quote:Euro 2008 is Holland's playground. Their football gleams with confidence and, even when France rallied, a third goal was rustled up at once. With this victory Holland have won Group C, with Sweden possible opponents in the quarter-final. Wesley Sneijder's lovely 20-yard shot in stoppage-time was a flourish to round off the night. Considering the impact of Arjen Robben as a substitute, these are opponents to be dreaded.
Bäst is het Zweedse woord voor de beste/het beste.quote:
(c)2008 - GeenStijlquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Achter welk team moet the Guardian staan?
Hij liet me wel iets te vaak vallen dat ie graag had willen zien wat er was gebeurd als Frankrijk op gelijke hoogte was gekomen....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik genoot weer van Gunther Netzer, een heerlijke kijk heeft hij. Z'n mooiste zin: "Dit is weer Mijn Nederland"
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:22 schreef twentemeisje het volgende:
Omdat ze zo leuk zijn:
Der Spiegel: "Niederländer kontern ins Viertelfinale"
Die Welt: "Holland zeigt auch Frankreich, wie es geht"
Die Tageszeitung: "Oranjes sind früher EM-Favorit"
Frankfurter Allgemeine: "Oranje zaubert und überlebt die „Todesgruppe“"
(zijn er hier al een paar van voorbij gekomen zie ik)quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:16 schreef twentemeisje het volgende:
Bild: "TORanje" & "So holt Holland den Titel"
The Sun: "French Toast: Dutch leave les Blues facing Euro KO"
BBC: "Dutch masterclass destroys France"
CNN: "Brilliant Dutch thrash France to qualify"
Le Monde: "Les Pays-Bas humilient la France (4-1)"
Maakt niks uit hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:09 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[..]
(zitten een paar dubbelen tussen zie ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |