Ze zaten samen in The Rules Of Attraction, lijkt me de kortste link...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:28 schreef California het volgende:
Ik stel maar gewoon een nieuwe vraag, van mij mag de eerste die dit morgen leest ook meteen een nieuwe stellen mocht ik er niet zijn. In dit tempo is er eigenlijk geen reden om niet twee vragen naast elkaar open te laten staan.
Six Degrees of Kevin Bacon (geen regisseurs):
Van Katja Schuurman naar Ron Jeremy. De kortste verbinding wint, niet de eerste die post.
Patch +1quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:43 schreef Patch het volgende:
Ze zaten samen in The Rules Of Attraction
Dat is wel goed, denk ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:23 schreef California het volgende:
Ed Norton.
Oh sorry, vraag niet goed gelezen zie ik. For the record: Everyone Says I Love You, Frida en Italian Job.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:49 schreef wyccie het volgende:
Dat is wel goed, denk ik.
Geen probleem, was ook niet echt serieus de bedoeling om de films ook mee te tellen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:10 schreef California het volgende:
Oh sorry, vraag niet goed gelezen zie ik. For the record: Everyone Says I Love You, Frida en Italian Job.
Indiana Jones and... the Kingdom of the Crystal Skull? Zoiets was 't wel. Niet erg op geletquote:
California + 1quote:Op zondag 15 juni 2008 06:01 schreef California het volgende:
[..]
Indiana Jones and... the Kingdom of the Crystal Skull? Zoiets was 't wel. Niet erg op gelet.
preciesquote:Op zondag 15 juni 2008 11:09 schreef wyccie het volgende:
De skull zie ik, de crystal ook. Maar Indiana Jones? Of is die er niet in verwerkt?
Dat antwoord kan ik helaas niet goedrekenen.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ziet eruit als een kutfilm.
Je zit er niet ver naast, qua Romeinen. Deze film is wel een stuk nieuwer.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:00 schreef Gillingham het volgende:
Caligula?
Dit antwoord slaat eigenlijk nergens op als ik naar de plaatjes kijk.
Dankjewel. RuneRose +1quote:Op maandag 16 juni 2008 18:52 schreef RuneRose het volgende:
titus.
Welkom terug.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:11 schreef twentemeisje het volgende:
* twentemeisje kijkt of ze hier nog welkom is na een wel heel lange periode van afwezigheid (en waarschijnlijk zwaar uit vorm omdat ik de afgelopen anderhalf jaar de 'filmscene' nogal links heb laten liggen)
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:11 schreef twentemeisje het volgende:
* twentemeisje kijkt of ze hier nog welkom is na een wel heel lange periode van afwezigheid (en waarschijnlijk zwaar uit vorm omdat ik de afgelopen anderhalf jaar de 'filmscene' nogal links heb laten liggen)
En televisie, motoren en een Cadillacquote:Op maandag 16 juni 2008 19:29 schreef Gillingham het volgende:
Wat doen die stropdassen, brillen en electrische verlichting in hemels naam bij een film over de Romeinen?
Daar zou ik over na moeten denken - als dat zijn voornaam wasquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:13 schreef wyccie het volgende:
Voornaam is Brian. Is dat al een punt waard?
Klopt. (Hij had kanker.)quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:43 schreef Doff het volgende:
Richard Nogwat.
Hè, ik wist dit, maar ben het weer eens vergeten. Heeft zelfmoord gepleegd vlak na zijn rol in The Straight Story. Toch?
En klopt. Mainport +1quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:49 schreef Mainport het volgende:
Richard Farnsworth.
Gillingham +1quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:30 schreef Gillingham het volgende:
Mr. Arkadin
Citizen Kane
The Magnificent Ambersons
Touch of Evil
The Lady from Shanghai
The Stranger
F for Fake
Macbeth
Othello
Chimes at Midnight
California +1quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:42 schreef California het volgende:
Seymour Cassel.
En wie is dit?
[ afbeelding ]
Jij hier?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:51 schreef twentemeisje het volgende:
I really don't know...
Ik ook van jou!!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij hier?
Plaatjesvragen maken jij
Samen met Eat Drink Man Woman maakt dat vijf.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Yi Yi
What Time is it There?
The Wayward Cloud?
Onderschat ze niet he...quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:55 schreef twentemeisje het volgende:
Volgens mij gaan we over de resterende 3 nog een dag of vier doen
10 is fout, verder goed.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:40 schreef Gillingham het volgende:
1.
2. J
3.
4.
5.
6. H
7. I
8.
9.
10. G
Inderdaad een paar ongebruikelijke Engelse titels bij.
Bold = goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
1. G
2. J
3. C
4. A
5. D
6. H
7. I
8. E
9. F
10. B
?
Lonewolf2003 +1quote:
Japanse cinematografie is nog niet mijn sterkste punt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
dan heb je vast geen problemen met de titel van deze film
Niet eens een echte teakhouten uitvoering?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:07 schreef cwk het volgende:
Wyccie toch. Als ik een kwartje kreeg voor elke existentialistsche opmerking die je hebt gemaakt de afgelopen twee jaar kon ik nu die mooie nep-houten uitgave van The Assasionation of Jesse James kopen.
Ja!quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:37 schreef wyccie het volgende:
Compass, Eye, Bacon en een vent met een baard.
Hmmm.... Ewan McGregor?
3 down, 2 to go!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ian McKellen?![]()
Kompas voor the Golden Compas![]()
Oog voor LOTR
Kevin Bacon vindt hij een lekker ding. Dat vindt ie misschien wel maar in dit geval
Da Vinci voor the Da Vinci Code.
You are so warm!!!!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:45 schreef hornage het volgende:
moeten we het in de degree van bacon zoeken?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:16 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat 69 ook wel moet lukken.
Overmoedigquote:
En dat is nummer 14! Verder hadden we nog Barbarella en The Naked Gun: From The Files of Police Squad. Uiteraard is dat een eerste deel uit de trilogie, dat was een onbewuste poging om jullie op het verkeerde been te zetten. Excuus. Nu het belangrijkste:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:59 schreef twentemeisje het volgende:
40 days and 40 nights?
Shit, daar gaat mijn fijne bronnetjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:41 schreef California het volgende:
Hmmm... deze heb ik al eens gedaan. De meeste wist ik wel, maar toch zal ik me maar afzijdig houden.
allenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:18 schreef California het volgende:
Ik weet
1) Two Weeks Notice
5) Kingdom of Heaven
7) Bewitched
9) First Blood en
10) Miller's Crossing.
3x acteur (m/v) plus regisseur: SS / GC / NM / JDquote:Conversaties uit 1 film, de filmtitel maakt deel uit van het gesprekje en is hier vervangen door een _______. Fill in the blanks!
3. "I was with the project when it was still with NASA, before it was sold to DBA. I was trained in physics. I was sent here to assess the economic potential of ____________, whether or not it was a viable commercial property or possible energy source. I was still compiling data when this shit started happening.'"
"Did you run any tests on the ship?"
Moet ik dan toch terugkomen op mijn retirement?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:48 schreef twentemeisje het volgende:
Things have changed around here. Vroegah lag het nooit zo lang stil, dus komop mensen, nog eentje!
[..]
3x acteur (m/v) plus regisseur: SS / GC / NM / JD
Hoi Meis! Tegen zo'n lieftallige dame als jij kan ik bijna geen nee zeggen natuurlijk....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:55 schreef twentemeisje het volgende:
ANDYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!! Jij moet zeker terugkomen op je retirement, heb ik toch ook gedaan???
Ja natuurlijk. Yours forever!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:02 schreef twentemeisje het volgende:
Heb je je special account nog steeds dan?
The Skulls of Cousins hadden gekund.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:34 schreef twentemeisje het volgende:
en The Contender, maar ik kom niet op een derde film...
California+1quote:
California +1quote:Op maandag 23 juni 2008 01:14 schreef California het volgende:
Dat ding met Adam Corrola. The Hammer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |