like wtfquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:48 schreef Breach het volgende:
Voor mensen die op zoek zijn naar een studentenkamer in Tilburg. In ons huis komt er op zeer korte termijn 1 vrij. Je zit dan boven de Westermarkt (dicht bij de Universiteit en Avans) kamer is ongeveer 21 m2 en prijs is <240 euro. 4 Huisgenoten en 10 Juli is er een kijkavond, voor meer info kun je een PM sturen.
Ow en je moet wel vrouw zijn (om de man/vrouw verhouding op peil te houden)
Onzin.. als je echt van anonimiteit houd, dan ga je helemaal niet op i-net imo.. Want zodra je online gaat, ben je al je anonimiteit kwijt..quote:
Owkee.. dat 2e das een goed excuus..quote:
Pff dat is nu echt zo een standaard vrouwen opmerking hequote:
Fijn dat ie weer normaal reageert!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoooois.
Ja hij ligt te slapen maar hij reageert alweer zoals ik gewend ben van 'm. Gelijk op z'n rug gaan liggen om geaaid te worden enzo. Denk dat ie gewoon uit z'n doen was van die hele dag.. ik hou 'm nog ff in de gaten m.b.t. z'n eetlust.
Verder staat onze verrekijker al klaar! De 20ste zijn onze herten uitgerekend, d.w.z. de ene die zwanger is.. ben zo benieuwd he! Kan niet wachten tot er zo'n klein snoezig babyhertje rondhuppelt
. Ze is echt dik ook nu.. kzal 's proberen een foto van d'r te maken
.
Ik woon niet op een boerderij btw. Iedereen denkt dat meteen als ik zeg dat we herten als huisdieren hebben.. :/
aah misschien ook geschrokken gewoon van alles. Dat kan ook. Onze hond was gister ruim actief nadat we terugkwamen wandelen. En heeft hij toch flink zitten rennen enzoquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoooois.
Ja hij ligt te slapen maar hij reageert alweer zoals ik gewend ben van 'm. Gelijk op z'n rug gaan liggen om geaaid te worden enzo. Denk dat ie gewoon uit z'n doen was van die hele dag.. ik hou 'm nog ff in de gaten m.b.t. z'n eetlust.
Verder staat onze verrekijker al klaar! De 20ste zijn onze herten uitgerekend, d.w.z. de ene die zwanger is.. ben zo benieuwd he! Kan niet wachten tot er zo'n klein snoezig babyhertje rondhuppelt
. Ze is echt dik ook nu.. kzal 's proberen een foto van d'r te maken
.
Ik woon niet op een boerderij btw. Iedereen denkt dat meteen als ik zeg dat we herten als huisdieren hebben.. :/
Ik ga echt geen foto in m'n FoBo zetten zodat iedere FOK!ker ff kan kijken hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 19 juni 2008 07:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Pff dat is nu echt zo een standaard vrouwen opmerking he
Hetzusjevan: ik vind het een slap excuus
en het gaat niet om uiterlijk maar ook om innerlijk enzo
Dus hup, doe is lief in je fobo
ok, dat is een goed excuusquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ga echt geen foto in m'n FoBo zetten zodat iedere FOK!ker ff kan kijken hoe ik eruit zie. Dat zijn me teveel mensen die ik niet 'ken'
.
die van mij zal ik nog kunnen veranderen voor 1tje dat je net alleen mn ogen zietquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ga echt geen foto in m'n FoBo zetten zodat iedere FOK!ker ff kan kijken hoe ik eruit zie. Dat zijn me teveel mensen die ik niet 'ken'
.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die van mij zal ik nog kunnen veranderen voor 1tje dat je net alleen mn ogen ziet
met kerst gemaakt, en heb ik servetjes als hoofdoek om me heen geslagen, lijk net een moslim erop
zul je moeten wachten tot vanavond.quote:
Die zijn wel cool jahquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:18 schreef hetzusjevan het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijkste foto die ik kon maken van ze vandaag.. links: zwanger, rechts: niet.
LIEF!!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:18 schreef hetzusjevan het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijkste foto die ik kon maken van ze vandaag.. links: zwanger, rechts: niet.
Die opmerking kreeg ik ook weleens als ik vertelde dat we thuis schapen haddenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Aaah, je woont bij de kebab zaakquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die opmerking kreeg ik ook weleens als ik vertelde dat we thuis schapen hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |