abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 juni 2008 @ 08:56:16 #126
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_59452116
ik dacht mijn huisgenoten blij te maken, had onze oude senseo meegenomen. (ik drink geen koffie maar huisgenoten wel)
Zetten ze hem op het oventje, kom ik gister in de keuken is de senseo gesmolten... klootzakken... en uiteraard heeft niemand het gedaan...
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_59452124
mja, bij mij wordt het ook steeds erger
Smorgens wekker gaat, sta ik gelijk naast mn bed, anders val ik weer in slaap. Beneden wordt ik wakker gehouden door de hond,
dan in de auto, knikkebollen
Dus muziek maar goed hard om wakker te blijven...
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_59452137
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 08:56 schreef fraubitch het volgende:
ik dacht mijn huisgenoten blij te maken, had onze oude senseo meegenomen. (ik drink geen koffie maar huisgenoten wel)
Zetten ze hem op het oventje, kom ik gister in de keuken is de senseo gesmolten... klootzakken... en uiteraard heeft niemand het gedaan...
senseo die smelt op de oven ...
hebben ze hem op het vuur zelf gezet of er in gedaan?
Ding moet echt warm worden wil het gaan smelten
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 juni 2008 @ 08:57:57 #129
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_59452138
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
mja, bij mij wordt het ook steeds erger
Smorgens wekker gaat, sta ik gelijk naast mn bed, anders val ik weer in slaap. Beneden wordt ik wakker gehouden door de hond,
dan in de auto, knikkebollen
het is inmiddels zover dat ik 2 wekkers heb die om de 5 minuten snoozen. na een minuut of 20 kan ik mezelf dan eindelijk ertoe aanzetten om op te staan
pi_59452151
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 08:57 schreef fraubitch het volgende:

[..]

het is inmiddels zover dat ik 2 wekkers heb die om de 5 minuten snoozen. na een minuut of 20 kan ik mezelf dan eindelijk ertoe aanzetten om op te staan
ik heb er zaterdags 3
anders ben ik dus niet optijd wakker.
zondags gewoon geen wekker.
En dan ben ik godver de godver wel gewoon voor 10:00 wakker. Zelfs als ik pas om 5:00 thuis kom van het stappen
Ik luister NL-Talig
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 juni 2008 @ 08:59:38 #131
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_59452160
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 08:57 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

senseo die smelt op de oven ...
hebben ze hem op het vuur zelf gezet of er in gedaan?
Ding moet echt warm worden wil het gaan smelten
We hebben zo'n broodjes afbakoventje, buitenkant is van ijzer, dus wordt bijna net zo warm als de binnenkant. De hele onderkant van de senseo is eraf gesmolten..

Vind het erg jammer, want hij deed het nog goed en ik heb hem niet meegenomen om kapot te maken..
pi_59452201
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 08:59 schreef fraubitch het volgende:

[..]

We hebben zo'n broodjes afbakoventje, buitenkant is van ijzer, dus wordt bijna net zo warm als de binnenkant. De hele onderkant van de senseo is eraf gesmolten..

Vind het erg jammer, want hij deed het nog goed en ik heb hem niet meegenomen om kapot te maken..
mja kan ik me voor stellen
en je mag ook wel een beetje verwachten dat ze zelf snappen dat het heet kan worden.....
Ik luister NL-Talig
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 juni 2008 @ 09:02:02 #133
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_59452206
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 08:59 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ik heb er zaterdags 3
anders ben ik dus niet optijd wakker.
zondags gewoon geen wekker.
En dan ben ik godver de godver wel gewoon voor 10:00 wakker. Zelfs als ik pas om 5:00 thuis kom van het stappen
herkenbaar... zo heb ik een tijdje gehad dat ik standaard tegen half 7 moest plassen.. wat ik ook deed het lukte me niet om dat een uurtje of anderhalf te verplaatsen is echt lullig.. dan wil je eigenlijk niet opstaan want als je opstaat ben je wakker en is het nog moeilijker om over 1,5 uur op te staan
pi_59452231
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:02 schreef fraubitch het volgende:

[..]

herkenbaar... zo heb ik een tijdje gehad dat ik standaard tegen half 7 moest plassen.. wat ik ook deed het lukte me niet om dat een uurtje of anderhalf te verplaatsen is echt lullig.. dan wil je eigenlijk niet opstaan want als je opstaat ben je wakker en is het nog moeilijker om over 1,5 uur op te staan
jah dat klopt, beste kun je dan wakker blijven hoe gek het ook klinkt.
Maar ook dit weekend, zondag ochtend pas om 5:00 thuis, 5:30 eindelijk in slaap gevallen. 8:00 werd ik ff wakker voor de wc, en toen weer om 10:00 klaar wakker (en moest die dag nog tot dik 0:30)
Ik luister NL-Talig
pi_59452282
Even wetenschappelijk doen. Het is bewezen dat je in 'blokken' van 1,5 uur slaapt. Dus als je 6 uur en 3 kwartier slaapt ben je meer moe dan wanneer je 4,5 uur slaapt. Ik ben er ooit eens op gaan letten en dat klopt gewoon
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 juni 2008 @ 09:08:03 #136
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_59452300
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:03 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

jah dat klopt, beste kun je dan wakker blijven hoe gek het ook klinkt.
Maar ook dit weekend, zondag ochtend pas om 5:00 thuis, 5:30 eindelijk in slaap gevallen. 8:00 werd ik ff wakker voor de wc, en toen weer om 10:00 klaar wakker (en moest die dag nog tot dik 0:30)
Pfff mag je eens uitslapen..

Ik ben gewoon geen ochtendmens. Wordt tijd dat nederland zich eens aanpast daaraan.

Is overigens in tests bewezen dat vroeg opstaan enz helemaal niet zo goed voor je is! Het stamt nog af van de boeren en is tegenwoordig niet meer nodig.
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 juni 2008 @ 09:09:41 #137
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_59452328
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:07 schreef Breach het volgende:
Even wetenschappelijk doen. Het is bewezen dat je in 'blokken' van 1,5 uur slaapt. Dus als je 6 uur en 3 kwartier slaapt ben je meer moe dan wanneer je 4,5 uur slaapt. Ik ben er ooit eens op gaan letten en dat klopt gewoon

dan klopt de regel van 8 uur slapen toch niet meer? Dan zou het 7,5 of 9 moeten zijn
pi_59452346
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:08 schreef fraubitch het volgende:

[..]

Pfff mag je eens uitslapen..

Ik ben gewoon geen ochtendmens. Wordt tijd dat nederland zich eens aanpast daaraan.

Is overigens in tests bewezen dat vroeg opstaan enz helemaal niet zo goed voor je is! Het stamt nog af van de boeren en is tegenwoordig niet meer nodig.
Jah, vroeg opstaan is soms wel lekker, maar dan wel savonds ook weer vroeg naar bed kunnen

wel 1 bijkomstigheid ....
nu al 2 keer gehad dat ik zaterdags in de stad echt veel dronk, en dat ik maar 5 uurtjes slaap en totaal gee nkater heb Laat staan last van heb. En als ik dan de volgende keer minder drink en meer slapa heb ik wel kater
Ik luister NL-Talig
pi_59452371
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:09 schreef fraubitch het volgende:

[..]

dan klopt de regel van 8 uur slapen toch niet meer? Dan zou het 7,5 of 9 moeten zijn
Ik zou willen dat ik er weleens aan toekwam trouwens 7,5 of 9 uur slapen. Is al weken geleden... Afstudeerstages en scripties
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 juni 2008 @ 09:12:43 #140
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_59452389
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:10 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Jah, vroeg opstaan is soms wel lekker, maar dan wel savonds ook weer vroeg naar bed kunnen

wel 1 bijkomstigheid ....
nu al 2 keer gehad dat ik zaterdags in de stad echt veel dronk, en dat ik maar 5 uurtjes slaap en totaal gee nkater heb Laat staan last van heb. En als ik dan de volgende keer minder drink en meer slapa heb ik wel kater
logisch.
dan is je lichaam nog niet volledig je alcohol aan het afbouwen. als je dan opstaat en iets drinkt zal je een mindere kater hebben dan als je langer slaapt (en dus minder vocht tot je neemt)
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 juni 2008 @ 09:13:20 #141
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_59452399
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:11 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik er weleens aan toekwam trouwens 7,5 of 9 uur slapen. Is al weken geleden... Afstudeerstages en scripties
pi_59452410
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:12 schreef fraubitch het volgende:

[..]

logisch.
dan is je lichaam nog niet volledig je alcohol aan het afbouwen. als je dan opstaat en iets drinkt zal je een mindere kater hebben dan als je langer slaapt (en dus minder vocht tot je neemt)
dat zal het zijn denk ik
En ook omdat je dan weer eet enzo (ontbijt)
Ik luister NL-Talig
pi_59452447
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:13 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

dat zal het zijn denk ik
En ook omdat je dan weer eet enzo (ontbijt)
Ik kan dus echt niet eten he, als ik een avond flink doorgehaald heb. Ik ga dan van een boterham al over mn nek. Dat van dat korte slapen klopt dan weer wel, heb zelden last van een kater, ook niet na héél veel bier.
pi_59452452
Aahhh... Slapen, gewoon 1 nachtje. door kunnen slapen.. Lijkt me heeerlijk!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59452504
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:16 schreef vamperotica het volgende:
Aahhh... Slapen, gewoon 1 nachtje. door kunnen slapen.. Lijkt me heeerlijk!
kan me voorstellen ja
pi_59452592
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:16 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik kan dus echt niet eten he, als ik een avond flink doorgehaald heb. Ik ga dan van een boterham al over mn nek. Dat van dat korte slapen klopt dan weer wel, heb zelden last van een kater, ook niet na héél veel bier.
kan ik dus ook niet als ik ee nkater heb, wel als ik er nog geen last van heb
Ik luister NL-Talig
pi_59453638
ben na het levenslied door gaan zuipen tot 5 uur en toen om 9 uur gaan spelen op een hockey toernooi! dat is prima om wakker te worden en geen kater te hebben!
pi_59458275
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 10:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
ben na het levenslied door gaan zuipen tot 5 uur en toen om 9 uur gaan spelen op een hockey toernooi! dat is prima om wakker te worden en geen kater te hebben!
Pff moet ik niet proberen want dan komt er alles uit denk ik. Heb het ook wel eens met het werk gehad. 's ochtens gaat het nog wel maar als het dan 4 uur 's middags word gaat het toch wel erg zwaar worden
pi_59458394
jah, ik zal het ook niet moeten proberen, na drank heb ik toch ff slaap nodig.
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:28:54 #150
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_59460266
Een nacht goed slapen? Wat is dat?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties