Nieuwe shirtsquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:53 schreef ruud.nl het volgende:
Als er wel interessant nieuws was, was er ook een meer boeiende TT.
Maakte dan op z'n minst een naamtopicquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:58 schreef ruud.nl het volgende:
Kan een modje de TT wijzigen in 'Het Grote PSV Topic #323 - Waar -SG- zeurt om de TT' ?
Domme vraag maar ik wil het toch wetenquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:39 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kan PSV na die periode een andere hoofdsponsor nemen? En heet PSV dan nog PSV?
Naam gaan ze echt niet wijzigen hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:14 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Domme vraag maar ik wil het toch weten
Honda als nieuwe sponsor ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:39 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kan PSV na die periode een andere hoofdsponsor nemen? En heet PSV dan nog PSV?
Gelukkig hebben we wel een beter voetbalteam. Dat is toch nog het belangrijkste hequote:Op donderdag 12 juni 2008 17:27 schreef neilpad het volgende:
Volgens mij hebben we ook al een beroerder shirt contract dan Ajax. Valt ook wel te zien bij de laatste presentatie...
Ben sowieso normaal meer fan van Adidas shirts dan Nike.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:58 schreef ruud.nl het volgende:
Kan een modje de TT wijzigen in 'Het Grote PSV Topic #323 - Waar -SG- zeurt om de TT' ?
nooitquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
Met de TGV kom ik met een TVP. Zeg... wanneer komt dat k** philips eens over de brug met een aannemelijk sponsorbedrag dat de dammertjes naar de zee duwt?
http://www.mirror.co.uk/s(...)omes-89520-20605366/quote:Spurs move for £9m Brazilian goalkeeper Heurelho Gomes
By John Cross 13/06/2008
Juande Ramos has turned to PSV Eindhoven's £9million giant Heurelho Gomes to solve his goalkeeping crisis.
Tottenham boss Ramos has made 6ft 4in Brazilian Gomes, 27, his No.1 target after getting frustrated at failing to land Espanyol's Carlos Kameni.
Gomes - nicknamed the Octopus because of his huge arms - dumped Tottenham out of the UEFA Cup last season when he was the hero of PSV's penalty shootout win.
But Gomes wants to leave PSV and fancies a move to Spurs, especially as he was unhappy about the appointment of PSV's new goalkeeping coach Hans Segers, who was at Tottenham.
Ramos is desperate for a new keeper as Paul Robinson is on his way out this summer with Middlesbrough and Aston Villa looking at him.
Spurs fancied a swap deal with Manchester City's Joe Hart but that has gone cold as they do not want to let the England prospect go despite him being unhappy at earning just £3,000-a-week.
But after giving up on Hart and Kameni, Gomes is at the very top of their list and Spurs are ready to spend big again after buying Luka Modric for £16.8m, Giovani Dos Santos in an £8m deal and Crystal Palace whizzkid John Bostock.
They are also looking at Lazio's Swiss midfielder Valon Behrami and want a new striker with Real Zaragoza pair Sergio Garcia and Diego Milito on their hit-list as they prepare for Dimitar Berbatov's imminent departure.
Zodra ze voldoen aan de clausule mogen ze hem hebben. Jammer maar verder niks aan te doen voor ons. Daarnaast is het misschien maar beter ook. Als ze hem nou verkopen is er iig genoeg tijd om een vervanger te zoeken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/s(...)omes-89520-20605366/
Toch vreemd he. Zo'n club als de Spurs heeft geld als water. Ze blijven maar dure spelers kopen. En toch niet beter presteren dan PSV..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Op voetbalzone beschrijven ze het als volgt:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
quote:Allan McGregor staat in de belangstelling van Newcastle United. De doelman van Glasgow Rangers moet op St. James'Park de opvolger worden van Shay Given, die bij Arsenal aan de slag kan. McGregor staat ook hoog op de verlanglijst van Tottenham Hotspur. (Diverse Britse tabloids)
Een delegatie van Tottenham heeft op het EK ook de verrichtingen van de Portugees Ricardo gevolgd. Real Betis is alleen bereid mee te werken aan een vertrek van de doelman, indien een geïnteresseerde club acht miljoen euro overmaakt. (AS)Mochten zowel McGregor als Ricardo niet haalbaar zijn, dan is Tottenham bereid om aan de vraagprijs van PSV voor Heurelho Gomes (foto) te voldoen: vijftien miljoen euro Voor de Braziliaanse ballenvanger ligt op White Hart Lane een lucratief vijfjarig contract klaar. (Diverse Britse tabloids)
Tja, dit seizoen ging het iets minder, maar de 2 jaar ervoor zijn ze 5e geworden. Ik weet niet of het PSV wel zou lukken om tussen Manchester United, Chelsea, Arsenal en Liverpool te eindigen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toch vreemd he. Zo'n club als de Spurs heeft geld als water. Ze blijven maar dure spelers kopen. En toch niet beter presteren dan PSV..
Arsenal kunnen we hebben in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Tja, dit seizoen ging het iets minder, maar de 2 jaar ervoor zijn ze 5e geworden. Ik weet niet of het PSV wel zou lukken om tussen Manchester United, Chelsea, Arsenal en Liverpool te eindigen.
Ik ken hem overigens nietquote:Bréchet vers le PSV
13/06/2008 | Mise à jour : 11:39 |
Jérémie Brechet va quitter Sochaux pour rejoindre les Pays-Bas. Le défenseur de 28 ans, en fin de contrat chez les Lionceaux, devrait en effet signer rapidement au PSV Eindhoven.
Vertaling door Babelfish:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:51 schreef PirE het volgende:
Was op zoek naar de opstelling van de Fransen en kwam dit bericht tegen in Le Figaro, geen idee of het al gemeld is, zo vaak lees ik hier niet mee:
[..]
Ik ken hem overigens niet
quote:Borstbeenkam naar PSV
13/06/2008 | De update: 11:39 |
Jérémie Borstbeenkam zal Sochaux verlaten om met Nederland overeen te komen. De advocaat van 28 jaar, zou aan het eind van het contract bij Lionceaux, immers snel aan PSV Eindhoven moeten ondertekenen.
Lijkt dus een bekeken zaak, maandag medische keuring en een contract voor 3 jaar.quote:Foot - Transferts - Bréchet au PSV Eindhoven
Jérémie Bréchet a pris sa décision. Après avoir refusé l'offre de Nantes et la prolongation de contrat de Sochaux, le capitaine des Lionceaux rejoint le PSV Eindhoven. Selon L'Equipe, l'ancien Lyonnais de 28 ans passera la visite médicale lundi et signera dans la foulée un contrat de trois ans. Des clubs allemands ainsi qu'Osasuna étaient également intéressés.
zo denk dat ik dat op mijn nieuwe shirt laat zetten.quote:
Het nieuwe shirtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:31 schreef R4V3 het volgende:
[..]
zo denk dat ik dat op mijn nieuwe shirt laat zetten.
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/langid=43/contentid=23439
quote:'Bréchet tekent voor drie jaar bij PSV'
De transfer van Jérémie Bréchet richting PSV nadert zijn voltooiing. Het doorgaans goed ingevoerde L’Equipe weet vrijdagochtend te melden dat de 28-jarige linkerflankspeler van FC Sochaux komende maandag al een medische keuring in Eindhoven ondergaat. Voorts zal de transfervrije Fransman een contract voor drie jaar gaan signeren. Bréchet kon bij Sochaux een vernieuwde verbintenis ondertekenen, maar weigerde hierop in te gaan. Ook Nantes, Osasuna en een aantal Duitse clubs aasden op de handtekening van de oud-speler van onder meer Olympique Lyon, Real Sociedad en Internazionale.
“Hij is een heel interessante speler voor ons”, liet algemeen directeur Reker eerder deze week al in het Eindhovens Dagblad weten. Bréchet geldt als een veelzijdige voetballer die de linkerkant kan bestrijken. Zo is de drievoudig international inzetbaar als centrale verdediger, linksback en heeft hij ook kwaliteiten voor de positie van linkermiddenvelder.
Als dan het nieuwe shirt gaat worden, waarom zo vaag allemaal? Op de PSV site is het woord 'shirt' nog niet genoemdquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:31 schreef R4V3 het volgende:
[..]
zo denk dat ik dat op mijn nieuwe shirt laat zetten.
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/langid=43/contentid=23439
Heb je dat lelijke blok op de achterkant al gezienquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:15 schreef ASSpirine het volgende:
zo erg is dat nieuwe shirt toch ook weer niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |