deze op die eerste foto die je ziet, daar ergens rechts was die ruit ingegooid, en precies daar moet ik er uit om naar huis te kunnen.quote:
meestal zeg ik dat RET Rot en Traag is.. nou die gasten kunnen toch wel rennen hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:57 schreef GasTurbine het volgende:
Dat RET-personeel (calorieënbommen) loopt er ook bij alsof ze zo uit een wild-westfilm zijn gekomen.
Heel stoer en breed, langzaam lopen met hun nep-politiepakjes en hun riem met mobieltje, portofoon en bonnenboekje![]()
![]()
Misschien had je met geïmporteerde Kenianen te maken ofzo. Hiero in de buurt zitten ze allemaal aan de 90 kilo of meer.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
meestal zeg ik dat RET Rot en Traag is.. nou die gasten kunnen toch wel rennen hoor
een mens moet watquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:04 schreef TNA het volgende:
Zit je nou nog steeds op te scheppen over het feit dat je doorrookt tijdens je zwangerschap?Toch weer even naar dat topic linken hè.
misschienquote:
Klacht : Schizofrene mensen met een telefoonquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
misschienk word net gebeld door een kennis van me die weer eens het internet niet opkan: klacht: mensen die niet met computers om kunnen gaan
had al een verzoek ingediend tot verandering, maar die is tot op heden niet gehonoreerdquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:28 schreef Ladidadida het volgende:
Zo'n topic en dan zo'n fout in de TT
quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:53 schreef -skippybal- het volgende:
Vrouwen die shag rokenVrouwen die zo'n droog kutje hebben dat het pijn doet aan je eikel!
Je hebt 't dan ook zelf zo getyptquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
had al een verzoek ingediend tot verandering, maar die is tot op heden niet gehonoreerd
jah ik was afgeleid door het voetballenquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je hebt 't dan ook zelf zo getypt
Geeft niks, het geeft dit topic net dat beetje extraquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
jah ik was afgeleid door het voetballen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |