Jahoe!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:59 schreef zwartedoos het volgende:
Gesprek is goed gegaanNu nog geduld hebben tot maandag
Waarom misschien kunnen we je opvrolijkenquote:
Lief.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waarom misschien kunnen we je opvrolijken
Werkt dat?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Klinkt bekend, ik zit alleen in de ontkenningsfase.
Het komt vast wel weer goedquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lief.![]()
Maar dit is iets wat ikzelf moet doen. Helaas valt me dat soms met dagen (zoals deze) erg zwaar.
Ik doe alsof het werkt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Werkt dat?Dan kan ik tenminste weer door.
Daar weet ik alles van, vaderdag staat hier ook in ,t teken van het herdenken van m,n vader.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:33 schreef candygirl het volgende:
zo'n super weekend, ben helemaal verliefd![]()
![]()
verder......vaderdag blijft toch steeds beetje k.. zonder vader.......
quote:Vriendin:
pff..kvoel me egt kut door dat ***-gebeuren, ik kende haar toch wel een beetje.
Ik:
***-gebeuren?
Vriendin:
En een vriend van mij die is er helemaal kapot van en die moest ik nu net gaan vertellen hoe het is gebeurd, die wist van niks.
Vriendin:
Weet je dat nog niet?
Ze heeft afgelopen nacht zelfmoord gepleegd door zichzelf op te hangen aan de thoolse brug.
Iedereen had het erover vandaag, ze was pot en haar vriendin had het uitgemaakt.
En ze had zichzelf eerst gesneden ging niet.. en toen had ze zich daarna opgehangen.
Het ergste is nog, we hebben haar nog gesproken in het cafe, de avond ervoor..ze lachte nog naar ons.
Die vriendin van haar heeft de rest van haar leven een schuldgevoel, niet normaal.. want zij had het uitgemaakt, want *** heeft zelfmoord gepleegd omdat ze helemaal overstuur had gereageerd toen *** het uitmaakte.
Ik had het zo te doen met een jongen die ik net sprak,
die wist van niks en moest ik ff gaan vertellen.
Een maat van me wou het niet vertellen..hij zei: mag ik het alsjebliefd weten? [..]
Dammit, ik wil ook weer weekend.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:26 schreef Houniet het volgende:
Ik heb het gevoel alsof het weekend is.
ik heb ook weekend, voel me heerlijk
Whehe, doerakquote:Op maandag 16 juni 2008 12:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
witte broeken!jurkjes!
latex zusterpakjes!
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:34 schreef Fredo55 het volgende:
Zo..net bloemen met mijn vriendin gelegt op de plek waar het gebeurt is.
Kippevel gewoon, er lagen nog meer bloemen,knuffels en tekeningen.
We hebben er samen om gehuild.
quote:
oeh oeh, vertel. Of Pm.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:46 schreef Alexxxxx het volgende:
afwachtend
geweldig mup ,gefelictieerdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:49 schreef zwartedoos het volgende:
Goed, ben aangenomen voor een baan met een heel mooi toekomstperspectief![]()
![]()
Afgewezen, JIJ!?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:57 schreef fraubitch het volgende:
ik voel me afgewezen en ik haat het en het stomme is dat ik het aan zag komen.
quote:
Ach ja, soms schijn ik wel aardig te zijn... Maar meestal ben ik een depri madderfakker.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]ik zeg niet dat ik ben afgewezen ik zeg dat ik me zo voel.
verder ben je goed voor me ego dus dankje
vertelquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:57 schreef fraubitch het volgende:
ik voel me afgewezen en ik haat het en het stomme is dat ik het aan zag komen.
Laten we samen zielig doen.quote:
Je bent stervende?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:14 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ach ja, soms schijn ik wel aardig te zijn... Maar meestal ben ik een depri madderfakker.
Ik voel me... Ja...
Nog steeds een beetje tweestrijdig, wel wat rustiger dan de afgelopen paar dagen, maar nerveus, een tikkeltje bang, ontevreden en wat onmachtig.
Zit in perikelen waarvan ik eigenlijk al jaren weet dat ze onvermijdelijk zijn.
Hier ook die 2 dingen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:35 schreef LRN het volgende:
Moet nog lang wachten eer ik m'n schatje weer zie.. En verder zit ik weer eens te SOGen.
.
Beetje terughoudendheid, heb geen zin om echt alles op een forum te pleuren.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je bent stervende?
Geheimzinnigheid troef hiero.
Heb ik al jaren. Ga nu al zeker 12 jaar de fout in, en ik weet gewoon dat ik er statistisch gezien steeds beter voor kom te staanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:04 schreef Thrackan het volgende:
Ik word gewoon geplaagd door dilemma's die veroorzaakt worden door mijn eigen persoonlijkheid.
quote:
Túúrlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nu we toch bezig zijn..
mag ik ook aansluiten?
Nee een Grml-bankje, voor de polonaise zijn we toch écht te gefrustreerdquote:
Precies wat je zegt. Ben wel wat positiever gemutst gelukkigquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:04 schreef scrub_nurse het volgende:
ik ben moeeeee
Zo'n dag heb ik vandaag voor het eerst sinds lange tijd en ik word er juist helemaal gek vanquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:11 schreef fraubitch het volgende:
een dag zonder verplichtingen kan een mens erg goed doen
take ur car honey, je bent welkom hier':*quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo'n dag heb ik vandaag voor het eerst sinds lange tijd en ik word er juist helemaal gek van
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
take ur car honey, je bent welkom hier':*
moet ik me zorgen gaan maken???quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:54 schreef zwartedoos het volgende:
Goed, vol energie voor de veranderingHeb alleen iets gedaan en nu hoop ik wel dat t mooi gevonden wordt
haha, ik weet t niet, tis handig en voelt fijn en ik vind t leuk, maar zoals ik al zei als je t niks vind pakt san t wel, maar er zitten voor jou ook voordelen aanquote:
Klinkt als een vibrator....quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:58 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
haha, ik weet t niet, tis handig en voelt fijn en ik vind t leuk, maar zoals ik al zei als je t niks vind pakt san t wel, maar er zitten voor jou ook voordelen aan
Dat is wel waar.quote:
Dan maak ik me wel zorgen, ze had dacht ik iets voor het balkon gekochtquote:
de mijne ook en ik lig al een uur in bed maar heb de laptop maar weer erbij gepaktquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:03 schreef Thrackan het volgende:
Mijn lichaam zegt dat ik vroeg naar bed moet, maar ik wil eigenlijk niet :|
Goh wat een onbekend verschijnsel...quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:52 schreef candygirl het volgende:
[..]
de mijne ook en ik lig al een uur in bed maar heb de laptop maar weer erbij gepakt
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:00 schreef Q. het volgende:
Waarom maak ik het mezelf ook altijd zo moeilijk?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:54 schreef zwartedoos het volgende:
Goed, vol energie voor de veranderingHeb alleen iets gedaan en nu hoop ik wel dat t mooi gevonden wordt
Zeer leuk, dus jij moet je eigen maar regelen.quote:
toch maar met de treinquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:29 schreef scrub_nurse het volgende:
joepie ik ga naar rockin park en ook nog n goedkoop treinkaartje kunnen bemachtigen![]()
Hier ook zomervakantie, én ook heel de zomervakantie werken,quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:48 schreef saaw het volgende:
heb vanaf vanmiddag officieel zomervakantie
ga alleen heel de vakantie [op 2 weekjes Biarritz na] werken
knuffelquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:26 schreef fraubitch het volgende:
ontzettend lomp en stom en nutteloos en dom en en en
Dat, maar dan wel weer moeilijk uit bed gekomen...quote:
quote:
How come?quote:
Dat laatste weet je helemaal niet want je kunt niet in de toekomst kijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:33 schreef fraubitch het volgende:
ronduit KUT. ziek ongesteld en stom geweest.
heb iets verpest wat noooooit meer goed komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |