huub is al een paar keer langs geweest, amanda, brian en jaap nog niet volgens mij,quote:Op vrijdag 13 juni 2008 04:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Voor ik een stuk of veertig (..) COSsen moet gaan teruglezen, was dat vanavond voor het
eerst of was hij hier al eerder ??? En posten de anderen, Amanda, Brian, Jaap hier nu ook ?
Zie ik het goed, dat een COS nu ongeveer twintig uur duurt ?
tis ook niet meer zo boeiend, bloed langzaam dood denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2008 04:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zie ik het goed, dat een COS nu ongeveer twintig uur duurt ?
Okay, bedankt voor je reactie ......... ga toch maar even bijlezen denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2008 04:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub is al een paar keer langs geweest, amanda, brian en jaap nog niet volgens mij,
graag gedaan en welteruste voor straks, ik ga slapenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 04:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, bedankt voor je reactie ......... ga toch maar even bijlezen denk ik
Och wat jammer nou, dan is er nog maar eentje over van de 4 toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:21 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, ben het Huub Commotie topic aan het bijlezen maar wilde eerst even aan de uilenvrienden hier melden dat Gompie het niet gered heeft.![]()
Ik ontdekte het ook vanmorgenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:21 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, ben het Huub Commotie topic aan het bijlezen maar wilde eerst even aan de uilenvrienden hier melden dat Gompie het niet gered heeft.![]()
Dus Brian is ook overledenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:21 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:21 schreef beequeen het volgende:
Ach gutquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:21 schreef beequeen het volgende:
Das nie waar.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 04:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis ook niet meer zo boeiend, bloed langzaam dood denk ik
Jemig, had het nog niet gezien en ik volgde ze ook al een tijdje, echt balen en ik dacht dat hij het wel zou reddenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ontdekte het ook vanmorgen![]()
Zette de streams aan en zag Jaap bovenop Gompie zitten. Vroeg me af, is er iets bijzonders gebeurd of heeft ie het gewoon niet gehaald?
Tsja, hij was te verzwakt om te kunnen eten vandaar dat hij is overleden. Ik heb de streams maar uitgezet, vind het zo'n rotgezicht dat dooie beessie.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:04 schreef Kaat38 het volgende:
Jemig, had het nog niet gezien en ik volgde ze ook al een tijdje, echt balen en ik dacht dat hij het wel zou redden
Hij is leuk Desii, gaat spannend worden vanavond. Ik hoop dat iedereen weer aanwezig is hier, was gezellig vorige keer.quote:
hoelaat begint de wedstrijd?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is leuk Desii, gaat spannend worden vanavond. Ik hoop dat iedereen weer aanwezig is hier, was gezellig vorige keer.
20.45 uur suffie.quote:
Vannacht, hij was echt heel erg verzwakt door het niet eten.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:04 schreef Giertje het volgende:
goeiemorgen
wanneer is uil nummer 3 dood gegaan dan?
Niet getreurd, ook de uilenhemel is vandaag oranje....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vannacht, hij was echt heel erg verzwakt door het niet eten.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |