abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59392771
Je kan je bij de believers voegen, óf je kijkt hoe een zege tot stand kwam en zet er jouw kanttekeningen bij. Ik heb vandaag overigens wel meer mensen horen zeggen: "Leuke zeges, maar het had evengoed andersom kunnen zijn".
pi_59392845
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 19:48 schreef okee6 het volgende:
Je kan je bij de believers voegen, óf je kijkt hoe een zege tot stand kwam en zet er jouw kanttekeningen bij. Ik heb vandaag overigens wel meer mensen horen zeggen: "Leuke zeges, maar het had evengoed andersom kunnen zijn".
Helaas doe je dat zelf niet en overdrijf je nogal.
Als je dan toch kritisch gaat zijn moet je dat twee kanten op doen en niet als een plaat met een kras blijven hangen op ALS ze toch die strafschop hadden gekregen.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 19:55:26 #103
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_59392917
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 19:48 schreef okee6 het volgende:
ja, of je doet als jij en probeert ondanks alles overdreven negatief te blijven. Als Nederland er met 4-1 in gaat ben jij de eerste die zegt dat ze kansloos waren, als ze winnen had het ook andersom kunnen zijn.. Natuurlijk worden wedstrijden op momenten beslist en zit het ook gewoon mee, maar jij draait het zo om dat het alleen maar geluk is van Nl en pech voor Frankrijk, en dat krijg je er bij mij echt niet in als de marge 3 doelpunten is, dan zit het ook in kwaliteit...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 14 juni 2008 @ 19:57:28 #104
131603 Afwazig
Serious business
pi_59392951
Iedereen weet dat als Nederland verliest het meer dan terecht is, en als ze winnen dat het puur geluk is. Komop, dat ik dat jullie nog moet vertellen.
pi_59393164
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 19:51 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Helaas doe je dat zelf niet en overdrijf je nogal.
Als je dan toch kritisch gaat zijn moet je dat twee kanten op doen en niet als een plaat met een kras blijven hangen op ALS ze toch die strafschop hadden gekregen.
Onzin. Van Basten zwijnt niet alleen op dat moment, hij heeft ook geluk dat zijn tactiek nog de kans kreeg. En eerlijk gezegd, de verdedigende optie was sowieso niet winnend geweest. Dat weet iedereen.
pi_59393377
quote:
Günter Netzer,voormalig international van Duitsland en fameus criticaster van het internationale voetbal, heeft Marco van Basten na het duel met Frankrijk betiteld als "geniaal".

"Van Basten nam onvoorstelbare risico's en is kennelijk in staat het succes af te dwingen", zei Netzer. "Internationaal is dit zelden vertoond. Zwaar onder druk staan tegen Frankrijk en dan nog extra aanvallers inzetten. Ongelooflijk."
Tja. Doorgaans viel Nederland altijd aan, alleen nu in harmonie omdat ze zelf de opstelling maken.
pi_59394026
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 19:37 schreef okee6 het volgende:

[..]

Zolang Van der Sar het kan opbrengen is er weinig aan het handje, maar als die strafschop was gegeven, had ik moeten zien dat Oranje nog mogelijkheden had gekregen en gepakt. Daarvoor werd Nederland te langdurig weggedrukt en dat lag niet aan Engelaar en ook niet aan Kuijt. Aanvallen is zeker een oplossing, maar met twee wissels minder en een ander wedstrijdperspectief heb je weinig opties over.

En weet wel, met verliezen van Frankrijk was je zo goed als uitgeschakeld geweest. Roemenie had ons in de poule in de bankschroef. Zo dicht zit het bij elkaar.
Frankrijk is absolute top hoor maar ze gingen pas voetballen toen ze 1-0 achterkwamen. We moeten nou niet net doen of we met welke tactiek dan ook Frankrijk even voetballes gaan geven. Het gaat in zulke wedstrijden om de details. Ook komt er wat geluk bij kijken (wat Oranje zeker gehad heeft) maar het team waar de meeste spirit in zit heeft het geluk vaak mee, zoals gisterenavond. En ik ben er van overtuigd dat als de Fransen op voorsprong waren gekomen de druk van Oranje veel groter zou zijn geweest. en de veldverhoudingen heel anders waren geweest in de moelijke fases. En bij verlies tegen Frankrijk zouden we practisch uitgeschakeld zijn ? De wens is de vader van de gedachte zullen we maar zeggen. We zouden aan gelijkspel genoeg gehad hebben tegen Roemenie, dus de kans zou dan nog zeker 75% zijn geweest dat we zouden doorgaan.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_59398967
Maar goed het vervalt steeds naar Oranje hier, dat is zeer positief, het gaat hier over Van Basten.

Het is zonde dat we niet een coach hebben die op zo'n moment zijn spelers cool gefocust houdt. Die spelers lopen de polonaise, gooien energie eruit. Zie jij Erik Hulzebosch de polonaise lopen als hij als eerste in Bolsward is? Van Basten leert dat pas in de laatste hoofdstukken van het handboek, beetje laat. Nu maar hopen dat zijn groep het gehele EK compleet blijft.
pi_59399082
quote:
Op zondag 15 juni 2008 00:35 schreef okee6 het volgende:
Maar goed het vervalt steeds naar Oranje hier, dat is zeer positief, het gaat hier over Van Basten.

Het is zonde dat we niet een coach hebben die op zo'n moment zijn spelers cool gefocust houdt. Die spelers lopen de polonaise, gooien energie eruit. Zie jij Erik Hulzebosch de polonaise lopen als hij als eerste in Bolsward is? Van Basten leert dat pas in de laatste hoofdstukken van het handboek, beetje laat. Nu maar hopen dat zijn groep het gehele EK compleet blijft.
Je hoort spelers toch constant zeggen dat ze blij zijn dat ze door zijn naar de kwart-finales maar dat ze nog niet gaan feesten totdat ze de finale hebben gewonnen. Als je ergens over wilt zeiken moet je wel met argumenten kommen.
pi_59399116
Hij kan gewoon niet slapen zonder dat er weer gereageerd wordt op zijn enorme onzin wat bestaat uit dingen zoeken die er totaal niet zijn, en als er ze er zijn bij elke andere coach wel gewaardeerd zouden worden. Gewoon met een zo'n groot mogelijk bord voor zijn kop tegen de massa in gaan en maar proberen te zuigen, zodat ie er zelf toch maar weer een stijf piemeltje van krijgt van alle happers.

Ik hoop dat je nu weer extra lekker kan gaan slapen, Okee.
pi_59399147
quote:
Op zondag 15 juni 2008 00:40 schreef toma het volgende:

[..]

Je hoort spelers toch constant zeggen dat ze blij zijn dat ze door zijn naar de kwart-finales maar dat ze nog niet gaan feesten totdat ze de finale hebben gewonnen. Als je ergens over wilt zeiken moet je wel met argumenten kommen.
Zit ik in de kleedkamer of in het hotel?

Ik zeik er niet over, ik constateerde dat Marco van Basten gister in de uitzending inbrak en eerder al zijn spelers nachtrust ontnam door Van Gelder zijn gang te laten gaan. Overigens moest men daarna ook nog de verjaardag van Sneijder vieren. Had Oranje 1-4 verloren, hadden daar vragen over gekomen
pi_59399208
quote:
Op zondag 15 juni 2008 00:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
-off topic gewauwel-
Als jij je eigen mening over anderen zo belangrijk vindt, waarom open je daar dan niet een topic over in General Chat? Klagen over gezeur in een Van Basten uitlachtopic heeft mogelijk ook wel Klaagbaak potentieel
pi_59399253
quote:
Op zondag 15 juni 2008 00:44 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ik zeik er niet over, ik constateerde dat Marco van Basten gister in de uitzending inbrak en eerder al zijn spelers nachtrust ontnam door Van Gelder zijn gang te laten gaan. Overigens moest men daarna ook nog de verjaardag van Sneijder vieren. Had Oranje 1-4 verloren, hadden daar vragen over gekomen
als als als... Als iedere Nederlander nou eens dezelfde gemoedelijke instelling had als een Brabander zouden we heel wat minder zeikertjes hebben als jou, maar dat terzijde. Wat maakt het uit ofdat ze nou wat gezellig een feestje vieren? Misschien is dat wel de sleutel tot een hecht team dat voor elkaar door het vuur gaat ipv 11 ego's op een veld.
pi_59399323
quote:
Op zondag 15 juni 2008 00:48 schreef okee6 het volgende:

[..]

Als jij je eigen mening over anderen zo belangrijk vindt, waarom open je daar dan niet een topic over in General Chat? Klagen over gezeur in een Van Basten uitlachtopic heeft mogelijk ook wel Klaagbaak potentieel
Die obsessie van jou om Van Basten negatief af te schilderen in elk mogelijk opzicht, qua persoonlijkheid en kwaliteit is echt niet met woorden te omschrijven zonder daar geestelijk niet in orde er niet bij te vermelden. Het neemt namelijk echt onbegrijpelijk trieste normen aan, zonder dat er nog serieus op in gegaan kan worden.

Zeker de laatste twee dingen die je nu noemt.
pi_59399360
quote:
Op zondag 15 juni 2008 00:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Die obsessie van jou om Van Basten negatief af te schilderen in elk mogelijk opzicht, qua persoonlijkheid en kwaliteit is echt niet met woorden te omschrijven zonder daar geestelijk niet in orde er niet bij te vermelden. Het neemt namelijk echt onbegrijpelijk trieste normen aan, zonder dat er nog serieus op in gegaan kan worden.

Niet alleen bij van Basten hoor. Hij heeft hetzelfde met Huntelaar.
  zondag 15 juni 2008 @ 00:59:07 #116
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59399394
quote:
Op zondag 15 juni 2008 00:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

En het feit dat Van Basten Ajacied is telt voor hem ook zwaar mee.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59399396
quote:
Op zondag 15 juni 2008 00:35 schreef okee6 het volgende:

Bullshit. Spelers en technische staf hebben allemaal, stuk voor stuk, individueel en los van elkaar gezegd dat ze er nog lang niet zijn. Zeker na de wedstrijd van maandag.
quote:
Op zondag 15 juni 2008 00:44 schreef okee6 het volgende:

[..]

Je constateert dingen die er totaal niet zijn.

Ten eerste zijn de persverplichtingen verplicht. Voor iedereen, naar iedereen, UEFA regels. Ten tweede zijn de spelers bol van energie en adrenaline dat het onmogelijk is om gelijk te gaan slapen na zo'n wedstrijd. Bij Spanje is er donderdagavond zelfs nog een speler gaan stappen tot later. Totaal geen commotie of problemen. Je zoekt dingen die er totaal niet zijn of verweten kunnen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door BliksemSchigt op 15-06-2008 01:06:13 ]
pi_59399473
Hahhaa, het neemt de laatste tijd wel hele sneue vormen aan . Priceless.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59399567
quote:
Op zondag 15 juni 2008 00:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Bullshit. Spelers en technische staf hebben allemaal, stuk voor stuk, individueel en los van elkaar gezegd dat ze er nog lang niet zijn. Zeker na de wedstrijd van maandag.
En welke speler zegt dat niet, kuddegedrag. Dat hoort, net als dat ze allemaal een kruisje slaan voor het slapen gaan
quote:
Je constateert dingen die er totaal niet zijn.
En hoe weet jij dat dan, vraag ik me af
quote:
Ten eerste zijn de persverplichtingen verplicht. Voor iedereen, naar iedereen, UEFA regels. Ten tweede zijn de spelers bol van energie en adrenaline dat het onmogelijk is om gelijk te gaan slapen na zo'n wedstrijd. Bij Spanje is er donderdagavond zelfs nog een speler gaan stappen tot later. Totaal geen commotie of problemen. Je zoekt dingen die er totaal niet zijn of verweten kunnen worden.
Kul, ik had het over dat Van Basten de uitzending ophoudt en zijn spelers onnodig lang bij de pers laat zitten. Het had zoiets van: winst, oh alles best!
quote:
Op zondag 15 juni 2008 00:57 schreef toma het volgende:

[..]

Niet alleen bij van Basten hoor. Hij heeft hetzelfde met Huntelaar.
Ik kan niet helpen dat je op basis van een vooroordeel redeneert. Ik heb bijvoorbeeld geschreven dat Huntelaar één van de weinige Ajacieden is die voor zichzelf gaat trainen aan zaken waar hij tekort in schiet. Dat ik moet constateren dat meer dan 30 goals van zijn voeten niet voldoende zijn voor een landstitel, tja, daar kan ik ook al niks aan doen.

Zijn vrije trap mag beter, hij mag minder slaan en voetballend zal hij nooit het afmaken voorbijstreven. En waar hij dan terecht komt? We zullen zien.
  zondag 15 juni 2008 @ 01:17:57 #120
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_59399625
quote:
Op zondag 15 juni 2008 01:11 schreef okee6 het volgende:
En welke speler zegt dat niet, kuddegedrag. Dat hoort, net als dat ze allemaal een kruisje slaan voor het slapen gaan
Het is kuddegedrag dus het is niet waar? wtf.
En btw, Affelay is moslim, dus die zal vast geen kruisje slaan.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_59399681
quote:
Op zondag 15 juni 2008 01:17 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Het is kuddegedrag dus het is niet waar? wtf.
En btw, Affelay is moslim, dus die zal vast geen kruisje slaan.
Het lijkt me anders sterk dat Afellay vijf keer per dag op een matje knielt. Nederland is nu sterk dankzij zijn multi-culti, de kabel is definitief afgezworen
  zondag 15 juni 2008 @ 01:35:22 #122
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59399865
Marco van Basten heeft mij positief verrast, misschien dat mijn negatieve topicreeks positief is uitgepakt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59401185
We kunnen lang of kort discussiëren, feit is dat v. Basten goed bezig is. Ook de voorgaande jaren. Het was qua kijkspel niet goed dus daar mag best wel kritiek op zijn maar cijfermatig is hij de beste bondcoach aller tijden ! En dat met een practisch nieuw team wat altijd jaren kost om daar wat van te maken. Zeikerds als Okee en Barca zul je altijd houden, al worden ze Europees kampioen. Hun eigen gelijk gaat boven alles ook al is het de grootst mogelijke onzin. Maar het overgrote deel van Nederland geniet er uiteraard wel van en daar gaat het tenslotte om.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 15 juni 2008 @ 10:10:10 #124
168255 J.Herrer
pi_59401581
quote:
Op zondag 15 juni 2008 01:23 schreef okee6 het volgende:
Nederland is nu sterk dankzij zijn multi-culti, de kabel is definitief afgezworen
Daar moet ik je wel gelijk in geven
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_59401957
quote:
Op zondag 15 juni 2008 09:10 schreef Pedroso het volgende:
We kunnen lang of kort discussiëren, feit is dat v. Basten goed bezig is. Ook de voorgaande jaren. Het was qua kijkspel niet goed dus daar mag best wel kritiek op zijn maar cijfermatig is hij de beste bondcoach aller tijden ! En dat met een practisch nieuw team wat altijd jaren kost om daar wat van te maken. Zeikerds als Okee en Barca zul je altijd houden, al worden ze Europees kampioen. Hun eigen gelijk gaat boven alles ook al is het de grootst mogelijke onzin. Maar het overgrote deel van Nederland geniet er uiteraard wel van en daar gaat het tenslotte om.
Omdat ik nu van Oranje geniet, ben jij hier diegene die zijn gelijk persé moet verkondigen

Trouwens wat als Nederland met 0-3 en 1-4 had verloren, daar zaten maar twee vuiltjes in het oog van van der Sar tussen Dat was voor jou niet half zo leuk geweest. Als er iemand zijn gelijk wil halen dan ben jij het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')