Daar hou ik me dan maar aan vast.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niet getreurd, ook de uilenhemel is vandaag oranje....
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vannacht, hij was echt heel erg verzwakt door het niet eten.![]()
[ afbeelding ]
Er is hem een lang leven vol ellende bespaard gebleven.........een uilenleven gaat niet over rozen....dat gezwoeg bij nacht altijd.....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:26 schreef Giertje het volgende:
aaaah dat vind ik jammer had gehoopt dat die het wel zou redden toch nog![]()
[..]
Je kunt ook weinig hebben ook hè. Is het niet neuken dan is het wel jagen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is hem een lang leven vol ellende bespaard gebleven.........een uilenleven gaat niet over rozen....dat gezwoeg bij nacht altijd.....
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Je kunt ook weinig hebben ook hè. Is het niet neuken dan is het wel jagen.
Je bent een vent, dit behoor jij tof te vinden. Ga eens op zoek naar de oerdrift die er ooit heeft ingezeten!
Of beperkt de drift zich alleen nog maar tot,' Holland!! Holland!!' en een blikje bier opentrekken?
Dat wil ik ook weten en ook waar we eventueel terecht kunnen op FOK!. Ik gooi 'm er nog maar een keer in.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:43 schreef blomst het volgende:
Hoelaat sluit zondag dit supforum, ivm geestelijke voorbereiding
Moet je je eerst registreren of wat?quote:
nee gewoon aanklikken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet je je eerst registreren of wat?
Hebben we deze al gezien?quote:'Terror Jaap' vraagt fans om ideeen voor show
'Terror' Jaap roept zijn fans op mee te denken over ideeen voor zijn eigen show. De bullebak zegt om tafel te gaan met een producent van RTL over zijn show.
Copyright 2008, Novum
(Novum) - Gouden Kooi-winnaar Jaap roept zijn fans op zijn website op mee te denken over ideeen voor zijn eigen show. De bullebak, die 1,3 miljoen euro aan prijzengeld opstreek na een verblijf van 451 dagen in de villa in Eemnes, zegt binnenkort om de tafel te gaan met een producent van RTL voor de Terror Jaap Show.
De mensen met de tien beste ideeen zouden de kans krijgen om hem te ontmoeten. Op Jaaps website zijn enkele suggesties van fans te lezen. "Ga de 'Bokito-dans' doen bij suffe huisvrouwtjes die winkelen bij Albert Heijn", schrijft een bezoeker van de site. Een ander bedenkt: "Ga bij mensen thuis magnetronmaaltijden eten en joints roken."
Jaap kondigde bij het verlaten van de Gouden Kooi op 22 mei aan te gaan werken aan een eigen talkshow. Toen was nog alleen sprake van een programma voor op internet.
ik zie geen kaartje??quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:07 schreef beequeen het volgende:
Ok, thanks. Gezellig daar.
Toch wel een grappige site.![]()
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-4-b924894caac6b
Even naar beneden scrollen.quote:
Goedemiddag @kahaarin.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:10 schreef kahaarin het volgende:
Goedemiddag samen!![]()
Hebben we deze al gezien?
LS?
Nou, het is toch wel nieuws toch? Hoe meer nieuws hoe beter, DGK is not dead!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemiddag @kahaarin.
Nee, nog niet gezien. Laat Jaap het fijn zelf uitzoeken, ik ga iig niet kijken naar die vetklep.
Hé hé, wel een beetje REPSECT voor de winnaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemiddag @kahaarin.
Nee, nog niet gezien. Laat Jaap het fijn zelf uitzoeken, ik ga iig niet kijken naar die vetklep.
nu met accentquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemiddag @kahaarin.
Staat al vanaf maandag op zijn site....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:10 schreef kahaarin het volgende:
Goedemiddag samen!![]()
[..]
Hebben we deze al gezien?
LS?
Ik heb niets met Jaap, kwam dit gewoon tegen op MSN nieuws, en dacht dat ga ik delen met mijn mede COS-sers.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat al vanaf maandag op zijn site....![]()
Je weet wel www.kingjaap.nl
Jaap is maar aktief, maandag zijn laatste berich, en nu is het vrijdag.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat al vanaf maandag op zijn site....![]()
Je weet wel www.kingjaap.nl
Ik wil niet vervelend zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat wil ik ook weten en ook waar we eventueel terecht kunnen op FOK!. Ik gooi 'm er nog maar een keer in.
http://www.acapela-group.com/Greetings/bird-1-b922af118e4ae
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijnhehehehehe, maar we kunnen helemaal niet dicht zondag
![]()
![]()
Huub & Claire gaan namelijk nog het fotopieltopic jureren
en zo is het! openlaten deze handel, we hebben nog zat te bespreken!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:12 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hee daar had ik nog helemaal niet bij stilgestaan ! Ik had in mijn kop zittenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:12 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
![]()
Met als beloning een ontmoeting met "The King" himselfquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:16 schreef Dementor het volgende:
Jaap wil dus dat ik voor nop mijn beste Ideeën opstuur zodat meneer daar ook nog eens geld aan kan verdienen, I dont think so.
Je zat toch zo vol ideeën Jaap, jij werd toch de nieuwe Jensen?
Ik zit op mijn werk en haakte even in, want vind het er altijd leuk om bij te lezen, maar toen was hij net weer wegquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:34 schreef beequeen het volgende:
Jullie hebben Huub gemist, jammer.
Commotie om Huub #3
Jammer hè, en maar blijven volhouden dat het Huub niet is, zeikerds.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit op mijn werk en haakte even in, want vind het er altijd leuk om bij te lezen, maar toen was hij net weer weg![]()
En niet zo gek ook, wat een reacties sommigen geven.
jah balen hé, vind het juist hardstikke gaaf dat hij overal zo serieus op in gaatquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer hè, en maar blijven volhouden dat het Huub niet is, zeikerds.![]()
Ze verpesten het voor de users die wel normaal reageren.
Het is heel jammer, ik vind het leuk dat Huub de tijd en moeite neemt om hier iets van zich te laten horen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh! Watskeburt?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja Noekje.........we hebben nog jurering maandag
kijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh! Watskeburt?
*gaat even naar de Febo.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:28 schreef Huubdgk het volgende:
jongens helemaal super, ik doe eraan mee heb peter al ge pm ed
Dus Noukiequote:Op donderdag 12 juni 2008 08:08 schreef PeterNB het volgende:
Jullie zien het, Huub gaat jullie ZELF beoordelenInsluiting sluit aanstaande zondag
om middernacht. In die nacht of de maandag erop zal er dan een winnende avatar
bekend worden die Huub ook zelf gaat 'dragen' (heeft 'ie beloofd) Succes
Volgens Deborah en Stijn blijft het forum nog tot volgende week open.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh! Watskeburt?
*gaat even naar de Febo.
We zijn in gesprek!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Volgens Deborah en Stijn blijft het forum nog tot volgende week open.![]()
![]()
![]()
(Is er al iets bekend over een leegstaand SHO-steegje ? )
Okee TOP !quote:
zoals ik daar als schreef, krijg ik een ongemakkelijk gevoel van de wijze waarop Huub reageert.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk je dat het een kloon van een COS-er is?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:34 schreef avonne het volgende:
Ik vind ook (maar misschien vergis ik me) dat alle andere users ook heel voorzichtig op hem reageren. Het voelt voor mij heel onnatuurlijk.
Neehee, hij is geen kloon. Ja, ik kan van alles zeggen. Geef me een leugendetector!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:38 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je dat het een kloon van een COS-er is?
Moet wel een zeer fanatieke streamer zijn dan.
Lieverd, ik zeg niet dat jij liegt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:45 schreef noekje het volgende:
Neehee, hij is geen kloon. Ja, ik kan van alles zeggen. Geef me een leugendetector!
Als ik lieg mogen jullie er stroom opzetten.
Kan bijna niet anders of Hans heeft het spelletje mee zitten spelen met die uitdaging in de boksring (in overleg met de Febo) Mocht dat niet zo zijn, dan heeft Hans echt het verstand van een garnaal. En zo dom is hij vermoedelijk niet. Die hele bokswedstrijd was volgens niets anders dan één tweetjes om streamers op te naaien, en met succes.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Avonne heeft ook wel een punt. Ik denk wel dat hij enorm aan het oppassen is wat hij wel of niet kan zeggen. Neem het Hans voorbeeld van gisteravond. Dat klopt dan niet, gevoelsmatig.
Alles is mogelijk, APK. Mijn buurman kan nu wel onder mijn account zitten en zeg je nu lieverd tegen een 63 jarige Henk. Henk loves you too!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:49 schreef APK het volgende:
[..]
Lieverd, ik zeg niet dat jij liegt.![]()
Maar je moet toch toegeven dat het theoretisch mogelijk is dat hij na dat telefoontje met jou het account onder dwang van pistolen, geweren, kickboxers en Antilianen heeft af moeten staan aan de redactie.
Om de streamers te naaien? Ik denk dan eerder voor een tv moment. Zo belangrijk waren de streamers nu ook weer niet. SL anyone?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders of Hans heeft het spelletje mee zitten spelen met die uitdaging in de boksring (in overleg met de Febo) Mocht dat niet zo zijn, dan heeft Hans echt het verstand van een garnaal. En zo dom is hij vermoedelijk niet. Die hele bokswedstrijd was volgens niets anders dan één tweetjes om streamers op te naaien, en met succes.
En dan begrijp ik ook wel weer dat Huub geen hekel aan hem heeft en eerlijk is.
Volgens mij heb je hem nog binnengeroepen om bovenstaande even te posten ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:53 schreef noekje het volgende:
Mijn buurman kan nu wel onder mijn account zitten en zeg je nu lieverd tegen een 63 jarige Henk. Henk loves you too!
Da's ook wel de bedoeling. Henk en ik gaan voetbal kijken!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:59 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hem nog binnengeroepen om bovenstaande even te posten ook.
Ik hoop dat je die ouwe viezerik de deur niet uit krijgt en dat 'ie een paar uur blijft hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |