Wow mooie foto'squote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:43 schreef Etcetera het volgende:
foto's van m'n nieuwe toestel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind ik ookquote:
hele vooruitgang in vergelijking met m'n rolletjes-toestelquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
Al die leeuwtjes
En tof he, om ineens supermooie foto's te kunnen maken![]()
Awquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ahhh.... de hond heeft een pantoffel van mn vriend mee naar dr mand gepakt en ligt er nu met dr koppie op te slapen
de mijne?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:29 schreef MadMaster het volgende:
Zit er ook een zelfontspanner op die camera...?
Aaaaaaaaawquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:22 schreef LadyBlack het volgende:
Zzzzzz
[ afbeelding ]
...... en toen werd ze wakker![]()
[ afbeelding ]
MadMaster is toch wel doorzichtig genoeg lijkt mequote:
johquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
MadMaster is toch wel doorzichtig genoeg lijkt me
Dit hondje heeft echt een scheef bekkiequote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
AaaaaaaaawWat een poepie
Lijkt op mijn hond, alleen is die wit
Die tweede foto is ook tof, met dat scheve bekkie. Dat blijt dan even zo zitten als ze er een tijdje op gelegen hebben
![]()
Oh serieusquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dit hondje heeft echt een scheef bekkieZe heeft een paar jaar geleden waarschijnlijk een tia gehad: ze kon een tijdlang haar oog niet dichtkrijgen en dr bekje hing nog veel schever. Nu is alles weer goed
behalve dit dan
De dames wensen weer niet mee te werken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
MadMaster is toch wel doorzichtig genoeg lijkt me
Je vergeet mijquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dames wensen weer niet mee te werken.![]()
Etcetera heb ik ooit in een filmpje voorbij zien flitsen, incl. pet en LadyBlack is één groot mysterie.
Net als Wyccie overigens...
En dat terwijl ik op verzoek van Etcetara wel één van mij spaarzame foto's geplaatst heb (de rimpel-kwestie onlangs).
Ik ben hevig teleurgesteld...
Oeh zien? Ben benieuwd hoe je eruit zietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens wel eens een foto van mezelf gepost, toen ik mn wc had gepimpt
Ik heb volgens mij alleen van Trademarkie, Sheep en Wyccie geen idee hoe ze eruit zien... de rest is best open met foto'squote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh zien? Ben benieuwd hoe je eruit zietHeb wel een beeld maar dat klopt waarschijnlijk voor geen meter
Lijkt nu weer verholpen te zijn...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:18 schreef LadyBlack het volgende:
Men, fok doet weer irritant.....Ik krijg steeds de text-only variant
Nee maar als goede voorbeeld natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, jij post genoeg foto's, dus jij past niet in het rijtje Etcetera, LadyBlack en Wyccie...
Nee...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee maar als goede voorbeeld natuurlijkHad ik mijn korte haar al gepost?
En van jouquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen van Trademarkie, Sheep en Wyccie geen idee hoe ze eruit zien... de rest is best open met foto's
Ik ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:18 schreef LadyBlack het volgende:
Men, fok doet weer irritant.....Ik krijg steeds de text-only variant
Hier niet...quote:
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:43 schreef LadyBlack het volgende:Nem
Ik ga koffie zetten......![]()
NOg iemand?
Ik heb net een pot koffie opquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:43 schreef LadyBlack het volgende:Nem
NOg iemand?
Nee dank je, ga zo aan de colaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:43 schreef LadyBlack het volgende:Nem
NOg iemand?
Dat zuigtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
Godver de godver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn huisgenootje heeft mijn cute kleine perculatortje voor 1 kopje verneuktIk had al eens gezegd dat ze het vuur altijd te hoog zet en of ze dat niet wil doen, en ik had ook al eens het vuur uitgezet omdat ze rustig naar de wc was gegaan terwijl dat ding op stond, maar nu is het dus misgegaan: het handvat is helemaal gesmolten en hangt ongeveer twee keer zo laag nu
Ze gaat maar mooi een nieuwe voor me kopen
Plezier en campings in 1 zinquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zuigt![]()
Ik heb altijd voor plezier gehad van onze kleine percolator op campings
Ja, droeftoeterquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Plezier en campings in 1 zinMoeten wel ERG toffe dingen zijn dan
1. Afknippen. Scheelt je aan shampoo en droogtijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet ook weer iets met mijn haar.....Het is nu zo lang en dus zwaar dat ik er serieus koppijn van krijg als ik het te lang in een staart of knot heb
Mag ik mijn kapsel ook adviseren?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
1. Afknippen. Scheelt je aan shampoo en droogtijd.
2. Uitdunnen, heb ik zelf ook gedaan. Heb er driekwart vanaf gehaald, en heb nu zo'n schattig staartje dat zo heerlijk licht bungelt. En scheelt je ook weer aan shampoo en droogtijd.
ik ben makkelijk terug te vindenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dames wensen weer niet mee te werken.![]()
Etcetera heb ik ooit in een filmpje voorbij zien flitsen, incl. pet en LadyBlack is één groot mysterie.
Net als Wyccie overigens...
En dat terwijl ik op verzoek van Etcetara wel één van mij spaarzame foto's geplaatst heb (de rimpel-kwestie onlangs).
Ik ben hevig teleurgesteld...
je bent gewoon naar de verkeerde plaatsen geweestquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Plezier en campings in 1 zinMoeten wel ERG toffe dingen zijn dan
ik ben een tijdje terug naar de kapper geweest, is VEEL afgegaan en heb nog steeds lang haar hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maar.... lang los haar voelt zo lekker over je rug en schouders als het los hangt (en dat heb ik meestal)
Jij had volgens mij nog wel langer haar dan ik! Bij mij hangt het nu op mn rug net onder mn bh-band zeg maarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben een tijdje terug naar de kapper geweest, is VEEL afgegaan en heb nog steeds lang haar hoor
Ik ga niet en ken het ook niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga morgen naar het Beeckestijn festival, gaan daar nog andere SC'ers heen? Ik had er echt nog nooit van gehoord maar het is best een coole dag geloof ik!Zie net dat Radiohead er wel eens opgetreden heeft!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:18 schreef Whiteguy het volgende:
Klik (pdf alert)
![]()
Leuk voor die genen die met een groepje thuis voor de buis zitten vanavond
En je gaat haar nu toch zeker wel verbieden je spullen te gebruiken, hè?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn huisgenootje heeft mijn cute kleine perculatortje voor 1 kopje verneukt
Buiten zitten wordt met weer in ieder geval niets...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:18 schreef Whiteguy het volgende:
Klik (pdf alert)
![]()
Leuk voor die genen die met een groepje thuis voor de buis zitten vanavond
Hmmm nee, het is mn beste vriendin, we wonen samen en ik gebruik haar spullen dus ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
En je gaat haar nu toch zeker wel verbieden je spullen te gebruiken, hè?
Ik zou het na de eerste waarschuwing al niet gepikt hebben.
gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Update: met de gewonde speelster is alles goed, ze moet alleen vandaag nog even wat voorzichtig doen. Stuk gaat gewoon door
Ben ik hier de enige die niet weet wat een perculatortje is?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
Godver de godver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn huisgenootje heeft mijn cute kleine perculatortje voor 1 kopje verneuktIk had al eens gezegd dat ze het vuur altijd te hoog zet en of ze dat niet wil doen, en ik had ook al eens het vuur uitgezet omdat ze rustig naar de wc was gegaan terwijl dat ding op stond, maar nu is het dus misgegaan: het handvat is helemaal gesmolten en hangt ongeveer twee keer zo laag nu
Google is je vriend...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben ik hier de enige die niet weet wat een perculatortje is?
Neequote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben ik hier de enige die niet weet wat een perculatortje is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |