De dag erna, dat is juist het matige altijdquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:54 schreef existenz het volgende:
Zaterdag Zondag wordt weer een slechte dag
Wel erger als we winnenquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:58 schreef Breach het volgende:
[..]
De dag erna, dat is juist het matige altijd
Leuke mensen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:48 schreef Breach het volgende:
Voor mensen die op zoek zijn naar een studentenkamer in Tilburg. In ons huis komt er op zeer korte termijn 1 vrij. Je zit dan boven de Westermarkt (dicht bij de Universiteit en Avans) kamer is ongeveer 21 m2 en prijs is <240 euro. 4 Huisgenoten en 10 Juli is er een kijkavond, voor meer info kun je een PM sturen.
Ow en je moet wel vrouw zijn (om de man/vrouw verhouding op peil te houden)
jah gelukkig is het meeste allemaal al opgelost.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:45 schreef vamperotica het volgende:
Oei, toch nog soap!
(Dat laatste stukkie dan... De rest maak ik geen grapjes over)
Goed opgelost....
En telefoons en smsjses, al dan niet verkeerd begrepen tekstjes....
Duh, ik woon er tochquote:
Je foto in je FB maakt je wel herkenbaarquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:03 schreef Tegan het volgende:
Waarschijnlijk ben ik zaterdag ook in de stad. Wie me spot krijgt een <vul maar in>.
Ik wilde eigenlijk alleen een biertjequote:
En je bent een vrouw.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:15 schreef Tegan het volgende:
Een biertje it is. Succes met spotten, heb waarschijnlijk iets oranjes aan.
ow ja... vergeten weg te halen!quote:
ik ben herkenbaarquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:31 schreef theKiD het volgende:
Waarom maak je je eigenlijk niet bekenbaar Tegan? En andere ook.. (In het FoBo)
Bang waarvoor?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:38 schreef Crazy-M het volgende:
Tegan, krijg ik ook een biertje als ik je spot?![]()
![]()
![]()
want ga waarschijnlijk naar de stad, heb dan wel zwart shirt aan met sneijder erop, en ik stink naar de BBQ ;p
Ik houd van mijn anonimiteit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:31 schreef theKiD het volgende:
Bang waarvoor?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:31 schreef theKiD het volgende:
Bang waarvoor?
Dat! En ik ben lelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |