Nee, want jij zit nog geplakt aan je exquote:Op zondag 15 juni 2008 03:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan is mijn kans op succes dus aanzienlijk groter.
Nou, dan ben jij een goede reden om ervan af te komenquote:Op zondag 15 juni 2008 03:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, want jij zit nog geplakt aan je ex.
Laten we de vraag andersom stellen, wat verwacht je dat ik je niet te bieden heb?quote:Op zondag 15 juni 2008 03:57 schreef Tegan het volgende:
Je moet wel erg leuk zijn dan hoor, want ik heb een hoog eisenpakket. Dus, vertel maar. Wat is er zo leuk aan jou?
Dat kan ik niet zeggen, want het totaalpakket moet gewoon kloppen...quote:Op zondag 15 juni 2008 03:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Laten we de vraag andersom stellen, wat verwacht je dat ik je niet te bieden heb?
Dan moeten we er maar eens achterkomen, of dat erin zit.quote:Op zondag 15 juni 2008 04:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen, want het totaalpakket moet gewoon kloppen...
Kom net terug, was gezelligquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:51 schreef Logician het volgende:
[..]
Hey moet jij nu niet eens stad in?fijne avond!!!!
quote:Op zondag 15 juni 2008 01:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Omdat ik al uhm.. drie keer met hem af heb gesproken en dit de vierde keer gaat worden
Ik moet echt slapen anders ben ik morgen lelijk![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 11:34 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg gisteravond rond drie uur een smsje van scharrel. Dat zijn verjaardagsfeest echt leuk was geweest en dat hij net de laatste uit huis had geschopt. En of ik ook een leuke avond had gehad. Maar mij had hij niet uitgenodigt op zijn verjaardag. Volgens mij wilde hij gewoon peilen of ik niet alleen thuis had gezeten die avond (wat hij waarschijnlijk dacht). Dat een sukkel ben je dan ook als je zo'n smsje stuurt.
Wat een debiel, je niet uitnodigen maar wel sms'en.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:34 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg gisteravond rond drie uur een smsje van scharrel. Dat zijn verjaardagsfeest echt leuk was geweest en dat hij net de laatste uit huis had geschopt. En of ik ook een leuke avond had gehad. Maar mij had hij niet uitgenodigt op zijn verjaardag. Volgens mij wilde hij gewoon peilen of ik niet alleen thuis had gezeten die avond (wat hij waarschijnlijk dacht). Dat een sukkel ben je dan ook als je zo'n smsje stuurt.
Kansloos, als je daar nog een keer intrapt dan komen we je opzoekenquote:Op zondag 15 juni 2008 11:34 schreef Tegan het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2008 12:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Retard is het ook. Dit is het punt waar jij moet zeggen
"O leuk dat ik uitgenodigd ben" en dan weet hij dat je heel graag had willen komen en is hij dubbel blij.
. Hopelijk kwam het over zoals ik wilde. Wilde iig niet dat hij dacht dat ik, als ik niets met hem afsprak, dat ik dan alleen thuis zat.
Dan ben je gewoon onderontwikkeld.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Of hij heeft echt niet door hoe bot hij is (dan heb je er ook niets aan) of hij doet het met opzet.
.
quote:Op zondag 15 juni 2008 12:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
"Ik heb de hele avond huilend in de foetushouding gelegen. Maar dat geeft niet, als jij het maar leuk had. Nog een keertje afspreken binnenkort?"
Kijk, dát lijkt me nou een heel effectief antwoord. Tenzij hij een enorm bord voor z'n kop heeft.
Die kans is goed aanwezig, aangezien ie Tegan laat lopen en genoegen nam met haar als scharrel. Sorry, deze kon ik niet latenquote:Op zondag 15 juni 2008 12:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tenzij hij een enorm bord voor z'n kop heeft.
Damn, waar was jij als ik je nodig hadquote:Op zondag 15 juni 2008 12:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
"Ik heb de hele avond huilend in de foetushouding gelegen. Maar dat geeft niet, als jij het maar leuk had. Nog een keertje afspreken binnenkort?"
Kijk, dát lijkt me nou een heel effectief antwoord. Tenzij hij een enorm bord voor z'n kop heeft.
Wat een raar iets. Komt er iemand naar je toe om te vragen of je een vriendin hebt, terwijl je net met een ander staat te zoenenquote:Op zondag 15 juni 2008 13:01 schreef Crazy-M het volgende:
-verhaal-
Maar goed, toen ik ging kwam er nog een ander meisje op me af die gelijk vroeg of ik al ging, en of ik een vriendin had ....
Vandaag maar ff alles laten bezinken denk
mja inderdaadquote:Op zondag 15 juni 2008 13:08 schreef Lastpost het volgende:
Crazy-M: WTF!
Dacht even dat ik het nodige meemaak op een doorsnee avond in t weekend, maar dit slaat toch wel alles hoor.
Bizar man, zoveel uiteenlopende emoties op éen avond zijn ook niet goed voor een mens.
quote:Op zondag 15 juni 2008 13:03 schreef Nexie het volgende:
[..]
Die kans is goed aanwezig, aangezien ie Tegan laat lopen en genoegen nam met haar als scharrel. Sorry, deze kon ik niet laten
Kan me goed voorstellen dat je daarmee zit hoor, op dat laatste na dan aangezien er meer visjes ... blabla.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:11 schreef MLI het volgende:
Cray-M, klinkt inderdaad als een klotedag. Maar wat ik niet zo heel goed snap is waarom het je zo lijkt te raken.
omdat ik in de eerste 2 gevallen gewoon vooraan sta, ik weet precies wat er is enzo, en ik heb met de meisje uit de eerste situatie ook een aparte verleden. En meisje uit 2de situatie kan ik ook zeer goed mee opschieten, ook met beide mannen die er bij horen.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:11 schreef MLI het volgende:
Cray-M, klinkt inderdaad als een klotedag. Maar wat ik niet zo heel goed snap is waarom het je zo lijkt te raken.
tjah ook wel heel apart, zeker ook omdat ik haar al vaker had gezien maar nooit echt iets had van ze kijkt naar mij ofzo. En gister in 1 keer uit de lucht zoquote:Op zondag 15 juni 2008 13:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Wat een raar iets. Komt er iemand naar je toe om te vragen of je een vriendin hebt, terwijl je net met een ander staat te zoenen?
Zijn er meer die het tegen me zeggen. is een vage karakter eigenschap van mij:quote:Heel verhaal Crazy-M. In de eerste twee situaties heb je iig goed gehandeld lijkt mij. Je bent een toffe vriend om te hebben zo!
Misschien moet je eens het volgende smsje sturen: "Waarom ben ik niet uitgenodigd op je verjaardag? Ik had er graag bij willen zijn."quote:Op zondag 15 juni 2008 12:38 schreef Tegan het volgende:
Ik had toch later teruggesmst, dat mijn avond super was geweest, en dat ik nu ging slapen, en dat ik het ECHT leuk vond (!) om te horen dat zijn verjaardag leuk was geweest...[ afbeelding ]. Hopelijk kwam het over zoals ik wilde. Wilde iig niet dat hij dacht dat ik, als ik niets met hem afsprak, dat ik dan alleen thuis zat.
Pffffff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |