abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59242115
We hebben een oleander met zn eerste bloemetje

Daar wil ik graag mooie foto's van maken

Maar nu ligt mn camera bij de reperateur

Sta mij in dit topic bij in deze zware, moeilijke tijd
  maandag 9 juni 2008 @ 11:40:29 #2
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_59242467
moet je ff een camera van mij lenen?
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 juni 2008 @ 11:53:48 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59242807
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We hebben een oleander met zn eerste bloemetje

Daar wil ik graag mooie foto's van maken

Maar nu ligt mn camera bij de reperateur

Sta mij in dit topic bij in deze zware, moeilijke tijd

niet mooi, en eerlijk gejat
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_59243054
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:40 schreef rudedeltadude het volgende:
moet je ff een camera van mij lenen?

Je komt hem ook even brengen naar Rotterdam?

En als mn eigen niet optijd terug is voor mn vakantie in juli, mag ik hem dan ook mee nemen naar Turkije?

Ik ben weer helemaal vrolijk

pi_59246233
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 9 juni 2008 @ 14:11:01 #6
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_59246433
BIj deze betuig ik mijn steun...

NIET!
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_59247022
pi_59247278
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Je komt hem ook even brengen naar Rotterdam?

En als mn eigen niet optijd terug is voor mn vakantie in juli, mag ik hem dan ook mee nemen naar Turkije?

Ik ben weer helemaal vrolijk

Ik zou bijna zweren dat julie naast elkaar wonen en elkaar blindelings e.e.a toevertrouwen.
je kan ook mijn 8.0 Olympus camera PS350 kopen voor 150 euro
.
  maandag 9 juni 2008 @ 15:16:13 #9
141994 Dickies
Since 1922
pi_59248205
Eventueel is mijn D40 te huur, op te halen in Rotterdam.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 09:32:39 #10
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_59270062
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:42 schreef spy08 het volgende:

[..]

Ik zou bijna zweren dat julie naast elkaar wonen en elkaar blindelings e.e.a toevertrouwen.
je kan ook mijn 8.0 Olympus camera PS350 kopen voor 150 euro
.
Inderdaad, LHO is mijn buurman.
We lenen alles, maar dan ook echt alles aan elkaar
Verder: Mijn camera is allergisch voor vakantie, dus helaas... dan mag hij niet mee.
Voor een Oleanderfoto is hij op te halen in Zwolle
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_59572233
Issie klaar, gerepareerd, hebben ze hem naar mn oude adres (waar ik de camera ooit heb laten bezorgen) afgeleverd

Dankjewel, cameranu.nl. Gelukkig is dat het adres van mn ouders, maar anders hadden ze nu denk ik best een dilemma.

Ik mag hem nu gratis van Leusden naar Rotterdam laten versturen (althans, ze vergoeden de kosten), maar niet via een koeriersdienst

Dus dat kan maandag pas
pi_59573251

vorige week geschoten
forum.fok.nl
pi_59573532
Gemenerdts
pi_60147449

Maar niet te vroeg juichen
quote:
Goedemiddag,

Een week voor de vakantie kwam ik tot de ontdekking dat mijn camera bezorgd was op mijn oude adres. Ik kreeg toen van cameranu.nl de optie geboden deze op hun kosten naar het juiste adres te laten sturen. Omdat we dit, dagen voor mijn vakantie, te riskant vonden, hebben mijn ouders hem hier afgeleverd.

Op het eerste moment leek alles met de camera, op de reparatie kosten na, in orde. Vrij snel bleek echter dat de vlek niet weg is, maar minder (uitgesmeerd). Met nachtfoto's met grote sluitertijd, of lichtinval vanuit bepaalde hoeken zie ik nogsteeds wit-grijze vlekken.

Eenmaal in Turkije bleek, bij het felle licht, dat er een aantal haarfijne krasjes op de lens zijn bijgekomen. Deze zaten er voor de reparatie absoluut nog niet op.

Daarnaast kon ik uit het reparatie rapport niet halen waarom ík de kosten van ca. 55 euro moest betalen. Er stond nergens in dat ik verantwoordelijk was voor het defect (wat aan de binnenzijde van de lens zat, welke niet verwijderbaar is, en waar ik dus niet bij kan). Ik heb mijn camera gewoon binnen de EU gekocht (bij jullie...), en dus 2 jaar fabrieksgarantie.

Ik wil dus graag opnieuw naar mijn camera laten kijken, dit voor het oude én het nieuwe probleem (echter, ik denk dat de vaste lens nu vervangen moet worden door de schade ontstaan bij de reparatie). Daarnaast wil ik een terugbetaling van de reparatiekosten.

Ook wil ik weten of het mogelijk is tijdens de reparatie een tijdelijke soortgelijke camera in bruikleen kan krijgen. Aangezien de problemen ontstaan zijn bij jullie of de importeur welke de reparatie heeft uitgevoerd, lijkt mij dat niet meer dan reëel.

Ik wacht uw reactie af,

Met vriendelijke groet,

Jeroen van Wisse
pi_60162241
quote:
Goedemorgen,

Spijtig dat het probleem met uw toestel nog niet is opgelost.

Wij zullen het toestel nogmaals weer aan moeten bieden bij de reparateur.

De kosten die u moest betalen hadden betrekking op de garantie termijn. U toestel heeft 1 jaar garantie.

Uiteraard zullen wij onze uiterste best doen de reparatie z.s.m. te laten afwikkelen.
Helaas hebben wij geen tijdelijke "leen" camera tot onze beschikking.

Indien u verdere vragen heeft, neemt u dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Sandra Menkveld
Cameranu.NL B.V.
quote:
Goedemiddag,

Alle in de EU verkochte camera's hebben 2 jaar garantie. Ik quote zoom.nl:

"Volgens EU-richtlijnen is twee jaar garantie al standaard. Maar in de praktijk draait het vaak uit op een juridisch gevecht met de winkel waar het product is gekocht. Deze is namelijk verantwoordelijk voor de garantie afhandeling, maar veel fabrikanten houden het nogsteeds op een termijn van 1 jaar".

Dat betekend dus als panasonic het houdt op 1 jaar garantie, dat jullie het andere jaar verantwoordelijk zijn. Maar dat is niet mijn zaak om uit te zoeken, dat mogen jullie lekker met de importeur uit vechten

Aangezien het huidige defect is ontstaan door de reparatie, lijkt het mij niet meer dan logisch dat ik in die periode vervangend gelijkwaardig materiaal krijg, zeker met alle zomerevenementen (vaak letterlijk) voor de deur. Zeker wanneer we nog eens stilstaan bij het punt dat de camera simpelweg naar het verkeerde adres is gestuurd. Als ik niet uit huis was gegaan, maar 'gewoon' was verhuisd, dan was de hele camera nu weg geweest.

Graag wil ik weten hoe we het nu op gaan lossen mbt. de gemaakte kosten voor de vorige reparatie, en ook wil ik graag vooraf weten hoe het zit met het herstel van de schade veroorzaakt tijdens de reparatie.

Ik wacht nogmaals uw reactie af,

Met vriendelijke groet,

Jeroen van Wisse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')