http://nl.wikipedia.org/wiki/Bitterbalquote:Bitterballen werden van oorsprong gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, en worden nog steeds geassocieerd met gezelligheid.
quote:Bitterballen werden van oorsprong gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, en worden nog steeds geassocieerd met gezelligheid
quote:Bitterballen werden van oorsprong gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, en worden nog steeds geassocieerd met gezelligheid.
Zijn dat augurken ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Weer wat geleerd
Volgende he
Waarom noemen ze bierbommetjes bierbommetjes ?
quote:Bierbommetjes werden van oorsprong gegeten bij een biertje, een matig sterk alcoholisch gerstendrankje, vandaar de naam, en worden nog steeds geassocieerd met kroegen/zuipen/Amstel
/voetbal.
quote:
quote:Bitterballen werden van oorsprong gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, en worden nog steeds geassocieerd met gezelligheid.
Oh ja...van die worstjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
of je leest het topic eerst ff doorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:32 schreef JanusAnus het volgende:
Bitterballen werden van oorsprong gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, en worden nog steeds geassocieerd met gezelligheid.
Jazeker, bitterballen werden inderdaad van oorsprong gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, en worden nog steeds geassocieerd met gezelligheid.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:59 schreef Whatashockr het volgende:
Ik kan me vergissen maar zoals ik het gehoord heb werden bitterballen van oorsprong gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, en worden nog steeds geassocieerd met gezelligheid.
Iemand die dit kan bevestigen?
Nee, het is een balletje gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, en de bitterballen worden nog steeds geassocieerd met gezelligheid. Het is dus zeker niet gezegd dat de bitterbal persé van paardenvlees gemaakt dient te zijn.quote:
Dat heb ik ook nooit gezegd hequote:Op maandag 16 juni 2008 11:01 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Nee, het is een balletje gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, en de bitterballen worden nog steeds geassocieerd met gezelligheid. Het is dus zeker niet gezegd dat de bitterbal persé van paardenvlees gemaakt dient te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Godverdomme, ik heb ook zin in bitterballen, met mosterd.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:41 schreef draculettetje het volgende:
nu heb ik er al weer zin! in die verrekte bitterballen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |