We?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:17 schreef RayMania het volgende:
Man man, wat ben ik happy. We worden kampioen!
Niks mis met meewaaien hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jaja. Een week geleden deugde er nog niks van. En nu wil iedereen meeliften.
Ben nooit negatief geweest over Van Basten en het team. Meelifters heb je altijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jaja. Een week geleden deugde er nog niks van. En nu wil iedereen meeliften.
Succes met werkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:15 schreef Suijk het volgende:
Half vier in mijn nest, nu even een ochtend werken, maar wat een wedstrijd weer!!!
Met een beetje geluk scoren we in de poulewedstrijden meer dan we in de hele kwalificatie scoorden!
Dat maffe past wel bij je, dat siert jequote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:55 schreef Ole het volgende:
Mijn duitse vrienden hebben overigens erg genoten gister
Nou heb ik maffe vrienden hoor
Dank je Bosquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat maffe past wel bij je, dat siert je
Kloptquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Dank je Bos![]()
Maar ach, maffe vrouwen moeten er ook zijn, dat houdt het een beetje leuk allemaal he!
Op het 'soccer' en wat kleine foutjes na, is het een leuk stukjequote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:57 schreef borisz het volgende:
Dit is een geweldig stuk om te lezen
http://www.theglobeandmai(...)rtainment/columnists
moet ik ook maar eens gaan doen vanmiddagquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:05 schreef pascalheister het volgende:
abbo vernieuwd en nieuwe mobiel gescoord
Topquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag heerlijk gelopen, een nieuw PR op de 5 kilometer terwijl dit parcours allesbehalve vlak is. Nu in 22.09 minuten gelopen, daar moet op een geheel vlak parcours nog wel 45 seconden vanaf te krijgen zijn. Dan moet het weer wel net zo zijn als vandaag, prachtig loopweer. Ik heb afgezien, maar genoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |