nemen, terwijl je er sowieso uitligt
quote:
quote:
Is op zich ook interessant om te weten.quote:Met de iPhone kunt u supersnel internetten en gebruikmaken van WiFi via T-Mobile Hotspots. Bovendien is het gebruik van Visual Voicemail inclusief.
Ik vandaag zo kijken, is het er nog niet...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Is het vandaag trouwens ook niet 'Firefox 3 World Record Day'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |