nee, kinderen zijn ook niet achterlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nou via mijn 'bronnen' (:")) klopt dat wel hoor, dat het zo'n soort type is. Altijd gek doen, zeker niet onsympathiek, maar het is echt niet altijd lang leve de lol. Ik ga er niet te diep op in want dat mocht niet van de bron.
Maar als je huwelijk niet meer gaat, waarom zou je er dan mee doorgaan. Alleen omdat je kinderen hebt?
[q]quote:VOETBALVROUW AF! Relatie Victoria Koblenko voorbij na ontrouw
(2-7-2008) Victoria Koblenko is voetbalvrouw af! Haar relatie met profvoetballer Evgeniy Levchenko is verleden tijd. "Na vijf jaar intens gelukkig te zijn is het ook even wennen aan het vrijgezellenbestaan", schrijft ze in haar column in dagblad Metro. "Tja, life is a bitch."
Victoria Koblenko: Openhartig...In haar column lijkt Koblenko overspel als reden van de breuk aan te wijzen. "Ik ben wat trager van begrip en het duurde een aantal maanden om 'hem' door te hebben", schrijft ze. "Misschien moet ik Jort eens bellen, dan kunnen we bij elkaar uithuilen."
Volgens haar manager Martine Zwarthoed is van overspel echter geen sprake. "Dat heb ik niet van haar begrepen. Het had gewoon niet zo moeten zijn", weet zij.
Vorig jaar was nog sprake van een mogelijke emigratie wegens de voetbalcarriere van Levchenko. Toen hij voor een jaar bijtekende bij zijn ploeg FC Groningen, werd duidelijk dat het koppel voorlopig nog in Groningen zou blijven wonen. Na de breuk heeft Koblenko besloten haar horizon te verruimen. De actrice en presentatrice reist momenteel door Zuid-Europa, bevestigt Zwarthoed.
VOETBALVROUW AF! Relatie Victoria Koblenko voorbij na ontrouw
(2-7-2008) Victoria Koblenko is voetbalvrouw af! Haar relatie met profvoetballer Evgeniy Levchenko is verleden tijd. "Na vijf jaar intens gelukkig te zijn is het ook even wennen aan het vrijgezellenbestaan", schrijft ze in haar column in dagblad Metro. "Tja, life is a bitch."
Victoria Koblenko: Openhartig...In haar column lijkt Koblenko overspel als reden van de breuk aan te wijzen. "Ik ben wat trager van begrip en het duurde een aantal maanden om 'hem' door te hebben", schrijft ze. "Misschien moet ik Jort eens bellen, dan kunnen we bij elkaar uithuilen."
Volgens haar manager Martine Zwarthoed is van overspel echter geen sprake. "Dat heb ik niet van haar begrepen. Het had gewoon niet zo moeten zijn", weet zij.
Vorig jaar was nog sprake van een mogelijke emigratie wegens de voetbalcarriere van Levchenko. Toen hij voor een jaar bijtekende bij zijn ploeg FC Groningen, werd duidelijk dat het koppel voorlopig nog in Groningen zou blijven wonen. Na de breuk heeft Koblenko besloten haar horizon te verruimen. De actrice en presentatrice reist momenteel door Zuid-Europa, bevestigt Zwarthoed.
Daar moet je toch echt niet aan denken inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:31 schreef Vivi het volgende:
Dan komen er iig voorlopig geen kinderen van dat enge mokkel...huuh!
Dat die tweelingzus van d'r (kim-pino van der weij) al heeft gebaard is voorlopig voldoendequote:Op donderdag 3 juli 2008 10:31 schreef Vivi het volgende:
Dan komen er iig voorlopig geen kinderen van dat enge mokkel...huuh!
Vreselijk naar mensquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:34 schreef Vivi het volgende:
-Knip-
Nogal.quote:
Kan ze d'r aandacht eindelijk weer op d'r 100 studies richten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:32 schreef Ole het volgende:
Ik las ergens (zijonline?) dat hij al een tijdje vreemdging.
De snoepert!
[..]
[q]
Dat koninklijk meervoud verdient ze dan ook niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Kan ze d'r aandacht eindelijk weer op d'r 100 studies richten.
Eng, koud mensen is dat.
Van de geweeeeeeeeeeeldige seks was Rossana toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Zie je! Ze Het is zo'n stom mens dat je er zelfs fouten van gaat maken.
Wat zal ze de geweldige seks die ze elke dag met hem had trouwens gaan missen.
Zij heeft toch ooit een gedetailleerd interview over haar oh zo goede seksleven gegeven?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Van de geweldige seks was Rossane toch, in het Kluivert-topic?
Roddelen is gelijk rocket science, wat mij betreftquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zij heeft toch ooit een gedetailleerd interview over haar oh zo goede seksleven gegeven?
Ik ben wel wat dingen door elkaar aan het halen.Toch lastig hoor, dat roddelen.
ik heb de print al, maar ik wil dat Jackie ( is het toch? ) als bewaar exemplaarquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zij heeft toch ooit een gedetailleerd interview over haar oh zo goede seksleven gegeven?
Ik ben wel wat dingen door elkaar aan het halen.Toch lastig hoor, dat roddelen.
quote:
Trouwens, ik ving iets op over de gallerie met die originele naam. Iets met ontruimd of zo. Ga vandaag even achter de details aan hoorquote:
I know!!!! Ze hadden de huur niet betaald en moesten op stel en sprong eruit. Schijnt dat ze voor de grote werken geen vervoer hadden en dat bleef dus staan zodat iedereen het kon meenemen. Twas op 't AT5 nieuws. Nu maar hopen dat ie niet weer ergens anders opduikt. (alhoewel ik het ergste vrees!)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Trouwens, ik ving iets op over de gallerie met die originele naam. Iets met ontruimd of zo. Ga vandaag even achter de details aan hoor
O die Henriette!! Die is ook heel, heel erg. Dat huwelijk wat de hele dag op TV was. Wat doet dat mens eigenlijk? (behalve dan een beetje foto's maken van a little rotzooi bij d'r man's ex??)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:42 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Hij kwam dus samen met Rob, met zijn hippe bril, en 'kir kir' ja nu is het mijn man'Henriette
Het was om te huilen![]()
Niks lijkt me...ze was zijn 'secretaresse'. Het is in ieder gaval een eng stel mensen waar ik een beetje misselijk van word.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:13 schreef conleche het volgende:
[..]
O die Henriette!! Die is ook heel, heel erg. Dat huwelijk wat de hele dag op TV was. Wat doet dat mens eigenlijk? (behalve dan een beetje foto's maken van a little rotzooi bij d'r man's ex??)
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:13 schreef conleche het volgende:
[..]
O die Henriette!! Die is ook heel, heel erg. Dat huwelijk wat de hele dag op TV was. Wat doet dat mens eigenlijk? (behalve dan een beetje foto's maken van a little rotzooi bij d'r man's ex??)
En trouwens, ben jij niet heel erg moe dat je nu alweer op bent????
ik vind dat Hij in ieder geval wel kan zingen ............kan Zij zijn agenda goed bewaken denk je?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
Niks lijkt me...ze was zijn 'secretaresse'. Het is in ieder gaval een eng stel mensen waar ik een beetje misselijk van word.
ow ok kan hij zingen en zij zijn agenda bewaken????????quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Reinout en Danielle vind ik tof, dat andere stel niet
Robert neukt Aziatische tiener boys? Hij past wel in het straatbeeld van lelijke dikke blanke man hand in hand met Aziatisch jochiequote:En wat hij in Azië uitspookt, dat weet ik ook allemaal niet.
Ja hallo, roddels willen we horen!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:23 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ken de schrijver Tomas Ross, Theo van Gogh was een goede bekende van mijn moeder, en verder ken ik alleen politici. Niet héél erg spannend, I know!
Mooie verkapte TVP!
Zal morgen eens even gaan pluizen voor roddelsquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:26 schreef snoopy het volgende:
Ja hallo, roddels willen we horen!
Ja lekker Ole, houd jij de roddels maar goed in de gaten voor onsquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:01 schreef Ole het volgende:
* Ole heeft bijna vakantiekan ze zich weer met de roddels bezig gaan houden'
![]()
Zal ik doen Haaibaaike! .quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja lekker Ole, houd jij de roddels maar goed in de gaten voor ons![]()
Fijne vakantie Ole. Succes hé meidquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Zal ik doen Haaibaaike! .
Mijn vakantie is nu definitief begonnen
quote:ma 14 jul 2008, 07:00
Victor Reinier bezoekt première met kinderen
onze redactie
AMSTERDAM - Victor Reinier, die de rol van ridder Ristridin in 'De Brief voor de Koning' speelt, kwam zonder zijn vriendin Kim, die in september vorig jaar uit een hotelraam in Maastricht viel, naar de première.
Foto: René Oudshoorn Of de twee nog samen zijn, daar wilde de acteur niet op ingaan. Het gonsde gistermiddag van de geruchten dat het over zou zijn tussen Victor en Kim.
Hij kwam met zijn zoon Jesse en dochter Janna. Wel verklapte Victor: "Na de opnames van 'Flikken’ ga ik misschien het theater in.”
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:40 schreef Vivi het volgende:
Ow ja, Million Dollar Wedding is het dus.
Nou luistert en huivert meiden (en verdwaalde heer).
Dat ene mens dus, Edina,
Edina Kovats is eigenaresse van Relatiebasis. Zelf is ze ook lange tijd single geweest en heeft ze ook gebruik gemaakt van moderne manieren om uiteindelijk haar liefde te vinden. Gelukkig maar, want nu weet ze wat de single van tegenwoordig bezig houdt in de zoektocht naar een partner.
Ze heeft zelf mislukte dates van dichtbij meegemaakt, voelde zich niet altijd serieus genomen en heeft zich wel eens afgevraagd of ware liefde wel voor haar was weggelegd. En in die zoektocht heeft ze geleerd hoe belangrijk het is om met de juiste verwachtingen te beginnen aan een date, zichzelf te blijven en te genieten van het moment.
Hoewel het niet in één keer goed is gegaan, kijkt ze met een goed gevoel terug op haar zoektocht en wat ze ervan geleerd heeft.
Werkte vroegah in Arnhem in een SM-studio. Ik ken iemand die daar ook werkte en zij was dus echt heel erg, ze had ook een live-in slaaf waar ze gewoon overheen pieste bijvoorbeeld, en hem door punaises liet kruipen etc.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |