in het begin niet zo maar de twee laatste dagen welquote:
het gloeit nog een beetje. ga het zeker nog insmeren hihi.quote:
dat zijn niet mijn kindjes hoor.quote:
de andere kindjes zijn blond en zij heeft rood haar.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:28 schreef nokwanda het volgende:
Nee, dat weet ik. Ze zijn van je zus. Maar Mie heeft mooi rood haar. ik vind rood haar mooi.
Hoi,quote:Op zondag 15 juni 2008 15:26 schreef Topspin het volgende:
Middag
Test gelukt zo te zien. Lang niet meer gezien ook Mirage![]()
De tuin, binnen in huis, in de stad hier. Voel me niet meer echt thuis na al die jaren wonen op dezelfde plek. Heeft ook te maken met hoe het vanaf 2000 is gegaan hier. De tuin heeft een negatieve lading omdat ik er zolang in heb zitten piekeren en tobben en zo de rest ook. De plek waar de pc en tv staat, de slaapkamer en ga zo door. Alsof er een bepaalde negatieve energie of uitstraling uitkomt doordat ik er in leefbaar was op een negatieve manier.
Ben me aan het verheugen om eens te gaan verhuizen elders heen, een verse omgeving waarbij niet al het "vertrouwde" doet denken aan tijden van miseré. Wil ergens in 2009 dus echt elders heen, niet eens uit Limburg vertrekken maar uit deze woonplaats.
Tenminste iets om op te verheugen en naar toe te werken. Vluchten is het niet, tis opzoeken van een nieuwe omgeving die iets verfrissends uitstraalt. Daarnaast frisse activiteiten opzoeken, arbeidsdeskundige dinsdag afspraak mee en dan hoor ik wel wat de opties zijn.
Kortom: Ik wil een nieuw leven, afgelopen jaren waren een leven apart en die tijd daarvoor ook maar nu een 3e leven in een 2e jeugd. Tijd tussen 2000 en 2008 was een leven an sich te noemen. Dus die 2e jeugd heb ik nog tegoed
Klopt ook wel en daarbij zit ik nog teveel thuis dus wie weet is 8 uur per dag buitenshuis zijn iets dat al werkt maar alsnog het idee dat het roestig is geworden na al die jaren. Ook als ik in de stad loop, dan zie ik het gemeentehuis en de kroegen en winkels en dan denk ik van, dit straalt totaal niets uit. Tis ook niet echt een verfrissende stad hierquote:Op zondag 15 juni 2008 15:34 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Hoi,
ik weet niets van wie jij bent, je verleden... ik ken zelfs geen andere post van jou dan deze die jij hier zet.
Wat ik wel weet is dat verhuizen lekker kan zijn en ik begrijp ook wel wat je bedoeld met de negatieve lading die er hangt.
Toch denk ik dat het ook anders op te lossen is (mocht verhuizen geen makkelijke optie zijn).
Haal wat nieuwe spullen in huis, verplaats dat wat je al hebt. Hang andere gordijnen op. Breng een andere sfeer, een andere stijl aan in je vertrekken.
Maak alles schoon, ook achter de kasten, ook je plinten, je ramen.. even alles oppoetsen, gooi je ramen en deuren open. Even lekker laten waaien.
Echt, ook op die manier kan je dat wat er nog hangt verdrijven.
(en ja... dat hoeft niet persé letterlijk te zijn... dat kan ook gewoon op je psyche zo werken)
quote:
Ja, lekker hoor, druk dat wel maar wel leuk druk, allemaal leuke dingenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:23 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen senesta! hoe gaat ie bij jou?
ook druk met allemaal leuke dingenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, lekker hoor, druk dat wel maar wel leuk druk, allemaal leuke dingen![]()
En bij jou?
Oh dat is vervelend, zeker omdat het je goede kant isquote:Op maandag 16 juni 2008 10:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook druk met allemaal leuke dingen
op het moment even vervelend met mn goede pootje maar da's alweer bijna over!
ja lig dan ook al een week netjes op de bank (muv zaterdag naar guus meeuwis geweest, maar wel in de rolstoel)quote:Op maandag 16 juni 2008 10:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend, zeker omdat het je goede kant is![]()
Hebben jullie nog vakantieplannen?
jaha nog 2,5 week, die van mezelf nog wel ha haquote:Op maandag 16 juni 2008 10:47 schreef senesta het volgende:
Neh, geen plannen, den helder aan zee denk ik dit jaar![]()
Gewoon wat dagjes weg en verder niet veel.
Oh een bruiloft
Tof zeg, en spannendquote:Op maandag 16 juni 2008 10:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jaha nog 2,5 week, die van mezelf nog wel ha ha
ha ha ja hoor dat komt wel goed!quote:Op maandag 16 juni 2008 10:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Tof zeg, en spannend![]()
We willen natuurlijk wet wat foto's zien he dan daarna
Ha haquote:Op maandag 16 juni 2008 10:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het was weer een mooi feestje!
volgend jaar weer, kaartenn zijn al binnen!
en zo verstandig geweest om tribune kaarten te halen!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha haNou dat is in ieder geval mooi op tijd
Die link had ik nog niet gelegdquote:Op maandag 16 juni 2008 13:02 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Ik heb jou laatst al in je knuffeltopic geplaagd!
hey senesta
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Die link had ik nog niet gelegd![]()
Ik heb meteen even je spoor gevolgd en in het OUD FOT topic gekeken, wat zijn ze mooi![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:02 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Ik heb jou laatst al in je knuffeltopic geplaagd!
hey senesta
Ik heb me echt regelmatig afgevraagd hoe het met jullie ging en met jullie jongens en hoe de jongste spruit eruitzag en of hij op zijn broers zou lijken.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:16 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]![]()
![]()
miss Marple
en jaaaaaaa ik ben zooooo trots op mijn nieuwe spruit.
Hij lacht veel, knuffelt heerlijk en ooooooooooooooooooooooo wat voelt hij lekker warm als ik hem tegen mij aan in bed leg![]()
![]()
Mijn kleine "teekje" (hij krijgt nog borstvoeding)
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
BTW rimpelhond... mooie icon.... issie van jezelf?
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:36 schreef Rimpelhond het volgende:
Nou Rimpel is niet kapot te krijgen, dus dat gaat prima
Wel ontzettend druk geweest en daar heb ik nu nog de nasleep van,
maar rust is in zicht.
en nou heb ik potverdorie weer met mijn waterijsje op mijn toetsenbord gelekt!
Senesta, is jouw spruitje al ontpopt tot een dametje?
Het gaat zo snel allemaal!
Met mijn spruitjes gaat het hartstikke goed, worden al hartstikke groot allebeiquote:Op maandag 16 juni 2008 13:36 schreef Rimpelhond het volgende:
Nou Rimpel is niet kapot te krijgen, dus dat gaat prima
Wel ontzettend druk geweest en daar heb ik nu nog de nasleep van,
maar rust is in zicht.
en nou heb ik potverdorie weer met mijn waterijsje op mijn toetsenbord gelekt!
Senesta, is jouw spruitje al ontpopt tot een dametje?
Het gaat zo snel allemaal!
Whehe, some things never change huhquote:Op maandag 16 juni 2008 13:37 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]![]()
![]()
in dat opzicht dus niets veranderd!
Je bent nog steeds een vent.
en euh... het is een orchidee![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:37 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]![]()
![]()
in dat opzicht dus niets veranderd!
Je bent nog steeds een vent.
en euh... het is een orchidee![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
and damn proud of it!
en als dat een orgidee is dan.........
whatever you get the picture.
verander dan op zn minst de naam even van je icon, dan is het nog een beetje geloofwaardig
ik ben niet zo dom als ik er uit zie
en ik weet meer info dan de meeste mensen denken.
ha hahahahahquote:Op maandag 16 juni 2008 14:03 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
het is gewoon kutkunst
http://www.jeflog.nl/sere(...)es/20-Kut-Kunst.html
met dank aan nokwanda![]()
(ooohw wat kan je dit verkeerd opvatten)
ja hoor. heb het eerste intakegesprek achter de rugquote:
dus..... frustraties jongen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:42 schreef Darkwolf het volgende:
SEX SEX SEX KUT KUT VAGINA VAGINA VAGINA.
Zo.
Hebben we dat ook weer gehad!
don't askquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:12 schreef draculettetje het volgende:
wat is hier nu weer aan de hand?!
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ha hahahahah
nou noke... wat lief van je!
dat stuur je nou nooit naar mij
Ik reageerde meer op het gebeuren dat het over kutten in de kunst ging.quote:
Had je verwacht dat je overal mee kon lezen of dat je overal modrechten had?quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:48 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik reageerde meer op het gebeuren dat het over kutten in de kunst ging.
En dat de mens zoveel met sex en alles daar omheen bezig is altijd.
Geeft natuurlijk niks, maar daarom kon ik het ook niet laten om zelf even een bijdrage te doen ter expressie van het onderwerp!
Anyway...
Ik ben sinds vandaag lid van de FOK! crew geworden. Ik ben FP moderator! Yay!![]()
Alleen kan ik er geen ruk mee volgens mij, want de enige rechten die het doen is dat ik bij het crew gedeelte kan kijken posten van het FOK! forum zelf... dat schiet lekker op dus...
Snap ik lieve schat.quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:51 schreef senesta het volgende:
Had je verwacht dat je overal mee kon lezen of dat je overal modrechten had?![]()
Alleen op de FP he?
het lijkt niets bijzonders maar eigenlijk is het een hardcore top secret naaktfotos van users verzamel topics!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:08 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Snap ik lieve schat.
Maar op de FP heb ik dus geen rechten, dat bedoel ik dus.
En ik kan overal bij het crew gedeelte, behalve bij een simpel topic over wat beleid regels voor moderators.
Deze link stond gewoon in het FAQ topic voor de FP crew. Niets bijzonders, me dunkt!
Oh nee he! Weer een FOK! fenomeen die ik maar half heb meegekregen maar al vaker voorbij heb zien komen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het lijkt niets bijzonders maar eigenlijk is het een hardcore top secret naaktfotos van users verzamel topics!
daar staat de ijsmeis.rar nog!
Dank je wel!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:37 schreef draculettetje het volgende:
hey darkwolf met een nieuwe titel
gefeliciteerd!
Welke rechten mis je dan nogquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:08 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Snap ik lieve schat.
Maar op de FP heb ik dus geen rechten, dat bedoel ik dus.
En ik kan overal bij het crew gedeelte, behalve bij een simpel topic over wat beleid regels voor moderators.
Deze link stond gewoon in het FAQ topic voor de FP crew. Niets bijzonders, me dunkt!
Alles om mijn taak te kunnen uitvoeren? Dus op de FP dingen kunnen modden ect?quote:
Deernige baggerfreule,quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:03 schreef Rimpelhond het volgende:
een schilderijtje ophangen?
Dan toch zeker voor de vorm,
want ook dat gebeurd hier niet.
Of inderdaad alleen voor de vorm ,en dan boor ik de dag erna zelf wel wat extra gaten zodat het schilderijtje recht hangt en de door wederhelft gemaakt grotten precies onder het schilderij vallen.
Nee hoor, dat is namelijk niet geheel gebruikelijk onder de moderator functie en geldt niet overal.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:56 schreef Rimpelhond het volgende:
Ons wolfje had waarschijnlijk op een ban-knop gehoopt.
Tank Joe!quote:Darkwolf gefeli!
Het is een FP-DPS iets, gewoon even wachten tot Ferdo online is, ik blijf er vanaf voor ik heel FOK! FPrechten geefquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is namelijk niet geheel gebruikelijk onder de moderator functie en geldt niet overal.
Ik was al lang blij geweest als ik een post uberhaupt kan editten. Maar dat mag al niet eens!
Oftewel, ik kan letterlijk niks. Maar ga het nog wel even uitzoeken!![]()
(...En ja, ik ben zo slim geweest om te proberen of uitloggen en weer inloggen helpt. Maar no dice!)
[..]
Tank Joe!
Ik ga het gewoon met superlijm proberen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:03 schreef Rimpelhond het volgende:
een schilderijtje ophangen?
Dan toch zeker voor de vorm,
want ook dat gebeurd hier niet.
Of inderdaad alleen voor de vorm ,en dan boor ik de dag erna zelf wel wat extra gaten zodat het schilderijtje recht hangt en de door wederhelft gemaakt grotten precies onder het schilderij vallen.
je mailtje komt als ik vanavond thuis ben. als je zeker wil weten dat ik het niet vergeet moet je me maar even tegen 18:00 een mail sturenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:11 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Lekker hoor! Voor hoe lang?
(....en waar blijft mijn mailtje dan?)
Bon! Wacht ik daar gewoon op. No rush!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:11 schreef yvonne het volgende:
Het is een FP-DPS iets, gewoon even wachten tot Ferdo online is, ik blijf er vanaf voor ik heel FOK! FPrechten geef
sgoe!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je mailtje komt als ik vanavond thuis ben. als je zeker wil weten dat ik het niet vergeet moet je me maar even tegen 18:00 een mail sturen
Lekker hoor!quote:en ik ga morgen ochtend weg. smiddags parijs
dan zaterdag naar eurodisney
zondag nog parijs
en zondag avond rij ik weer terug
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je mailtje komt als ik vanavond thuis ben. als je zeker wil weten dat ik het niet vergeet moet je me maar even tegen 18:00 een mail sturen
en ik ga morgen ochtend weg. smiddags parijs
dan zaterdag naar eurodisney
zondag nog parijs
en zondag avond rij ik weer terug
ik ook!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:46 schreef nokwanda het volgende:
Ja, dan zou ik blij zijn
Zet er wel een slot op (remember?)
Pfff.... een paar pixelachtige foto's waarvan de full naked body shot van een afstand is gemaakt dat je zegt van "dat kan ook een plastic model pop zijn".quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:45 schreef nokwanda het volgende:En hou het netjes daar, he. Anders heb je allemaal geschokte ouders van giechelende kindjes achter je aan
hihi het werktquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:58 schreef Rimpelhond het volgende:
ffe kijken of dit werkt hoor.
[ afbeelding ]
euh...... ik bedoelde meer dat Barra (in het kader van ons kent ons) niet al teveel aan zijn dinnetje moest zitten daarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:54 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Pfff.... een paar pixelachtige foto's waarvan de full naked body shot van een afstand is gemaakt dat je zegt van "dat kan ook een plastic model pop zijn".
En wat hebben we hier bij geleerd?
Geen foute foto's maken en met je partner delen.
Of dit nu wel of niet via het internet gaat.
Per definitie mag mijn girl van haar leven geen naakt foto van mij.
Laat staan dat er nooit sex tape komt.
Tegenwoordig gaan dit soort dingen te makkelijk en te snel en voordat je het weet ben je een internet rage.
(Gister ook... Charlie FOK!ing Sheen die in het nieuws komt en helemaal zijn excuses aanbied vanwege uitegelekte voicemail berichten van jaren terug betreft een scheld concert richting zijn ex waar hij toen nog mee in scheiding lag. Uitgelekt op Internet. I mean come on people! Get a life ofzo!)
Oh... enneuh... goede morgen trouwens!
Inderdaad de juiste stappen, motiverende gesprekken zijn lekker om op gang te komen als het zelf niet helemaal lukt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:31 schreef draculettetje het volgende:
ik hoop het voor je TS, maar er worden in iedere geval goede stappen ondernomen,
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:44 schreef Rimpelhond het volgende:
Ik moet heeeeeel even Topspin knuffelen
*KNUF*
er viel net pas een kwartje dat al eerder viel, eigenlijk meteen toen ik je eerste schrijfsel zag sinds "ik" hier kom, maar wat ik telkens weerlegde doordat ik een feitje meende gelezen te hebben die niet met de plaats overeen kwam waar het kwartje viel.
En zo, voor degenen die er een boterham met pindakaas van snappen, zie je maar weer... vertrouw op jezelf en niet op zaken die al dan niet door jezelf of anderen als feitjes neergezet worden, zeker als je overtuiging erg sterk is.
Droompje/Sight-Key of Topspin, overal zit dezelfde persoon achter, maar misschien inderdaad in verschillende fasen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:11 schreef Topspin het volgende:
[..]
Snap deze post wel een beetje maar niet helemaal
Bedankt voor de knuf
Heb ook een nieuwe naam hier dus, was eerst de vanger des dromen
Weet jij wie ik ben?quote:hier maar die naam wil ik liever niet meer hanteren na al die posts over the matrix en geesten en nog meer zaken waarvan ik nu zeg dat het krankzinnig was. Wie weet dat ik ooit weer affectie krijg met die berichten onder die naam, en wie weet dat DV terug keert als abonnementen worden aangeboden op FOK!.
Ben sowieso niet meer zo vaak online, vroeger gemiddeld 30 berichten per dag met uitschieters van 100 maar tegenwoordig vaak niet eens 10 berichten. Amper 3.
Volgens mij heb ik jou nog niet gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:23 schreef draculettetje het volgende:
het klinkt in ieder geval allemaal oke topspin! Op naar het volgende gesprek
Mijn eerste ingave was dat je Mirage wasquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:29 schreef Rimpelhond het volgende:
Weet jij wie ik ben?
Mijn oude account doet het inmiddels ook weer (ik was het ww vergeten), maar dit post ook nog wel even lekker.
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:23 schreef draculettetje het volgende:
het klinkt in ieder geval allemaal oke topspin! Op naar het volgende gesprek
en dat is het belangrijkste!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:23 schreef Topspin het volgende:
[..]
Inderdaad
En dan nog meer zelf inbrengen in combinatie met feedback. Samen tot een oplossing komen of richting.
op stap is zeker ook heeeeel belangrijk!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:44 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga het ook even wat rustiger aan doen de komende weken zodat ik niet als een geest op je feest kom.
Maar morgen eerst stappen
morgen blijf je gewoon!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:52 schreef nokwanda het volgende:
alleen nem ik het me regelmatig voor, maar voer ik het nooit uit. Dan zit ik om half 1 al te gapen en ga ik naar huis als het feest nog moet beginnen.
Oh, toevallig linkte dat aan iets anders dus ik dacht dat je ontdekt had waar het over ging, daar het nogal een bekend FOK! fenomeen is enzo.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:30 schreef nokwanda het volgende:
euh...... ik bedoelde meer dat Barra (in het kader van ons kent ons) niet al teveel aan zijn dinnetje moest zitten daar
Hahahaha! Misschien heb ik jou nu verward, maar nu verwar jij mij ook.quote:En nu kom jij met allerlei waarschuwingen over foto's op innet.
Dat roept natuurlijk weer vragen bij mij op die je mss niet leuk zult vinden: hoezo MAG ze dat van JOU niet? Wat nou ALS zij dat zelf wel zou willen in het kader van artistiek naakt oid? Ik noem maar even een dwarsstraat. Dan is dat toch haar beslissing. Maar ze MAG het niet van jou. Maar ze is toch niet jouw eigendom of jouw kind waar je een veto over hebt?
Nou ja.... jullie relatie. Als jij dat mag bepalen van haar dan is dat zo.
Jou snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:34 schreef draculettetje het volgende:
hihi ik lees het nu even pas bewust maar je bent een beetje dubbel darkwolf
Laat staan dat er nooit sex tape komt.
dus dan komt ie er juist wel toch?
Dat had ik inderdaad verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:30 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Oh, toevallig linkte dat aan iets anders dus ik dacht dat je ontdekt had waar het over ging, daar het nogal een bekend FOK! fenomeen is enzo.
[..]
Hahahaha! Misschien heb ik jou nu verward, maar nu verwar jij mij ook.
Ik denk dat jij niet goed gelezen hebt.
Wat ik zei en ik citeer letterlijk: "Per definitie mag mijn girl van haar leven geen naakt foto van mij."
Als zij zelf naakt wil poseren of ik wel foto's van haar mag maken moet ze lekker zelf weten. Dat is niet aan mij inderdaad.
Hetzelfde geldt voor mijn lichaam: daar ben ik de baas over.
En ik zeg dat mijn vriendin of wie dan ook geen naakt foto van mij krijgt of mag maken onder geen enkele voorwaarde.
En wat bedoel je met "jouw kind"? Ik heb (godzijdank) geen kind? En ze is ook geen kind, ze is mijn vriendin? Dat laatste stukje kan ik niet ontcijferen wat je daar mee bedoeld.
[..]
Jou snap ik ook niet.
Stel dat Nokwanda mijn post goed had begrepen, dan zou een foto niet mogen maar een sex tape al helemaal niet.
In welk geval dan ook snap ik niet wat er dubbel is aan mijn opmerking.
Misschien ging er iets teveel door mijn hoofd tijdens het tikken ofzo?
Want naast Charlie Sheen moest ik ook denken aan R Kelly die zogenaamd op een sex tape heeft gestaan (uiteindelijk niet bewezen) of die eindeloze Pamela Anderson scenes die uitegelekt zijn. Just to name something!
Maar er is niks dubbelzinnigs aan hoor.
En als mijn vriendin een sex tape wil maken heeft ze pech, want het word dan een solo performance gezien het feit dat ik op die manier niet op foto of film wil. Ever!
Veel plezier met alles dat gebeuren gaatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dat is het belangrijkste!
pff komende week een drukke week:
maandagavond gesprek met de ambtenaar
dinsdag naar de schoonheidsspecialiste
woensdag naar de kapper voor proefkapsel
donderdag jurk ophalen
vrijdag vieren dat we elkaar 6 jaar kennen
en dan is het aftellen!
quote:
Welke zin klopte er niet dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 08:54 schreef nokwanda het volgende:
Voor wat betreft Draculettetje: je zin klopte niet en dus stond er in feite precies dat wat je niet bedoelde.
Lees even terug. De zin die Draculettetje uit jouw eigen stuk quote.quote:
ik ben ook niet zo goed in zinnenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lees even terug. De zin die Draculettetje uit jouw eigen stuk quote.
Niet dus. Het klopt niet. Puntquote:Op maandag 23 juni 2008 15:22 schreef Darkwolf het volgende:
Mijn zin klopte dus wel. En is er niks met mijn tekst. Allebei scheef gelezen dus. Puh!
LOL. Ik zie het nu pas.quote:
How was Paris?quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:38 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
LOL. Ik zie het nu pas.
Mijn focus lag op deze zin: "Per definitie mag mijn girl van haar leven geen naakt foto van mij."
Jullie focus lag op deze zin: "Laat staan dat er nooit sex tape komt."
Vandaar dat ik het niet snapte en ja dan heb je gelijk: die zin is fout.
Ik zie nu dat mijn hele intensie in de war is geschopt door een kleine klote "N" die nooit bij het woordje "ooit" had mogen staan.
[..]
How was Paris?![]()
quote:
Breidt uit?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:34 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
hehe
Ik ben gewoon onkruid, en onkruid vergaat niet
Het komt iedere keer terug en erger nog.....het breid zich uit!!
Zoiets als zevenblad..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:34 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
hehe
Ik ben gewoon onkruid, en onkruid vergaat niet
Het komt iedere keer terug en erger nog.....het breid zich uit!!
Zoiets als zevenblad..]
[ afbeelding ]
Ik moest echt even nadenken. Ik dacht eerst dat je een cijfer gaf voor een taaltoets en daarna snapte ik hem pas echtquote:
Ghehehe nee...Taaltoetsen doe ik niet aan!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik moest echt even nadenken. Ik dacht eerst dat je een cijfer gaf voor een taaltoets en daarna snapte ik hem pas echt
ik ben vandaag een suffe muts
jeeje, dat gaat snel!quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
3 jaar verkering heeft
ja jij was toen al bezet dus dan moet je verderzoeken he!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:11 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
jeeje, dat gaat snel!
Ik heb nog meegemaakt dat jullie begonnen.. en zelfs daarvoor....jeumig....
En om vervolgens in R&P over te klagenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja jij was toen al bezet dus dan moet je verderzoeken he!
ja die 3 jaar zijn voorbij gevlogen!
@ nokje : idd heel knap. ik ben zeker niet de makkelijkste en heb een vrouw nodig om me wat in bedwang te houden!
ik klaag er niet over!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En om vervolgens in R&P over te klagen![]()
Jaaaa, waarom zegt iedereen dat tochquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik klaag er niet over!
waarom zegt iedereen dat toch!
ik merk het alleen op dat het me opvalt! :p
zo zie ik dit even een week later lekker wakker ben ik!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:32 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou nog niet gefeliciteerd!!
Van harte dame!!
en maak er goed gebruik van
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet jullie ceremoniemeesters nog eens bellen want ik heb geen idee meer wat ik nou allemaal aan slaapgerei wel/niet mee moet nemen. Anders liggen we zometeen nog onder een caravan in het gras of tussen het bruidspaar inquote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:11 schreef draculettetje het volgende:
hmmm zoals mn zoessie zegt
ik heb nu al last van veel bruilofts bezoek
mn as schoonouders kijken nu maar even elke dag voor me
geef je ff een gil wanneer je belbaar bentquote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik moet jullie ceremoniemeesters nog eens bellen want ik heb geen idee meer wat ik nou allemaal aan slaapgerei wel/niet mee moet nemen. Anders liggen we zometeen nog onder een caravan in het gras of tussen het bruidspaar in
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:55 schreef draculettetje het volgende:
ow en wij vieren vandaag onze 6 jaar!
maakt nie uit ons kent onsquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:08 schreef vamperotica het volgende:![]()
[..]
![]()
Gefeli! Ik wilde t eik vanmorgen al zeggen, maar t kwam er nie van!
GILLLLquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
geef je ff een gil wanneer je belbaar bent
Ja, zeker weten, en die is voor de kids hier gisteren begonnenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:01 schreef Rimpelhond het volgende:
en hoe gaat het met jullie?
Allemaal al toe aan vakantie?
Jeetje geluksvogel.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, zeker weten, en die is voor de kids hier gisteren begonnen![]()
En jullie?
Erg is dat he?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:10 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Jeetje geluksvogel.
Hier moeten we nog 3 weken.
en geen van allen, inclusief ikzelf, heeft nog zin.
mwah, gaat wel.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:50 schreef Topspin het volgende:
Succes Sara
Vandaag een relatief druk dagje gehad vergeleken met de laatste tijd.
40 minuten gelopen met hond, 1 uur fietsen, 3 uur in de stad van Heerlen ( ipod gekocht met 80 GB geheugen, oude mp3-speler was kapot en deze zal beter gaan bevallen ) , inkopen bij Jan Linders gedaan en daarna 1 uur bij mijn oma op bezoek geweest die een lichte herseninfarct heeft gehad. Tis even wennen zo'n druk schema maar ik wil het doorzetten. Liever actief en vitaal dan passief en moe. Niet meer iedere dag de biertjes schijnt ook wat te helpen en daarnaast meer beweging en veel water plus fruit en gezondere voeding.
Dinsdag weer naar arbeidsdeskundige en dan zie ik wel verder. In ieder geval de vrije tijd beter besteden laatste tijd. Tevens meer ritme. Laatste dagen om 0900 op en rond 2300 naar bed, beter dan voorheen ook.
Lijkt een beetje op het juiste spoor te gaan, ondanks dat erg opgefokt na deze dag dus dan heb ik me een kalmeringstablet ingenomen die werkt. Neem dat maar af en toe in als mijn hersens doordraaien op volle toeren.
Inderdaad de oma die altijd wacht totdat ik de boom kom opzetten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:04 schreef nokwanda het volgende:Vervelend voor je oma TS. Is dat die ene waar je ook de kerstboom gaat zetten ieder jaar, en zo?
Thanksquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:16 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
alleen al het feit dat jij zelf beseft wanneer je hersens over de snelheidslimiet gaat maakt dat ik een groot respect voor jou heb.
succes![]()
En dan het aroma van de koffiequote:Op zondag 29 juni 2008 11:45 schreef nokwanda het volgende:
Dat kan ik dus niet; de koffie vervangen door andere caffeine. Het warme aan de koffie en met je hete kop in je hand zitten en kleine slokjes nemen is juist zo lekker.
Dromenvanger was compleet de kluts kwijt. Sinds ik gestopt ben met de anti depressiva vanaf begin 2007 is het rustiger gegaan. Eerst nog in depressie gevallen maar geen gekke dingen meer gedacht of gedaan. Makkelijk om dat spul de schuld te geven maar heb verhalen gelezen in kranten op internet en tijdschriften dat sommige mensen compleet zijn doorgeslagen en dan valt het bij mij nog mee. Rechtszaken zijn aangespannen richting die maatschappijen die het produceren maar daar kun je toch niets tegen beginnen.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:54 schreef Mirage het volgende:
lang is niet persé dromenvanger in de context waarin jij het zet.
Dit zijn lange berichten, maar ook rustige duidelijke.
En Topspin... geen kwaad woord over dromenvanger want dat was ook zeker een lieverd!
Misschien ben je zwangerquote:Op zondag 29 juni 2008 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:owwww nokje... je krijgt ook altijd een lach op mijn gezicht he!
nee ik heb het gevoel alsof ik gister een literfles bacardi naar binnen heb gewerkt!
terwijl het maar 2 bacardi cola's op een terrasje waren (dus de hoeveelheid alcohol is bijna nihil!)
duizelig, hoofdpijn, misselijk!
Wat heeft Ronja gedaan dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:04 schreef draculettetje het volgende:
dankzij ronja maar een urrtje gewerkt vandaag
ook ff tetanus prik gehaald en vinger nu in verband
gelukkig maar voor twee dagen!
neuj wou een dode vogel die nog vrij vers was zeg maar niet los latenquote:Op maandag 30 juni 2008 13:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat heeft Ronja gedaan dan?
Beetje al te speels?
Sowieso volg ik rtl-z zo nu en dan en daar wordt zowat iedere dag gesproken over crisis hier en crisis daar, het zei me toen vrij weinig ondanks dat ik dacht van hoe erg kan het gaan allemaal en wat zijn de consequenties op korte termijn, maar toen een topic hier dat iemand zich dus echt zorgen kan maken dat het allemaal instort met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:10 schreef nokwanda het volgende:
Nou heb ik dit uitgerekend wel gelezen. Hoe komt het dat je daar nu zo ineens over begint?
In het kader van een verhaal is het misschien interessant om te lezen over earthships.
Alternatieve gemeenschappen van mensen die behuizing bouwen van allerlei materiaal en die ernaar streven om zelfvoorzienend te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef vamperotica het volgende:
Ik zeg nix...Nix over buiken, nix over nummers en nix over teeken met luiers
Lekker!quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da mag nie ik ga nu naar bussloo
mooi, ook vervoer?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:14 schreef nokwanda het volgende:
Heb plaatsvervangende prenoptual jitters![]()
Zo lang voorbereid en het lijkt dan altijd nog heeeel ver weg, en dan is het opeens zover.
Wij hebben iig al een tent en meer kampeertroep geregeld. Ik ben natuurlijk zo'n doorgewinterde kampeerder dat ik dat allemaal NIET heb
leuk joh!quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:32 schreef Darkwolf het volgende:
Mijn Engelse neef die ik al 8 jaartjes niet meer heb gezien komt vandaag naar Nederland (met zijn vriendin) en blijft een midweekje bij ons logeren.
(En recentelijk heeft een Nederlandse neef van mij die ik al 6 jaar niet meer heb gezien mij ook gevonden via Hyves en heb ik ook weer contact mee!)
How cool is that?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:24 schreef nokwanda het volgende:
Vond dat teruggevonden worden via hyves in het begin wel grappig, maar inmiddels niet meer.
Voor mij is het wel leuk om te horen dat het goed gaat met al die mensen , buurmeisjes en vriendinnen en vrienden van vroeger, maar hebben ze nu echt geen rol meer in mijn leven.
Vind dat hele hyves vermoeiend.
mn vriendin en ik hebben samen een hyves.. maar ik wil geen hyves en ze wou samen een hyves.. dus ze heeft eigenlijk een hyves waar ik ook in sta..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:32 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge. Heb zelf ook een hyves maar ik vind het nou niet echt een heel boeiend iets. Wel handig als je eens iemand op wilt zoeken ofzo maar voor de rest
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mn vriendin en ik hebben samen een hyves.. maar ik wil geen hyves en ze wou samen een hyves.. dus ze heeft eigenlijk een hyves waar ik ook in sta..
en dan die kut exen die mij dan toch weten te vinden en me dan willen toevoegen
donnot ask me!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]wat moeten exen met je. Het zijn toch exen
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:06 schreef nokwanda het volgende:
Draculettetjes bruiloft vieren op een party/kampeerboerderij
Ja, bedacht me ook dat ik gen gedag gezegd had..Ergens ter hoogte van Arnhem ofzo....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:59 schreef nokwanda het volgende:
idd!!!!, Ben net weer wakker
Vamp heb ik trouwens niet meer zien weggaan. Toen was ik net EW de weg naar de tent aan het wijzen.
Had eigenlijk gewoon mee kunnen rijdenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, bedacht me ook dat ik gen gedag gezegd had..Ergens ter hoogte van Arnhem ofzo....
Bij deze....
Ja...Ghehehe ergens aan de buitenkant van de auto had nog wel gekund!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had eigenlijk gewoon mee kunnen rijden
Op het dak en op de trekhaak of zo.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja...Ghehehe ergens aan de buitenkant van de auto had nog wel gekund!
Zag dat onze kinders "hyvesvriendjes" geworden zijn.
Ja, lekker ventje is 't...En hij "groeit" steeds beter in zn eigen velletjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]Nice.
Wat een lekker jong is dat. lekker adrem en goeie humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |