Welpiesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wist tot vandaag trouwens niet eens wat die Wuppies waren. Zag zo net een AH-reclame.
quote:
Ik ben ook in mijn uppie voetbal kijken / werken / vakantie plannen / hapjes eten / bier drinken / fokken en ik vermaak me welquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:36 schreef Tezz het volgende:
Voetbal kijken in je uppie is echnie leuk.
Jij komt toch altijd onder andere mensen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
Maarja, ben soms ook liever alleen dan onder mensen.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook best graag alleen ben. Maar ik weet dat al mijn vrienden nu bij elkaar zitten in het oranje met hapjes en biertjes en plezier. En dan is alleen zitten tuurlijk niet leuk!!! Maar ik 'moet' wel. Hondje is vandaag gecastreerd, hij is erg zielig en ik laat hem niet alleen nu.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben ook in mijn uppie voetbal kijken / werken / vakantie plannen / hapjes eten / bier drinken / fokken en ik vermaak me wel
Maarja, ben soms ook liever alleen dan onder mensen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij komt toch altijd onder andere mensen.
Au.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook best graag alleen ben. Maar ik weet dat al mijn vrienden nu bij elkaar zitten in het oranje met hapjes en biertjes en plezier. En dan is alleen zitten tuurlijk niet leuk!!! Maar ik 'moet' wel. Hondje is vandaag gecastreerd, hij is erg zielig en ik laat hem niet alleen nu.
Awww Kusje deropquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:38 schreef Tezz het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook best graag alleen ben. Maar ik weet dat al mijn vrienden nu bij elkaar zitten in het oranje met hapjes en biertjes en plezier. En dan is alleen zitten tuurlijk niet leuk!!! Maar ik 'moet' wel. Hondje is vandaag gecastreerd, hij is erg zielig en ik laat hem niet alleen nu.
Zolang ik jouw tetten nog mooi vind niet hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:41 schreef Tezz het volgende:
Steer je krijgt echt homo neigingen.
Lollz eik had ik gewoon jouw kant op moeten komenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:36 schreef Tezz het volgende:
Voetbal kijken in je uppie is echnie leuk.
Zo stupid ben ik dan ook weer nietquote:
Hier staan er 3 op de tv die ik niet aan heb staanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb stiekum 2 welpies op de handdoeken dispenser geplakt in de personeelstoilet vanochtend
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Awww Kusje derop![]()
Je bent niet alleen, wij, je hele fokfamilie zijn bij je
ik zou bijna de tv aanzetten....bijna dan hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
DIE KLEINE DEKSELSE KUIJT, SCOORT!!!
Ben jij stiekum Bupatih... hij heeft achter zijn msnnaam staan: kleine dekselse kuijtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
DIE KLEINE DEKSELSE KUIJT, SCOORT!!!
Nah dat heb ik in de loop der jaren zo bij elkaar verzameldquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:05 schreef Oblivion het volgende:
Waarom dat dan?
Vind je voetbal dan zo leuk?
Ik wilde net een slokje nemenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:07 schreef Oblivion het volgende:
Dat vind ik dan weer minder een man die zijn duim tegen zijn neus aanzet en dan even snot op grasmat spuit...
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:
En mijn pruttelende pastasaus ruikt ook zalig!
Dat is toch waar voetbal om draait...wie de meeste klodders uit zijn neus weet te schietenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:07 schreef Oblivion het volgende:
Dat vind ik dan weer minder een man die zijn duim tegen zijn neus aanzet en dan even snot op grasmat spuit...
Als ze het EK gewonnen hebben!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nah dat heb ik in de loop der jaren zo bij elkaar verzameld
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:
En mijn pruttelende pastasaus ruikt ook zalig!
quote:
Deal! Mits er zon is geweest en ik ook een btje een kleurtje hebquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als ze het EK gewonnen hebben!![]()
Deal?
Met onherkenbare foto's, want dat moet ik zien...
Moet je wel in de zon gaan liggen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deal! Mits er zon is geweest en ik ook een btje een kleurtje heb
jah maar dan moet die zon er wel zijnquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jah maar dan moet die zon er wel zijnHad dit weekend ook het liefste op het strand gelegen....bummer
29 juniquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik weet het, jammer van het weer, maar de EK is nog niet over!![]()
Hoe lang duurt eigenlijk het EK?
Wanneer wordt de laatste wedstrijd gespeeld?
Hè, meneer met dat mooie oranje shirt, weet u het antwoord?
Die staan hier al...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:14 schreef mascara-klodder het volgende:
*mk maar even bitterballen e.d. gaat maken voor jullie
Je spreekt momenteel half nederland tegelijkertijd aan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
:Hè, meneer met dat mooie oranje shirt, weet u het antwoord?
Ik had ze ook gewild, maar dochterlief koos helaas voor het gezonde voedselquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Die staan hier al...
Zelf gemaakt!![]()
En ze zijn lekker!![]()
ik weet niet wat ik doe, maar ik doe het goed!
Daarom vraagt ik het ook...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je spreekt momenteel half nederland tegelijkertijd aan.
Golfer heeft echt geen tijd nu om te antwoorden volgens mij.
ik heb een paar posts terug al antwoord gegevenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Daarom vraagt ik het ook...![]()
Zodat Bluezz even kan zieken....![]()
![]()
Nee hoor, komt vanzelf antwoord!
Maar dochterlief ligt nu toch te slapen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik had ze ook gewild, maar dochterlief koos helaas voor het gezonde voedsel
Ah, en vooruitzichten op het weer?quote:
Ah toe, vind je het niet een ielepietsebeetje leuk?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Ja en zo graag wil ik dat dit hysterische gedoe voorbij is dat ik dat weet. Ik streep de dagen af tot 29 juni
Ik hoop erg goed dat weekend aangezien we zaterdag naar kinderparkpop gaanquote:
Ik luister keihard muziek nu....zo erg boeit het mequote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah toe, vind je het niet een ielepietsebeetje leuk?
Die MOH cd's mocht je ook in je kast laten staan hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik luister keihard muziek nu....zo erg boeit het me
Tja, ik ben ook niet echt fan, maar vind het wel ielepietsjebeetje leuk...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik luister keihard muziek nu....zo erg boeit het me
heej je bent nu toch bij Isa?? hoe is de vlierbloesemlimo??quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Regen tot 29 juniEn groepskorting op typische vrouwenplekken
I wish![]()
de wattequote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Die MOH cd's mocht je ook in je kast laten staan hoor
Die kan je halen bij een drogist...quote:
Hmm je brengt me verdorie wel op een idee! Maar nee, toch maar niet. Het is te laat nu voor ballen. Morgen weer een nieuwe kans.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maar dochterlief ligt nu toch te slapen?
Wat let je om nu ballen te bakken? (Al dan niet van jezelf...)
Ik heb nu ook veel te veel ragout gemaakt en daarvan draai ik zo meteen meer ballen en die vries ik in!
Zodat we zo ballen kunnen eten!
Over neuken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Die kan je halen bij een drogist...![]()
Okay, niet voetbal vrouwen!
Waar gaan we het over hebben?
Ik wilde vanavond foto's maken, maar manlief zat al aan de tv geplakt en ik zat met 10 vette dikke vingers.....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm je brengt me verdorie wel op een idee! Maar nee, toch maar niet. Het is te laat nu voor ballen. Morgen weer een nieuwe kans.
U riep?quote:
NEUKEN!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Over neuken.
Dan zijn de mannen zo hier.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:34 schreef borisz het volgende:
* Borisz biedt alvast zijn excuses aan de hele SC voor die herrie
WAT ZEG JE????quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:34 schreef borisz het volgende:
* Borisz biedt alvast zijn excuses aan de hele SC voor die herrie
En dat is?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Niks met hardcore te maken maar ikke ga 19 juli naar Extrema![]()
![]()
Hier wel! Ik stak net mijn hoofd buiten de deur en riep heel hard NEUKEN en nu zitten er heel veel mensen in mijn huis ineens. Ze vragen wel allemaal of ik op wil schieten, ze moeten over 8 minuten weer thuis zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
NEUKEN!!!
POELE, POELE!
Werkt het al?
leukquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Niks met hardcore te maken maar ikke ga 19 juli naar Extrema![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hier wel! Ik stak net mijn hoofd buiten de deur en riep heel hard NEUKEN en nu zitten er heel veel mensen in mijn huis ineens. Ze vragen wel allemaal of ik op wil schieten, ze moeten over 8 minuten weer thuis zijn.![]()
![]()
Hoop leuke namenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
PARTY![]()
![]()
![]()
http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=7978
Zitten er een beetje lekkere mannen tussen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hier wel! Ik stak net mijn hoofd buiten de deur en riep heel hard NEUKEN en nu zitten er heel veel mensen in mijn huis ineens. Ze vragen wel allemaal of ik op wil schieten, ze moeten over 8 minuten weer thuis zijn.![]()
![]()
Daar ben ik nou echt te oud voor geworden...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
PARTY![]()
![]()
![]()
http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=7978
Ja best wel. Ik heb ze alleen allemaal teruggestuurd want geen een had er bitterballen bij zich!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zitten er een beetje lekkere mannen tussen?
Slapen bij de zus van cnk, die woont in Tilburg. Wel erg lief van jequote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:44 schreef Tezz het volgende:
MK-tje, schat, dat is verdorie 20 kilometer van mijn huis die Extrema! Ik vertrek die dag op vakantie, anders had ik je een slaapplaats aangeboden!!!!!!
Nah zeg...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik heb ze alleen allemaal teruggestuurd want geen een had er bitterballen bij zich!!
Nee johquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Daar ben ik nou echt te oud voor geworden...![]()
Tilburg is ook dichtbij ja! Goed geregeld hoor vrouwke!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Slapen bij de zus van cnk, die woont in Tilburg. Wel erg lief van je
Met klodders mayo!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nah zeg...![]()
Maar wel lekkere frikadellen toch?![]()
ROEP ZE TERUG!
Shit het begint weer...
Ik heb zoveel gebeest en gefeest, die koek is op!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee johik ben dan ook oud want 33. Cnk is sowieso oud met zijn bijna 40
But off coursequote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tilburg is ook dichtbij ja! Goed geregeld hoor vrouwke!
En for your information: het voetballen begint weer.
Ja, daar ben toch je klaar mee?quote:
NEE dat is het hem nu juist!!!!!! Ik ben er NIET klaar mee!!!!!!!!!!!!quote:
Ik hoor de calo'squote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Groetjes van Isabeau, Liejannuh, Octpussy, een dieetclubgrietje en mijzelfwe zitten net te smullen van Liejannuh's chocoladetaart-met-framozen
Me too, maar dit soort dingen vind ik toch wel heel tof om te ervarenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb zoveel gebeest en gefeest, die koek is op!
Ook geen zin meer in eigenlijk. Veel mensen enzo...
Nee, zij ook niet...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
NEE dat is het hem nu juist!!!!!! Ik ben er NIET klaar mee!!!!!!!!!!!!
Ik zwaai ook even mee:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoor de calo'sHaaaaaaaaaai meisjes
jummiequote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Groetjes van Isabeau, Liejannuh, Octpussy, een dieetclubgrietje en mijzelfwe zitten net te smullen van Liejannuh's chocoladetaart-met-framozen
dus kun je geoorloofd naar bedje gaan meisquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
mooi nu hoef ik cnk helemaal niet meer thuis te verwachten of pas diep in de nacht
Awww, een afhankelijke vrouwquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
mooi nu hoef ik cnk helemaal niet meer thuis te verwachten of pas diep in de nacht
Steer, je moet ff je zoemer checken. We riepen net heel hard NEUKEN hier en je kwam niet. Dus ik denk dat ie stuk is.quote:
2-1? is zo erg toch niet dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:13 schreef Oblivion het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Kut kut kut!
Die is voetbal kijken met al onze vrienden. In het oranje. Met veul bier, veul plezier en hoogstwaarschijnlijk bitterballen.quote:
EN jij bent gezellig bij ons!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Die is voetbal kijken met al onze vrienden. In het oranje. Met veul bier, veul plezier en hoogstwaarschijnlijk bitterballen.
Die niet eens van voetbal houdt!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van je man!!!
En zo is het maar net!quote:
Zet die TV nou gewoon aan mensjquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik verdien de award van degene die ook maar weigert om voetbal te kijken, zelfs als het spannend is
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die niet eens van voetbal houdt!
Heej! Een welpie die te lang in de magnetron heeft gelegen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:19 schreef Bluezz het volgende:
Rétespannend!!!!
foto van welpie die te lang in de magnetron heeft gelegen
Mjah, voor een paar miljoen zou ik het gras eruut trek'n met mien voetbal'nskoenen heur...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
En zo is het maar net!
Weten jullie trouwens hoe godvergetenGROOT een voetbalveld is?? Ik stond er gister bovenop (psv stadion, bij Guus). Als ik eenmaal dat veld op en neer zou moeten rennen dan kun je me opvegen volgens mij!
One for the money, two for the show GO GO GOquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:21 schreef borisz het volgende:
Als Bloes zelfs voetbal kijkt dan leeft Elvis ook nog
Ik ben al zovaak van plan geweest om ook een keer een wedstrijd te gaan kijken ipv alleen maar stadions te bezoeken als er een concert isquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:19 schreef Tezz het volgende:
En zo is het maar net!
Weten jullie trouwens hoe godvergetenGROOT een voetbalveld is?? Ik stond er gister bovenop (psv stadion, bij Guus). Als ik eenmaal dat veld op en neer zou moeten rennen dan kun je me opvegen volgens mij!
Oh dat is sowieso errug makkelijk! Gewoon af en toe 'buitenspel', 'obstructie' of 'kutscheids' roepen en het lijkt net of je al jaren een voetbalkenner bent.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar dankzij jullie kan ik straks wel meepraten met cnk
Wat een snoepie!quote:
Oh ik ook hoor. Ik baal nog steeds dat mijn man geen profvoetballer is geworden ik de verkeerde man heb uitgekozen. Alles wat het voetballen van mijn man nu oplevert is bier, bier, feestjes, bier, feestjes en bier.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mjah, voor een paar miljoen zou ik het gras eruut trek'n met mien voetbal'nskoenen heur...
Geen idee, maar hij zat erin!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Wie was btw verantwoordelijk voor het 2de doelpunt?
Het enige stadion waar ik ben geweest is de Arena, de Stones en de Stones en natuurlijk de Amsterdam Admiralsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben al zovaak van plan geweest om ook een keer een wedstrijd te gaan kijken ipv alleen maar stadions te bezoeken als er een concert is
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor. Ik baal nog steeds dat mijn man geen profvoetballer is geworden ik de verkeerde man heb uitgekozen. Alles wat het voetballen van mijn man nu oplevert is bier, bier, feestjes, bier, feestjes en bier.
En nog een zakelijk feestjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het enige stadion waar ik ben geweest is de Arena, de Stones en de Stones en natuurlijk de Amsterdam Admirals
jah maar ik ben nu niet met hem beebquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh dat is sowieso errug makkelijk! Gewoon af en toe 'buitenspel', 'obstructie' of 'kutscheids' roepen en het lijkt net of je al jaren een voetbalkenner bent.
Die was toch geblesseerd?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:28 schreef Oblivion het volgende:
MK: schrijf op: Van perzie (ofzoiets...)
Was toch Robben?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die was toch geblesseerd?![]()
En ja de Nieuwe Revu is mijn favo-magazine, en ik kijk ook journaal waar je dit ongewild meekrijgt
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:25 schreef Oblivion het volgende:
Wat een snoepie!
Een oranje aap!![]()
Wel heel lief, even vertellen:
Zoonlief is dit weekend weg, dus kreeg manlief zijn vaderdagkado alvast.
Een oranje stropdas met erop getekend voetballen.
Wedstrijd begint, manlief zit op de bank met de stropdas...![]()
Nu is het dus 3-1 en hij zegt, dat ding brengt meer geluk!
Maar dat kreng kriebelt.
Ik zie doe je 'm toch af?
Hij: WAT?Echt niet!!!
![]()
Nee, je moet het creatief verwerken in een zin. Voorbeeldje.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jah maar ik ben nu niet met hem beebEn het lijkt me ook wel wat vreemd dat als hij thuiskomt ik dat soort kreten uitroep
Echte liefde!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]!!
Kom maar op met die leukste stuiptrekking
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, je moet het creatief verwerken in een zin. Voorbeeldje.
Tjonge jonge, dat die kutscheids niet gezien had dat die fransman buitenspel stond zeg! Je reinste obstructie, wat ik je brom!
en dat dan net op het moment dat hij klaarkomtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, je moet het creatief verwerken in een zin. Voorbeeldje.
Tjonge jonge, dat die kutscheids niet gezien had dat die fransman buitenspel stond zeg! Je reinste obstructie, wat ik je brom!
Nee dan denk je aan deze:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
en dat dan net op het moment dat hij klaarkomtthat will do the trick
![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik verdien de award van degene die ook maar weigert om voetbal te kijken, zelfs als het spannend is
omg dat meen je nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:35 schreef Tezz het volgende:
Ik heb mijn hyvespagina maar oranje gemaakt!
quote:
echt waar. Ga maar kijken.quote:
Whisky al in geschonken?quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zei Evert net toen ik zat te typen
Olé olé olé olé
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Whisky al in geschonken?
PROOST!
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kuyt, Robben, van Persie, Sneijder... heb ik het zo goed?
Marco doet vast iets goed!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dit oranje-shirt hou ik bij de rest van de wedstrijden aan.
PROOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik had net cnk aan de foon, hij was onder de indrukquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Toch, heren?
Komt u maar!
Oh, dat wordt neuken!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik had net cnk aan de foon, hij was onder de indruk
STIL NOU!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
We hebben pas iets van 10 maanden dus geneukt wordt er sowieso
Tjeeeez net alsof die (meestal)witte haardos mee kan lezenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:53 schreef Tezz het volgende:
Willen jullie niet zo hard over neuken praten, mijn hondje is net gecastreerd. Praten over neuken is nog zieliger dan die lampekap die hij nu op zijn kop heeft.
JIJ, bruut!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:53 schreef Tezz het volgende:
Willen jullie niet zo hard over neuken praten, mijn hondje is net gecastreerd. Praten over neuken is nog zieliger dan die lampekap die hij nu op zijn kop heeft.
Duh...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
We hebben pas iets van 10 maanden dus geneukt wordt er sowieso
U Riep ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:57 schreef SHE het volgende:
God
Hij is buitensporig slim??quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tjeeeez net alsof die (meestal)witte haardos mee kan lezen
neus snuiten is overrated. Gewoon 1 neusgat dichtduwen en hard blazen. (de vloer moest je toch al dweilen).quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:00 schreef SHE het volgende:
Nee, ik moet zuurstof, ik moet de vloer schoonmaken, mijn onderbroek wassen en mijn neus suiten.
je zei suitenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:00 schreef SHE het volgende:
Nee, ik moet zuurstof, ik moet de vloer schoonmaken, mijn onderbroek wassen en mijn neus suiten.
BLUEZZZ!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
neus snuiten is overrated. Gewoon 1 neusgat dichtduwen en hard blazen. (de vloer moest je toch al dweilen).
Kst, hij kijkt nu zo zielig, je hebt heel hard NEUKEN geroepen om mannen te lokken!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hij is buitensporig slim??
Ik lees altijd alles hardop voor??
Hij heeft een eigen stoel zodat ie mee kan kijken op het beeldscherm?
Jah Tezzquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kst, hij kijkt nu zo zielig, je hebt heel hard NEUKEN geroepen om mannen te lokken!
En nu ons een beetje de schuld geven.....
later als ik groot ben, dan durf ik vast welquote:
shit ik val door de mand.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kst, hij kijkt nu zo zielig, je hebt heel hard NEUKEN geroepen om mannen te lokken!
En nu ons een beetje de schuld geven.....
Shit, snot, neuken...quote:
Er zit hier een viswijf naast me een stinkende haring te happenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
BLUEZZZ!!!
Hebbie je happie al binnen?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Marco van Basten groot geworden is in het huis waar ik gewoond heb na de scheiding
Wow!!! Lag er niet ergens een verborgen dagboek of zo onder een plank of achter het behang????? Kun je rijk mee worden! Wel het liefste nu publiceren.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Marco van Basten groot geworden is in het huis waar ik gewoond heb na de scheiding
In een vaatjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:07 schreef Tezz het volgende:
1 ding is zeker: ik neuk niet vanavond. Manlief heeft vast een shitload bier op en dan hangt ie zijn piemel dus maar mooi ergens ander in.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:07 schreef Tezz het volgende:
1 ding is zeker: ik neuk niet vanavond. Manlief heeft vast een shitload bier op en dan hangt ie zijn piemel dus maar mooi ergens ander in.
Als je twee aparte matrassen hebt, lukt heeeeeel makkelijk!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:07 schreef Tezz het volgende:
Nee, dat kale hoofd sucks echt bigtime. Stommerd dat het is. (of stomme kapper)quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Wel eens gelezen, maar vergeten!Marco....
Alleen aan dat kale rare hoofdje kan ik niet wennen, jij wel?
Nee, niet echt leuk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:08 schreef Oblivion het volgende:![]()
Wel eens gelezen, maar vergeten!Marco....
Alleen aan dat kale rare hoofdje kan ik niet wennen, jij wel?
Aha. Jij hebt ervaring zo te zien.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als je twee aparte matrassen hebt, lukt heeeeeel makkelijk!![]()
En dan maar kreunen, ja lief, daar ja......daar...oh....harder....
Staan er foto's in?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In een vaatje
Kijk es hier : Het geboortehuis van Marco van Basten.....
Raadseltje.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
later als ik groot ben, dan durf ik vast wel
Nou, ik ben (als er flink gedronken wordt) de lor...quote:
Niet (meer), maar ik heb hier nog een cd'tje met foto's , ga ik morgen wel even uploaden, dan zet ik ze wel ff hier neerquote:
vraag dat maar aan cnkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Raadseltje.
Het is hard en stijf als het erin gaat, zacht en plakkerig als het er weer uit komt. Wat is het?
COOL!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet (meer), maar ik heb hier nog een cd'tje met foto's , ga ik morgen wel even uploaden, dan zet ik ze wel ff hier neer![]()
Is weer eens wat anders dan de hele dag over koken tochquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:10 schreef mascara-klodder het volgende:
hou eens op over dat tyfusvoetbal
Klopt, wij bedrijven de liefde...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:13 schreef mascara-klodder het volgende:
ws ben ik de enige die seks gaat hebben straks
ik ga met je mee, alleen ga ik wel in bed liggenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:16 schreef Tezz het volgende:
Ik ga mezelf losrukken van de pc. Het is tijd om mijn poezelige achterwerk naar de bank te verhuizen.
Ik mis wel meer...quote:
Hou toch eens op met het over de afwas te hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:10 schreef mascara-klodder het volgende:
hou eens op over dat tyfusvoetbal
Bye! Het was gezellig!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:16 schreef Tezz het volgende:
Ik ga mezelf losrukken van de pc. Het is tijd om mijn poezelige achterwerk naar de bank te verhuizen.
Toedels!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ga met je mee, alleen ga ik wel in bed liggenen is mijn achterwerk niet zo poezelig
Ja, hij is geweldig!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Even wat anders meiden en steers :
Hoe vinden jullie deze foto die mijn zus vandaag maakte in de Beekse Bergen.
Ik vind hem echt geweldig
[ afbeelding ]
Nee, doe maar niet!quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Even wat anders meiden en steers :
Hoe vinden jullie deze foto die mijn zus vandaag maakte in de Beekse Bergen.
Ik vind hem echt geweldig
[ afbeelding ]
quote:
Neuk ze.quote:
Hou je benen bij elkaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:27 schreef Oblivion het volgende:
ECHO.....ECHO......echo......echo........echo
Yups, morgenochtend weer vroeg opquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
Slaap lekker SOL en hou je koppie erbij.
Lief huiske!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:26 schreef Bluezz het volgende:
De foto's voor Obli :
Het is het bovenhuisje rechts waar ik woonde, en het kleine kamertje zou het kamertje van Marco geweest zijn, daar sliep mijn oudste Quint
http://picasaweb.google.n(...)s5211480381475002050
Hoe weet jij dat?quote:
Neehee, de echoKUT.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Put put put put put
Ja, 2004.quote:
Logische lay-out dus...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, 2004.
Die douche
Je had dus die keuken met die bar, daarachter de WC, dan krijg je die douche en dan pas dat balkon
Maar goed, ik kreeg dit huissie toegewezen en was allang blij natuurlijk
Eerst douchen dan zonnen was de gevleugelde uitroep altijdquote:
quote:
Ik verzet zo wel ff wat anders bij jequote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:37 schreef golfer het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje hyper van de wedstrijd.
Ga zo maar eens op Ned3 een nogal geprezen BBC-serie over griezelige 6e-zintuigen enzo bekijken om de gedachten te verzetten.
Ja, dat las ik ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst douchen dan zonnen was de gevleugelde uitroep altijd
Het hele blok staat trouwens op de nominatie om gesloopt te worden.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje hyper van de wedstrijd.
Ga zo maar eens op Ned3 een nogal geprezen BBC-serie over griezelige 6e-zintuigen enzo bekijken om de gedachten te verzetten.
Schijnt een goede serie te zijn, dus ik ga het maar eens bekijken zo.quote:
quote:
AH, veel plezier!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Schijnt een goede serie te zijn, dus ik ga het maar eens bekijken zo.
Voor verzetjes moet je vanavond maar weer in de kast vol speeltjes duiken.quote:
Watje...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor verzetjes moet je vanavond maar weer in de kast vol speeltjes duiken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |