Je hebt het slachtafval op de snelweg van donderdag kunnen redden?quote:
Nee.. het is gewoon te veel. Maar het is wel een goed idee voor volgende week!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het slachtafval op de snelweg van donderdag kunnen redden?
Is goed. Ik zal deze foto daar wel even postenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Succes! Doe je foto's posten in het modelspoortopic?
Dan zal ik je maar niet deze link geven voor meer foto's van de baan hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:28 schreef Pheno het volgende:
He, Mart, lul. Nu krijg ik weer zin in modelbouw
Bergen kun je zelf zo hoog maken als je zelf wilt, en ik zag vandaag bij de modelbouwwinkel ook bomen maat z. Huisjes zijn er ook van Fallerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:32 schreef Pheno het volgende:
Die ha dik al bekeken. Ik zit te kijken wat een Marklin Z set zou kosten en of er ook faller modelbouw bij zou te vinden zijn. Z zou wat voordelen voor me hebben, gezien de beperkte ruimte.
Je bent misselijk van de Tandoori?quote:
Donequote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk mijn filmpje eerst even in modelspoortopic.
Ik geloof niet dat het nog echt goed wasquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent misselijk van de Tandoori?
RIPquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het nog echt goed was(en nee het rook niet raar)
Mjaquote:
Toch blij dat je ons op de hoogte houd van je dieet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:30 schreef Pheno het volgende:
Zo, even wat kersen.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Toch blij dat je ons op de hoogte houd van je dieet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |