abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59400754
quote:
Op zondag 15 juni 2008 03:34 schreef Messenga het volgende:

[..]

Dan is mijn kans op succes dus aanzienlijk groter.
Nee, want jij zit nog geplakt aan je ex .
  zondag 15 juni 2008 @ 03:41:44 #102
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_59400758
quote:
Op zondag 15 juni 2008 03:40 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nee, want jij zit nog geplakt aan je ex .
Nou, dan ben jij een goede reden om ervan af te komen
pi_59400789
Slijmbal.
  zondag 15 juni 2008 @ 03:54:14 #104
108558 Messenga
pi_59400793
Ben ik eens eerlijk!
pi_59400796
Dat is echt bullshit, want je kent me niet eens...

Ik word liever versierd in de kroeg.
  zondag 15 juni 2008 @ 03:56:28 #106
108558 Messenga
pi_59400800
Dan is je leren kennen toch de goede reden om ervan af te komen?
pi_59400806
Je moet wel erg leuk zijn dan hoor, want ik heb een hoog eisenpakket. Dus, vertel maar. Wat is er zo leuk aan jou?
  zondag 15 juni 2008 @ 03:59:36 #108
108558 Messenga
pi_59400812
quote:
Op zondag 15 juni 2008 03:57 schreef Tegan het volgende:
Je moet wel erg leuk zijn dan hoor, want ik heb een hoog eisenpakket. Dus, vertel maar. Wat is er zo leuk aan jou?
Laten we de vraag andersom stellen, wat verwacht je dat ik je niet te bieden heb?
pi_59400820
quote:
Op zondag 15 juni 2008 03:59 schreef Messenga het volgende:

[..]

Laten we de vraag andersom stellen, wat verwacht je dat ik je niet te bieden heb?
Dat kan ik niet zeggen, want het totaalpakket moet gewoon kloppen...
  zondag 15 juni 2008 @ 04:04:07 #110
108558 Messenga
pi_59400822
quote:
Op zondag 15 juni 2008 04:03 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat kan ik niet zeggen, want het totaalpakket moet gewoon kloppen...
Dan moeten we er maar eens achterkomen, of dat erin zit.
pi_59400824
Het feit dat je even oud bent en hoogblond werkt al tegen je, als ik je vergelijk met mensen uit mijn geschiedenis. Dus dan moet de rest extra tof zijn.
  zondag 15 juni 2008 @ 04:06:32 #112
108558 Messenga
pi_59400827
Hoogblond valt best mee.

Wat zijn jouw kwaliteiten eigenlijk?
pi_59400837
MIjn kwaliteiten, tja. Ik heb gehoord dat ik heel lief ben. De rest zou dawg nog laten weten...
  zondag 15 juni 2008 @ 04:12:07 #114
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59400841
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 23:51 schreef Logician het volgende:

[..]

Hey moet jij nu niet eens stad in? fijne avond!!!!
Kom net terug, was gezellig
Had nog sjans, maar jammergenoeg geen leuke kerel
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zondag 15 juni 2008 @ 08:25:22 #115
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59401069
Tja, scoren is idd niet zo eenvoudig als het lijkt, je moet er ook een beetje geluk mee hebben misschien.
Zoals James Hunter het zo mooi zegt: "Good things will come, to those who wait. But too long will be too late."

[ Bericht 0% gewijzigd door kaasplankje op 15-06-2008 08:31:52 ]
  zondag 15 juni 2008 @ 09:09:29 #116
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59401177
Scoren is relatief makkelijk, alleen iets scoren waar je de volgende geen spijt van hebt dat is wat lastiger. Beneveld een benevelde op pikken in het cafe is te doen, alleen waar je dan later achter komt is dat het niet veel voorstelde en dat het vooral door alcohol gestuurde geilheid was.

Zowiezo moet ik eerlijk bekenen dat in mijn ervarin het stapperswereldje een behoorlijk lege wereld is, vol met nepvrienden en vriendinnen. Voor mijn imigratie vorig jaar september had ik een redelijk grote groep met stapvrienden, toen ik iets meer dan een half jaar later terug kwam was er van heel die groep nog 1 a 2 man over en dat waren precies de mensen die ik daar voor ook al wat jaartjes kende. De rest van die groep ziet je niet meer staan omdat je paar maanden niet in dat circuit geweest bent. Goede vriend van me, die ook niet meer elke week op stap ging, heeft dezelfde conclusie getrokken, ze zien hem ook nauwelijks meer staan.

Nee ik heb het een beetje opgegeven met vrienden vinden in de kroeg/club. Gewoon lol hebben gaat prima, maar je mag er niet van verwachtend dat je er echte vrienden/vriendinnen etc. op doet.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zondag 15 juni 2008 @ 09:23:06 #117
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59401264
G'morgen!

tvp ...en nu eerst een rondje hardlopen
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 15 juni 2008 @ 10:07:59 #118
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59401561
Zo. Almelo - Nijmegen is op zondag 3 kwartier sneller .

Oftewel, alweer aan het werk!
I was an atheist until I realized I was God
pi_59402597
Ik kreeg gisteravond rond drie uur een smsje van scharrel. Dat zijn verjaardagsfeest echt leuk was geweest en dat hij net de laatste uit huis had geschopt. En of ik ook een leuke avond had gehad. Maar mij had hij niet uitgenodigd op zijn verjaardag. Volgens mij wilde hij gewoon peilen of ik niet alleen thuis had gezeten die avond (wat hij waarschijnlijk dacht). Wat een sukkel ben je dan ook als je zo'n smsje stuurt .

[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 15-06-2008 12:39:58 ]
pi_59402972
quote:
Op zondag 15 juni 2008 01:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Omdat ik al uhm.. drie keer met hem af heb gesproken en dit de vierde keer gaat worden
Ik moet echt slapen anders ben ik morgen lelijk
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_59403307
quote:
Op zondag 15 juni 2008 11:34 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg gisteravond rond drie uur een smsje van scharrel. Dat zijn verjaardagsfeest echt leuk was geweest en dat hij net de laatste uit huis had geschopt. En of ik ook een leuke avond had gehad. Maar mij had hij niet uitgenodigt op zijn verjaardag. Volgens mij wilde hij gewoon peilen of ik niet alleen thuis had gezeten die avond (wat hij waarschijnlijk dacht). Dat een sukkel ben je dan ook als je zo'n smsje stuurt .
pi_59403324
quote:
Ik kreeg gisteravond rond drie uur een smsje van scharrel. Dat zijn verjaardagsfeest echt leuk was geweest en dat hij net de laatste uit huis had geschopt. En of ik ook een leuke avond had gehad. Maar mij had hij niet uitgenodigt op zijn verjaardag. Volgens mij wilde hij gewoon peilen of ik niet alleen thuis had gezeten die avond (wat hij waarschijnlijk dacht). Dat een sukkel ben je dan ook als je zo'n smsje stuurt .
Wat een debiel, je niet uitnodigen maar wel sms'en.
Je hebt niks teruggestuurd neem ik aan?
pi_59403341
Retard is het ook. Dit is het punt waar jij moet zeggen
"O leuk dat ik uitgenodigd ben" en dan weet hij dat je heel graag had willen komen en is hij dubbel blij.
  zondag 15 juni 2008 @ 12:21:08 #124
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59403461
quote:
Kansloos, als je daar nog een keer intrapt dan komen we je opzoeken
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Retard is het ook. Dit is het punt waar jij moet zeggen
"O leuk dat ik uitgenodigd ben" en dan weet hij dat je heel graag had willen komen en is hij dubbel blij.
Volgens mij wil ie gewoon het gevoel hebben dat hij nog een of andere invloed op je heeft. Beetje jammer.
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_59403856
Ik had toch later teruggesmst, dat mijn avond super was geweest, en dat ik nu ging slapen, en dat ik het ECHT leuk vond (!) om te horen dat zijn verjaardag leuk was geweest.... Hopelijk kwam het over zoals ik wilde. Wilde iig niet dat hij dacht dat ik, als ik niets met hem afsprak, dat ik dan alleen thuis zat.

Pffffff .
  zondag 15 juni 2008 @ 12:41:56 #126
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59403919
dat is kansloos Tegan, maar niet zo kansloos als dat hij je verteld dat zijn verjaardag leuk was maar jouw daar liever niet zag. Scharrel of niet, het is grote flauwekul. Jij kunt daar toch gewoon als vriend komen zonder dat de rest van de aanwezigen hoeft/moet weten wat jullie tweeen nog verder uitspoken.

Mijn achterdocht verteld me dat deze sjaak heeft lopen opscheppen over je, en liever niet wil dat zijn vrienden zien dat ie mischien lichtjes overdreven heeft ofzo
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59403971
De meeste van zijn vrienden kennen mij al als zijn scharrel. Dat is het punt niet. Het gaat hem (denk ik) meer om zijn familie en vooral zijn ouders.
pi_59403974
Of er is nog iemand anders
of he's just not that in to you
of zo.

Als jij echt z'n held was zat je daar op een troon naast zijn grote versierde stoel.
pi_59404016
Ja, ik weet dat hij not that into me is, en dat ik zijn 'held' niet ben. Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat hij niet doorheeft dat, ik niet eens uitgenodigd hoef te worden op zijn verjaardag, maar dat hij er dan wel niet zo enorm lullig over moet beginnen in een smsje.
pi_59404042
Zeg gewoon:
Trouwens echt bot dat je verteld hoe o zo leuk het is en mij vervolgens niet uit hebt genodigd. Ik denk. Ik zeg het even. ALS HET DOORDRINGT?!?!?!

Gewoon zeggen wat je denktt.. Of praat je na wat je hoort
  zondag 15 juni 2008 @ 12:48:30 #131
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59404068
Haha nou ben ik ook niet bepaald tactvol, maar dit is echt een kansloze streek zeg.
Als je iemand niet uit wilt nodigen oké, maar dan zo'n sms-je sturen met die toon is echt te triest voor woorden zeg.
pi_59404084
Of hij heeft echt niet door hoe bot hij is (dan heb je er ook niets aan) of hij doet het met opzet.
  zondag 15 juni 2008 @ 12:52:40 #133
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59404152
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Of hij heeft echt niet door hoe bot hij is (dan heb je er ook niets aan) of hij doet het met opzet.
Dan ben je gewoon onderontwikkeld.
In beide gevallen trouwens.
pi_59404184
Ja in beide gevallen heb je er niets aan.
pi_59404256
Ja, ik maak altijd het excuus dat hij niet doorheeft dat hij dingen niet zomaar kan flikken. Volgens mij heeft hij dat juist heel goed door.
  zondag 15 juni 2008 @ 12:59:11 #136
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_59404296
"Ik heb de hele avond huilend in de foetushouding gelegen. Maar dat geeft niet, als jij het maar leuk had. Nog een keertje afspreken binnenkort?"

Kijk, dát lijkt me nou een heel effectief antwoord. Tenzij hij een enorm bord voor z'n kop heeft.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_59404352
wat een ******* dag gisteren

Ben even freaking blij dat ik stevige schouders heb die echt veel kunnen hebben (zoals ze het altijd zeggen)

De opsomming van 1 dag vol met emotie in het kort samengevat:

1.
Goede vriendin van mij die zat in telefoon van haar vriend te bladeren. In 1 keer staat ze op, roept hem, ze maken ruzie, en ze komt weer terug, en haar vriend die keek niet echt begrijpelijk. Vervolgens loopt ze naar boven dus ik na paar min even er achteraan onder voorwendsel dat ik naar huis ging. Kreeg ik te horen dat ze een smsje had gelezen die een andere meid naar haar vriend had gestuurd en die zoals ze het beschreef, in zijn hart zat ...... Ik stond echt perplex kon ff niks zeggen Gezegd dat ze me altijd at any time kan bellen of smsen en dat ik er zal zijn voor haar.

Dus ik dacht vervolgens: Lekker de rest van de dag met mn vrienden en telefoon in de gaten houden ...
De middag was perfect, lekker ff de stad in met een andere vriendin en leve de lol. Toen kwam de avond
Het feest begon goed, lekker feesten enzo, tot moment nummero 2.

Maat had teveel op, kon niet meer op zijn benen staan en zijn vriendin was er ook bij. Trein hadden ze gemist. Als een hoopje ellende zat die gast er bij. Die heeft in een half jaar tijd zoveel meegemaakt. Overlijden, situatie met moeder, kind dat werd geboren maar met tegenslag. Dus werd hem gister in 1 keer (ook door de drank) teveel. terwijl paar vriendinnen met hem gingen praten ving ik zijn vriendin even op. Ondertussen was iemand anders aan het kijken of er iemand niet gedronken had. Ik heb tenslotte telefoon gepakt en taxi gebeld. We gingen buiten wachten, ik had alleen t-shirt en jas, zij had alleen een trui maar nog koud, dus jas maar bij haar omgehangen en gezegd dat ze die harder nodig had dan mij. Vervolgens samen met nog een vriendin even met haar gepraat tot de taxi kwam. Taxi chauffeur 40 euro in zn handen gedrukt en adres doorgegeven. Aan de vriendin gezegd dat ze maar moest laten weten als ze er weer waren. Belt ze een uur later op (ik stond al in de kroeg) ze waren aangekomen, vriend lag te slapen, kind had ze al opgehaald bij de oppas, nog ruim een uur gepraat. Vanmorgen belde ze ook nog om te vragen of ik wel goed had geslapen enzo. Ze voelde zich echt kut onder de situatie. Maar in elk geval aangeboden om ook hun te helpen. Dat als er iets is, of dat het moment daar is aangekomen dat hij wil praten over de situatie enzo dat ze me gelijk kunnen bellen.

En vervolgens op de stap avond ook nog nummer 3
dat meisje waar ik het gister morgen over had .... Alsnog mee gezoend
alleen volgens mij voor haar met gevoel, maar ik had niet echt een gevoel erbij : {
Denk allemaal teveel is geweest en daardoor gezwicht ofzo

Maar goed, toen ik ging kwam er nog een ander meisje op me af die gelijk vroeg of ik al ging, en of ik een vriendin had ....

Vandaag maar ff alles laten bezinken denk
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_59404356
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
"Ik heb de hele avond huilend in de foetushouding gelegen. Maar dat geeft niet, als jij het maar leuk had. Nog een keertje afspreken binnenkort?"

Kijk, dát lijkt me nou een heel effectief antwoord. Tenzij hij een enorm bord voor z'n kop heeft.
  zondag 15 juni 2008 @ 13:03:38 #139
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59404390
quote:
Tenzij hij een enorm bord voor z'n kop heeft.
Die kans is goed aanwezig, aangezien ie Tegan laat lopen en genoegen nam met haar als scharrel. Sorry, deze kon ik niet laten

Maar die kans is serieus goed aanwezig want hij heeft ook niet door waar ie mee bezig is met dat smsje volgens mij. Misschien meende hij het wel serieus en had hij gewoon niet door dat zijn timing niet slechter kon Het blijft een man he!
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_59404463
Dat blijkt maar weer dat opleidingsniveau echt totaal niets uit maakt. Kan je dan wel een master hebben, en hoge functie bij bedrijf X, maar toch kun je zo enorm lomp zijn . Dus op een of andere manier kan ik echt niet geloven dat hij dit niet doorheeft. Dat dit geen manier van doen is.

Ik heb hem net een smsje gestuurd, maar ik denk niet dat hij voorlopig (vandaag) nog gaat reageren...
pi_59404487
quote:

Damn, waar was jij als ik je nodig had .
  zondag 15 juni 2008 @ 13:08:14 #142
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59404499
Crazy-M: WTF!
Dacht even dat ik het nodige meemaak op een doorsnee avond in t weekend, maar dit slaat toch wel alles hoor.
Bizar man, zoveel uiteenlopende emoties op éen avond zijn ook niet goed voor een mens.
pi_59404565
Cray-M, klinkt inderdaad als een klotedag. Maar wat ik niet zo heel goed snap is waarom het je zo lijkt te raken.
  zondag 15 juni 2008 @ 13:12:19 #144
202348 Susi
Temple of Love
pi_59404582
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:01 schreef Crazy-M het volgende:
-verhaal-
Maar goed, toen ik ging kwam er nog een ander meisje op me af die gelijk vroeg of ik al ging, en of ik een vriendin had ....

Vandaag maar ff alles laten bezinken denk
Wat een raar iets. Komt er iemand naar je toe om te vragen of je een vriendin hebt, terwijl je net met een ander staat te zoenen ?
Heel verhaal Crazy-M. In de eerste twee situaties heb je iig goed gehandeld lijkt mij. Je bent een toffe vriend om te hebben zo !
pi_59404620
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:08 schreef Lastpost het volgende:
Crazy-M: WTF!
Dacht even dat ik het nodige meemaak op een doorsnee avond in t weekend, maar dit slaat toch wel alles hoor.
Bizar man, zoveel uiteenlopende emoties op éen avond zijn ook niet goed voor een mens.
mja inderdaad
en gewoon de tijd dat ik in de kroeg was tot het moment dat mn telefoon ging dat ik wist dat ze er waren.
Ik hing tegen de muur en meer niet. Gast die feest gaf die had hetzelfde alleen liet het niet zo erg blijken, die probeerde me nog op te beuren zo van: Jah die liggen al in bed.

Maar toen na het telefoontje was ook hij in 1 keer stuk losser.
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_59404655
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:03 schreef Nexie het volgende:

[..]

Die kans is goed aanwezig, aangezien ie Tegan laat lopen en genoegen nam met haar als scharrel. Sorry, deze kon ik niet laten
.

@Crazy-M: Jij maakt ook echt altijd van die bizare dingen mee he. Maarja, erg herkenbaar. In klotetijden, als iemand je dan probeert te zoenen, dan gebeurt het toch, ookal neem je je voor dat het eigenlijk niet kan.
  zondag 15 juni 2008 @ 13:16:10 #147
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59404673
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:11 schreef MLI het volgende:
Cray-M, klinkt inderdaad als een klotedag. Maar wat ik niet zo heel goed snap is waarom het je zo lijkt te raken.
Kan me goed voorstellen dat je daarmee zit hoor, op dat laatste na dan aangezien er meer visjes ... blabla.
Zou mij in ieder geval wel raken als ik op dezelfde dag zowel een goede vriendin met een kut humeur zie vertrekken en m'n maat ook nog eens instort na alle ellende van de maanden ervoor.
Maarja, misschien ben ik wel te gevoelig ofzo.
pi_59404682
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:11 schreef MLI het volgende:
omdat ik in de eerste 2 gevallen gewoon vooraan sta, ik weet precies wat er is enzo, en ik heb met de meisje uit de eerste situatie ook een aparte verleden. En meisje uit 2de situatie kan ik ook zeer goed mee opschieten, ook met beide mannen die er bij horen.

En ik weet wat ze allemaal hebben doorgemaakt. Ik denk dat het daarom zo raakt
Ik luister NL-Talig
pi_59404721
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:12 schreef Susi het volgende:

[..]

Wat een raar iets. Komt er iemand naar je toe om te vragen of je een vriendin hebt, terwijl je net met een ander staat te zoenen ?
tjah ook wel heel apart, zeker ook omdat ik haar al vaker had gezien maar nooit echt iets had van ze kijkt naar mij ofzo. En gister in 1 keer uit de lucht zo
quote:
Heel verhaal Crazy-M. In de eerste twee situaties heb je iig goed gehandeld lijkt mij. Je bent een toffe vriend om te hebben zo !
Zijn er meer die het tegen me zeggen. is een vage karakter eigenschap van mij:
In het begin dat je me kent zul je niet denken dat dit allemaal uit mij kan komen.
Ik luister NL-Talig
pi_59404866
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:38 schreef Tegan het volgende:
Ik had toch later teruggesmst, dat mijn avond super was geweest, en dat ik nu ging slapen, en dat ik het ECHT leuk vond (!) om te horen dat zijn verjaardag leuk was geweest...[ afbeelding ]. Hopelijk kwam het over zoals ik wilde. Wilde iig niet dat hij dacht dat ik, als ik niets met hem afsprak, dat ik dan alleen thuis zat.

Pffffff .
Misschien moet je eens het volgende smsje sturen: "Waarom ben ik niet uitgenodigd op je verjaardag? Ik had er graag bij willen zijn."

Probeer het eens. Zomaar een idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')