Goh...Als mn moeder had geweten dat je van schrikken kanker kon krijgen, had ze nu misschien nog wel geleefd....quote:Op maandag 16 juni 2008 11:45 schreef Beauregard het volgende:
Die verrekte Turken.
Ik gisteren over de Spoorlaan fietsen, terwijl al die bezems in karavaan langstrokken, chaos veroorzakend. Godver, wat irriteerde ik me mateloos. Op een gegeven moment versperde een groep Turkjes-met-vlag het fietspad. Ik wist dat bellen geen zin had, dus brulde ik "HEEEEUUUJJJJ" in een Turks oor, 40cm van mijn mond verwijderd.
Hij schrok zich volledig de kanker.Ik met souplesse er tussendoor geslalomd, gescheld en verwijten achter me latend. Kon ik toch met een voldaan gevoel naar huis.
Kutvolk.
Het mooiste is de Zondag..quote:Op maandag 16 juni 2008 10:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dat worden dan voor mij 4 vipkaarten!
Monsterjamgebeuren mét pitdinges begint al om 10 uur...
Was handiger? zaterdag of zondag?
Ja, dat lijkt me ook wel het mooisst... Maar de jongste is 4 en dan wordt het allemaal nét een beetje teveel misschien... En die Trucks van dichtbij bekijken is natuurlijk ook geweldig!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het mooiste is de Zondag..De laatste race, dan geven ze alles
*is zelf 2 jaar geleden tijdens de eerste monsterjam geweest, de laatste race op Zaterdag*
![]()
Daar gaat mijn voorraadquote:Uitzonderlijk grote heroïnevangst in Tilburg
Uitgegeven: 16 juni 2008 11:33
Laatst gewijzigd: 16 juni 2008 11:54
TILBURG - De Nationale Recherche heeft vorige week woensdag in Tilburg een uitzonderlijke grote heroïnevangst gedaan. Volgens het Openbaar Ministerie (OM) werd ruim 460 kilo heroïne onderschept.
Het is zover bekend een van de grootste partijen heroïne waarop in West-Europa beslag is gelegd, meldt het OM maandag.
De drugs hebben een straatwaarde van ongeveer 11,5 miljoen euro en zaten verstopt in grote accu's.
Turkije
Het transport was afkomstig uit Turkije. Bij de onderschepping werden ook twee verdachten aangehouden. Het gaat om twee mannen van 38 en 39 jaar uit Eindhoven en Almere.
De Nationale Recherche nam bij doorzoekingen van twee woningen en drie bedrijfspanden in Almere, Amsterdam en Tilburg 100.000 euro, computers, administratie en een vuurwapen met munitie in beslag.
Samenwerking
De Nationale Recherche heeft in het onderzoek naar dit drugstransport nauw samengewerkt met politie en justitie in Duitsland en Roemenië.
De politie in Roemenië heeft zaterdag op verzoek van het landelijk parket van het OM nog een derde verdachte gearresteerd. Deze 45-jarige man zal aan Nederland worden uitgeleverd, laat het OM weten.
De rechter-commissaris in Rotterdam heeft de twee in Nederland aangehouden verdachten vrijdag in bewaring gesteld.
Oh jee. Weet je, schat, lees jij dan maar "schrok zich een hoedje".quote:Op maandag 16 juni 2008 11:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Goh...Als mn moeder had geweten dat je van schrikken kanker kon krijgen, had ze nu misschien nog wel geleefd....
Als het nou oranje supporters waren geweest..... Had je dan ook zo gereageerd, of was het dan een gezellige boel geweest?
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh jee. Weet je, schat, lees jij dan maar "schrok zich een hoedje".
Als het Oranje supporters waren geweest had ik daar waarschijnlijk zelf tussen gelopen. We wonen hier nog altijd in Nederland, dus lijkt het me niet vreemd dat je je ergert aan een leger Turken die de volledige binnenstad blokkeren en onverstaanbare taal uitkramen. Soit.
Nee hoor, ik lees gewoon wat er staat...quote:Op maandag 16 juni 2008 12:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh jee. Weet je, schat, lees jij dan maar "schrok zich een hoedje".
Als het Oranje supporters waren geweest had ik daar waarschijnlijk zelf tussen gelopen. We wonen hier nog altijd in Nederland, dus lijkt het me niet vreemd dat je je ergert aan een leger Turken die de volledige binnenstad blokkeren en onverstaanbare taal uitkramen. Soit.
Ik hoorde het net opp de radio ja... Moest natuurlijk meteen aan jou denken!quote:
wist ik welquote:Op maandag 16 juni 2008 12:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik hoorde het net opp de radio ja... Moest natuurlijk meteen aan jou denken!
Tuurlijk, geen enkel probleem... Tegen de gebruikelijke kosten uiteraard!quote:Op maandag 16 juni 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wist ik wel
ps, die voorraad die ik in je schuur had gelegd, mag die nog een maandje langer blijven?
Ach meissie toch...quote:Op maandag 16 juni 2008 12:57 schreef fraubitch het volgende:
Santi is net ingeslapenZijn hoeven waren zo ontstoken dat de pus er aan de bovenkant uitkwam.. Was ook volgens de hoefsmid geen redden meer aan..
*HUG*quote:Op maandag 16 juni 2008 12:57 schreef fraubitch het volgende:
Santi is net ingeslapenZijn hoeven waren zo ontstoken dat de pus er aan de bovenkant uitkwam.. Was ook volgens de hoefsmid geen redden meer aan..
Master opmerking!quote:Op maandag 16 juni 2008 12:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lees gewoon wat er staat...
Ik heb wel medelijden met al die zwitsers.... Hele volksstammen die de straten blokkeren en onverstaanbare taal uitkramen...Ik denk dat alle supporters daar maar gewoon braaf naar huis moeten gaan enzo....
* Crazy-M geeft dikke knuffelquote:Op maandag 16 juni 2008 12:57 schreef fraubitch het volgende:
Groot verschil is dat Zwitserland een gastland voor het toernooi is en dus supporters van andere landen ontvangt. Die kramen ook taal uit en gaan daarna weer naar huis.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lees gewoon wat er staat...
Ik heb wel medelijden met al die zwitsers.... Hele volksstammen die de straten blokkeren en onverstaanbare taal uitkramen...Ik denk dat alle supporters daar maar gewoon braaf naar huis moeten gaan enzo....
Ja idd... Ze wonen hier... En ik moet zeggen dat ze zich met het voetbal behoorlijk hebben aangepast! Het zijn net hollanders!quote:Op maandag 16 juni 2008 14:07 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Groot verschil is dat Zwitserland een gastland voor het toernooi is en dus supporters van andere landen ontvangt. Die kramen ook taal uit en gaan daarna weer naar huis.
Nederland heeft Turken ontvangen, maar niet als supporters. Die vrolijke vrienden wonen hier.
Dat is het verschil.
Ah, zijn daar nog kaartjes voor dan?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook wel het mooisst... Maar de jongste is 4 en dan wordt het allemaal nét een beetje teveel misschien... En die Trucks van dichtbij bekijken is natuurlijk ook geweldig!
Zat volgens mij... Is ook pas in september toch?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:00 schreef existenz het volgende:
[..]
Ah, zijn daar nog kaartjes voor dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |