Daar hou ik me dan maar aan vast.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niet getreurd, ook de uilenhemel is vandaag oranje....
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vannacht, hij was echt heel erg verzwakt door het niet eten.![]()
[ afbeelding ]
Er is hem een lang leven vol ellende bespaard gebleven.........een uilenleven gaat niet over rozen....dat gezwoeg bij nacht altijd.....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:26 schreef Giertje het volgende:
aaaah dat vind ik jammer had gehoopt dat die het wel zou redden toch nog![]()
[..]
Je kunt ook weinig hebben ook hè. Is het niet neuken dan is het wel jagen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is hem een lang leven vol ellende bespaard gebleven.........een uilenleven gaat niet over rozen....dat gezwoeg bij nacht altijd.....
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Je kunt ook weinig hebben ook hè. Is het niet neuken dan is het wel jagen.
Je bent een vent, dit behoor jij tof te vinden. Ga eens op zoek naar de oerdrift die er ooit heeft ingezeten!
Of beperkt de drift zich alleen nog maar tot,' Holland!! Holland!!' en een blikje bier opentrekken?
Dat wil ik ook weten en ook waar we eventueel terecht kunnen op FOK!. Ik gooi 'm er nog maar een keer in.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:43 schreef blomst het volgende:
Hoelaat sluit zondag dit supforum, ivm geestelijke voorbereiding
Moet je je eerst registreren of wat?quote:
nee gewoon aanklikken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet je je eerst registreren of wat?
Hebben we deze al gezien?quote:'Terror Jaap' vraagt fans om ideeen voor show
'Terror' Jaap roept zijn fans op mee te denken over ideeen voor zijn eigen show. De bullebak zegt om tafel te gaan met een producent van RTL over zijn show.
Copyright 2008, Novum
(Novum) - Gouden Kooi-winnaar Jaap roept zijn fans op zijn website op mee te denken over ideeen voor zijn eigen show. De bullebak, die 1,3 miljoen euro aan prijzengeld opstreek na een verblijf van 451 dagen in de villa in Eemnes, zegt binnenkort om de tafel te gaan met een producent van RTL voor de Terror Jaap Show.
De mensen met de tien beste ideeen zouden de kans krijgen om hem te ontmoeten. Op Jaaps website zijn enkele suggesties van fans te lezen. "Ga de 'Bokito-dans' doen bij suffe huisvrouwtjes die winkelen bij Albert Heijn", schrijft een bezoeker van de site. Een ander bedenkt: "Ga bij mensen thuis magnetronmaaltijden eten en joints roken."
Jaap kondigde bij het verlaten van de Gouden Kooi op 22 mei aan te gaan werken aan een eigen talkshow. Toen was nog alleen sprake van een programma voor op internet.
ik zie geen kaartje??quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:07 schreef beequeen het volgende:
Ok, thanks. Gezellig daar.
Toch wel een grappige site.![]()
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-4-b924894caac6b
Even naar beneden scrollen.quote:
Goedemiddag @kahaarin.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:10 schreef kahaarin het volgende:
Goedemiddag samen!![]()
Hebben we deze al gezien?
LS?
Nou, het is toch wel nieuws toch? Hoe meer nieuws hoe beter, DGK is not dead!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemiddag @kahaarin.
Nee, nog niet gezien. Laat Jaap het fijn zelf uitzoeken, ik ga iig niet kijken naar die vetklep.
Hé hé, wel een beetje REPSECT voor de winnaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemiddag @kahaarin.
Nee, nog niet gezien. Laat Jaap het fijn zelf uitzoeken, ik ga iig niet kijken naar die vetklep.
nu met accentquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemiddag @kahaarin.
Staat al vanaf maandag op zijn site....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:10 schreef kahaarin het volgende:
Goedemiddag samen!![]()
[..]
Hebben we deze al gezien?
LS?
Ik heb niets met Jaap, kwam dit gewoon tegen op MSN nieuws, en dacht dat ga ik delen met mijn mede COS-sers.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat al vanaf maandag op zijn site....![]()
Je weet wel www.kingjaap.nl
Jaap is maar aktief, maandag zijn laatste berich, en nu is het vrijdag.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat al vanaf maandag op zijn site....![]()
Je weet wel www.kingjaap.nl
Ik wil niet vervelend zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat wil ik ook weten en ook waar we eventueel terecht kunnen op FOK!. Ik gooi 'm er nog maar een keer in.
http://www.acapela-group.com/Greetings/bird-1-b922af118e4ae
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |