quote:
Ik moest even eclectisch weer opzoeken als mooi duur woord.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben net uit eten geweest bij een shabby, maar alleszins OK eettentjeMarokkaans, Indiaas, Grieks en Russisch: zeer eclectisch, zullen we maar zeggen
Die frieten maken mij treurig.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:15 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt lekkerder dan de BBQ die ik vanavond had
[ afbeelding ]
Spamslet? Moi?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:19 schreef MissHobje het volgende:
Stelletje spamsletten hier ook
Maargoed ik ben nog wel ff wakker.. dus bring it on!
Klinkt goed idd!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
Vooral dat consumptiebonnetje
Ik heb een salade gegeten van spinazie, gerookte kip, parika en mais met een lekkere verse peterseliedressing (en een wormpje) en daarna een grote bak mixed grill met tzatziki en rijst en salade enzo gedeeld met de Mr. Lekker!
Lianne, is ook wel een tentje voor jou: Lokanta aan het buitenhof. Leuk ingericht, prima eten (niet te extravagant natuurlijk) en heel goedkoop!
Bijna.quote:
Wekkertje gaat over 6 uur weer, dus ik vind het wel weer mooi geweest.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:01 schreef mascara-klodder het volgende:
De nachtploeg is niet meer wat het geweest was
Nee deze week ff nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De nachtploeg is niet meer wat het geweest was
hier over 5 uur weerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Wekkertje gaat over 6 uur weer, dus ik vind het wel weer mooi geweest.
jij ookalquote:
Alsof je iets doet als je thuis werktquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ik lig gewoon nog in mn bed!
Thuiswerken is best handig soms.
Absoluut! Ik kan hier dingen op internet in 1 uur doen. Op mn werk doe ik daar dan een uur of 4 over vanwege de trage verbinding en de collega's die de hele tijd binnen komen stappen omdat ze dingen willen weten van mij of van mn kamergenoot.quote:
Ik moet om 4 uur vanmiddag bij octopussy zijn en ik wil nog hardlopen straks, dus ik vrees dat ik echt aan de slag moet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:00 schreef Pheno het volgende:
en daarna ga je 3 uur lekker van de muntthee e.d. genieten
Die troep is zo stroef, dat gaat helaas niet. Het is een voor een afstapelen en in kooien voor opslag weer opstapelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:22 schreef Pheno het volgende:
Gewoon kantelen geen optie? Doen ze soms al op de snelwegen, met van alles en nog wat. Van bier tot frituurvet, tot aan slachtafval toe.
Daar krijg je wel hele mooie schouders van.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Die troep is zo stroef, dat gaat helaas niet. Het is een voor een afstapelen en in kooien voor opslag weer opstapelen.
hoor ik daar duutser?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:23 schreef Liejannuh het volgende:voor Vork!
![]()
Dat is pas werken!
Ik moet een database doornemen en verkrijgbaarheid van artikelen bepalen voor een bezoek van eenleuke Ier
, 2 Finnen, 1 Luxemburger, 1 Belg en 1 Duitser over anderhalve week.
![]()
Owja, en nog wat sollicitatiebrieven versturen ofzo.
oh, en goeiemorgen weer. Nog een dagje werken en dan ga ik vanavond richting eindhoven. Een grasvolleybaltoernooi waar ik toch niet aan mee kan doen. Ga in ieder geval vanavond een feestje vieren daar, en dan morgen waarschijnlijk maar weer naar het zuiden om zondag eens flink uit te kunnen slapen. ik kan me de laatste keer uitslapen namelijk niet meer herinneren!quote:
klinkt goed!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren broodje zuurkool gegeten en aangezien mijn vriendin het weekned weg is ga ik vanavond friet met broodje hotdog, zuurkool en gebakken uitjes eten voor ik me overgeef aan de wedstrijd die ik ga trachten te kijken zonder het nuttigen van alcohol.
Morgen ga ik voor vrienden koken. Mijn eerste risotto ooit met zeevruchten en voor erbij een gerecht met pindakaas, paksoi en koolvis. Mocht het mislukken dan is het geen probleem, want ze hebben al gezegd wat je maakt maakt me niet uit, maar zonder trifle kom je het huis niet in.
met blote handen en ontbloot bezweet bovenlijf?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:20 schreef Vork het volgende:
Wat hebben jullie het toch zwaar, Ik moet zodadelijk een trailer met 1700 autobanden legen.
Geloof me, deze is absoluut niet aantrekkelijk!quote:
Of een vorkheftruckquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:37 schreef Faithy het volgende:
[..]
met blote handen en ontbloot bezweet bovenlijf?![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Geloof me, deze is absoluut niet aantrekkelijk!Hij praat steenkolen Engels, heeft een enorme buik en is kaal.
Die Ier daarentegen....
Misschien gaat Vork daarna de ramen lappen met ontbllot bovenlijf?quote:
Kun je er 4 deze kant op rollen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:20 schreef Vork het volgende:
Wat hebben jullie het toch zwaar, Ik moet zodadelijk een trailer met 1700 autobanden legen.
Heb je m'n verloofde gezien? Die heb ik sinds het aanzoek niet meer gesproken. Vrouwen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:29 schreef Tezz het volgende:
Guus Meeuwis was zooooooooo gaaf! 35.000 mensen die tegelijkertijd 'Brabant' zingen is toch wel supertof! Gelukkig is het droog gebleven tijdens het concert.
Ik ben niet zo'n concertganger (ben meer van de theaterprogramma's), maar het was toch wel erg bijzonder.
Nu ben ik gebroken: zere rug, zere benen en een snotneus. Woehaha, moeders wordt oud.
Net de hond weggebracht naar de dierenarts, vandaag wordt het hakkie-takkie-weg-zakkie, hihi!
en mijn deurmat, die vindt dat ook helemaal niet erg!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:07 schreef latislos het volgende:
[..]
maak ff een copietje, en zorg dat ie ook op mijn deurmat valt..
Regenachtig, grauw en grijsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:07 schreef AKnynke het volgende:
Tezz/Steer, hoe is het weer in EHV? Ik moet daar in een tentje slapen vannacht!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
ISOS is toch 'Is ook schitterend'?
Die butt band?
Ik denk het niet, of Is Ook Schitterend heeft een nieuwe stijl?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:25 schreef borisz het volgende:
Mijn hele ISOS reeks is weer compleet
een van de betere danceverzameldingen.
dat is IOSquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
ISOS is toch 'Is ook schitterend'?
Die butt band?
ik ga m'n team aanmoedigen. of in ieder geval een feestje vieren vanavond. En daarna morgen weer terug naar Maastricht denk ik. Kna toch niet volleyballen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Regenachtig, grauw en grijs
Ga je buitenvolleyballen hier ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |