Welpiesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wist tot vandaag trouwens niet eens wat die Wuppies waren. Zag zo net een AH-reclame.
quote:
Ik ben ook in mijn uppie voetbal kijken / werken / vakantie plannen / hapjes eten / bier drinken / fokken en ik vermaak me welquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:36 schreef Tezz het volgende:
Voetbal kijken in je uppie is echnie leuk.
Jij komt toch altijd onder andere mensen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
Maarja, ben soms ook liever alleen dan onder mensen.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook best graag alleen ben. Maar ik weet dat al mijn vrienden nu bij elkaar zitten in het oranje met hapjes en biertjes en plezier. En dan is alleen zitten tuurlijk niet leuk!!! Maar ik 'moet' wel. Hondje is vandaag gecastreerd, hij is erg zielig en ik laat hem niet alleen nu.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben ook in mijn uppie voetbal kijken / werken / vakantie plannen / hapjes eten / bier drinken / fokken en ik vermaak me wel
Maarja, ben soms ook liever alleen dan onder mensen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij komt toch altijd onder andere mensen.
Au.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook best graag alleen ben. Maar ik weet dat al mijn vrienden nu bij elkaar zitten in het oranje met hapjes en biertjes en plezier. En dan is alleen zitten tuurlijk niet leuk!!! Maar ik 'moet' wel. Hondje is vandaag gecastreerd, hij is erg zielig en ik laat hem niet alleen nu.
Awww Kusje deropquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:38 schreef Tezz het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook best graag alleen ben. Maar ik weet dat al mijn vrienden nu bij elkaar zitten in het oranje met hapjes en biertjes en plezier. En dan is alleen zitten tuurlijk niet leuk!!! Maar ik 'moet' wel. Hondje is vandaag gecastreerd, hij is erg zielig en ik laat hem niet alleen nu.
Zolang ik jouw tetten nog mooi vind niet hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:41 schreef Tezz het volgende:
Steer je krijgt echt homo neigingen.
Lollz eik had ik gewoon jouw kant op moeten komenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:36 schreef Tezz het volgende:
Voetbal kijken in je uppie is echnie leuk.
Zo stupid ben ik dan ook weer nietquote:
Hier staan er 3 op de tv die ik niet aan heb staanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb stiekum 2 welpies op de handdoeken dispenser geplakt in de personeelstoilet vanochtend
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Awww Kusje derop![]()
Je bent niet alleen, wij, je hele fokfamilie zijn bij je
ik zou bijna de tv aanzetten....bijna dan hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
DIE KLEINE DEKSELSE KUIJT, SCOORT!!!
Ben jij stiekum Bupatih... hij heeft achter zijn msnnaam staan: kleine dekselse kuijtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
DIE KLEINE DEKSELSE KUIJT, SCOORT!!!
Nah dat heb ik in de loop der jaren zo bij elkaar verzameldquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:05 schreef Oblivion het volgende:
Waarom dat dan?
Vind je voetbal dan zo leuk?
Ik wilde net een slokje nemenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:07 schreef Oblivion het volgende:
Dat vind ik dan weer minder een man die zijn duim tegen zijn neus aanzet en dan even snot op grasmat spuit...
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:
En mijn pruttelende pastasaus ruikt ook zalig!
Dat is toch waar voetbal om draait...wie de meeste klodders uit zijn neus weet te schietenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:07 schreef Oblivion het volgende:
Dat vind ik dan weer minder een man die zijn duim tegen zijn neus aanzet en dan even snot op grasmat spuit...
Als ze het EK gewonnen hebben!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nah dat heb ik in de loop der jaren zo bij elkaar verzameld
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:
En mijn pruttelende pastasaus ruikt ook zalig!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |