Zoals ik al zei ja: Het succes komt door het format, het verlies door de presentatorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Beide stellingen hoeven elkaar niet eens te bijten.
Nee, je trekt het steeds weer alles in het ridicule, FJD. Maak er nou geen topsport van, want dan slaat je beschuldiging op "moeilijk" discussieren ook op jou. Daar help je dan ook aan mee.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ja: Het succes komt door het format, het verlies door de presentator
Niks draaien, je begrijpt het gewoon niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee.
Lulliger nog is dat je je eigen mening nu weer tegenspreekt. Als je zegt dat mensen de nieuwe show van Jack geen kans gaven juist omdat die werd gepresenteerd door Jack dan is de presentator opeens weer wel van belang. Dus de presentator maakt of breekt wel degelijk voor een deel de show,.
[..]
[..]
Dit dus, in 33 minuten geheel gedraaid van mening. Wouter Bos kan nog een puntje zuigen aan zo'n toptijd!
Ach zo redeneren jullie ook. Als het goed gaat met het bedrijf zeg je dat CEO's hun miljoenen "dus" waard zijn en als het slecht gaat wijzen jullie op moeilijke marktomstandigheden en blijft de CEO buiten schot.quote:Grappig is ook dat deze redenatie ook op andere vlakken met enige regelmaat door je wordt gebruikt. Als het goed gaat met een bedrijf dan moet iedereen er van profiteren want dan is het een bedrijfs-effort en geen topman effort en als het slecht gaat met het bedrijf dan moet alleen de topman z'n salaris inleveren en is het een individueel falen.
Geeft niet, maar het maakt discussieren zo nutteloos.
Als Rebel of jij weer een showtje weggeven ben ik er weer bij natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Keert weer terug uit zijn grot :
[ afbeelding ]
Prima, het mag. Maar kom dan ook met iets inhoudelijks dan gemompel op de achtergrond.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als Rebel of jij weer een showtje weggeven ben ik er weer bij natuurlijk.
Als iemand varieert in kwaliteit dan wordt een show meer of minder waard dat werkt beide kanten op. Als Jack een show kan breken dan kan hij die ook maken. Dat je geen mensen kent die aangeven specifiek voor Jack te kijken dat is daarin natuurlijk geen argument.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:03 schreef rebel6 het volgende:
De programmaformule scoort, er zijn nauwelijks mensen die speciaal voor Cheque naar dat programma kijken. Er zijn echter wel een hoop mensen die vanwege hem niet kijken. Z'n toegevoegde waarde is dus in feite negatief. Heel lullig voor hem, maar zo is het wel.
Misschien verstandig om mij uit die subgroep te halen want dat heb ik nog nooit beweerdquote:Ach zo redeneren jullie ook. Als het goed gaat met het bedrijf zeg je dat CEO's hun miljoenen "dus" waard zijn en als het slecht gaat wijzen jullie op moeilijke marktomstandigheden en blijft de CEO buiten schot.
Ik heb het goed begrepen. Het is gewoon gedraai. Je kunt een show alleen breken als je die ook kunt maken. Als je een show niet kunt maken heb je blijkbaar geen invloed en kun je een show dus ook niet breken.quote:
Heel scherp gezien EchtGaaf, beta zeker?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, lees nou eens goed wat er staat. Het kan beide wel degelijk waar zijn!
Beide stellingen hoeven elkaar niet eens te bijten.
Dankquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:06 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Heel scherp gezien EchtGaaf, beta zeker?
Lees het antwoord aan FJD ook even, dan kun je je post weer wissen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, ik vraag mij af waarom de ene keer kijkcijfers niet gelden en de volgende keer door jou als bewijs wordt aangehaald. Maar, FJD heeft het hierboven al uitgestippelt.
Je bent een oppertunistische draaijer.
Nee niks, gedraai! Je leest niet goed en/of je interpreteert gewoon niet goed. Denk nou is na, voordat je begint te typen. Doe het nou, je kan het donders goed.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:06 schreef FJD het volgende:
Ik heb het goed begrepen. Het is gewoon gedraai. Je kunt een show alleen breken als je die ook kunt maken. Als je een show niet kunt maken heb je blijkbaar geen invloed en kun je een show dus ook niet breken.
Daar staat niets over waarom kijkcijfers de ene keer wel geldig zijn volgens jou en de andere keer niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:09 schreef rebel6 het volgende:
Lees het antwoord aan FJD ook even, dan kun je je post weer wissen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. Het geeft aan hoe slecht het gesteld is met menig inlevingsvermogen. Of misschien beter gezegd, hoe men aan een kokervisie lijdt. Dat blijkt keer op keer weer, als men weer met het marktinstrument komt aankakken. De uitkomst is sus of zo en dus waar en eerlijk. Argento op zijn best zullen we maar zeggen. Alsof je een bekertje koffie tapt uit een automaat dat nooit is onderhouden
![]()
Graag een gedegen onderbouwing waarom Jack wel een programma kan breken maar niet kan maken. Het enige wat je doet is roepen dat het zo is maar waarom dat hoor ik nergens. Ja omdat rebel mensen kent die niet naar Cheque kijken maar nog niet heeft gehoord dat mensen naar Jack keken.quote:
Ik HAAT soms dat soort automaten.....quote:
Een persoon heeft invloed op het succes of falen van een programma. Dat is het punt ook niet. Maar lees beide stellingen nou eens goed en zie dat er niets tegenstrijdigs aan is.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Graag een gedegen onderbouwing waarom Jack wel een programma kan breken maar niet kan maken.
Nou ja bij rebel wel:quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Een persoon heeft invloed op het succes of falen van een programma. Dat is het punt ook niet. Maar lees beide stellingen nou eens goed en zie dat er niets tegenstrijdigs aan is.
Overigens valt het me nu ook op dat hij zich in dezelfde post al tegenspreekt. In de eerste zin zeggen dat het goed scoren van Kopspijkers geheel (dat is 100%) lag aan de formule en niet aan de presentator en vervolgens zeggen dat Kopspijkers nog beter had gescoord als er een andere (minder irritant -> betere) presentator had gezeten.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:03 schreef rebel6 het volgende:
Dat Kopspijkers goed scoorde lag geheel aan de formule, niet aan de presentator.
Sterker nog, met een minder irritante presentator zouden er veel meer mensen kijken.
quote:
Niks gedraai dus!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:45 schreef FJD het volgende:
Dit dus, in 33 minuten geheel gedraaid van mening. Wouter Bos kan nog een puntje zuigen aan zo'n toptijd!
Je bent de ophef rond het overstappen naar Talpa toch niet vergeten?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Als iemand varieert in kwaliteit dan wordt een show meer of minder waard dat werkt beide kanten op. Als Jack een show kan breken dan kan hij die ook maken. Dat je geen mensen kent die aangeven specifiek voor Jack te kijken dat is daarin natuurlijk geen argument.
[..]
Sorry dan, maar jullie zijn het in grote lijnen met elkaar eens over een aantal economische dogma's dus ik vind het wel eens moeilijk om te onthouden wie wat gezegd heeft.quote:Misschien verstandig om mij uit die subgroep te halen want dat heb ik nog nooit beweerdMaar goed nu is iig duidelijk dat je zelf wel zo redeneert
[..]
En toch liet de discussie rondom zijn persoon zien dat hij een negatieve marktwaarde heeft.quote:Ik heb het goed begrepen. Het is gewoon gedraai. Je kunt een show alleen breken als je die ook kunt maken. Als je een show niet kunt maken heb je blijkbaar geen invloed en kun je een show dus ook niet breken.
Nee!!!!!!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:29 schreef FJD het volgende:
Dan nog gaat ie nat op de gehele quote onder stelling 1 en natuurlijk de bevestigingen van die redenatie in verder quotes![]()
Dat mensen hem uitkotsten door z'n overstap naar Talpa dat is duidelijk maar dat zegt nog niets over z'n kwaliteiten in het VARA tijdperk. Jack heeft Kopspijker groot gemaakt als bedenker en presentator, dat betekent toch dat mensen het leuk vonden en als je met zo'n programma 2 miljoen kijkers trekt dan breng je toch een hoop extra reclameinkomsten binnen en die extra inkomsten worden gedeeld tussen Jack en de VARA et voila Jack wordt miljonairquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:31 schreef rebel6 het volgende:
Je bent de ophef rond het overstappen naar Talpa toch niet vergeten?
Dan weet je dat veel mensen hem uitkotsten en maar heel weinig mensen hem verdedigden.
Dus ik ben niet de enige die roept dat hij meer kijkers afstoot dan aantrekt.
Jaja succes heeft vele vaderen. Als het goed gaat met iets dan heeft iedereen het gedaan en als het slecht gaat met iets dan ligt het puur en alleen aan de hoge boom.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:03 schreef rebel6 het volgende:
Het programma scoorde ONDANKS de presentator goed. Dat zegt ie
Zucht, die programmaformule had bv. een potentieel van 2 miljoen kijkers (ik noem maar even wat) bij een niet-irritante presentator. Maar dankzij een domme keuze qua presentator keken er bv. maar 1.5 miljoen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou ja bij rebel wel:
[..]
Overigens valt het me nu ook op dat hij zich in dezelfde post al tegenspreekt. In de eerste zin zeggen dat het goed scoren van Kopspijkers geheel (dat is 100%) lag aan de formule en niet aan de presentator en vervolgens zeggen dat Kopspijkers nog beter had gescoord als er een andere (minder irritant -> betere) presentator had gezeten.
Dus het aantal kijkers ligt niet aan de presentator maar als er een betere presentator is dan zijn er wel meer kijkers alhoewel dat alleen maar ligt aan het format en niet aan de presentator.![]()
Hij kan het wel. Maar veel te gehaast, gooit ie zijn ruiten inquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:38 schreef rebel6 het volgende:
Wijs mij de tegenstrijdigheid eens aan, oh scherpe FJD?
Die dynamiek heeft het soms wel ja. Maar geef je nou eerlijk toe dat rebel6 niet heeft gedraaid?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:38 schreef FJD het volgende:
Jaja succes heeft vele vaderen. Als het goed gaat met iets dan heeft iedereen het gedaan en als het slecht gaat met iets dan ligt het puur en alleen aan de hoge boom.
Dit kun jij natuurlijk bewijzenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:38 schreef rebel6 het volgende:
Maar dankzij een domme keuze qua presentator keken er bv. maar 1.5 miljoen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij kan het wel. Maar veel te gehaast, gooit ie zijn ruiten in
Dat is het voordeel van een consequente lijn he EG, draaien is dan niet nodig, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen want jij bent nog even consequent als in deel 1.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die dynamiek heeft het soms wel ja. Maar geef je nou eerlijk toe dat rebel6 niet heeft gedraaid?
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:48 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een consequente lijn he EG, draaien is dan niet nodig, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen want jij bent nog even consequent als in deel 1.
Die komen op ongeveer hetzelfde moment als jouw excuses voor de Hitler vergelijking van een tijdje terug dus ik zou maar vast gaan eten!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, dwaal maar af![]()
Moet rebel6 nog lang wachten op jouw excuses ?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Die komen op ongeveer hetzelfde moment als jouw excuses voor de Hitler vergelijking van maandje terug dus ik zou maar vast gaan eten!
Nou, ik moet je zeggen, ik heb er weleens slapeloze nachten van!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Het zit je diep, he die oude koe...Was niet eens ten nadele aan jouw adres![]()
Je draait er lekker om heen. Maar niets zeggen of erom omheen draaien is ook veel zeggenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar goed, nu duidelijk is dat een presentator dus invloed heeft op de kijkcijfers en dus op de inkomsten van een TVzender dan is het dus ook geen enkel probleem meer om een persoon die dat als allerbeste kan ook erg veel te betalen. Even los van de vraag of dat de taak van de PO is natuurlijk maar goed![]()
Wil je er over praten dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou, ik moet je zeggen, ik heb er weleens slapeloze nachten van!
Welk deel van "ik blijf bij m'n standpunt/interpretatie" wil je opnieuw uitgelegd zien?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Je draait er lekker om heen. Maar niets zeggen of erom omheen draaien is ook veel zeggen
Misschien moet ik maar een R&P topic openenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Wil je er over praten dan?
Kan nooit kwaad. Drs. Memiem Holboog wacht al op jequote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar een R&P topic openen
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Kan nooit kwaad. Drs. Memiem Holboog wacht al op je
Hehe, niet iedere keer blijven wijzigen, he?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Welk deel van "ik blijf bij m'n standpunt/interpretatie" wil je opnieuw uitgelegd zien?
[..]
ja die mevrouwquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:05 schreef FJD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak me gek!Nu voetbal, tot deel 22 of 23 ofzo
Whatever makes you happy, ik houd er een andere visie op naquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee, je blijft erom heen draaien op mijn punt dat rebel6 helemaal niet heeft gedraaid. Je probeert het vege lijf te redden.
Zelfs dat mag van mijquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Whatever makes you happy, ik houd er een andere visie op na
Dat is wel een tegenvaller! Welkom heten van nieuwe leden is eigenlijk een taak v/d voorzitter maar goed ik begrijp dat je nu drukker bent met eten.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Zelfs dat mag van mij(welkom tot de club van EigenWijzen. DS4 heet je van harte welkom
)
ik weet niet of DS4 mij tot die club zou toelaten ....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is wel een tegenvaller! Welkom heten van nieuwe leden is eigenlijk een taak v/d voorzitter maar goed ik begrijp dat je nu drukker bent met eten.
Dat heb je je als voorzitter en oprichter toch maar mooi laten naaien! Volgende keer toch iets beter managen dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:29 schreef EchtGaaf het volgende:
ik weet niet of DS4 mij tot die club zou toelaten ....Hij is nogal veeleisend
![]()
Echt mannen zijn natuurlijk ook niet gemaakt voor huishoudelijk werk.quote:En dat eten ...Ik kan de rol van huisvrouw zo slecht vervullen
![]()
Sowieso iets met tomaten!quote:En wat moet ik eten? Heb jij een idee?
Hoeft niet. Ik krijg als manager toch goed betaald. Zelf als ik hier niet presteer, waarom zou ik immersquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat heb je je als voorzitter en oprichter toch maar mooi laten naaien! Volgende keer toch iets beter managen dan.
quote:Echt mannen zijn natuurlijk ook niet gemaakt voor huishoudelijk werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |