quote:Op zondag 6 juli 2008 22:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Jah je hebt naje VFB een gesprekje met een voorlichter, die neemt de hele shit nog ff met je door dat je snapt wat krijgstucht is en dat je daar onder gaat vallen en dat soort geintjes. Dan krijg je je reservering te zien en die teken je. Niets bijzonders. Alles om te voorkomen dat je OOIT kan zeggen " ja maar dat wist ik niet meneer! "
Ze zitten in ieder geval wel op internet.quote:
Zie het positief; heb je de gelegenheid te switchen naar een mooie baan als officier (infanterie noem ik maar als suggestie ;-)) ipv bij de geleide wapens rond te hobbelen...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:30 schreef Catch_me het volgende:
Wat een grap zeg![]()
Krijg ik gisteren een emailtje dat de klas voor officier geleide wapens vol zit en ze contact met me opnemen als iemand 13 augustus niet komt opdagen, oftewel; ik mag lekker tot februari wachten als er dan uberhaupt een klas is
jawel jawel.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:21 schreef Esses het volgende:
Ze zitten op het internet, lol.
Maar weet niet of ze het checken, denk 't persoonlijk niet. Maar het ging over regelmatige keelklachten toch? Iig op je amnase formulier.
En pumatje, jij bent dus na je medische gelijk een reservering in je klauwen geduwd gekregen? Niet naar kamer 38, daarna even wachten op iemand die je dan meeneemt voor zo'n formulier, die je nog wat verteld en daarna je je reservering meegeeft? iedereen die ik ken heeft dat namelijk wel zo gehad.
Dat gesprek heet ook een intake gesprek :pquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:25 schreef Pumatje het volgende:
[..]
jawel jawel.
oh god er is nogal wat miscommunicatie tussen ons zeg![]()
Een adjudant nam me weer mee, en heeft me alleen verteld dat Infanterie klas van aug. ook vol zit, maar er een ophoging plaats gaat vinden.![]()
ben zo blijhoef eindelijk niet meer naar Adam.. enkel nog naar KPU
Dan neem ik maar aan dat dit met KMar en KM verschilt met de KL.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:47 schreef Pumatje het volgende:
intake gesprek?
hij gaf me een folder mee over gedragscodes bij de landmacht en over het feit dat ik een belletje krijg of ik in augustus er tussen pas in anderhalve week.. nog geen 4 minuten er gezeten.
het intake gesprek vind voor Onder Officieren plaats na de vfb.
Alvast welkom collegaquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:27 schreef Bartuc het volgende:
Hier kleine update na 2,5 week op vakantie te zijn geweest. Heb nu alle keuringen gehad, alleen moet nog een extra hartfilmpje laten maken in het ziekenhuis, omdat ze een kleine afwijking hadden gezien. Ze willen alles uitsluiten dus nog een extra filmpje. Als er niks uitkomt mag deze jongen zich 12 augustus met zijn kloffie melden in Den Helder
Je hebt geen slechte opkomstdatumquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:27 schreef Bartuc het volgende:
Hier kleine update na 2,5 week op vakantie te zijn geweest. Heb nu alle keuringen gehad, alleen moet nog een extra hartfilmpje laten maken in het ziekenhuis, omdat ze een kleine afwijking hadden gezien. Ze willen alles uitsluiten dus nog een extra filmpje. Als er niks uitkomt mag deze jongen zich 12 augustus met zijn kloffie melden in Den Helder
Dank uquote:
Zeedienst, lekker op tijd beginnen inderdaad, vind het zeker niet erg.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je hebt geen slechte opkomstdatumWelk dienstvak?
Ah je gaat richting KIM, alvast succes gewenst voor de eerste wekenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:34 schreef Bartuc het volgende:
[..]
Dank u![]()
[..]
Zeedienst, lekker op tijd beginnen inderdaad, vind het zeker niet erg.
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:03 schreef MrDrako het volgende:
felioh en medisch hoef je idd geen sportkleren, wel UIT de kleren, controle op een liesbreuk mag je dus mooi in je blote pielemoos op je handje blazen
daar wordt je kledingmaat opgemeten enzo voor je pakkiequote:Op maandag 14 juli 2008 17:43 schreef MrDrako het volgende:
uh kpu?heb alleen netjes een briefje gehad dat ik per 12 augustus aangesteld ben,
geen idee of er in de tussentijd nog extra post is geweest, zit net een weekje in spanje, morgen vlieg ik terug..
Ga denk ik maar eens bellen als ik thuis ben en nog niks heb gehoord.
KM, Officier zeedienst. Opkomst augustus.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:57 schreef Esses het volgende:
Bartuc en Vanillesoep KMar? welke opkomst dan, augustus of september?
Even een weekje later kun je wel vergeten.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:22 schreef Remco026 het volgende:
Mag je je opkomstdatum in overleg bepalen? aangezien ik 3 weken op vakantie ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |