Oordoppen FTW!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:39 schreef Duvel het volgende:
Hier gaat het reeds los. Als ze die wedstrijden nou een uurtje eerder laten beginnen, kan ik tenminste normaal gaan pitten.
Oh dat vind ik wel kut, dan moeten we de volgende keer nog meer lawaai maken want we moeten ze wel pwnen!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:00 schreef Duvel het volgende:
't Is gewoon meer herrie dan toen Nederland won eergisteren!
]http://www.dumpert.nl/med(...)ilig_moet_maken.html[/quote][/url]quote:Ach, wij kunnen het ook hoor:
[url=http://www.dumpert.nl/med(...)ilig_moet_maken.html
Ik vind het jammer voor de immer sympathieke Tsjechen.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik gun het ze wel, dit was een mooie manier om te winnen.
Zijn Tsjechen sympathiek? Ik vind die keeper stom met zijn achterlijke hoofddeksel.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het jammer voor de immer sympathieke Tsjechen.
Het zou mij niet hebben verbaasd als één van die Italianen een paar klappen zou uitdelen. En ik zou er nog begrip voor hebben ook. Al moet ik wel lachen om het filmpje.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
dat vraagt ook gewoon om klappen ... (wow over dubbelzinnig gesproken)
Weet ik veel, ik had wel wat anders te doen dan die wedstrijd kijken.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zijn Tsjechen sympathiek? Ik vind die keeper stom met zijn achterlijke hoofddeksel.
Je hebt een onvergetelijke ontknoping gemist.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik had wel wat anders te doen dan die wedstrijd kijken.
Dat is wel een heel tof plein trouwens.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:58 schreef Isegrim het volgende:
Ach, wij kunnen het ook hoor:
http://www.dumpert.nl/med(...)ilig_moet_maken.html
Dat zeker, net als de iets te trage trainspotter op Nieuwekerk vorig jaar...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij voelde iets trillen, keek: "waar komt dat trillen vandaan", maar hij begon met de verkeerde kant op te kijken?
Heel sneu.
Sfeer buiten met pakweg 500 man op het stuk Maashaven-Dordtselaan was altijd nog 100x beter dan met 10 man dronken op station Beurs toen Nederland speeldequote:
Nee, hier niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het getoeter is hier grotendeels voorbij, bij jullie?
Zo af en toe een toeter nog.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het getoeter is hier grotendeels voorbij, bij jullie?
Maashaven of mijnsherenlaan nog dan? Ik hoor hier vrijwel niets meer, af en toe 1 auto die voorbij komtquote:
We stonden bij Rams, de surinamer tegenover X_M en Duvel, en we konden niet meer naar buiten kijkenquote:20:29:16 16-06-08 17 G BRAN PRIO 1 AL461 TS202 MAASHAVEN Silo MAASHAVEN Zuidzijde 2 ROTTERDAM Gebouwbrand
806162029161400999 1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
806162029161400461 1400461 BRW Rotterdam-Zuid ( Kazernealarm Groene Tuin )
806162029161400441 1400441 BRW Rotterdam-Zuid ( Kazernealarm Mijnsherenlaan )
806162029161400231 1400231 BRW Rotterdam-Noord ( Kazernealarm Baan )
806162028241400999
20:28:24 16-06-08 17 G BRAN PRIO 2 TS441 MAASHAVEN Silo MAASHAVEN Zuidzijde 2 ROTTERDAM OMS-MELDING
806162028241400999 1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
806162028241400441 1400441 BRW Rotterdam-Zuid ( Kazernealarm Mijnsherenlaan )
Stoere foto's! Vooral die 1equote:Op maandag 16 juni 2008 16:42 schreef Individual het volgende:
Was gister weer eens in mijn favoriete NLse stad en heb een bende (panorama) foto's gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:27 schreef DutchTrain het volgende:
Het oude postkantoor aan de Coolsingel wordt ook wel bijzonder...
[ afbeelding ]
http://www.eikongraphia.com/?p=2455
Je werkt als ober in de oude haven?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Stoere foto's! Vooral die 1e
Op die 2e zie ik m'n werk
Beetje raar bericht, die poortjes waar je je ov of je strippenkaart in moet stouwen zijn altijd al gevoelig geweest voor andere pasjes. Als die straks weg zijn, lijkt het me niet dat je die poortjes nog open gaat krijgen door je bonuskaart boven die chipkaartplaat te houdenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meer zwartrijders door ov-chipkaart
Verwacht je niet.
ja precies... ik douw ook altijd wat anders in die sleuf als ik bijvoorbeeld al gestempeld heb en ga overstappen..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Beetje raar bericht, die poortjes waar je je ov of je strippenkaart in moet stouwen zijn altijd al gevoelig geweest voor andere pasjes. Als die straks weg zijn, lijkt het me niet dat je die poortjes nog open gaat krijgen door je bonuskaart boven die chipkaartplaat te houden
Is dit niet de weg naar de Meent? Waar is dan de Mac?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar is de trambaan?!
Het ziet er opzich wel strak uit, maar ik ben altijd een beetje huiverig voor dergelijke verbouwingen aan de schaarse oude gebouwen die Rotterdam nog heeft...
Zou zonde zijn ja, het is juist een mooi gebouwquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar is de trambaan?!
Het ziet er opzich wel strak uit, maar ik ben altijd een beetje huiverig voor dergelijke verbouwingen aan de schaarse oude gebouwen die Rotterdam nog heeft...
dat en het stadhuis zijn nog een paar van de weinig mooie gebouwen in de stad.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Zou zonde zijn ja, het is juist een mooi gebouw
quote:Postkantoor Coolsingel wordt herontwikkeld
KPN heeft het historische postkantoor aan de Coolsingel in Rotterdam verkocht. In het gebouw komen winkels en horeca. Mogelijk komt er ook een luxe hotel met conferentieruimten of kantoren. Dat hebben de kopers, Delta Projectontwikkeling, Redevco Nederland en SNS Property Finance, woensdag meegedeeld.
Komende maanden gebruiken zij om het concept verder uit te werken. De partijen verwachten dat het vernieuwde 'postkantoor' pas in 2012 weer opengaat. De herontwikkeling van dit historische gebouw van ruim 28.000 vierkante meter kan beginnen, meldden zij trots.
Het gebouw heeft een monumentale status. Het doel is om het rijksmonument zijn grandeur terug te geven. Het hoofdpostkantoor is een van de weinige panden die na het bombardement van Rotterdam in 1940 nog intact zijn. Het pand, ontworpen door architect en rijksbouwmeester G.C. Bremer, is in 1923 in gebruik genomen. Het postkantoor is inmiddels gesloten voor het publiek
bron architectenweb, 30 augustus 2007
dat begrijp ik ook van die engelse site...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Volgens mij wilden ze in dat oude pand luxueze (mode)winkels gooien
maar hoe zit het nou precies dan, gooien ze in het oude pand tijdelijk winkels en over een paar jaar gaan ze het verbouwen tot dat andere ding?quote:Once a place to buy your stamps and stuff, it now will be transformed into a luxury shopping mall with a hotel tower. Or, when no hotel company is interested: luxury apartments.
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:01 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Alles mag in Rotterdam, zolang het maar een toren is.
Prachtig gebouwquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Die valt nog mee, die zetten ze niet boven op een prachtig gebouw
Links niet op de foto. De straat die je ziet is de Meent. En inderdaad is de Mac verdwenen... ook dat is overigens een soort van monumentaal gebouw dat je niet zomaar zal slopen.quote:
Een typisch ADquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meer zwartrijders door ov-chipkaart
Verwacht je niet.
monumentaal?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Links niet op de foto. De straat die je ziet is de Meent. En inderdaad is de Mac verdwenen... ook dat is overigens een soort van monumentaal gebouw dat je niet zomaar zal slopen.
Dat kot van de Mac is toch vorig jaar verkozen tot lelijkste gebouw van Rotterdam?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Links niet op de foto. De straat die je ziet is de Meent. En inderdaad is de Mac verdwenen... ook dat is overigens een soort van monumentaal gebouw dat je niet zomaar zal slopen.
Precies, alleen daarom moet het blijven staanquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:49 schreef Duvel het volgende:
Dat kot van de Mac is toch vorig jaar verkozen tot lelijkste gebouw van Rotterdam?
Het rare is, dat de andere soortgelijke gebouwtjes aan de coolsingel met horeca er in, imho erg goed zijn voor het straatbeeld, komt gezellig overquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat kot van de Mac is toch vorig jaar verkozen tot lelijkste gebouw van Rotterdam?
quote:[19:38] [Jeroen ]: Ik zat in de trein
[19:38] [Jeroen ]: meisje vraagt of raam open mag, ik zeg ok, maar ik doe hem wel weer dicht als we rijden, anders worden mn lymfe 3x zo groot
[19:38] [Jeroen ]: engelse gast + aggresieve vent komen er bij in Eindhoven
[19:39] [Jeroen ]: Engelse gast doet raam open, dus ik doe hem dicht en begin met de uitleg dat mn lymfe klieren het niet zo tof vinden op de tocht
[19:39] [Jeroen ]: Komt die andere vent er tussen dat "alleen een hele grote jongen het raam weer dicht doet als hij hem open doet, en dat hij me anders wel een paar tikken zou verkopen"
[19:39] [Jeroen ]: Na de mededeling dat ik 2 meter 4 lang ben,
[19:39] [Jeroen ]: deed ik het raam weer dicht![]()
[19:39] [Jeroen ]: Waarop de bedreigingen een keer of 10 herhaald werden
[19:40] [Jeroen ]: Dus ik zei "is goed jongen, ik bel de KLPD wel"
[19:40] [Jeroen ]: Conducteur dr bij, 112 gebeld (Die melding is trouwens kwijt geraakt .... aldus de politiedame ...)
[19:40] [Jeroen ]: 5 man politie, 4 man NS
[19:40] [Jeroen ]: "nee meneer, dit is geen concrete bedreiging. U mag wel aangifte doen, maar dat wordt vrijwel zeker geseponeerd"
Ik zou maar niet s'avonds met je vriend naar het strand gaan danquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:52 schreef Isegrim het volgende:
In de kroeg!De familie van mijn vriend is over uit Aruba (mijn vriend is geen Arubaan, maar zijn familie woont er wel) en we gaan naar één of ander café in Zevenkamp. Vraag me niet waarom daar. Kennissen van hun gingen daarheen ofzo.
Maar jullie mogen niet meer zeuren over toeterende turken!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 08:39 schreef Duvel het volgende:
Wij hebben maar oordoppen in gedaan zodat we konden slapen.
Nadat we ze midden in de nacht weer uit hadden gedaan, besloten de onderburen tot copulatie over te gaan op hun krakende bed.
Geen idee, gewoon thuis denk ikquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:50 schreef Breuls het volgende:
Ja, eh. Waar kijken jullie morgenavond eigenlijk de wedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |