Ach, er is toch nog een redelijk aardige discussie uitgekomen? En een beetje chargeren om een tegengeluid te geven is af en toe ook niet verkeerd.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:42 schreef navigator het volgende:
Mensen die serieus ingaan op azijnpissers die topics als deze openen![]()
Het principe van 'geen reactie' komt bij jou niet helemaal uit de verf....quote:Op maandag 16 juni 2008 10:42 schreef navigator het volgende:
Mensen die serieus ingaan op azijnpissers die topics als deze openen![]()
Die sneue gasten die nu nog zeiken zien liever een blind aanvallend Oranje dat er in de 1e ronde uitgaat.
Het voetbal wat Oranje nu laat zien getuigt van realiteitszin en past beter bij de kwaliteiten van deze selectie.
Kijk HOE Fucking snel ze omschakelen, vroeger altijd een van de mindere punten, ik kan daar echt wel van genieten hoor.
MOet je maar een normale TT formuleren, idioot. Alsof we van de mat gespeeld zijn vrijdagquote:Op maandag 16 juni 2008 11:38 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Het principe van 'geen reactie' komt bij jou niet helemaal uit de verf....
Bovendien ben ik geen azijnpisser, dat zijn die zeurkousen die boos op de TT reageren alsof je hun feestje verpest
Ik zeik niet, ik ben juist opgelucht. De enige die zeikt ben jijquote:Op maandag 16 juni 2008 12:01 schreef navigator het volgende:
[..]
MOet je maar een normale TT formuleren, idioot. Alsof we van de mat gespeeld zijn vrijdag![]()
Op zn hoogst had Frankrik een gelijkspelletje verdiend. Wij zijn op dit moment gruwelijk effectief, waar het altijd aan geschort heeft. En dan nog gaan er mensen zeiken.![]()
Lees de buitenlandse pers maar, die zijn lyrisch over dit Oranje, en terecht!
Dat past nooit.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:42 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Hoogstens had ik de TT moeten nuanceren tot: Frankrijk speelde ons tot de 2-0 van de mat. Daarna waren de rollen weer omgedraaid. Maar de 2-0 was de eerste uitgespeelde kans van Oranje, terwijl Frankrijk tot die tijd kon prijsschieten. Dat ze dat allemaal recht op Van der Sar deden, is wat anders.
prijsschietenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:42 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik zeik niet, ik ben juist opgelucht. De enige die zeikt ben jij![]()
Hoogstens had ik de TT moeten nuanceren tot: Frankrijk speelde ons tot de 2-0 van de mat. Daarna waren de rollen weer omgedraaid. Maar de 2-0 was de eerste uitgespeelde kans van Oranje, terwijl Frankrijk tot die tijd kon prijsschieten. Dat ze dat allemaal recht op Van der Sar deden, is wat anders.
Onder van de mat spelen versta ik de tegenstander onder vrijwel constante druk zetten, zelf gevaarlijk zijn en de tegenstander niet in de buurt van de eigen 16 laten komen. Tussen de 20e en 60e minuut deden de Fransen dat met ons.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:00 schreef Sieb87 het volgende:
[..]
prijsschieten![]()
1 vd redenen dat ze allemaal recht op van der Sar afkwamen was toch echt dat er links en rechts benen tussen zaten van Nederlandse verdedigers.
Kijk, je hebt natuurlijk wel een punt en het was niet altijd even mooi, maar om nou te zeggen dat Frankrijk van ons van de mat speelde... kom op! 4 - 1. Als je je kansen niet af maakt speel je niemand van de mat. Daarnaast vind ik ook dat Frankrijk mede door aardig verdedigen geen grote uitgespeelde kansen heeft gehad, op de doorgebroken Henry na.
quote:Wat is NL slecht zeg
quote:ik telde die van henry al
quote:heel slecht bal kan niet vast gehouden wordne
quote:Het zit die Fransen toch ook niet mee zeg ...
quote:Het is niet anders, gewoon met 1-0 winnen en je hoort mij niet klagen
quote:dit kan toch niet zo heel lang meer goed gaan
quote:Een drama begint zich te onwikkelen, als NL niet even wakker wordt
quote:Het gaat gewoon een versnelling te snel voor Nederland momenteel
quote:Man, zelfs een onderzeeer op 10 km diepte staat nog onder minder druk
quote:Als ze eerst nou eens proberen de bal langer dan 2 seconden in bezit te houden...
quote:Er is ook helemaal geen opbouw meer
quote:Het had al 5-1 kunnen zijn voor Frankrijk...
quote:als we v/d sar niet hadden wel ja want de rest speelt nu echt klote
quote:pff ik hou het niet meer. Had verwacht dat het moeilijker ging worden maar dit slaat alles
En toen kwam opeens de 2-0quote:sjonge jonge dit is nu 3x niks
Ja. Maar als je de wedstrijd er bij legt: we werden aan het einde van de 1ste helft erg defensief in de moeilijkheden gebracht.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:30 schreef DeTolk het volgende:
OMG , die reacties.
Was het echt zo negatief
En als de stelling nu luidt: " Frankrijk heeft Nederland bij vlagen van de mat gespeeld. " Wat vind je daar van?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:34 schreef wdn het volgende:
Maar Frankrijk heeft ons niet van de mat gespeeld. Daarvoor moet je toch echt veel meer scoren
Nederland heeft Frankrijk (net als Italie) een lesje in efficientie gegeven.
wh00t amenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:34 schreef wdn het volgende:
Soul79: het quoten van gebruikers op FOK! om als bewijs te dienen voor een stelling lijkt me niet helemaal correct als bewijs
Heel simpel: we kwamen overal goed mee weg. Of het klasse is dat er elke keer net even een been tussen zit zodat de bal altijd recht op VDS afging of dat het de Fransen waren die niet in vorm waren of wat dan ook maakt me weinig uit.
De 4-1 is geflatteerd. Geen discussie over. Maar het waren wel allemaal klasse goals. En vanuit posities waar ze in de voorrondes er niet in wilden.
Het NL 11-tal loopt. Er wordt gescoord en er wordt voorin goed gespeeld. Voor een aanvallend team als wij altijd willen hebben is dat het enige wat telt. Liever met 10-9 verliezen dan met defensief voetbal met 1-0 winnen (zo zijn wij nou eenmaal).
Maar Frankrijk heeft ons niet van de mat gespeeld. Daarvoor moet je toch echt veel meer scoren
Nederland heeft Frankrijk (net als Italie) een lesje in efficientie gegeven.
Strekking blijft hetzelfde, dus onzin.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
En als de stelling nu luidt: " Frankrijk heeft Nederland bij vlagen van de mat gespeeld. " Wat vind je daar van?
Frankrijk heeft toch ook gescoord?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Strekking blijft hetzelfde, dus onzin.
Iemand van de mat spelen, doe je niet alleen met een paar kansen creeëren, dat doe je ook met goals.
oh ze speelde ons van de mat? Dan had je toch echt even beter naar de BBC moeten luisteren, die gaven ook duidelijk aan dat Nederland bleef controleren en Frankrijk dat moest komen zo nu en dan wel gevaarlijk kon worden maar dat gaf geen echt uitgespeelde kansen zoals de goal van Van Persie. De 1e en de 3e goal zou je Frankrijk kunnen aanrekenen, daar hadden ze wel wat meer kunnen doen, maar de 2e en de 4e waren ze kansloos. En dan mag je wel een berg aan schoten op doel hebben, daarvan waren er maar een paar echt gevaarlijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:42 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik zeik niet, ik ben juist opgelucht. De enige die zeikt ben jij![]()
Autoriteitsargument alert. Overigens heb ik de BBC gezien.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:56 schreef Sora het volgende:
[..]
oh ze speelde ons van de mat? Dan had je toch echt even beter naar de BBC moeten luisteren, die gaven ook duidelijk aan dat Nederland bleef controleren en Frankrijk dat moest komen zo nu en dan wel gevaarlijk kon worden maar dat gaf geen echt uitgespeelde kansen zoals de goal van Van Persie. De 1e en de 3e goal zou je Frankrijk kunnen aanrekenen, daar hadden ze wel wat meer kunnen doen, maar de 2e en de 4e waren ze kansloos. En dan mag je wel een berg aan schoten op doel hebben, daarvan waren er maar een paar echt gevaarlijk.
Dat zou kunnen kloppen als ze dan ook zouden scoren. Je kunt echt alles uit de kast halen qua commentaar maar het blijft staan: 4-1 was de winst.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
En als de stelling nu luidt: " Frankrijk heeft Nederland bij vlagen van de mat gespeeld. " Wat vind je daar van?
EN hoeveel echt gevaarlijke momenten heeft die druk opgeleverd? Ten eerste, tot de 20 minuut controleerde Nederland het spel, zie bijv de aanval in de 18e minuut.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:25 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Onder van de mat spelen versta ik de tegenstander onder vrijwel constante druk zetten, zelf gevaarlijk zijn en de tegenstander niet in de buurt van de eigen 16 laten komen. Tussen de 20e en 60e minuut deden de Fransen dat met ons.
En laten we nou niet ons zelf voor de gek houden door NL opeens tot geslepen counterploeg te verheffen, want NL wist zeker in het 1e kwartier van de 2e helft echt niet waar het het zoeken moest. Waarom bracht Van Basten anders Robben en Van Persie in?
De lakmoestest: hier wedstrijdtopic nr. 7, een kleine greep uit de eerste serie posts![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En toen kwam opeens de 2-0
Die 2-0 kwam zeker niet uit de lucht vallen. Frankrijk hield de gehele eerste helft zijn verdediging diep achterin, uit angst voor de counter. Ook bleven er constant een paar middenvelders redelijk controlerend op het middenveld en vielen ze niet met man en macht aan, zodra ze dat wel deden in de 2e helft viel onmiddelijk de 2-0, er was even ruimte en dat werd genadeloos afgestraft.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:01 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Autoriteitsargument alert. Overigens heb ik de BBC gezien.
Zeker in het 1e kwartier van de 2e helft controleerde NL helemaal niks. Die 2-0 kwam uit de lucht vallen. Al is het wel de klasse van Van Basten dat hij Robben en Van Persie inbracht. Dick Advocaat zou controlerende spelers hebben gebracht. Dan was NL van de regen in de drup geraakt en was die 1-1 vroeg of laat wel gevallen.
Dat is een onderdeel van countervoetbalquote:Op maandag 16 juni 2008 14:01 schreef Soul79 het volgende:
<..>ie 2-0 kwam uit de lucht vallen. <..>
Voor de Fok!-users kwam ie anders behoorlijk uit de lucht vallen, gezien de postsquote:Op maandag 16 juni 2008 14:10 schreef Sora het volgende:
[..]
Die 2-0 kwam zeker niet uit de lucht vallen. Frankrijk hield de gehele eerste helft zijn verdediging diep achterin, uit angst voor de counter. Ook bleven er constant een paar middenvelders redelijk controlerend op het middenveld en vielen ze niet met man en macht aan, zodra ze dat wel deden in de 2e helft viel onmiddelijk de 2-0, er was even ruimte en dat werd genadeloos afgestraft.
van andere weet ik het niet, maar mijn mening tijdens wedstrijden is sowieso niet representatief. Ik zit dan lurkend aan de fles bier onzin uit te kramen meestal...quote:Op maandag 16 juni 2008 14:14 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Verder - nu dit topic op zijn einde loopt - hoop ik dat mijn zienswijze inderdaad optisch bedrog is geweest en NL op dezelfde manier Europees kampioen mag worden. Amen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |