deze op die eerste foto die je ziet, daar ergens rechts was die ruit ingegooid, en precies daar moet ik er uit om naar huis te kunnen.quote:
meestal zeg ik dat RET Rot en Traag is.. nou die gasten kunnen toch wel rennen hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:57 schreef GasTurbine het volgende:
Dat RET-personeel (calorieënbommen) loopt er ook bij alsof ze zo uit een wild-westfilm zijn gekomen.
Heel stoer en breed, langzaam lopen met hun nep-politiepakjes en hun riem met mobieltje, portofoon en bonnenboekje![]()
![]()
Misschien had je met geïmporteerde Kenianen te maken ofzo. Hiero in de buurt zitten ze allemaal aan de 90 kilo of meer.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
meestal zeg ik dat RET Rot en Traag is.. nou die gasten kunnen toch wel rennen hoor
een mens moet watquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:04 schreef TNA het volgende:
Zit je nou nog steeds op te scheppen over het feit dat je doorrookt tijdens je zwangerschap?Toch weer even naar dat topic linken hè.
misschienquote:
Klacht : Schizofrene mensen met een telefoonquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
misschienk word net gebeld door een kennis van me die weer eens het internet niet opkan: klacht: mensen die niet met computers om kunnen gaan
had al een verzoek ingediend tot verandering, maar die is tot op heden niet gehonoreerdquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:28 schreef Ladidadida het volgende:
Zo'n topic en dan zo'n fout in de TT
quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:53 schreef -skippybal- het volgende:
Vrouwen die shag rokenVrouwen die zo'n droog kutje hebben dat het pijn doet aan je eikel!
Je hebt 't dan ook zelf zo getyptquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
had al een verzoek ingediend tot verandering, maar die is tot op heden niet gehonoreerd
jah ik was afgeleid door het voetballenquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je hebt 't dan ook zelf zo getypt
Geeft niks, het geeft dit topic net dat beetje extraquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
jah ik was afgeleid door het voetballen
Grof, briddihbroeder.quote:
ik hoor mijn vent nooit klagen, dus zal wel meevallen denk ik?quote:
Spannend hè?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
tvp
nou ik val zelf ook in slaap in dit topic.. de vorig ging lekkerderquote:
nee valt tegen, maar ik had de vorige gevolgd en ik dacht even kijken wat hier gaat gebeurenquote:
* DJMO kijkt in de spiegel en ziet toch echt haar zittenquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:41 schreef TVE het volgende:
Kale!
Oh, dit is al een deel 2. Excuses dan!quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee valt tegen, maar ik had de vorige gevolgd en ik dacht even kijken wat hier gaat gebeuren
maar eh......valt tegen inderdaad
soort van....... het is kutweer en ik heb niets te rokenquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh, dit is al een deel 2. Excuses dan!
nee mijn man ziet er beter uitquote:
ik heb, op een uitzondering na, nog nooit gehoord dat mannen zwanger warenquote:
bedankt voor het posten in dit topic.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:28 schreef Ladidadida het volgende:
Zo'n topic en dan zo'n fout in de TT
aahquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bedankt voor het posten in dit topic.
nu is het teminste niet zon heel erg kuttopic![]()
vrouwen die shag roken.....
![]()
![]()
Hoger kijken!quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO kijkt in de spiegel en ziet toch echt haar zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |