wat een ******* dag gisteren

Ben even freaking blij dat ik stevige schouders heb die echt veel kunnen hebben (zoals ze het altijd zeggen)
De opsomming van 1 dag vol met emotie in het kort samengevat:
1.
Goede vriendin van mij die zat in telefoon van haar vriend te bladeren. In 1 keer staat ze op, roept hem, ze maken ruzie, en ze komt weer terug, en haar vriend die keek niet echt begrijpelijk. Vervolgens loopt ze naar boven dus ik na paar min even er achteraan onder voorwendsel dat ik naar huis ging. Kreeg ik te horen dat ze een smsje had gelezen die een andere meid naar haar vriend had gestuurd en die zoals ze het beschreef, in zijn hart zat ...... Ik stond echt perplex kon ff niks zeggen

Gezegd dat ze me altijd at any time kan bellen of smsen en dat ik er zal zijn voor haar.
Dus ik dacht vervolgens: Lekker de rest van de dag met mn vrienden en telefoon in de gaten houden ...
De middag was perfect, lekker ff de stad in met een andere vriendin en leve de lol. Toen kwam de avond

Het feest begon goed, lekker feesten enzo, tot moment nummero 2.
Maat had teveel op, kon niet meer op zijn benen staan en zijn vriendin was er ook bij. Trein hadden ze gemist. Als een hoopje ellende zat die gast er bij. Die heeft in een half jaar tijd zoveel meegemaakt. Overlijden, situatie met moeder, kind dat werd geboren maar met tegenslag. Dus werd hem gister in 1 keer (ook door de drank) teveel. terwijl paar vriendinnen met hem gingen praten ving ik zijn vriendin even op. Ondertussen was iemand anders aan het kijken of er iemand niet gedronken had. Ik heb tenslotte telefoon gepakt en taxi gebeld. We gingen buiten wachten, ik had alleen t-shirt en jas, zij had alleen een trui maar nog koud, dus jas maar bij haar omgehangen en gezegd dat ze die harder nodig had dan mij. Vervolgens samen met nog een vriendin even met haar gepraat tot de taxi kwam. Taxi chauffeur 40 euro in zn handen gedrukt en adres doorgegeven. Aan de vriendin gezegd dat ze maar moest laten weten als ze er weer waren. Belt ze een uur later op (ik stond al in de kroeg) ze waren aangekomen, vriend lag te slapen, kind had ze al opgehaald bij de oppas, nog ruim een uur gepraat. Vanmorgen belde ze ook nog om te vragen of ik wel goed had geslapen enzo. Ze voelde zich echt kut onder de situatie. Maar in elk geval aangeboden om ook hun te helpen. Dat als er iets is, of dat het moment daar is aangekomen dat hij wil praten over de situatie enzo dat ze me gelijk kunnen bellen.
En vervolgens op de stap avond ook nog nummer 3

dat meisje waar ik het gister morgen over had .... Alsnog mee gezoend
alleen volgens mij voor haar met gevoel, maar ik had niet echt een gevoel erbij

: {

Denk allemaal teveel is geweest en daardoor gezwicht ofzo

Maar goed, toen ik ging kwam er nog een ander meisje op me af die gelijk vroeg of ik al ging, en of ik een vriendin had ....
Vandaag maar ff alles laten bezinken denk
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16eIk luister NL-Talig