Welpiesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wist tot vandaag trouwens niet eens wat die Wuppies waren. Zag zo net een AH-reclame.
quote:
Ik ben ook in mijn uppie voetbal kijken / werken / vakantie plannen / hapjes eten / bier drinken / fokken en ik vermaak me welquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:36 schreef Tezz het volgende:
Voetbal kijken in je uppie is echnie leuk.
Jij komt toch altijd onder andere mensen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
Maarja, ben soms ook liever alleen dan onder mensen.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook best graag alleen ben. Maar ik weet dat al mijn vrienden nu bij elkaar zitten in het oranje met hapjes en biertjes en plezier. En dan is alleen zitten tuurlijk niet leuk!!! Maar ik 'moet' wel. Hondje is vandaag gecastreerd, hij is erg zielig en ik laat hem niet alleen nu.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben ook in mijn uppie voetbal kijken / werken / vakantie plannen / hapjes eten / bier drinken / fokken en ik vermaak me wel
Maarja, ben soms ook liever alleen dan onder mensen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij komt toch altijd onder andere mensen.
Au.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook best graag alleen ben. Maar ik weet dat al mijn vrienden nu bij elkaar zitten in het oranje met hapjes en biertjes en plezier. En dan is alleen zitten tuurlijk niet leuk!!! Maar ik 'moet' wel. Hondje is vandaag gecastreerd, hij is erg zielig en ik laat hem niet alleen nu.
Awww Kusje deropquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:38 schreef Tezz het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook best graag alleen ben. Maar ik weet dat al mijn vrienden nu bij elkaar zitten in het oranje met hapjes en biertjes en plezier. En dan is alleen zitten tuurlijk niet leuk!!! Maar ik 'moet' wel. Hondje is vandaag gecastreerd, hij is erg zielig en ik laat hem niet alleen nu.
Zolang ik jouw tetten nog mooi vind niet hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:41 schreef Tezz het volgende:
Steer je krijgt echt homo neigingen.
Lollz eik had ik gewoon jouw kant op moeten komenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:36 schreef Tezz het volgende:
Voetbal kijken in je uppie is echnie leuk.
Zo stupid ben ik dan ook weer nietquote:
Hier staan er 3 op de tv die ik niet aan heb staanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb stiekum 2 welpies op de handdoeken dispenser geplakt in de personeelstoilet vanochtend
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Awww Kusje derop![]()
Je bent niet alleen, wij, je hele fokfamilie zijn bij je
ik zou bijna de tv aanzetten....bijna dan hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
DIE KLEINE DEKSELSE KUIJT, SCOORT!!!
Ben jij stiekum Bupatih... hij heeft achter zijn msnnaam staan: kleine dekselse kuijtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
DIE KLEINE DEKSELSE KUIJT, SCOORT!!!
Nah dat heb ik in de loop der jaren zo bij elkaar verzameldquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:05 schreef Oblivion het volgende:
Waarom dat dan?
Vind je voetbal dan zo leuk?
Ik wilde net een slokje nemenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:07 schreef Oblivion het volgende:
Dat vind ik dan weer minder een man die zijn duim tegen zijn neus aanzet en dan even snot op grasmat spuit...
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:
En mijn pruttelende pastasaus ruikt ook zalig!
Dat is toch waar voetbal om draait...wie de meeste klodders uit zijn neus weet te schietenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:07 schreef Oblivion het volgende:
Dat vind ik dan weer minder een man die zijn duim tegen zijn neus aanzet en dan even snot op grasmat spuit...
Als ze het EK gewonnen hebben!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nah dat heb ik in de loop der jaren zo bij elkaar verzameld
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:
En mijn pruttelende pastasaus ruikt ook zalig!
quote:
Deal! Mits er zon is geweest en ik ook een btje een kleurtje hebquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als ze het EK gewonnen hebben!![]()
Deal?
Met onherkenbare foto's, want dat moet ik zien...
Moet je wel in de zon gaan liggen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deal! Mits er zon is geweest en ik ook een btje een kleurtje heb
jah maar dan moet die zon er wel zijnquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jah maar dan moet die zon er wel zijnHad dit weekend ook het liefste op het strand gelegen....bummer
29 juniquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik weet het, jammer van het weer, maar de EK is nog niet over!![]()
Hoe lang duurt eigenlijk het EK?
Wanneer wordt de laatste wedstrijd gespeeld?
Hè, meneer met dat mooie oranje shirt, weet u het antwoord?
Die staan hier al...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:14 schreef mascara-klodder het volgende:
*mk maar even bitterballen e.d. gaat maken voor jullie
Je spreekt momenteel half nederland tegelijkertijd aan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
:Hè, meneer met dat mooie oranje shirt, weet u het antwoord?
Ik had ze ook gewild, maar dochterlief koos helaas voor het gezonde voedselquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Die staan hier al...
Zelf gemaakt!![]()
En ze zijn lekker!![]()
ik weet niet wat ik doe, maar ik doe het goed!
Daarom vraagt ik het ook...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je spreekt momenteel half nederland tegelijkertijd aan.
Golfer heeft echt geen tijd nu om te antwoorden volgens mij.
ik heb een paar posts terug al antwoord gegevenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Daarom vraagt ik het ook...![]()
Zodat Bluezz even kan zieken....![]()
![]()
Nee hoor, komt vanzelf antwoord!
Maar dochterlief ligt nu toch te slapen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik had ze ook gewild, maar dochterlief koos helaas voor het gezonde voedsel
Ah, en vooruitzichten op het weer?quote:
Ah toe, vind je het niet een ielepietsebeetje leuk?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Ja en zo graag wil ik dat dit hysterische gedoe voorbij is dat ik dat weet. Ik streep de dagen af tot 29 juni
Ik hoop erg goed dat weekend aangezien we zaterdag naar kinderparkpop gaanquote:
Ik luister keihard muziek nu....zo erg boeit het mequote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah toe, vind je het niet een ielepietsebeetje leuk?
Die MOH cd's mocht je ook in je kast laten staan hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik luister keihard muziek nu....zo erg boeit het me
Tja, ik ben ook niet echt fan, maar vind het wel ielepietsjebeetje leuk...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik luister keihard muziek nu....zo erg boeit het me
heej je bent nu toch bij Isa?? hoe is de vlierbloesemlimo??quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Regen tot 29 juniEn groepskorting op typische vrouwenplekken
I wish![]()
de wattequote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Die MOH cd's mocht je ook in je kast laten staan hoor
Die kan je halen bij een drogist...quote:
Hmm je brengt me verdorie wel op een idee! Maar nee, toch maar niet. Het is te laat nu voor ballen. Morgen weer een nieuwe kans.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maar dochterlief ligt nu toch te slapen?
Wat let je om nu ballen te bakken? (Al dan niet van jezelf...)
Ik heb nu ook veel te veel ragout gemaakt en daarvan draai ik zo meteen meer ballen en die vries ik in!
Zodat we zo ballen kunnen eten!
Over neuken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Die kan je halen bij een drogist...![]()
Okay, niet voetbal vrouwen!
Waar gaan we het over hebben?
Ik wilde vanavond foto's maken, maar manlief zat al aan de tv geplakt en ik zat met 10 vette dikke vingers.....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm je brengt me verdorie wel op een idee! Maar nee, toch maar niet. Het is te laat nu voor ballen. Morgen weer een nieuwe kans.
U riep?quote:
NEUKEN!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Over neuken.
Dan zijn de mannen zo hier.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:34 schreef borisz het volgende:
* Borisz biedt alvast zijn excuses aan de hele SC voor die herrie
WAT ZEG JE????quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:34 schreef borisz het volgende:
* Borisz biedt alvast zijn excuses aan de hele SC voor die herrie
En dat is?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Niks met hardcore te maken maar ikke ga 19 juli naar Extrema![]()
![]()
Hier wel! Ik stak net mijn hoofd buiten de deur en riep heel hard NEUKEN en nu zitten er heel veel mensen in mijn huis ineens. Ze vragen wel allemaal of ik op wil schieten, ze moeten over 8 minuten weer thuis zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
NEUKEN!!!
POELE, POELE!
Werkt het al?
leukquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Niks met hardcore te maken maar ikke ga 19 juli naar Extrema![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hier wel! Ik stak net mijn hoofd buiten de deur en riep heel hard NEUKEN en nu zitten er heel veel mensen in mijn huis ineens. Ze vragen wel allemaal of ik op wil schieten, ze moeten over 8 minuten weer thuis zijn.![]()
![]()
Hoop leuke namenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
PARTY![]()
![]()
![]()
http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=7978
Zitten er een beetje lekkere mannen tussen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hier wel! Ik stak net mijn hoofd buiten de deur en riep heel hard NEUKEN en nu zitten er heel veel mensen in mijn huis ineens. Ze vragen wel allemaal of ik op wil schieten, ze moeten over 8 minuten weer thuis zijn.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |