Precies wat je zegt. Ben wel wat positiever gemutst gelukkigquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:04 schreef scrub_nurse het volgende:
ik ben moeeeee
Zo'n dag heb ik vandaag voor het eerst sinds lange tijd en ik word er juist helemaal gek vanquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:11 schreef fraubitch het volgende:
een dag zonder verplichtingen kan een mens erg goed doen
take ur car honey, je bent welkom hier':*quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo'n dag heb ik vandaag voor het eerst sinds lange tijd en ik word er juist helemaal gek van
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
take ur car honey, je bent welkom hier':*
moet ik me zorgen gaan maken???quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:54 schreef zwartedoos het volgende:
Goed, vol energie voor de veranderingHeb alleen iets gedaan en nu hoop ik wel dat t mooi gevonden wordt
haha, ik weet t niet, tis handig en voelt fijn en ik vind t leuk, maar zoals ik al zei als je t niks vind pakt san t wel, maar er zitten voor jou ook voordelen aanquote:
Klinkt als een vibrator....quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:58 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
haha, ik weet t niet, tis handig en voelt fijn en ik vind t leuk, maar zoals ik al zei als je t niks vind pakt san t wel, maar er zitten voor jou ook voordelen aan
Dat is wel waar.quote:
Dan maak ik me wel zorgen, ze had dacht ik iets voor het balkon gekochtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |