Vervolg op :
[COS #3844] Huppetee en alweer een COS...UilenkooiEen paar mooie caps van onze verslaggeefster Prospera
Huub en Amanda zijn nog steeds dood en opgevreten door hun brotha's. Japie (Gijs)groeit nog steeds als kool en hupt vrolijk heen en weer
![]()
Brian (Gompie) zit nog veel binnen
Einde van de wereld in zicht
Toen kwam het schokkende bericht van onze eigen FOK-Nostradamus "PeterNB"
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:43 schreef PeterNB het volgende:Hee Kweenie, hoe zit dat nou met die bijen ? Ik hoor allemaal verhalen dat alle bijen
aan het uitsterven zijn en dat er zonder bijen geen planten meer groeien en dat we
dan allemaal gaan uitsterven ?!
![]()
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:12 schreef noekje het volgende:Maar in Amerika gaat het toch ook niet goed met de bloemetjes en de bijtjes. En als er geen bijen meer zijn dan gaan we haske dood, dat zei Einstein. Of dat nu in 2012 gebeurt of in 2010, ik wil nog niet dood!

quote:
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:27 schreef beequeen het volgende:Laat je niet gekmaken, dit soort berichten zijn er ook om de prijs van honing op te drijven, BS dus. Tuurlijk is er wel iets aan de hand met de bijen maar niet zo dramatisch als men wil doen vermoeden.
BTW, wat wist Einstein nou van bijen, hij was immers geen imker.

quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:41 schreef Desii het volgende:gaan we toch gezellig met z'n allen dood......... waar op FOK moeten we dan wezen, om doodservaringen uit te wisselen
Noekje... is er al een opvangtehuis voor dgk-ontheemden elders op FOK geregeld, of zijn we straks officieel dakloos en worden we allemaal Mikey's
Afijn hoe dit af gaat lopen merken we vanselluf in 2012
BB EngelandEen paar caps ..... maar volgen doe ik het niet........ Hopelijk kan Disana ons een update geven
![]()
![]()
![]()
En wat betreft ons cossers...... las ik net dit bericht
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 18:18 schreef PeterNB het volgende:Geen paniek.....er wordt gekeken of er ergens een leeg steegje in het
SHO-forum voor
ONS COSSERS is.

Okeeejjjjjj 'n joy ......... voor de liefhebbers straks komt op NL-radio Elly... the godmother of the golden cage (is inmiddels al geweest, maar om naar NL-radio te luisteren, moet je je registreren op NL)
Met dank aan Peter
[ Bericht 57% gewijzigd door Desii op 12-06-2008 20:48:06 ]