Doe eens lievquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:39 schreef _Mike_ het volgende:
Bedankt voor die 4 kut jaren Farfan flikker nu maar op naar Duitsland.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:39 schreef _Mike_ het volgende:
Bedankt voor die 4 kut jaren Farfan flikker nu maar op naar Duitsland.
Was de rust eindelijk enigszins teruggekeerd..quote:Hiele: Feiten liegen niet, Reker wel
door onze Telesportredactie
BERN - Wekenlang moest Joop Hiele op zijn lip bijten. Nadat de keeperstrainer van PSV te verstaan werd gegeven dat de nieuwe trainer Huub Stevens geen prijs op hem stelde, kookte hij van woede. "Volgens Jan Reker vond Huub dat onze karakters botsten. Ik heb Huub gebeld en hij wist van niets. De directie had alle recht mijn contract niet te verlengen. Maar een stukje eerlijkheid en respect mag je na negen jaar trouwe dienst toch wel verwachten?" Nu hij naar Feyenoord vertrekt, doet Hiele zijn verhaal. " De feiten liegen niet. Reker doet dat wel."
Volgens de oud-doelman verdienen de technische/medische staf en spelersgroep een groot compliment. "Het is duidelijk dat afgelopen seizoen geen prettig en rustig jaar is geweest. Het is een ongelooflijk knappe prestatie dat PSV alsnog kampioen is geworden."
Dat het een loodzware opgave zou worden om de vierde titel op rij te bemachtigen, voorvoelde Hiele al in augustus. "Ik kreeg de eerste signalen al in Moskou, waar we in de voorbereiding een toernooi speelden. Daarna nam de onrust binnen de organisatie met de week toe. En dat mag de directie in het algemeen en Reker in het bijzonder zich aanrekenen, want het is de taak van een algemeen directeur om zulke zaken te tackelen. Dat heeft hij nagelaten. Sterker nog, hij was vaak de óórzaak van de onrust binnen de club. Zelfs nu steekt hij zijn kop nog in het zand, doet hij alsof er niets gebeurd is. En dat is in mijn ogen ook een vorm van mismanagement."
Keeper Gomes, meesterscout Piet de Visser en technisch manager Stan Valckx betichtten de algemeen directeur stuk voor stuk van leugens. Het verbaast Hiele niet. "Al kan ik niet oordelen over wat er tegen hen is verteld of wat hij hen heeft beloofd. Ik kan in alle eerlijkheid wel zeggen dat Reker naar mij toe over drie verschillende onderwerpen niet de waarheid heeft verteld of afspraken niet is nagekomen."
Jan Reker
Jan Reker
De Rotterdammer heeft een tip. "Als je - zoals Reker zelf zegt - door iedereen verkeerd wordt begrepen, zou het verstandig voor hem zijn een cursus communicatie of steno te gaan volgen. Ik raad iedereen ook aan afspraken met hem zwart-op-wit te zetten. Wat afgelopen seizoen is gebeurd, is gewoon heel slecht voor PSV."
Aan Gomes, die aan de basis stond van het vertrek van Hiele, bewaart zijn trainer voornamelijk goede herinneringen. "Hij is een fantastische keeper, die zich de laatste jaren uitstekend heeft doorontwikkeld. PSV heeft veel aan hem te danken, maar hij ook aan PSV. Natuurlijk heeft hij dingen gezegd - ook over mij - die je normaal gesproken niet naar buiten brengt. Zo zou ik dit jaar opeens een andere trainer zijn geweest en hem niet bij PSV willen hebben. We hebben het er samen over gehad en ik heb het aan de hand van notities kunnen weerleggen. Ik hoop voor Gomes en PSV dat er een passende oplossing komt. Zodat beide partijen verder kunnen."
Zelf maakt Hiele een nieuwe start bij Feyenoord. "Een aantal weken geleden heeft Peter Bosz contact gezocht en hebben we over het opleiden van keepers gesproken. Hij was geïnteresseerd in mijn visie."
Daarna volgden meerdere gesprekken. "En kreeg ik de vraag of ik de jeugdkeepers bij Feyenoord wilde opleiden. Per 1 juli ga ik leidinggeven aan - en structuur brengen in - de opleiding van doelmannen. Ik heb er zin in."
ZOMG!! DIT GELOOF JE TOCH NIET!!! HIELE IS DE STROMAN VAN LEMIC FFS!!!11!!!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 07:09 schreef MaatjeTho het volgende:
Zucht...
[..]
Was de rust eindelijk enigszins teruggekeerd..
Zal toch niet! Die komt nog wel, eerste zit er nog niet in voor hem.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Achenteh komt waarschijnlijk niet naar ons. vd Hoorn was er al aardig ver mee met Stan Valckx maar dat wordt nu wat lastiger... Ze vragen te veel.
quote:Broertjes Wuytens tekenen contract bij PSV
De broertjes Stijn (18) en Dries (17) Wuytens ondertekenen morgen een contract bij PSV, zo meldt De Telegraaf. Linkshalf Stijn tekent een vierjarig contract en maakt de stap naar de A-selectie. Dries tekent een driejarig contract bij PSV.
Die zitten allemaal onder de plak bij Lemic man, snap dat nou!!11!!!! Allemaal mensen die nooit iets om PSV gegeven hebben en alleen maar hun zakken kwamen vullen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:25 schreef ASSpirine het volgende:
Het is een complot mensen, IEDEREEN is tegen Reker zonder enige reden
Als de één na de ander Reker de schuld geeft neig ik hen te geloven... Het ligt waarschijnlijk aan mij
Wat een situatie zeg, waar is de gemoedelijke club uit Brabant gebleven?...
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zitten allemaal onder de plak bij Lemic man, snap dat nou!!11!!!! Allemaal mensen die nooit iets om PSV gegeven hebben en alleen maar hun zakken kwamen vullen.![]()
Reker en de groep "Timmer", dat zijn tenmiste, eerlijke, integere, hardwerkende mensen die hun eigen ego ondergeschikt maken aan het belang van de club!![]()
Want?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:07 schreef cultheld het volgende:
Ohja, als PSV Isaksson daadwerkelijk haalt als opvolger van Gomes, dan kunnen de titel-aspiraties wel in de ijskast worden gezet.
ja ik meende dat ook ergens gelezen te hebben. Zo goed als Gomes zal je het toch niet meer krijgen zeer waarschijnlijk, maar als je een degelijke keeper (zoals bijv. Isaksson) haalt en wat minder dicht op de goal verdedigt dan lijkt mij dat er niks aan de hand is..quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:24 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Isaksson was volgens mij best een degelijke Keeper, die wilde PSV toch ook al halen voor Gomes richting eindhouven zou komen?!
Het is gewoon wel zo dat de meeste mensen die nu ineens uithalen naar de club en Reker er wel persoonlijk belang bij hebben. Lemic, Valckx en de Visser(neem aan dat hij ook premies kreeg voor de 17 aangebrachte spelers die het niet haalden) zien zich een hoop geld door de neus geboord worden. Gomes doet zijn uitspraken vooral op dingen die de eerste 2 hem verteld hebben. Hiele geeft overigens zelfs aan dat Gomes onterechte dingen over hem heeft gezegd, dan vraag ik mij af, wat doet hij nog meer dat niet klopt. Daar komt bij dat Reker zich erg ontactisch gedraagt(wat hem volgens mij ook opgedragen is, onder het motto puinruimen), waarbij ik me wel kan voorstellen dat je buiten de mensen die je wilt treffen ook nog anderen raakt. Wat natuurlijk slecht is, maar ook niet geheel onlogisch(waar gehakt wordt vallen spaanders was het toch?).quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:25 schreef ASSpirine het volgende:
Het is een complot mensen, IEDEREEN is tegen Reker zonder enige reden
Als de één na de ander Reker de schuld geeft neig ik hen te geloven... Het ligt waarschijnlijk aan mij
Wat een situatie zeg, waar is de gemoedelijke club uit Brabant gebleven?...
Kutkeeper, Velthuizen is nu al beter.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:55 schreef Radegast het volgende:
Is het gerucht al voorbij gekomen dat PSV Jérémy Bréchet over wil nemen van Sochaux?
quote:Zorgen bij PSV om sponsoring Philips
Geschreven op donderdag, 12 juni om 08:30
PSV heeft de afgelopen maanden met een schuin oog naar de ontwikkelingen in de hoofdstad gekeken. De Eindhovense club is bezorgd om de financiële relatie met hoofdsponsor Philips, nadat Ajax een uitstekende deal heeft gesloten met Aegon. Commercieel directeur Marcel van den Bunder van PSV zegt in het Eindhovens Dagblad ‘met gezonde zorg’ te kijken naar het hoofdsponsorschap van Philips. Het elektronicaconcern steekt vanaf dit jaar tot en met 2011 nog ongeveer 22 miljoen euro in de Eindhovense voetbalclub, de helft van de sponsorbijdrage van Aegon.
"Natuurlijk houdt PSV altijd de ontwikkelingen in de sponsormarkt in de gaten", vertelt Van den Bunder in het regionale dagblad. "Ik bevestig en ontken de genoemde getallen niet, maar zie in dat Ajax een uitstekende deal heeft gesloten. Wel is het verschil naar mijn mening minder groot dan gedacht. Er kunnen bijzondere voorwaarden zijn. Alleen het vergelijken van de bedragen is daarom niet opportuun.”
Verzekeraar Aegon steekt vanaf dit jaar tot en met 2011 minimaal 41,5 miljoen in de Amsterdamse voetbalclub. In de drie jaar daarna ligt er voor Ajax nog eens minstens 30 miljoen klaar. Eerder liet algemeen directeur Jan Reker al weten dat de lagere bijdrage van Philips de Eindhovense club structureel op afstand zet, maar desondanks slaagde de club erin om de vermogenspositie flink te versterken.
quote:Stadiondeal PSV in de ijskast gezet
door Rik Elfrink. donderdag 12 juni 2008 | 03:05 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 12 juni 2008 | 08:29
De waarde van het Philips Stadion en de Herdgang is door het Franse Calyon in 2007 getaxeerd op 138 miljoen euro. Door de verkoop van het parkeerterrein, waar gebouwd zal worden, kan het bedrag lager uitvallen. foto Irene Wouters
De waarde van het Philips Stadion en de Herdgang is door het Franse Calyon in 2007 getaxeerd op 138 miljoen euro. Door de verkoop van het parkeerterrein, waar gebouwd zal worden, kan het bedrag lager uitvallen. foto Irene Wouters
EINDHOVEN - De herfinanciering van het Philips Stadion komt voorlopig niet van de grond. PSV was eind vorig jaar in een vergevorderd stadium met het Franse Calyon, een onderdeel van de Franse bank Crédit Agricole.
Zie ook:
* 'Een huwelijk waar de jus wel vanaf lijkt'
De Fransen zochten beleggers om een nieuwe lening van 95 miljoen euro aan PSV te bekostigen, waarbij het Philips Stadion en trainingscomplex de Herdgang als onderpand zouden dienen. Beide partijen kwamen daarna niet tot elkaar.
Voor PSV is het niet zinvol om veel vaart te zetten achter nieuwe onderhandelingen. Dat heeft te maken met de ontwikkeling van de hypotheekrente. Sinds de Amerikaanse kredietcrisis is die ook in Europa fors gestegen. De rentelasten van de huidige stadionhypotheek stijgen niet meer. PSV kan door het uitblijven van de herfinanciering van het Philips Stadion de overwaarde op het stadion niet benutten om andere leningen af te lossen. Het uitblijven van de herfinanciering betekent zeker niet dat de vermogenspositie van de club niet is versterkt. Vooral door de Europese resultaten van de afgelopen seizoenen verwacht PSV dit jaar af te komen van het negatieve eigen vermogen (vorig jaar nog min 10 miljoen euro). Cruciaal wordt ook de voorronde van FC Twente in de Champions League. Slagen de Tukkers er niet in om door te dringen tot het hoofdtoernooi, dan is PSV ook dit jaar de enige Nederlandse club die mag meedelen in tv-rechten van de UEFA. Dat kan zo'n tien miljoen euro extra opleveren.
Over de reden van het uitblijven van de stadiondeal wil commercieel directeur Marcel van den Bunder van PSV niet uitweiden. "Op dit moment is er geen nieuws" , herhaalt hij steevast. Blijkens een uitgelekt stuk zocht Calyon eind 2007 kapitaal van participanten voor een 25 jaar vaste lening aan PSV (looptijd tot 2032) tegen een rentepercentage van ruim zes procent. Onduidelijk is of de door Calyon benaderde beleggers problemen hadden met de waarde van het Philips Stadion en de Herdgang als onderpand. Beide objecten zouden volgens Calyon gezamenlijk 138 miljoen waard zijn. Aannemelijk is dat de Fransen onvoldoende geïnteresseerden vonden om de herfinanciering van PSV mogelijk te maken. Of dat te maken heeft met de verkoop van het parkeerterrein, wil Van den Bunder niet zeggen.
Door het afketsen van een herfinanciering blijft PSV voorlopig zitten met de bestaande hypothecaire financiering. Deze is nog rond vijftig miljoen groot en loopt tot 2017. PSV probeert al jaren om van de lening af te komen. In 2006 presenteerde ex-voorzitter Rob Westerhof al het Amerikaanse vastgoedbedrijf US Realty als financier, maar ook die deal ketste af.
kunnen ze die 10 miljn van Farfan mooi voor gebruiken.. is er nog maar 40 miljn over..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |