abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:38:33 #251
211797 Esses
Splendide mendax
pi_60660050
Tja, tja, tja... idd dat soort volk moeten eigenlijk uitgefiltert worden.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_60661546
Ja sowieso, ik bedoel er zijn best wat lui uitgevallen in de AMO omdat ze problemen hadden thuis die ze voordat ze begonnen ook al hadden. Er was zelfs een jongen die na 2 dagen al stopte omdat zijn ouders en vriendin het toch niet goed vonden dat hij bij de landmacht ging.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:25:28 #253
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_60661549
die keuring moet strakker inderdaad..
Alhoewel bij mij de retards er wel uit werden gevist.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:26:43 #254
211797 Esses
Splendide mendax
pi_60661570
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:25 schreef JLMR het volgende:
Ja sowieso, ik bedoel er zijn best wat lui uitgevallen in de AMO omdat ze problemen hadden thuis die ze voordat ze begonnen ook al hadden. Er was zelfs een jongen die na 2 dagen al stopte omdat zijn ouders en vriendin het toch niet goed vonden dat hij bij de landmacht ging.
Het feit dat je problemen thuis hebt betekent niet direct dat je ongeschikt bent, de ECHTE keuring is ook pas tijdens de AMO.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:34:39 #255
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_60661796
Ja maar Esses, dat verhaal van JLMR is toch wel even maf.
Punt ligt hier ook bij zijn ouders en vriendin.

Houd hem dan tegen ( vind ik nog achterlijk mgoed )bij het gehele sollicitatie en keuringsproces, niet als hij er na maanden keuren eindelijk inzit

Verder zal die jongen of heel erg naar zijn ouders luisteren, of geen ruggegraat hebben want het is toch tenslotte jou leven. En een vriendin die mijn toekomst in de weg staat ( ik weet dan niet of ze een kind hadden, dat verandert de zaak wel natuurlijk )... die zou er bij mij meteen uitvliegen.

Toen ik mijn toenmalige vriendin vertelde dat ik het leger inwilde, of in ieder geval liet doorschijnen kreeg ik de hele tijd van die achterbakse opmerkingen.

Ik zou nooooooooit een jongen willen die in het leger zit, bah bah.

en Dag hoorrrr schatje
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:36:05 #256
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60661840
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:25 schreef Pumatje het volgende:
die keuring moet strakker inderdaad..
Alhoewel bij mij de retards er wel uit werden gevist.
Als de keuring strakker wordt hebben we helemaal geen instroom meer...
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:43:53 #257
211797 Esses
Splendide mendax
pi_60662073
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:34 schreef Pumatje het volgende:
Ja maar Esses, dat verhaal van JLMR is toch wel even maf.
Punt ligt hier ook bij zijn ouders en vriendin.

Houd hem dan tegen ( vind ik nog achterlijk mgoed )bij het gehele sollicitatie en keuringsproces, niet als hij er na maanden keuren eindelijk inzit

Verder zal die jongen of heel erg naar zijn ouders luisteren, of geen ruggegraat hebben want het is toch tenslotte jou leven. En een vriendin die mijn toekomst in de weg staat ( ik weet dan niet of ze een kind hadden, dat verandert de zaak wel natuurlijk )... die zou er bij mij meteen uitvliegen.

Toen ik mijn toenmalige vriendin vertelde dat ik het leger inwilde, of in ieder geval liet doorschijnen kreeg ik de hele tijd van die achterbakse opmerkingen.

Ik zou nooooooooit een jongen willen die in het leger zit, bah bah.

en Dag hoorrrr schatje
@erasmo, so true.

@pumatje, dat zeggen ze je ook op de keuring HET IS TOCH JOUW LEVEN of WEET JE WEL ZEKER DAT JE DAN MET DIT MEISJE VERDER WILT Ik spreek uit ervaring. Niet op letten, gewoon proberen. Als je het red is het mooi voor hun, en anders val je bij de ECHTE keuring wel af.
pi_60663393
Klopt allemaal, ik zou ook geen vriendin willen die er niet achter staat maarja als mensen dingen achterlaten tijdens het psychologische onderzoek [eigenlijk de hele keuring] dan zitten ze zichzelf alleen maar in de weg, was ook een jongen die begon aan de AMO met onstoken pezen in zijn pols, die heeft dus niks gezegd op de keuring maar moest wel stoppen de eerste week.
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:01:41 #259
179434 kloontje_de_reuzekloon
Er kan d'r maar 1 de 2e z
pi_60709567
ontdekte dit topic pas net. Ik ben ongeveer 2 weken geleden goedgekeurd voor de laatste keuring. Woensdag moet ik beginnen op de KMA Breda. Zijn er nog mensen die vragen hebben over de keuring, AAC of iets in die richting?
Op weg naar sint juttemes.
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:05:05 #260
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_60709647
Topictitel moet worden Instituut keuring en selectie...zo heet het namelijk.
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:28:09 #261
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60710143
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 17:05 schreef Bob-B het volgende:
Topictitel moet worden Instituut keuring en selectie...zo heet het namelijk.
Volgens mij is het zelfs Instituut voor keuring en selectie
  zondag 10 augustus 2008 @ 18:04:09 #262
211797 Esses
Splendide mendax
pi_60710907
Hoeso zou het perse dit moeten zijn bob? Het gaat over de keuring en selectie in 't algemeen, het instituut is alleen voor psychologisch en gezondheid/sport. Het AAC bijvoorbeeld word hier NIET door gedaan, ik vind de titel nu dus minder passen.
pi_60721847
Ik moet de 21e volgens mij! Wie moeten dan nog meer?!
Ben aardig aan 't vreten om aan te komen, want anders krijg ik daar gezeur over!:|
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:35:26 #264
211797 Esses
Splendide mendax
pi_60722941
gewicht, lengte en vetpercentage?
pi_60734479
62 kilo, 1,79
vetpercentage weet ik niet... zal wel 0 zijn ofzo, haha:P

Maar ga vanaf vandaag elke dag een pak chocolade-vla eten met slagroom, dan komen die 3 kilo er wel snel aan...hoop ik:P
pi_60744135
(niemand meer briljante tips? of iemand die toevallig ook de 21e moet?)
pi_60744724
Gewoon alles op je af laten komen en je best doen
  maandag 11 augustus 2008 @ 22:01:35 #268
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_60745485
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:36 schreef Sperrieman het volgende:
62 kilo, 1,79

Maar ga vanaf vandaag elke dag een pak chocolade-vla eten met slagroom, dan komen die 3 kilo er wel snel aan...hoop ik:P
valt mee, bij 1e weging woog ik 63 en ik ben 1.84.
eet geen chocola enzo.. gewoon veel kip en vis.
en blijven eten...
pi_60747479
tering, ik ben 1.83 en weeg tussen de 76 en 79 schommelt nog al, flink poepen drukt ook zo weer een paar 100 gram weg
pi_60749893
vanochtend woog ik nog 60 kilo, maar op 't moment weeg ik 63 kilo, dus gaat de goede kant op!:p
Morgen weer lekker veel eten!..en trainen natuurlijk,...de fietstest haal ik wel, vanochtend heb ik 't even getest, 12 minuten lang met een gemiddelde van 76 rpm..dus dat haal ik dan wel toch?

Nu ga ik maar lekker uitrusten om morgen weer te eten!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 01:23:46 #271
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_60751102
in de ochtend ben je altijd lichter dan in de middag...

nu weeg ik 68.. is niet makkelijk geweest.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:41:25 #272
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60755902
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:36 schreef Sperrieman het volgende:
62 kilo, 1,79

Driemaal daags langs de mac, of je de keuring haalt kan ik dan weer niet garanderen
pi_60762001
haha, ik blijf gewoon lekker eten en trainen, dan blijf ik wel fit maar word dan ook zwaarder, en misschien worden m'n spiertjes dan ook groter en dat scheeld ook enorm qua gewicht..!

Maar niemand de 21e naar keuring?:P
  donderdag 14 augustus 2008 @ 04:00:59 #274
211797 Esses
Splendide mendax
pi_60816499
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:41 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Driemaal daags langs de mac, of je de keuring haalt kan ik dan weer niet garanderen
Idd, dat is ook mijn leefschema ;-)

Maareh, enorme spieren zijn ook niet aan te raden he
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:41:55 #275
211797 Esses
Splendide mendax
pi_60840300
Wat heeft de keuring mij geflikt.

Mij neergezet op +2 en +2.5 (L / R)

Wat zeggen mijn 2e en 3e opinion? Juist, -0.75 en -1.00.....

Let goed op wat ze je ogen aanmeten.
pi_60891116
Daar ga ik dan ook ff op letten:p
  zondag 17 augustus 2008 @ 05:55:04 #277
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_60893836
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:29 schreef Sperrieman het volgende:
(niemand meer briljante tips? of iemand die toevallig ook de 21e moet?)
Nootjes eten, dat helpt echt heel goed. Blijf er wel een beetje bij trainen want gewicht rond de middel heb je weinig aan.
pi_60926894
Ik heb al van alles gelezen over de keuringen, maar vandaag las ik iets over een veldkeuring.

Krijg je die altijd en zo ja wanneer in het traject.
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:14:41 #279
211797 Esses
Splendide mendax
pi_60932971
Veldkeuring in welk verband? Mariniers hebben wel de MAST verder is je AMO/AMBV/EMV natuurlijk je grootste keuring
pi_60944126
http://www.dutchplayground.com/wordpress/?page_id=12

Hier staat iets over een veldkeuring maar niet wanneer deze gedaan moet worden. Ook hier wordt gesproken over het al dan niet behalen van cluster 4.

Iemand?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:29:19 #281
211797 Esses
Splendide mendax
pi_60947370
Truly never heard of it
pi_60951027
Nee daarom zei ik al ik kan er erg weinig van vinden.

Ik moet in ieder geval de POST/MAST doen en/of de KCT kennismakingsdagen naast uiteraard de gewone keuringen.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:44:53 #283
211797 Esses
Splendide mendax
pi_60953218
en dan kom je bij lmb ofzo terecht :p
pi_60953289
Nee bij de genie

En na de POST kun je bij de tnt aan de slag
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:59:11 #285
211797 Esses
Splendide mendax
pi_60953721
ah, bedoelde eerder meeste mensen met kct ambities halen 't niet
pi_60954276
Oh ok op die manier had ik het niet gelezen. Het enige dat voor mij een klein probleem zou kunnen vormen is dat mijn rug niet 100% recht is.
Ik heb ooit eerder een keuring gehad voor LMB (11 jaar geleden) en toen zeiden ze al dat mijn rug iets scheef was maar dat dat geen reden was om me af te keuren.

Ik heb het toen overigens niet gehaald (oud systeem ik moest 54 punten halen en had er 53). Mijn conditie was toen boven gemiddeld alleen mijn spierkracht was niet genoeg. Ik was net 18 en moest nog verder "groeien"zeiden ze. Ik ben nu wel uitgegroeid geloof ik
  woensdag 20 augustus 2008 @ 01:12:17 #287
211797 Esses
Splendide mendax
pi_60970236
had je ook nog een rang op 't oog? of gewoon soldaat?
pi_60979675
Dat is afhankelijk van wat er op de keuringen uitkomt. Als ik niet bij KCT kan dan wil ik naar de KMS of KMA als (onder)officier infanterie. Net bij de banenwinkel geweest en als ik deze man zo hoorde praten komt de KMA toch voor een groot deel neer op bureauwerk (buiten de uitzendingen dan) en dat is juist iets wat ik niet wil. Ik ben dus hard aan het denken over: Wat als KCT niet door gaat.
Ook officier der Mariniers staat erg hoog op mijn lijst.
pi_61055636
21e keuring gehad! Was erg gezellig, ben blijven slapen!
Bleek alleen dat voor de medische keuring enzo die dag geen tijd was, dus ik had alleen psycho-keuring, maar die heb ik gehaald, ben ik wel blij mee...was wel even bang aangezien die psycholoog op professor Sneep leek en zeer onvriendelijk was. Maar toch goedgekomen, nu 17 september de medische keuring nog!

zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:38:33 #290
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_61059959
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:24 schreef Sperrieman het volgende:
21e keuring gehad! Was erg gezellig, ben blijven slapen!
Bleek alleen dat voor de medische keuring enzo die dag geen tijd was, dus ik had alleen psycho-keuring, maar die heb ik gehaald, ben ik wel blij mee...was wel even bang aangezien die psycholoog op professor Sneep leek en zeer onvriendelijk was. Maar toch goedgekomen, nu 17 september de medische keuring nog!

Beetje een oude man met een bril toch ? Toen ik daar zat hoopte ik dat ik vooral niet door hem gekeurd werd
Op elke fokker past een bril.
pi_61066152
Hahaha, jaaah, helemaal in 't zwart met zwarte slippers en heeel eng hoofd enzo , echt 't was echt een vreselijke kerel, zat de hele tijd te klagen enzo .. Ik zag allemaal mensen met allemaal vriendelijke milf-psychologen , en ik krijg de psychopaat..
Maar toch gehaald
  zondag 24 augustus 2008 @ 01:52:53 #292
211797 Esses
Splendide mendax
pi_61078324
ik had gelukkig een milf
pi_61086927
Lucky you!:P
pi_61108283
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:35 schreef LordSpock het volgende:
Dat is afhankelijk van wat er op de keuringen uitkomt. Als ik niet bij KCT kan dan wil ik naar de KMS of KMA als (onder)officier infanterie. Net bij de banenwinkel geweest en als ik deze man zo hoorde praten komt de KMA toch voor een groot deel neer op bureauwerk (buiten de uitzendingen dan) en dat is juist iets wat ik niet wil. Ik ben dus hard aan het denken over: Wat als KCT niet door gaat.
Ook officier der Mariniers staat erg hoog op mijn lijst.
Het officiersschap is idd voor een groot gedeelte bureauwerk. De eerste functies als bv PC zullen dat wat minder zijn maar hoe hoger het laddertje op, hoe stoffiger de functies. Maar vergis je niet; je bent 29 (als ik goed heb gekeken), en ook jouw lichaam kent grenzen. Nu ben je graag actief bezig, maar hoe zit dat als je 10 jaar ouder bent. Dan is de kans groot dat je het niet zo erg zult vinden als je wat vaker achter je bureau zult moeten kruipen...
pi_61121374
Ik had een vraagje, misschien een beetje onbenullig maar ik zou het antwoord wel graag willen weten.
In het leger werk je veel met je eigen lichaamsgewicht als het om oefeningen gaat, daarom zijn push en sit ups aan te raden, maar als je pull ups moet doen (wat je naar mijn weten ook in het leger doet) moet je dan in de positie staan zodat je rug traint (armen ver van je lichaam, en je handpalmen van je lichaam af) of juist je armen dicht bij elkaar en je handpalmen naar je gezicht toe ?

Het is niet zo'n belangirjke vraag, maar toch zou ik willen weten welke houding het handigst is aangezien extra focussen op bepaalde onderdelen nooit kwaad kan
''And faith is no faith without believing.''
pi_61126204
Bij mijn keuring moest ik 2x optrekken met de handen dicht bij elkaar en je handpalmen van je af.

Nog 1 weekje trouwens voor mn vooropkomst
Gr. Gr.
  maandag 25 augustus 2008 @ 23:32:40 #297
211797 Esses
Splendide mendax
pi_61126716
hymen, handpalmen van je af, armen ver. Zwaarste mogelijkheid.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:38:24 #298
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_61137494
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 13:05 schreef unox_worst het volgende:
ik heb po en medisch ook gehaald. 1,2 en 3 september heb ik vooropkomst en 29 september beginnen. Toevallig nog meer mariniers hier?
Yo hierzo.

VFB en MAST ook gehaald. ('s ochtends VFB traject en 's middags MAST)

Hey ik heb je ook even toegevoegd op msn.

Ik heb alleen nog Psychologisch en het Geneeskundig onderzoek. In me meeneem list staat dat ik sportkleren mee moet nemen. Maar ik heb VFB en MAST al gehad. Is dit gewoon zo een standaard list, of moet ik nog meer fysieke shit doen bij Geneeskundig, waarbij sportkleren vereist zijn?

Tevens is er al een hartfilmpje van me gemaakt, longen gecheckt, gewicht en lengte gemeten, uiteraard de sporttest (fysiek en conditioneel).

Ik dacht zelf namelijk dat je bij geneeskundig (in mijn traject) hierna dus geen sporttesten hoeft te doen, en alleen praten en jezelf laten keuren op de overige dingen die nog niet gedaan zijn.

Iemand aanvullende informatie misschien?
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
pi_61138041
Je hebt idd geen sportkleren nodig, ik iig niet maar neem ze voor de zekerheid maar mee, je weet maar nooit
Een trainingsbroek is trouwens wel handig om aan te hebben aangezien je 2 of 3x uit de kleren moet (hopelijk voor een lekkere assistente )
Heb je al een datum voor psycho/geneeskundig?

Wat voor hindernisbaan moest je trouwens doen in die gymzaal? Ben wel benieuwd of dat dezelfde is als die ik gedaan heb.
Gr. Gr.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:16:37 #300
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_61138473
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:59 schreef unox_worst het volgende:
Je hebt idd geen sportkleren nodig, ik iig niet maar neem ze voor de zekerheid maar mee, je weet maar nooit
Een trainingsbroek is trouwens wel handig om aan te hebben aangezien je 2 of 3x uit de kleren moet (hopelijk voor een lekkere assistente )
Heb je al een datum voor psycho/geneeskundig?

Wat voor hindernisbaan moest je trouwens doen in die gymzaal? Ben wel benieuwd of dat dezelfde is als die ik gedaan heb.
Yo,

Ik denk dat ik sowieso in me sportkleren er naar toe ga, zit lekker en niet zo stijf, en je kan je snel uit en aankleden. (voor een lekkere assistente hoop ik )

Ik moet aankomende maandag voor Psychologisch en Medisch onderzoek.

10 hindernissen waren precies hetzelfde zoals jij ze had neergezet in dit topic. Ik had alleen die laatste niet gehaald met dat touw, niet dat dat uitmaakt, maar had het wel mooi gevonden als ik die ook mooi had afgerond. (verloor me evenwicht)

Hoelang was jij totaal bezig geweest de dag, en hoelaat ging jij naar huis? (ik weet dat dat verschilt per wachttijd maar even ter indicatie) En wat gingen ze allemaal bij jou aan Geneeskundig onderzoek doen?

Trouwens denk niet dat onze dagen verschillen (qua activiteiten), aangezien je een paar maanden terug bent gekeurd voor de MAST en VFB uiteraard. Als het goed is zijn bij jou toen ook je hartfilmpjes gemaakt, longen gecheckt, ademhaling?

Alleen ik moet maandagochtend wel vroeg me nest uit dat weet ik sowieso, want blijf daar niet slapen. Vind ik niet nodig, en dan moet je weer aparte afspraak maken als het sowieso al door kan gaan dat slapen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Super_Six_One op 26-08-2008 14:19:04 (toevoeging) ]
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')