Goh...Als mn moeder had geweten dat je van schrikken kanker kon krijgen, had ze nu misschien nog wel geleefd....quote:Op maandag 16 juni 2008 11:45 schreef Beauregard het volgende:
Die verrekte Turken.
Ik gisteren over de Spoorlaan fietsen, terwijl al die bezems in karavaan langstrokken, chaos veroorzakend. Godver, wat irriteerde ik me mateloos. Op een gegeven moment versperde een groep Turkjes-met-vlag het fietspad. Ik wist dat bellen geen zin had, dus brulde ik "HEEEEUUUJJJJ" in een Turks oor, 40cm van mijn mond verwijderd.
Hij schrok zich volledig de kanker.Ik met souplesse er tussendoor geslalomd, gescheld en verwijten achter me latend. Kon ik toch met een voldaan gevoel naar huis.
Kutvolk.
Het mooiste is de Zondag..quote:Op maandag 16 juni 2008 10:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dat worden dan voor mij 4 vipkaarten!
Monsterjamgebeuren mét pitdinges begint al om 10 uur...
Was handiger? zaterdag of zondag?
Ja, dat lijkt me ook wel het mooisst... Maar de jongste is 4 en dan wordt het allemaal nét een beetje teveel misschien... En die Trucks van dichtbij bekijken is natuurlijk ook geweldig!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het mooiste is de Zondag..De laatste race, dan geven ze alles
*is zelf 2 jaar geleden tijdens de eerste monsterjam geweest, de laatste race op Zaterdag*
![]()
Daar gaat mijn voorraadquote:Uitzonderlijk grote heroïnevangst in Tilburg
Uitgegeven: 16 juni 2008 11:33
Laatst gewijzigd: 16 juni 2008 11:54
TILBURG - De Nationale Recherche heeft vorige week woensdag in Tilburg een uitzonderlijke grote heroïnevangst gedaan. Volgens het Openbaar Ministerie (OM) werd ruim 460 kilo heroïne onderschept.
Het is zover bekend een van de grootste partijen heroïne waarop in West-Europa beslag is gelegd, meldt het OM maandag.
De drugs hebben een straatwaarde van ongeveer 11,5 miljoen euro en zaten verstopt in grote accu's.
Turkije
Het transport was afkomstig uit Turkije. Bij de onderschepping werden ook twee verdachten aangehouden. Het gaat om twee mannen van 38 en 39 jaar uit Eindhoven en Almere.
De Nationale Recherche nam bij doorzoekingen van twee woningen en drie bedrijfspanden in Almere, Amsterdam en Tilburg 100.000 euro, computers, administratie en een vuurwapen met munitie in beslag.
Samenwerking
De Nationale Recherche heeft in het onderzoek naar dit drugstransport nauw samengewerkt met politie en justitie in Duitsland en Roemenië.
De politie in Roemenië heeft zaterdag op verzoek van het landelijk parket van het OM nog een derde verdachte gearresteerd. Deze 45-jarige man zal aan Nederland worden uitgeleverd, laat het OM weten.
De rechter-commissaris in Rotterdam heeft de twee in Nederland aangehouden verdachten vrijdag in bewaring gesteld.
Oh jee. Weet je, schat, lees jij dan maar "schrok zich een hoedje".quote:Op maandag 16 juni 2008 11:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Goh...Als mn moeder had geweten dat je van schrikken kanker kon krijgen, had ze nu misschien nog wel geleefd....
Als het nou oranje supporters waren geweest..... Had je dan ook zo gereageerd, of was het dan een gezellige boel geweest?
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh jee. Weet je, schat, lees jij dan maar "schrok zich een hoedje".
Als het Oranje supporters waren geweest had ik daar waarschijnlijk zelf tussen gelopen. We wonen hier nog altijd in Nederland, dus lijkt het me niet vreemd dat je je ergert aan een leger Turken die de volledige binnenstad blokkeren en onverstaanbare taal uitkramen. Soit.
Nee hoor, ik lees gewoon wat er staat...quote:Op maandag 16 juni 2008 12:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh jee. Weet je, schat, lees jij dan maar "schrok zich een hoedje".
Als het Oranje supporters waren geweest had ik daar waarschijnlijk zelf tussen gelopen. We wonen hier nog altijd in Nederland, dus lijkt het me niet vreemd dat je je ergert aan een leger Turken die de volledige binnenstad blokkeren en onverstaanbare taal uitkramen. Soit.
Ik hoorde het net opp de radio ja... Moest natuurlijk meteen aan jou denken!quote:
wist ik welquote:Op maandag 16 juni 2008 12:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik hoorde het net opp de radio ja... Moest natuurlijk meteen aan jou denken!
Tuurlijk, geen enkel probleem... Tegen de gebruikelijke kosten uiteraard!quote:Op maandag 16 juni 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wist ik wel
ps, die voorraad die ik in je schuur had gelegd, mag die nog een maandje langer blijven?
Ach meissie toch...quote:Op maandag 16 juni 2008 12:57 schreef fraubitch het volgende:
Santi is net ingeslapenZijn hoeven waren zo ontstoken dat de pus er aan de bovenkant uitkwam.. Was ook volgens de hoefsmid geen redden meer aan..
*HUG*quote:Op maandag 16 juni 2008 12:57 schreef fraubitch het volgende:
Santi is net ingeslapenZijn hoeven waren zo ontstoken dat de pus er aan de bovenkant uitkwam.. Was ook volgens de hoefsmid geen redden meer aan..
Master opmerking!quote:Op maandag 16 juni 2008 12:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lees gewoon wat er staat...
Ik heb wel medelijden met al die zwitsers.... Hele volksstammen die de straten blokkeren en onverstaanbare taal uitkramen...Ik denk dat alle supporters daar maar gewoon braaf naar huis moeten gaan enzo....
* Crazy-M geeft dikke knuffelquote:Op maandag 16 juni 2008 12:57 schreef fraubitch het volgende:
Groot verschil is dat Zwitserland een gastland voor het toernooi is en dus supporters van andere landen ontvangt. Die kramen ook taal uit en gaan daarna weer naar huis.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lees gewoon wat er staat...
Ik heb wel medelijden met al die zwitsers.... Hele volksstammen die de straten blokkeren en onverstaanbare taal uitkramen...Ik denk dat alle supporters daar maar gewoon braaf naar huis moeten gaan enzo....
Ja idd... Ze wonen hier... En ik moet zeggen dat ze zich met het voetbal behoorlijk hebben aangepast! Het zijn net hollanders!quote:Op maandag 16 juni 2008 14:07 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Groot verschil is dat Zwitserland een gastland voor het toernooi is en dus supporters van andere landen ontvangt. Die kramen ook taal uit en gaan daarna weer naar huis.
Nederland heeft Turken ontvangen, maar niet als supporters. Die vrolijke vrienden wonen hier.
Dat is het verschil.
Ah, zijn daar nog kaartjes voor dan?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook wel het mooisst... Maar de jongste is 4 en dan wordt het allemaal nét een beetje teveel misschien... En die Trucks van dichtbij bekijken is natuurlijk ook geweldig!
Zat volgens mij... Is ook pas in september toch?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:00 schreef existenz het volgende:
[..]
Ah, zijn daar nog kaartjes voor dan?
senseo die smelt op de oven ...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:56 schreef fraubitch het volgende:
ik dacht mijn huisgenoten blij te maken, had onze oude senseo meegenomen. (ik drink geen koffie maar huisgenoten wel)
Zetten ze hem op het oventje, kom ik gister in de keuken is de senseo gesmolten...klootzakken... en uiteraard heeft niemand het gedaan...
het is inmiddels zover dat ik 2 wekkers heb die om de 5 minuten snoozen. na een minuut of 20 kan ik mezelf dan eindelijk ertoe aanzetten om op te staanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
mja, bij mij wordt het ook steeds erger
Smorgens wekker gaat, sta ik gelijk naast mn bed, anders val ik weer in slaap. Beneden wordt ik wakker gehouden door de hond,
dan in de auto, knikkebollen
ik heb er zaterdags 3quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:57 schreef fraubitch het volgende:
[..]
het is inmiddels zover dat ik 2 wekkers heb die om de 5 minuten snoozen. na een minuut of 20 kan ik mezelf dan eindelijk ertoe aanzetten om op te staan
We hebben zo'n broodjes afbakoventje, buitenkant is van ijzer, dus wordt bijna net zo warm als de binnenkant. De hele onderkant van de senseo is eraf gesmolten..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
senseo die smelt op de oven ...
hebben ze hem op het vuur zelf gezet of er in gedaan?
Ding moet echt warm worden wil het gaan smelten
mja kan ik me voor stellenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
We hebben zo'n broodjes afbakoventje, buitenkant is van ijzer, dus wordt bijna net zo warm als de binnenkant. De hele onderkant van de senseo is eraf gesmolten..
Vind het erg jammer, want hij deed het nog goed en ik heb hem niet meegenomen om kapot te maken..
herkenbaar... zo heb ik een tijdje gehad dat ik standaard tegen half 7 moest plassen.. wat ik ook deed het lukte me niet om dat een uurtje of anderhalf te verplaatsenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb er zaterdags 3
anders ben ik dus niet optijd wakker.
zondags gewoon geen wekker.
En dan ben ik godver de godver wel gewoon voor 10:00 wakker. Zelfs als ik pas om 5:00 thuis kom van het stappen
jah dat klopt, beste kun je dan wakker blijven hoe gek het ook klinkt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
herkenbaar... zo heb ik een tijdje gehad dat ik standaard tegen half 7 moest plassen.. wat ik ook deed het lukte me niet om dat een uurtje of anderhalf te verplaatsenis echt lullig.. dan wil je eigenlijk niet opstaan want als je opstaat ben je wakker en is het nog moeilijker om over 1,5 uur op te staan
Pfff mag je eens uitslapen..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah dat klopt, beste kun je dan wakker blijven hoe gek het ook klinkt.
Maar ook dit weekend, zondag ochtend pas om 5:00 thuis, 5:30 eindelijk in slaap gevallen. 8:00 werd ik ff wakker voor de wc, en toen weer om 10:00 klaar wakker(en moest die dag nog tot dik 0:30)
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:07 schreef Breach het volgende:
Even wetenschappelijk doen. Het is bewezen dat je in 'blokken' van 1,5 uur slaapt. Dus als je 6 uur en 3 kwartier slaapt ben je meer moe dan wanneer je 4,5 uur slaapt. Ik ben er ooit eens op gaan letten en dat klopt gewoon
Jah, vroeg opstaan is soms wel lekker, maar dan wel savonds ook weer vroeg naar bed kunnenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Pfff mag je eens uitslapen..
Ik ben gewoon geen ochtendmens. Wordt tijd dat nederland zich eens aanpast daaraan.
Is overigens in tests bewezen dat vroeg opstaan enz helemaal niet zo goed voor je is!Het stamt nog af van de boeren en is tegenwoordig niet meer nodig.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:09 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan klopt de regel van 8 uur slapen toch niet meer? Dan zou het 7,5 of 9 moeten zijn
logisch.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah, vroeg opstaan is soms wel lekker, maar dan wel savonds ook weer vroeg naar bed kunnen
wel 1 bijkomstigheid ....
nu al 2 keer gehad dat ik zaterdags in de stad echt veel dronk, en dat ik maar 5 uurtjes slaap en totaal gee nkater hebLaat staan last van heb. En als ik dan de volgende keer minder drink en meer slapa heb ik wel kater
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik er weleens aan toekwam trouwens 7,5 of 9 uur slapen. Is al weken geleden... Afstudeerstages en scripties
dat zal het zijn denk ikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]
logisch.
dan is je lichaam nog niet volledig je alcohol aan het afbouwen. als je dan opstaat en iets drinkt zal je een mindere kater hebben dan als je langer slaapt (en dus minder vocht tot je neemt)
Ik kan dus echt niet eten he, als ik een avond flink doorgehaald heb. Ik ga dan van een boterham al over mn nek. Dat van dat korte slapen klopt dan weer wel, heb zelden last van een kater, ook niet na héél veel bier.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat zal het zijn denk ik
En ook omdat je dan weer eet enzo (ontbijt)
kan me voorstellen jaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:16 schreef vamperotica het volgende:
Aahhh... Slapen, gewoon 1 nachtje. door kunnen slapen.. Lijkt me heeerlijk!
kan ik dus ook niet als ik ee nkater heb, wel als ik er nog geen last van hebquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik kan dus echt niet eten he, als ik een avond flink doorgehaald heb. Ik ga dan van een boterham al over mn nek. Dat van dat korte slapen klopt dan weer wel, heb zelden last van een kater, ook niet na héél veel bier.
Pff moet ik niet proberen want dan komt er alles uit denk ik. Heb het ook wel eens met het werk gehad. 's ochtens gaat het nog wel maar als het dan 4 uur 's middags word gaat het toch wel erg zwaar wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
ben na het levenslied door gaan zuipen tot 5 uur en toen om 9 uur gaan spelen op een hockey toernooi! dat is prima om wakker te worden en geen kater te hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |