in het begin niet zo maar de twee laatste dagen welquote:
het gloeit nog een beetje. ga het zeker nog insmeren hihi.quote:
dat zijn niet mijn kindjes hoor.quote:
de andere kindjes zijn blond en zij heeft rood haar.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:28 schreef nokwanda het volgende:
Nee, dat weet ik. Ze zijn van je zus. Maar Mie heeft mooi rood haar. ik vind rood haar mooi.
Hoi,quote:Op zondag 15 juni 2008 15:26 schreef Topspin het volgende:
Middag
Test gelukt zo te zien. Lang niet meer gezien ook Mirage![]()
De tuin, binnen in huis, in de stad hier. Voel me niet meer echt thuis na al die jaren wonen op dezelfde plek. Heeft ook te maken met hoe het vanaf 2000 is gegaan hier. De tuin heeft een negatieve lading omdat ik er zolang in heb zitten piekeren en tobben en zo de rest ook. De plek waar de pc en tv staat, de slaapkamer en ga zo door. Alsof er een bepaalde negatieve energie of uitstraling uitkomt doordat ik er in leefbaar was op een negatieve manier.
Ben me aan het verheugen om eens te gaan verhuizen elders heen, een verse omgeving waarbij niet al het "vertrouwde" doet denken aan tijden van miseré. Wil ergens in 2009 dus echt elders heen, niet eens uit Limburg vertrekken maar uit deze woonplaats.
Tenminste iets om op te verheugen en naar toe te werken. Vluchten is het niet, tis opzoeken van een nieuwe omgeving die iets verfrissends uitstraalt. Daarnaast frisse activiteiten opzoeken, arbeidsdeskundige dinsdag afspraak mee en dan hoor ik wel wat de opties zijn.
Kortom: Ik wil een nieuw leven, afgelopen jaren waren een leven apart en die tijd daarvoor ook maar nu een 3e leven in een 2e jeugd. Tijd tussen 2000 en 2008 was een leven an sich te noemen. Dus die 2e jeugd heb ik nog tegoed
Klopt ook wel en daarbij zit ik nog teveel thuis dus wie weet is 8 uur per dag buitenshuis zijn iets dat al werkt maar alsnog het idee dat het roestig is geworden na al die jaren. Ook als ik in de stad loop, dan zie ik het gemeentehuis en de kroegen en winkels en dan denk ik van, dit straalt totaal niets uit. Tis ook niet echt een verfrissende stad hierquote:Op zondag 15 juni 2008 15:34 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Hoi,
ik weet niets van wie jij bent, je verleden... ik ken zelfs geen andere post van jou dan deze die jij hier zet.
Wat ik wel weet is dat verhuizen lekker kan zijn en ik begrijp ook wel wat je bedoeld met de negatieve lading die er hangt.
Toch denk ik dat het ook anders op te lossen is (mocht verhuizen geen makkelijke optie zijn).
Haal wat nieuwe spullen in huis, verplaats dat wat je al hebt. Hang andere gordijnen op. Breng een andere sfeer, een andere stijl aan in je vertrekken.
Maak alles schoon, ook achter de kasten, ook je plinten, je ramen.. even alles oppoetsen, gooi je ramen en deuren open. Even lekker laten waaien.
Echt, ook op die manier kan je dat wat er nog hangt verdrijven.
(en ja... dat hoeft niet persé letterlijk te zijn... dat kan ook gewoon op je psyche zo werken)
quote:
Ja, lekker hoor, druk dat wel maar wel leuk druk, allemaal leuke dingenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:23 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen senesta! hoe gaat ie bij jou?
ook druk met allemaal leuke dingenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, lekker hoor, druk dat wel maar wel leuk druk, allemaal leuke dingen![]()
En bij jou?
Oh dat is vervelend, zeker omdat het je goede kant isquote:Op maandag 16 juni 2008 10:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook druk met allemaal leuke dingen
op het moment even vervelend met mn goede pootje maar da's alweer bijna over!
ja lig dan ook al een week netjes op de bank (muv zaterdag naar guus meeuwis geweest, maar wel in de rolstoel)quote:Op maandag 16 juni 2008 10:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend, zeker omdat het je goede kant is![]()
Hebben jullie nog vakantieplannen?
jaha nog 2,5 week, die van mezelf nog wel ha haquote:Op maandag 16 juni 2008 10:47 schreef senesta het volgende:
Neh, geen plannen, den helder aan zee denk ik dit jaar![]()
Gewoon wat dagjes weg en verder niet veel.
Oh een bruiloft
Tof zeg, en spannendquote:Op maandag 16 juni 2008 10:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jaha nog 2,5 week, die van mezelf nog wel ha ha
ha ha ja hoor dat komt wel goed!quote:Op maandag 16 juni 2008 10:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Tof zeg, en spannend![]()
We willen natuurlijk wet wat foto's zien he dan daarna
Ha haquote:Op maandag 16 juni 2008 10:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het was weer een mooi feestje!
volgend jaar weer, kaartenn zijn al binnen!
en zo verstandig geweest om tribune kaarten te halen!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha haNou dat is in ieder geval mooi op tijd
Die link had ik nog niet gelegdquote:Op maandag 16 juni 2008 13:02 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Ik heb jou laatst al in je knuffeltopic geplaagd!
hey senesta
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Die link had ik nog niet gelegd![]()
Ik heb meteen even je spoor gevolgd en in het OUD FOT topic gekeken, wat zijn ze mooi![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:02 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Ik heb jou laatst al in je knuffeltopic geplaagd!
hey senesta
Ik heb me echt regelmatig afgevraagd hoe het met jullie ging en met jullie jongens en hoe de jongste spruit eruitzag en of hij op zijn broers zou lijken.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:16 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]![]()
![]()
miss Marple
en jaaaaaaa ik ben zooooo trots op mijn nieuwe spruit.
Hij lacht veel, knuffelt heerlijk en ooooooooooooooooooooooo wat voelt hij lekker warm als ik hem tegen mij aan in bed leg![]()
![]()
Mijn kleine "teekje" (hij krijgt nog borstvoeding)
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
BTW rimpelhond... mooie icon.... issie van jezelf?
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:36 schreef Rimpelhond het volgende:
Nou Rimpel is niet kapot te krijgen, dus dat gaat prima
Wel ontzettend druk geweest en daar heb ik nu nog de nasleep van,
maar rust is in zicht.
en nou heb ik potverdorie weer met mijn waterijsje op mijn toetsenbord gelekt!
Senesta, is jouw spruitje al ontpopt tot een dametje?
Het gaat zo snel allemaal!
Met mijn spruitjes gaat het hartstikke goed, worden al hartstikke groot allebeiquote:Op maandag 16 juni 2008 13:36 schreef Rimpelhond het volgende:
Nou Rimpel is niet kapot te krijgen, dus dat gaat prima
Wel ontzettend druk geweest en daar heb ik nu nog de nasleep van,
maar rust is in zicht.
en nou heb ik potverdorie weer met mijn waterijsje op mijn toetsenbord gelekt!
Senesta, is jouw spruitje al ontpopt tot een dametje?
Het gaat zo snel allemaal!
Whehe, some things never change huhquote:Op maandag 16 juni 2008 13:37 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]![]()
![]()
in dat opzicht dus niets veranderd!
Je bent nog steeds een vent.
en euh... het is een orchidee![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:37 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]![]()
![]()
in dat opzicht dus niets veranderd!
Je bent nog steeds een vent.
en euh... het is een orchidee![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
and damn proud of it!
en als dat een orgidee is dan.........
whatever you get the picture.
verander dan op zn minst de naam even van je icon, dan is het nog een beetje geloofwaardig
ik ben niet zo dom als ik er uit zie
en ik weet meer info dan de meeste mensen denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |