Het feit dat je problemen thuis hebt betekent niet direct dat je ongeschikt bent, de ECHTE keuring is ook pas tijdens de AMO.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:25 schreef JLMR het volgende:
Ja sowieso, ik bedoel er zijn best wat lui uitgevallen in de AMO omdat ze problemen hadden thuis die ze voordat ze begonnen ook al hadden. Er was zelfs een jongen die na 2 dagen al stopte omdat zijn ouders en vriendin het toch niet goed vonden dat hij bij de landmacht ging.
Als de keuring strakker wordt hebben we helemaal geen instroom meer...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:25 schreef Pumatje het volgende:
die keuring moet strakker inderdaad..
Alhoewel bij mij de retards er wel uit werden gevist.
@erasmo, so true.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:34 schreef Pumatje het volgende:
Ja maar Esses, dat verhaal van JLMR is toch wel even maf.
Punt ligt hier ook bij zijn ouders en vriendin.
Houd hem dan tegen ( vind ik nog achterlijk mgoed )bij het gehele sollicitatie en keuringsproces, niet als hij er na maanden keuren eindelijk inzit![]()
Verder zal die jongen of heel erg naar zijn ouders luisteren, of geen ruggegraat hebben want het is toch tenslotte jou leven. En een vriendin die mijn toekomst in de weg staat ( ik weet dan niet of ze een kind hadden, dat verandert de zaak wel natuurlijk )... die zou er bij mij meteen uitvliegen.
Toen ik mijn toenmalige vriendin vertelde dat ik het leger inwilde, of in ieder geval liet doorschijnen kreeg ik de hele tijd van die achterbakse opmerkingen.
Ik zou nooooooooit een jongen willen die in het leger zit, bah bah.
en Dag hoorrrr schatje
Volgens mij is het zelfs Instituut voor keuring en selectiequote:Op zondag 10 augustus 2008 17:05 schreef Bob-B het volgende:
Topictitel moet worden Instituut keuring en selectie...zo heet het namelijk.
valt mee, bij 1e weging woog ik 63 en ik ben 1.84.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:36 schreef Sperrieman het volgende:
62 kilo, 1,79
vetpercentage weet ik niet... zal wel 0 zijn ofzo, haha:P
Maar ga vanaf vandaag elke dag een pak chocolade-vla eten met slagroom, dan komen die 3 kilo er wel snel aan...hoop ik:P
Driemaal daags langs de mac, of je de keuring haalt kan ik dan weer niet garanderenquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:36 schreef Sperrieman het volgende:
62 kilo, 1,79
vetpercentage weet ik niet... zal wel 0 zijn ofzo, haha:P
Maar ga vanaf vandaag elke dag een pak chocolade-vla eten met slagroom, dan komen die 3 kilo er wel snel aan...hoop ik:P
Idd, dat is ook mijn leefschema ;-)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:41 schreef Erasmo het volgende:![]()
[..]
Driemaal daags langs de mac, of je de keuring haalt kan ik dan weer niet garanderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |