abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59389777
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Beide stellingen hoeven elkaar niet eens te bijten.
Zoals ik al zei ja: Het succes komt door het format, het verlies door de presentator
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_59389816
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:01 schreef FJD het volgende:

[..]

Zoals ik al zei ja: Het succes komt door het format, het verlies door de presentator
Nee, je trekt het steeds weer alles in het ridicule, FJD. Maak er nou geen topsport van, want dan slaat je beschuldiging op "moeilijk" discussieren ook op jou. Daar help je dan ook aan mee.

Een beetje nuance kan echt geen kwaad. Hou het ook een beetje zuiver.
pi_59389825
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:45 schreef FJD het volgende:

[..]

Nee.

Lulliger nog is dat je je eigen mening nu weer tegenspreekt. Als je zegt dat mensen de nieuwe show van Jack geen kans gaven juist omdat die werd gepresenteerd door Jack dan is de presentator opeens weer wel van belang. Dus de presentator maakt of breekt wel degelijk voor een deel de show,.
[..]

[..]

Dit dus, in 33 minuten geheel gedraaid van mening. Wouter Bos kan nog een puntje zuigen aan zo'n toptijd!
Niks draaien, je begrijpt het gewoon niet.
De programmaformule scoort, er zijn nauwelijks mensen die speciaal voor Cheque naar dat programma kijken. Er zijn echter wel een hoop mensen die vanwege hem niet kijken. Z'n toegevoegde waarde is dus in feite negatief. Heel lullig voor hem, maar zo is het wel.
quote:
Grappig is ook dat deze redenatie ook op andere vlakken met enige regelmaat door je wordt gebruikt. Als het goed gaat met een bedrijf dan moet iedereen er van profiteren want dan is het een bedrijfs-effort en geen topman effort en als het slecht gaat met het bedrijf dan moet alleen de topman z'n salaris inleveren en is het een individueel falen.

Geeft niet, maar het maakt discussieren zo nutteloos.
Ach zo redeneren jullie ook. Als het goed gaat met het bedrijf zeg je dat CEO's hun miljoenen "dus" waard zijn en als het slecht gaat wijzen jullie op moeilijke marktomstandigheden en blijft de CEO buiten schot.
pi_59389829
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:55 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Keert weer terug uit zijn grot :

[ afbeelding ]
Als Rebel of jij weer een showtje weggeven ben ik er weer bij natuurlijk.
pi_59389837
Precies, FJD het staat er gewoon goed.
pi_59389868
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:03 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Als Rebel of jij weer een showtje weggeven ben ik er weer bij natuurlijk.
Prima, het mag. Maar kom dan ook met iets inhoudelijks dan gemompel op de achtergrond.

Of doe ik dan een te groot beroep op je?
pi_59389876
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:03 schreef rebel6 het volgende:
De programmaformule scoort, er zijn nauwelijks mensen die speciaal voor Cheque naar dat programma kijken. Er zijn echter wel een hoop mensen die vanwege hem niet kijken. Z'n toegevoegde waarde is dus in feite negatief. Heel lullig voor hem, maar zo is het wel.
Als iemand varieert in kwaliteit dan wordt een show meer of minder waard dat werkt beide kanten op. Als Jack een show kan breken dan kan hij die ook maken. Dat je geen mensen kent die aangeven specifiek voor Jack te kijken dat is daarin natuurlijk geen argument.
quote:
Ach zo redeneren jullie ook. Als het goed gaat met het bedrijf zeg je dat CEO's hun miljoenen "dus" waard zijn en als het slecht gaat wijzen jullie op moeilijke marktomstandigheden en blijft de CEO buiten schot.
Misschien verstandig om mij uit die subgroep te halen want dat heb ik nog nooit beweerd Maar goed nu is iig duidelijk dat je zelf wel zo redeneert
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Precies, FJD het staat er gewoon goed.
Ik heb het goed begrepen. Het is gewoon gedraai. Je kunt een show alleen breken als je die ook kunt maken. Als je een show niet kunt maken heb je blijkbaar geen invloed en kun je een show dus ook niet breken.
pi_59389885
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:59 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee, lees nou eens goed wat er staat. Het kan beide wel degelijk waar zijn!

Beide stellingen hoeven elkaar niet eens te bijten.
Heel scherp gezien EchtGaaf, beta zeker?
pi_59389931
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:06 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Heel scherp gezien EchtGaaf, beta zeker?
Dank

En beta is soms geen nadeel, nee
pi_59389936
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:49 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Nou, ik vraag mij af waarom de ene keer kijkcijfers niet gelden en de volgende keer door jou als bewijs wordt aangehaald. Maar, FJD heeft het hierboven al uitgestippelt.

Je bent een oppertunistische draaijer.
Lees het antwoord aan FJD ook even, dan kun je je post weer wissen.
pi_59389962
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:06 schreef FJD het volgende:

Ik heb het goed begrepen. Het is gewoon gedraai. Je kunt een show alleen breken als je die ook kunt maken. Als je een show niet kunt maken heb je blijkbaar geen invloed en kun je een show dus ook niet breken.
Nee niks, gedraai! Je leest niet goed en/of je interpreteert gewoon niet goed. Denk nou is na, voordat je begint te typen. Doe het nou, je kan het donders goed.

Er staat NIKS strijdigs.
  † In Memoriam † zaterdag 14 juni 2008 @ 17:11:38 #162
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_59389973
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:09 schreef rebel6 het volgende:
Lees het antwoord aan FJD ook even, dan kun je je post weer wissen.
Daar staat niets over waarom kijkcijfers de ene keer wel geldig zijn volgens jou en de andere keer niet.

Je lijkt wel een wijf man met je onlogische gebrabbel.
Carpe Libertatem
pi_59389974
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Precies. Het geeft aan hoe slecht het gesteld is met menig inlevingsvermogen. Of misschien beter gezegd, hoe men aan een kokervisie lijdt. Dat blijkt keer op keer weer, als men weer met het marktinstrument komt aankakken. De uitkomst is sus of zo en dus waar en eerlijk . Argento op zijn best zullen we maar zeggen. Alsof je een bekertje koffie tapt uit een automaat dat nooit is onderhouden

pi_59390011
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Er staat NIKS strijdigs.
Graag een gedegen onderbouwing waarom Jack wel een programma kan breken maar niet kan maken. Het enige wat je doet is roepen dat het zo is maar waarom dat hoor ik nergens. Ja omdat rebel mensen kent die niet naar Cheque kijken maar nog niet heeft gehoord dat mensen naar Jack keken.
pi_59390029
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:11 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Ik HAAT soms dat soort automaten.....

Ik heb dat probleem heb ik vooral met Argento en Neworder.... Je hoeft niet eens te lezen, je weet precies waarmee ze weer komen.. Hun redenatie wijze kan je vervatten in een eenvoudig model. Hoef je niet eens automatentheorie (ja werkelijk het vak bestaat echt op de TU) te hebben gevolgd

En dan heb ik dat weer......wat moet ik ermee, wat moet ik ermee...
pi_59390054
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:14 schreef FJD het volgende:

[..]

Graag een gedegen onderbouwing waarom Jack wel een programma kan breken maar niet kan maken.
Een persoon heeft invloed op het succes of falen van een programma. Dat is het punt ook niet. Maar lees beide stellingen nou eens goed en zie dat er niets tegenstrijdigs aan is.
pi_59390140
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Een persoon heeft invloed op het succes of falen van een programma. Dat is het punt ook niet. Maar lees beide stellingen nou eens goed en zie dat er niets tegenstrijdigs aan is.
Nou ja bij rebel wel:
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:03 schreef rebel6 het volgende:
Dat Kopspijkers goed scoorde lag geheel aan de formule, niet aan de presentator.
Sterker nog, met een minder irritante presentator zouden er veel meer mensen kijken.
Overigens valt het me nu ook op dat hij zich in dezelfde post al tegenspreekt. In de eerste zin zeggen dat het goed scoren van Kopspijkers geheel (dat is 100%) lag aan de formule en niet aan de presentator en vervolgens zeggen dat Kopspijkers nog beter had gescoord als er een andere (minder irritant -> betere) presentator had gezeten.

Dus het aantal kijkers ligt niet aan de presentator maar als er een betere presentator is dan zijn er wel meer kijkers alhoewel dat alleen maar ligt aan het format en niet aan de presentator.

pi_59390257
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:20 schreef FJD het volgende:

[..]

Nou ja bij rebel wel:
[..]

Het ging mij hierom:

Stelling 1:

quote:
Dat Kopspijkers goed scoorde lag geheel aan de formule, niet aan de presentator.

Stelling 2

quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:36 schreef rebel6 het volgende:
2 Ik ken genoeg mensen die het programma geen kans gaven vanwege die kwal.

Daarop:
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:45 schreef FJD het volgende:
Dit dus, in 33 minuten geheel gedraaid van mening. Wouter Bos kan nog een puntje zuigen aan zo'n toptijd!
Niks gedraai dus!

Stelling 2 is niet strijdig met stelling 2. Laat staan dat het onlogisch zou zijn of zelfs onaannemelijk dat het programma inderdaad beter beken had kunnen worden vanwege stelling 2.
pi_59390282
Dan nog gaat ie nat op de gehele quote onder stelling 1 en natuurlijk de bevestigingen van die redenatie in verder quotes

Overigens, de volgende vraag is dan of een programmabedenker wel miljoenen mag verdienen als zijn programma aanslaat. Als Jack het niet mag verdienen omdat het format ondanks hem een succes is, mogen de programmamakers dan wel miljoenen verdienen omdat ze het format bedacht hebben?
pi_59390311
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:06 schreef FJD het volgende:

[..]

Als iemand varieert in kwaliteit dan wordt een show meer of minder waard dat werkt beide kanten op. Als Jack een show kan breken dan kan hij die ook maken. Dat je geen mensen kent die aangeven specifiek voor Jack te kijken dat is daarin natuurlijk geen argument.
[..]
Je bent de ophef rond het overstappen naar Talpa toch niet vergeten?
Dan weet je dat veel mensen hem uitkotsten en maar heel weinig mensen hem verdedigden.
Dus ik ben niet de enige die roept dat hij meer kijkers afstoot dan aantrekt.
quote:
Misschien verstandig om mij uit die subgroep te halen want dat heb ik nog nooit beweerd Maar goed nu is iig duidelijk dat je zelf wel zo redeneert
[..]
Sorry dan, maar jullie zijn het in grote lijnen met elkaar eens over een aantal economische dogma's dus ik vind het wel eens moeilijk om te onthouden wie wat gezegd heeft.
quote:
En toch liet de discussie rondom zijn persoon zien dat hij een negatieve marktwaarde heeft.
pi_59390331
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:29 schreef FJD het volgende:
Dan nog gaat ie nat op de gehele quote onder stelling 1 en natuurlijk de bevestigingen van die redenatie in verder quotes
Nee!!!!!!

Moet ik je dat ook gaan uitleggen

Echt ??

Je drukt steeds te snel op de postknop mijn jong
pi_59390401

1 Dat Kopspijkers goed scoorde lag geheel aan de formule, niet aan de presentator.

2 Sterker nog, met een minder irritante presentator zouden er veel meer mensen kijken.

FJD: dit:

Het programma scoorde ONDANKS de presentator goed. Dat zegt ie

Want een goed format
pi_59390428
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:31 schreef rebel6 het volgende:
Je bent de ophef rond het overstappen naar Talpa toch niet vergeten?
Dan weet je dat veel mensen hem uitkotsten en maar heel weinig mensen hem verdedigden.
Dus ik ben niet de enige die roept dat hij meer kijkers afstoot dan aantrekt.
Dat mensen hem uitkotsten door z'n overstap naar Talpa dat is duidelijk maar dat zegt nog niets over z'n kwaliteiten in het VARA tijdperk. Jack heeft Kopspijker groot gemaakt als bedenker en presentator, dat betekent toch dat mensen het leuk vonden en als je met zo'n programma 2 miljoen kijkers trekt dan breng je toch een hoop extra reclameinkomsten binnen en die extra inkomsten worden gedeeld tussen Jack en de VARA et voila Jack wordt miljonair

Leuk voor die jongen
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Het programma scoorde ONDANKS de presentator goed. Dat zegt ie
Jaja succes heeft vele vaderen. Als het goed gaat met iets dan heeft iedereen het gedaan en als het slecht gaat met iets dan ligt het puur en alleen aan de hoge boom.
pi_59390433
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:20 schreef FJD het volgende:

[..]

Nou ja bij rebel wel:
[..]

Overigens valt het me nu ook op dat hij zich in dezelfde post al tegenspreekt. In de eerste zin zeggen dat het goed scoren van Kopspijkers geheel (dat is 100%) lag aan de formule en niet aan de presentator en vervolgens zeggen dat Kopspijkers nog beter had gescoord als er een andere (minder irritant -> betere) presentator had gezeten.

Dus het aantal kijkers ligt niet aan de presentator maar als er een betere presentator is dan zijn er wel meer kijkers alhoewel dat alleen maar ligt aan het format en niet aan de presentator.
Zucht, die programmaformule had bv. een potentieel van 2 miljoen kijkers (ik noem maar even wat) bij een niet-irritante presentator. Maar dankzij een domme keuze qua presentator keken er bv. maar 1.5 miljoen.

Wijs mij de tegenstrijdigheid eens aan, oh scherpe FJD?
pi_59390457
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:38 schreef rebel6 het volgende:

Wijs mij de tegenstrijdigheid eens aan, oh scherpe FJD?
Hij kan het wel. Maar veel te gehaast, gooit ie zijn ruiten in
pi_59390490
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:38 schreef FJD het volgende:
Jaja succes heeft vele vaderen. Als het goed gaat met iets dan heeft iedereen het gedaan en als het slecht gaat met iets dan ligt het puur en alleen aan de hoge boom.
Die dynamiek heeft het soms wel ja. Maar geef je nou eerlijk toe dat rebel6 niet heeft gedraaid?
pi_59390497
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:38 schreef rebel6 het volgende:
Maar dankzij een domme keuze qua presentator keken er bv. maar 1.5 miljoen.
Dit kun jij natuurlijk bewijzen
pi_59390513
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:40 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hij kan het wel. Maar veel te gehaast, gooit ie zijn ruiten in
pi_59390543
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:43 schreef rebel6 het volgende:

[..]
haastige spoed is zelden goed ....
pi_59390601
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Die dynamiek heeft het soms wel ja. Maar geef je nou eerlijk toe dat rebel6 niet heeft gedraaid?
Dat is het voordeel van een consequente lijn he EG, draaien is dan niet nodig, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen want jij bent nog even consequent als in deel 1.
pi_59390613
Goede ego-boost zo'n topic trouwens
pi_59390654
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:48 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Dat is het voordeel van een consequente lijn he EG, draaien is dan niet nodig, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen want jij bent nog even consequent als in deel 1.
Ja, inderdaad. Anders was ik allang verzopen en had deel 21 geen bestaansrecht gehad
pi_59390669
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:48 schreef FJD het volgende:
Goede ego-boost zo'n topic trouwens
Ja, dwaal maar af

Moet rebel6 nog lang wachten op jouw excuses ?

Of kan ik eerst gaan eten?
pi_59390723
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, dwaal maar af

Moet rebel6 nog lang wachten op jouw excuses ?
Die komen op ongeveer hetzelfde moment als jouw excuses voor de Hitler vergelijking van een tijdje terug dus ik zou maar vast gaan eten!

Maar goed, nu duidelijk is dat een presentator dus invloed heeft op de kijkcijfers en dus op de inkomsten van een TVzender dan is het dus ook geen enkel probleem meer om een persoon die dat als allerbeste kan ook erg veel te betalen. Even los van de vraag of dat de taak van de PO is natuurlijk maar goed
pi_59390731
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:54 schreef FJD het volgende:

[..]

Die komen op ongeveer hetzelfde moment als jouw excuses voor de Hitler vergelijking van maandje terug dus ik zou maar vast gaan eten!

Het zit je diep, he die oude koe...Was niet eens ten nadele aan jouw adres
pi_59390793
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Het zit je diep, he die oude koe...Was niet eens ten nadele aan jouw adres
Nou, ik moet je zeggen, ik heb er weleens slapeloze nachten van!
pi_59390809
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:54 schreef FJD het volgende:

[..]

Maar goed, nu duidelijk is dat een presentator dus invloed heeft op de kijkcijfers en dus op de inkomsten van een TVzender dan is het dus ook geen enkel probleem meer om een persoon die dat als allerbeste kan ook erg veel te betalen. Even los van de vraag of dat de taak van de PO is natuurlijk maar goed
Je draait er lekker om heen. Maar niets zeggen of erom omheen draaien is ook veel zeggen
pi_59390829
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:56 schreef FJD het volgende:

[..]

Nou, ik moet je zeggen, ik heb er weleens slapeloze nachten van!
Wil je er over praten dan?
pi_59390881
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Je draait er lekker om heen. Maar niets zeggen of erom omheen draaien is ook veel zeggen
Welk deel van "ik blijf bij m'n standpunt/interpretatie" wil je opnieuw uitgelegd zien?
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Wil je er over praten dan?
Misschien moet ik maar een R&P topic openen
pi_59390944
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:00 schreef FJD het volgende:

[..]

Misschien moet ik maar een R&P topic openen
Kan nooit kwaad. Drs. Memiem Holboog wacht al op je
pi_59390967
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Kan nooit kwaad. Drs. Memiem Holboog wacht al op je

Maak me gek! Nu voetbal, tot deel 22 of 23 ofzo
pi_59390976
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:00 schreef FJD het volgende:

[..]

Welk deel van "ik blijf bij m'n standpunt/interpretatie" wil je opnieuw uitgelegd zien?
[..]
Hehe, niet iedere keer blijven wijzigen, he?

Nee, je blijft erom heen draaien op mijn punt dat rebel6 helemaal niet heeft gedraaid. Je probeert het vege lijf te redden.

He, ga jij nou ook eens lekker eten. Koel je ook ff af
pi_59390990
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:05 schreef FJD het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maak me gek! Nu voetbal, tot deel 22 of 23 ofzo
ja die mevrouw

DAs, goed. je bent altijd welkom
pi_59391187
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee, je blijft erom heen draaien op mijn punt dat rebel6 helemaal niet heeft gedraaid. Je probeert het vege lijf te redden.
Whatever makes you happy, ik houd er een andere visie op na
pi_59391218
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:18 schreef FJD het volgende:

[..]

Whatever makes you happy, ik houd er een andere visie op na
Zelfs dat mag van mij (welkom tot de club van EigenWijzen. DS4 heet je van harte welkom )

Ik ga eten.

Eetse als dat van toepassing is

* EchtGaaf Geniet zo van opus... live is life... Gouwe ouwe
pi_59391303
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Zelfs dat mag van mij (welkom tot de club van EigenWijzen. DS4 heet je van harte welkom )
Dat is wel een tegenvaller! Welkom heten van nieuwe leden is eigenlijk een taak v/d voorzitter maar goed ik begrijp dat je nu drukker bent met eten.
pi_59391375
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:25 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat is wel een tegenvaller! Welkom heten van nieuwe leden is eigenlijk een taak v/d voorzitter maar goed ik begrijp dat je nu drukker bent met eten.
ik weet niet of DS4 mij tot die club zou toelaten .... Hij is nogal veeleisend

En dat eten ... Ik kan de rol van huisvrouw zo slecht vervullen Vorig jaar had ik nog een vriendin

En wat moet ik eten? Heb jij een idee?
pi_59391483
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:29 schreef EchtGaaf het volgende:
ik weet niet of DS4 mij tot die club zou toelaten .... Hij is nogal veeleisend
Dat heb je je als voorzitter en oprichter toch maar mooi laten naaien! Volgende keer toch iets beter managen dan.
quote:
En dat eten ... Ik kan de rol van huisvrouw zo slecht vervullen
Echt mannen zijn natuurlijk ook niet gemaakt voor huishoudelijk werk.
quote:
En wat moet ik eten? Heb jij een idee?
Sowieso iets met tomaten!
pi_59391531
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:34 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat heb je je als voorzitter en oprichter toch maar mooi laten naaien! Volgende keer toch iets beter managen dan.
Hoeft niet. Ik krijg als manager toch goed betaald. Zelf als ik hier niet presteer, waarom zou ik immers
quote:
Echt mannen zijn natuurlijk ook niet gemaakt voor huishoudelijk werk.

Waarheid is altijd hard
pi_59391541
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:34 schreef FJD het volgende:

Sowieso iets met tomaten!
Thanks . Supergezond

SP-ers stoppen er zich ook vol mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')