Heheh. Braaf.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:02 schreef Pheno het volgende:
hier ben ik al
Er is neusspray waar zeezout in is verwerkt volgens mij.. Maar 100% zeker weet ik het niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:04 schreef JortK het volgende:
Snuiven?
Eens kijken straks danquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is neusspray waar zeezout in is verwerkt volgens mij.. Maar 100% zeker weet ik het niet eigenlijk.
Haringkje.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Harinkje erbij.
Scherp. Ik miste al iets toen ik er naar keekquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Haringkje.
Ik ken het als oorspray, maar dat is inderdaad gewoon zeezout opgelost in water, meer niet. Overigens kan je dat ding uiteraard ook in je neus stoppen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:05 schreef Kuukske het volgende:
Er is neusspray waar zeezout in is verwerkt volgens mij.. Maar 100% zeker weet ik het niet eigenlijk.
Ah, een letterneuker.quote:
Een echte veldmuisimitator.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:09 schreef Pheno het volgende:
Ah, een letterneuker.
Het werkt prima iig.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken het als oorspray, maar dat is inderdaad gewoon zeezout opgelost in water, meer niet. Overigens kan je dat ding uiteraard ook in je neus stoppen.
Wat dan weer geimiteerd wordt door : Of was die weer eerderquote:
Ga cursussen volgen, bonussen verdienen en een blingbling trein kopen. De vrouwen komen als vliegen op stroop op je af!quote:
oh, dus JIJ zit achter al die *goedbedoelde* erectiepillenmail. Foei toch.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:14 schreef Pheno het volgende:
Ga cursussen volgen, bonussen verdienen en een blingbling trein kopen. De vrouwen komen als vliegen op stroop op je af!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh, dus JIJ zit achter al die *goedbedoelde* erectiepillenmail. Foei toch.
Vrouwenhandel?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:36 schreef Pheno het volgende:
Klein detail, ik was al binnen op mijn 22ste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |