Ben alleen benieuwd wanneer ze me gaan vertellen ik waar/wanneer moet zijn..quote:Hierbij deel ik u mee dat u op grond van artikel 4, eerste lid, onder a, van het Algemeen militair ambtenarenreglement (AMAR) met ingang van 12 augustus 2008 bent aangesteld bij het beroepspersoneel van de krijgsmacht en wordt ingedeeld bij de Koninklijke Landmacht
Nicequote:En Halvor, ik ben met ingang van 12 augustus 2008 aangesteld bij het beroepspersoneel van de krijgsmacht
Oh geloof me, je gaat tijdens je defensietijd wel zoveel sloten koffie wegdrinkenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:58 schreef Pumatje het volgende:
Netkous gebruikt![]()
ik slaap komende 3 jaar niet meer
Oja, door nieuwe opleidingen van de Pantserinfanterie wordt die gelijkgeschakeld met de Luchtdebiele brigade.
Dus ik weet nog niet waar ik terechtkom, kan zowel Luchtmobiel als Painf. worden![]()
Rode baret is wel mooi ding iig
KMA aac? dat duurt watlanger geloof ik, of als ze niet echt veel vertrouwen in je hebben gaan ze mischien wat langer door.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:59 schreef Esses het volgende:
Welke slappe lul beweerde hier dat het AAC 1 tot 1,5 uur duurt?
Mwah wat is verquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:00 schreef Halvor het volgende:
Ik ga morgenochtend, aangezien ik in Haarlem woon. Ben je nog nooit in Amsterdam geweest?![]()
Moet je van ver komen?
Staat als het goed is wel op je brieven, bel gewoon het nummer voor slapen blijven maar dan wel voor 4 uur meende ik.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:37 schreef Catch_me het volgende:
Weet iemand het nummer van het IKS voor vragen omtrent de keuringen? Ik heb het nummer die op hun website staat gebeld maar ik krijg een faxtoon/niemand te pakken
wat precies?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:40 schreef Gierigesloeber het volgende:
Tering zooi, afgekeurd. Ik mag nog wel naar vrede en veiligheid en dan over 1 jaar weer proberen.
waar ga je nu precies heen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:50 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ook goedgekeurd,
cluster 3 en een half
eind september AAC, duurt dus nog ff...
Ik heb eerst Havo gedaan, daarna VMBO omdat ik weinig zin had te leren, nu zijn ze daar ook bang voor. Dus moet mij bewijzen bij vrede en veiligheid. Stelletje mongolen.quote:
had je zicht op een plaatsing daar dan?quote:
De mensen daar voor mongolen uitschelden helpt ook niet echt hequote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:13 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ik heb eerst Havo gedaan, daarna VMBO omdat ik weinig zin had te leren, nu zijn ze daar ook bang voor. Dus moet mij bewijzen bij vrede en veiligheid. Stelletje mongolen.
Ben op een reserve lijst gezet voor augustus en september en anders word het februari.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:20 schreef Pumatje het volgende:
[..]
had je zicht op een plaatsing daar dan?
hebben ze je niet verteld betreft het feit dat het voor dit gehele jaar volzit![]()
deden ze bij mij wel
lengte-1 meter + 10 %quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:48 schreef Pumatje het volgende:
met alle respect
je moet dan echt wel zwaar wegen of niet?
Jah je hebt naje VFB een gesprekje met een voorlichter, die neemt de hele shit nog ff met je door dat je snapt wat krijgstucht is en dat je daar onder gaat vallen en dat soort geintjes. Dan krijg je je reservering te zien en die teken je. Niets bijzonders. Alles om te voorkomen dat je OOIT kan zeggen " ja maar dat wist ik niet meneer! "quote:Op zondag 6 juli 2008 19:34 schreef Pumatje het volgende:
ik krijg dat dus meteen te horen, en ik moet NOG een intakegesprek krijgen?
Waarvoor is dat dan wel goed.. er is me nu al op de voorlichting verteld, op het bezoek KMS, bezoek aan een eenheid, Uitslag VFB en in het AAC gesprek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |