als je het weet,quote:
Iddquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
turkse taferelen hier in de straat en nog vuurwerk erbij ook. was saaie wedstrijd, maar resultaat telt!
2de helft was een stuk beter in elk gevalquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
turkse taferelen hier in de straat en nog vuurwerk erbij ook. was saaie wedstrijd, maar resultaat telt!
Hé Held. Hoe is het nu met die vriend van je afgelopen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
hoi hoi
Ga uit, really helpsquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet leren voor m'n laatste twee tentamens en ik heb echt 0,0 zin en nog minder concentratie.
Op een woensdag? Nahquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ga uit, really helps
Ik vind het een goede TT trouwens. Al sinds vrijdagmiddag.
held? waarom dat?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hé Held. Hoe is het nu met die vriend van je afgelopen?
zo loop ik al de hele week op het werkquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:15 schreef Knekwurst het volgende:
Ik kan me ook totaal niet meer motiveren. Morgenmiddag is alweer mijn volgende tentamen.
pff
Omdat je je gedroeg als een echte vriend toen ik je verhaal las. En dat wordt door je eigen vrienden bevestigdquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
held? waarom dat?
Hij is samen met zn vriendin thuis gekomen, eergisteren zijn ze nog even langsgeweest en hij had nog gebeld. Ik mocht ze alleen niet bedanken dat ze het terug kwamen brengen. Kreeg de woorden: Zonder jou waren we niet thuis gekomen.
Maar het gaat weer redelijk goed daar zo
Voor mij was het in elk geval niks meer dan normale zaak.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat je je gedroeg als een echte vriend toen ik je verhaal las. En dat wordt door je eigen vrienden bevestigd
vriend van mij was met zn vriendin naar verjaardag gegaan waar ik ook was. Hij had flink teveel gedronken en kon niet meer op zn benen staan. Laatste trein hadden ze ook al gemist. Ik heb een taxi besteld en betaald voor hun. Zo konden ze toch veilig naar huis. (iedereen op feest had gedronken en waren allemaal op de fiets)quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik kan wel 1000 leuke dingen bedenken om te doen, maar ik_moet_echt_leren. Nog maar heel even denk ik dan maar
.
Heb ik iets gemist trouwens? Crazy-M een held? Watskeburt?
mja ze zeggen het.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:48 schreef Breach het volgende:
Jeuj, morgen rijden de bussen weer normaal
Ik ben 3 weken lang niet op mn kamer kunnen komen, omdat ik overdag op mijn stage in mijn 'oude' woonplaats moest zijn. Nu kan ik dus gewoon weer op elk moment gaan zonder dat dagenv an tevoren te plannenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ze zeggen het.
Vond wel fijn rijden zonder bussen
ok, maar net als in eindhoven is er een stoplicht op ov afgestemd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben 3 weken lang niet op mn kamer kunnen komen, omdat ik overdag op mijn stage in mijn 'oude' woonplaats moest zijn. Nu kan ik dus gewoon weer op elk moment gaan zonder dat dagenv an tevoren te plannen
Hekwagemist?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
held? waarom dat?
Hij is samen met zn vriendin thuis gekomen, eergisteren zijn ze nog even langsgeweest en hij had nog gebeld. Ik mocht ze alleen niet bedanken dat ze het terug kwamen brengen. Kreeg de woorden: Zonder jou waren we niet thuis gekomen.
Maar het gaat weer redelijk goed daar zo
lees post eronderquote:
Die is inmiddels (zoals dag later bleek) alweer opgelost.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:01 schreef Crazy-M het volgende:
wat een ******* dag gisteren
Ben even freaking blij dat ik stevige schouders heb die echt veel kunnen hebben (zoals ze het altijd zeggen)
De opsomming van 1 dag vol met emotie in het kort samengevat:
1.
Goede vriendin van mij die zat in telefoon van haar vriend te bladeren. In 1 keer staat ze op, roept hem, ze maken ruzie, en ze komt weer terug, en haar vriend die keek niet echt begrijpelijk. Vervolgens loopt ze naar boven dus ik na paar min even er achteraan onder voorwendsel dat ik naar huis ging. Kreeg ik te horen dat ze een smsje had gelezen die een andere meid naar haar vriend had gestuurd en die zoals ze het beschreef, in zijn hart zat ...... Ik stond echt perplex kon ff niks zeggenGezegd dat ze me altijd at any time kan bellen of smsen en dat ik er zal zijn voor haar.
Gaat nu weer beter mee.quote:Dus ik dacht vervolgens: Lekker de rest van de dag met mn vrienden en telefoon in de gaten houden ...
De middag was perfect, lekker ff de stad in met een andere vriendin en leve de lol. Toen kwam de avond
Het feest begon goed, lekker feesten enzo, tot moment nummero 2.
Maat had teveel op, kon niet meer op zijn benen staan en zijn vriendin was er ook bij. Trein hadden ze gemist. Als een hoopje ellende zat die gast er bij. Die heeft in een half jaar tijd zoveel meegemaakt. Overlijden, situatie met moeder, kind dat werd geboren maar met tegenslag. Dus werd hem gister in 1 keer (ook door de drank) teveel. terwijl paar vriendinnen met hem gingen praten ving ik zijn vriendin even op. Ondertussen was iemand anders aan het kijken of er iemand niet gedronken had. Ik heb tenslotte telefoon gepakt en taxi gebeld. We gingen buiten wachten, ik had alleen t-shirt en jas, zij had alleen een trui maar nog koud, dus jas maar bij haar omgehangen en gezegd dat ze die harder nodig had dan mij. Vervolgens samen met nog een vriendin even met haar gepraat tot de taxi kwam. Taxi chauffeur 40 euro in zn handen gedrukt en adres doorgegeven. Aan de vriendin gezegd dat ze maar moest laten weten als ze er weer waren. Belt ze een uur later op (ik stond al in de kroeg) ze waren aangekomen, vriend lag te slapen, kind had ze al opgehaald bij de oppas, nog ruim een uur gepraat. Vanmorgen belde ze ook nog om te vragen of ik wel goed had geslapen enzo. Ze voelde zich echt kut onder de situatie. Maar in elk geval aangeboden om ook hun te helpen. Dat als er iets is, of dat het moment daar is aangekomen dat hij wil praten over de situatie enzo dat ze me gelijk kunnen bellen.
Dat meisje met wie ik heb staan zoenen heb ik gezegd dat ik geen gevoelens voor haar had en ze accepteerde het.quote:En vervolgens op de stap avond ook nog nummer 3
dat meisje waar ik het gister morgen over had .... Alsnog mee gezoend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen volgens mij voor haar met gevoel, maar ik had niet echt een gevoel erbij![]()
![]()
![]()
Denk allemaal teveel is geweest en daardoor gezwicht ofzo
Maar goed, toen ik ging kwam er nog een ander meisje op me af die gelijk vroeg of ik al ging, en of ik een vriendin had ....
Vandaag maar ff alles laten bezinken denk
zit er ook wienerschnitzel in?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:55 schreef Ace1 het volgende:
HELE vage omschrijving van mijn kant. Ik zoek een nummer dat ze in de kroeg tussen het voetballen nu weleens draaien... heel uitbundig. Tekst wordt afgewisselt met een erg aanstekelijke "whoohoohoohoohoo" Volgens mij alleen mannenstemmen...
Weet precies welke je bedoelt, ken alleen de titel ook nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:55 schreef Ace1 het volgende:
HELE vage omschrijving van mijn kant. Ik zoek een nummer dat ze in de kroeg tussen het voetballen nu weleens draaien... heel uitbundig. Tekst wordt afgewisselt met een erg aanstekelijke "whoohoohoohoohoo" Volgens mij alleen mannenstemmen...
quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:28 schreef vamperotica het volgende:
Maar dat bedoel je vast niet..Kan me niet voorstellen dat ze dat in Philip ddraaien....
Dat is mquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |