Jij had volgens mij nog wel langer haar dan ik! Bij mij hangt het nu op mn rug net onder mn bh-band zeg maarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben een tijdje terug naar de kapper geweest, is VEEL afgegaan en heb nog steeds lang haar hoor
Ik ga niet en ken het ook niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga morgen naar het Beeckestijn festival, gaan daar nog andere SC'ers heen? Ik had er echt nog nooit van gehoord maar het is best een coole dag geloof ik!Zie net dat Radiohead er wel eens opgetreden heeft!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:18 schreef Whiteguy het volgende:
Klik (pdf alert)
![]()
Leuk voor die genen die met een groepje thuis voor de buis zitten vanavond
En je gaat haar nu toch zeker wel verbieden je spullen te gebruiken, hè?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn huisgenootje heeft mijn cute kleine perculatortje voor 1 kopje verneukt
Ze gaat maar mooi een nieuwe voor me kopen
Buiten zitten wordt met weer in ieder geval niets...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:18 schreef Whiteguy het volgende:
Klik (pdf alert)
![]()
Leuk voor die genen die met een groepje thuis voor de buis zitten vanavond
Hmmm nee, het is mn beste vriendin, we wonen samen en ik gebruik haar spullen dus ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
En je gaat haar nu toch zeker wel verbieden je spullen te gebruiken, hè?
Ik zou het na de eerste waarschuwing al niet gepikt hebben.
gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Update: met de gewonde speelster is alles goed, ze moet alleen vandaag nog even wat voorzichtig doen. Stuk gaat gewoon door
Ben ik hier de enige die niet weet wat een perculatortje is?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
Godver de godver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn huisgenootje heeft mijn cute kleine perculatortje voor 1 kopje verneuktIk had al eens gezegd dat ze het vuur altijd te hoog zet en of ze dat niet wil doen, en ik had ook al eens het vuur uitgezet omdat ze rustig naar de wc was gegaan terwijl dat ding op stond, maar nu is het dus misgegaan: het handvat is helemaal gesmolten en hangt ongeveer twee keer zo laag nu
Ze gaat maar mooi een nieuwe voor me kopen
Google is je vriend...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben ik hier de enige die niet weet wat een perculatortje is?
Neequote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben ik hier de enige die niet weet wat een perculatortje is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |