Ze zaten samen in The Rules Of Attraction, lijkt me de kortste link...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:28 schreef California het volgende:
Ik stel maar gewoon een nieuwe vraag, van mij mag de eerste die dit morgen leest ook meteen een nieuwe stellen mocht ik er niet zijn. In dit tempo is er eigenlijk geen reden om niet twee vragen naast elkaar open te laten staan.
Six Degrees of Kevin Bacon (geen regisseurs):
Van Katja Schuurman naar Ron Jeremy. De kortste verbinding wint, niet de eerste die post.
Patch +1quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:43 schreef Patch het volgende:
Ze zaten samen in The Rules Of Attraction
Dat is wel goed, denk ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:23 schreef California het volgende:
Ed Norton.
Oh sorry, vraag niet goed gelezen zie ik. For the record: Everyone Says I Love You, Frida en Italian Job.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:49 schreef wyccie het volgende:
Dat is wel goed, denk ik.
Geen probleem, was ook niet echt serieus de bedoeling om de films ook mee te tellen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:10 schreef California het volgende:
Oh sorry, vraag niet goed gelezen zie ik. For the record: Everyone Says I Love You, Frida en Italian Job.
Indiana Jones and... the Kingdom of the Crystal Skull? Zoiets was 't wel. Niet erg op geletquote:
California + 1quote:Op zondag 15 juni 2008 06:01 schreef California het volgende:
[..]
Indiana Jones and... the Kingdom of the Crystal Skull? Zoiets was 't wel. Niet erg op gelet.
preciesquote:Op zondag 15 juni 2008 11:09 schreef wyccie het volgende:
De skull zie ik, de crystal ook. Maar Indiana Jones? Of is die er niet in verwerkt?
Dat antwoord kan ik helaas niet goedrekenen.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ziet eruit als een kutfilm.
Je zit er niet ver naast, qua Romeinen. Deze film is wel een stuk nieuwer.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:00 schreef Gillingham het volgende:
Caligula?
Dit antwoord slaat eigenlijk nergens op als ik naar de plaatjes kijk.
Dankjewel. RuneRose +1quote:Op maandag 16 juni 2008 18:52 schreef RuneRose het volgende:
titus.
Welkom terug.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:11 schreef twentemeisje het volgende:
* twentemeisje kijkt of ze hier nog welkom is na een wel heel lange periode van afwezigheid (en waarschijnlijk zwaar uit vorm omdat ik de afgelopen anderhalf jaar de 'filmscene' nogal links heb laten liggen)
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:11 schreef twentemeisje het volgende:
* twentemeisje kijkt of ze hier nog welkom is na een wel heel lange periode van afwezigheid (en waarschijnlijk zwaar uit vorm omdat ik de afgelopen anderhalf jaar de 'filmscene' nogal links heb laten liggen)
En televisie, motoren en een Cadillacquote:Op maandag 16 juni 2008 19:29 schreef Gillingham het volgende:
Wat doen die stropdassen, brillen en electrische verlichting in hemels naam bij een film over de Romeinen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |