jij hebt duidelijk een andere wedstrijd gezien OF geen greintje verstand van voetbalquote:Op zondag 22 juni 2008 00:39 schreef Maeghan het volgende:
Haha, ik was al klanten aan het pesten op m'n werk. "Vanavond de grote avond he?" "Oh ja, je bedoelt dat Rusland gaat winnen?" "NEEEEEEEEEEEJ". Leuk is dat =)
Blij dat Oranje eruit ligt, zijn we tenminste van dat gezanik af en daarnaast vond ik ze vanavond (alleen eerste helft gezien) spelen als een stel lompe boeren die andere mensen gingen slaan, duwen en schoppen omdat ze het niet konden winnen. Om je dood te schamen.
De kroeg waar ik zat ging ook volledig uit z'n dak. Lekkere gevoel wel. Jammer dat het maar kort mocht duren. Ik had zo gehoopt op net zo'n feestje als de Turken twee dagen geleden...quote:Op zondag 22 juni 2008 00:21 schreef Breuls het volgende:
Tijdens het (enige) doelpunt van Oranje ging de Meent en ver daar voorbij uit z'n dak. Het kwam bij mij zo'n beetje boven het geluid van de tv uit.
hier op schiedam centrum ook .. zijn ze ook aan het verbouwen en tram aan het aanleggen ... over de singel was het een grote woestijnstorm ..quote:
Doe maar Turks dan, Bratwursten vind ik niks.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:45 schreef DutchTrain het volgende:
En het wordt voorlopig nog geen BBQ weer
Dan maar een Turkije - Duitsland meet, met typische Turkse en Duitse gerechten en dranken
En turkse yoghurt voor op de kebabquote:Op maandag 23 juni 2008 19:44 schreef DutchTrain het volgende:
Duits bier en turkse kebab, humus en baklava. Dat is dan 1 - 3
jullie plannen een voetbalmeetquote:
Niets gehoord. Wel iemand met een Duitse vlag schreeuwend rond zien rijdenquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:02 schreef Isegrim het volgende:
Die Turken waren gewoon aan het toeteren gisteren na de wedstrijd.
Alles kan in Rotterdamquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niets gehoord. Wel iemand met een Duitse vlag schreeuwend rond zien rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |