TradeMarkiequote:
Het is nu weer goed. Gewoon gezellig naar college geweest enzo.quote:
Goed zoquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is nu weer goed. Gewoon gezellig naar college geweest enzo.
Over het ziekenhuis: Ik denk nog steeds dat ze ook deze keer weer niks gaan vinden. En dat ik gewoon voor altijd rare dingen en buikpijn zal hebben.
Vandaag nogal een aanvaring gehad met een collegaquote:
Oh das minder jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vandaag nogal een aanvaring gehad met een collega![]()
Op een gegeven moment zei hij dat ik mn grote bek moest houden, toen deed ik het tegenovergestelde en wist hij het niet meer![]()
Gezellig dagje dus, vooral omdat ik vanaf morgen tegenover hem moet zitten
Ja, nu al zin inquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh das minder jaWordt nog leuk morgen
Ze weten bij mij waarschijnlijk wel wat het is, vasculitis. Maar dat is er in heel veel verschillende vormen, met heel veel oorzaken en heel veel daarvan zonder geneesmiddel. Dat verklaart mijn plekken. Één variant verklaart ook mijn buikpijn. maar die heeft weer andere symptomen die ik niet hebquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed zo
Ja het is heel vervelend als er niets gevonden wordt, daar word je ontzettend moedeloos van. Ik weet er alles van, ook buikpijn, darmklachten, allemaal onderzoeken in het ziekenhuis maar bij mij bleek het psychisch te zijn. Je geest kan heel erg doorspelen op je lichaam. Ik weet niet of het bij jou ook zo is hoor maar misschien iets om in je achterhoofd te houden
Het eerste vooral...quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat, dat ik aan het opruimen ben of alles aantrek?
Ik hoor trouwens net dat de bedbank er toch niet zaterdag uitgaat
Deze diagnose is ooit gesteld, maar volgens mijn huidige arts te voorbarig. Purpura zijn dus de blauwe plekken.quote:Henoch-Schönlein purpura: voelbare purpura, artritis, nierfilterontsteking, darmklachten;
Maar dit is 90% kinderen, dus ik ben sowieso raarquote:(100%) Uitslag --- in typische gevallen purpura bij een normale stollingstijd en meestal op de onderbenen en soms op de armen. Vrijwel nooit boven het middel. Omdat purpura kleine bloedinkjes in de huid zijn, zijn deze vlekjes niet weg te drukken, wat wel eens tot zorgen over meningitis leidt waarbij ook purpura kunnen voorkomen. Deze patiënten zijn echter veel zieker.
(82%) Gewrichtspijn/gewrichtsontsteking --- meestal vooral in de knieën en enkels. Dit is voorbijgaand van aard en heeft geen blijvende gevolgen.
(63%) Buikpijn.
(40%) Nierafwijkingen. (Heb ik volgens mij niet)
Heb het verhaal gelezen en lijkt me niet prettig. En als je pijn hebt mag je het gewoon zeggen hoor meis, dan kun je het tenminste ergens kwijtquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ze weten bij mij waarschijnlijk wel wat het is, vasculitis. Maar dat is er in heel veel verschillende vormen, met heel veel oorzaken en heel veel daarvan zonder geneesmiddel. Dat verklaart mijn plekken. Één variant verklaart ook mijn buikpijn. maar die heeft weer andere symptomen die ik niet heb
Apart dat je dit tegen mij zegt, ik heb het toch vrij druk gehad de laatste tijdquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het eerste vooral...
En v.w.b. je 2e zin: God, god, god, wat heb je het toch druk...
Wat ik bedoel te zeggen is dat je dus druk met niets bent geweest v.w.b. je slaapbank en het opruimen (ook al zal het wel nodig zijn geweest)...quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Apart dat je dit tegen mij zegt, ik heb het toch vrij druk gehad de laatste tijdVoor het eerst in weken eens tijd gehad om wat te rommelen in mijn kamer en dan krijg ik dit te horen
Maar goed, ik ga naar mijntoe
kan je er ook mee bellen? Ik zie mensen met een blackberry er nooit mee bellenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Morgen ontvang ik de nieuwe 'telefoon' van m'n werk, ben benieuwd...
[ afbeelding ]
Wel wat groot, maar dat mag de pret niet drukken...
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kan je er ook mee bellen? Ik zie mensen met een blackberry er nooit mee bellen
Is wel een leuk toestel hoor, ook redelijk gebruikersvriendelijk vind ikquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Morgen ontvang ik de nieuwe 'telefoon' van m'n werk, ben benieuwd...
[ afbeelding ]
Wel wat groot, maar dat mag de pret niet drukken...
Lieve B. als je je rot voelt, mag je dat best laten merken, je hoeft je niet steeds in te houden. Je vrienden zullen het heus niet gek vinden als je even moet huilen, want dit ís ook gewoon heel erg kut.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:10 schreef B.ertha het volgende:
Kort samengevat houdt dit in dat ik altijd buikpijn heb, regelmatig huidproblemen, af en toe gewrichtspijntjes en dat ik me vaak gewoon niet fit voel. Maar ik praat er niet vaak over en zeker niet zo uitgebreid, dus niemand weet hoe rot ik me soms voel
watskebeurt?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, de Polen zullen zich behoorlijk in de zak gescheten voelen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
watskebeurt?
heb de wedstrijd niet gezien, had er niet zoveel zin in
* aansluitquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lieve B. als je je rot voelt, mag je dat best laten merken, je hoeft je niet steeds in te houden. Je vrienden zullen het heus niet gek vinden als je even moet huilen, want dit ís ook gewoon heel erg kut.
Ik heb wel eens iets gelezen over vasculitis, maar we hebben het nog niet echt behandeld. Ik hoop dat er gauw een behandeling voor komt.
Damn, ik heb net nog aan iedereen doorgegeven dat ze gewonnen hadden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Polen staan de hele wedstrijd voor en krijgen in de 93e minuut ofzo een penalty tegen.
It ain't over 'till the fat lady singsquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Damn, ik heb net nog aan iedereen doorgegeven dat ze gewonnen hadden.
Ik heb bij nog geen één wedstrijd de juiste voorspelling gedaan...quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ja, leuk hoor. Gelukkig kan ik niet verder zakken dan de laatste plaats in de poule.
mja, maar toen zat ik dus op de fiets.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:22 schreef Etcetera het volgende:
It ain't over 'till the fat lady sings
of tot de scheid fluit natuurlijk
Doe jij maar niet mee aan de lotto.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb bij nog geen één wedstrijd de juiste voorspelling gedaan...
oh jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
NL-Italië heb ik niet eens gezien, toen zat ik in het theater bij Jörgen Raymann...
goed puntquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
mja, maar toen zat ik dus op de fiets.![]()
Ik wil even klagen over mensen die te beleefd zijn in het verkeer. Echt zo irritant als je stopt voor haaietanden en een auto ook stopt en degene gaat gebaren dat je door mag. Of, als je heel netjes wacht voor de rotonde, dat mensen op de rotonde voor je gaan stoppen.![]()
Mensen moeten zich gewoon aan de regels houden.Ik weiger dan meestal door te fietsen of heb het gewoon te laat door, waardoor alleen maar vertraging ontstaat.
Schotland is zo mooi.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Net besloten dat we eind augustus een weekje naar Schotland gaan om vrienden te bezoeken...
Toch nog een zomervakantie(tje)...
Hehe, ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:26 schreef Soempie het volgende:
Ik wil even klagen over mensen die te beleefd zijn in het verkeer.
Ja, dat heb ik ook altijd bij zebrapaden. Maar volgens mij ben ik ook bijna de enige in Groningen die dan stopt voor voetgangers.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, ik snap wat je bedoelt.
Ik vind het ook irritant dat wanneer ik als fietser afrem zodat voetgangers door kunnen lopen, zij dan weer stil gaan staan. Ik heb géén zin om af te stappen, dus dan fiets ik maar weer door.
Ik ga eind dit jaar, net als 10 jaar geleden, weer proberen om geen cent aan gok-activiteiten in Las Vegas uit te geven.quote:
Niet echt wat je van Raymann verwacht.quote:
Ik kocht ze meestal in Noordwijk aan Zee, maar die winkel is verdwenen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:29 schreef wyccie het volgende:
MM, koop jij of je vrouw Dr. Martens in een vaste winkel?
ik denk niet dat ik het echt tof zou hebben gevonden danquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Niet echt wat je van Raymann verwacht.
Er zitten wel grappen in, maar het ging over een depressieve man die zich aan het eind van kant maakt onder het motto 'Maak je niet druk om politici die hun haar blonderen, neo-nazi's of mensen die graag in the picture staan, maar om de mensen die niet in de belangstelling staan'...
Had dus iets anders verwacht (Tante Es en Achmed of zo), maar dat was dus geheel niet zo.
da's wel okquote:Bleek de laatste voorstelling van de serie te zijn en na afloop nog net de laatste goal op een groot scherm in het theater gezien. Tijdens de voorstelling zette Jörgen een TV op het podium wel steeds aan en meldde dan de tussenstand. Hij vroeg zich af wat voor excuus het publiek had om naar zijn show te komen en geen voetbal te kijken...
Het stomme is dat ik meerdere keren in Schotland ben geweest, van whisky houd, dat ik wel in Ierland en Amaerika in een whisk(e)y-stokerij ben geweest, maar nog nooit bij één in Schotland. Dat staat dus in ieder geval op het menu dit keer, de vriend die we gaan opzoeken doet rondleidingen bij Strathisla als overbruggingsbaantje......quote:
Recensiequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik het echt tof zou hebben gevonden dan
ik ook.quote:
Ik ga vanavond niet eens kijken. We zijn uit eten bij kennissen, die totaal niet van voetbal houden, dus we gaan gewoon gezellig languit tafelen, en dan naar huis wandelen. Ik lees de uitslag morgenochtend wel in de krantquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
NL-Italië heb ik niet eens gezien, toen zat ik in het theater bij Jörgen Raymann...
Hm, misschien zondagochtend, hangt ervan af hoe laat morgenavond wordt... strandfeest in Scheveningen van Tinuviel d'r werkquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jaloers.Goed weekend! Gaan jullie nog zwemmen?
OK, dan sluit ik ook nog even aan met 2 korte verhalen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:00 schreef MaJo het volgende:
Ha schoolloopbanen, daar heb ik ook altijd een mooi verhaal
*verhaaltje*
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, mijn Lowlandskaartje is ook al binnen
Ik ga de boodschappenlijst afmaken en dan een hele dag rondcrossen om alles voor het weekend te regelenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo en nu maar weer voor de baas aan het werk
Goed dat je gelijk kon beginnen in 6v! En het probleem is volgens mij echt dat je haast niks hoeft te doen in de brugklas en de tweede en soms ook nog de derde, zodat je enorm vast loopt als je opeens wel aan de bak moet in de vierde/ vijfde.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OK, dan sluit ik ook nog even aan met 2 korte verhalen.
Heb in de eerste geen vinger hoeven tillen om door te gaan. Gevolg: 2 HV maar matig gehaald. Door naar 3 HV, alwaar ik alles heb verprutst. Door naar 4 havo met de hakken over de sloot. Plotseling gerealiseerd dat ik toch m'n VWO wilde halen, en toen alle zeilen bijgezet. Van 4 havo naar 5 havo, keihard gewerkt, en de dag na m'n 5 havo eindexamen aangesloten in 5 vwo, 3 weken lang. Hele zomer opgeofferd, en gelijk begonnen in 6 vwo, waar ik dezelfde vakken met dezelfde cijfers afsloot.![]()
Mja, 't komt wel goed. Dat zie je wel vaak in het volwassenenonderwijs, dat leerlingen dan meer zelf er voor willen gaan en wat meer verantwoordelijkheidsbesef krijgen. Niet je havo afmaken omdat het nu eenmaal moet en omdat er ouders zijn die willen dat je slaagt, maar omdat je het zelf belangrijk vindt.quote:M'n jongste broertje is gezakt dit jaar voor z'n havo eindexamen. En het is de tweede keer dat hij blijft zitten. School heeft hem al duidelijk gemaakt dat ze hem niet meer willen zien, dus hij gaat naar het Nova college in Amstelveen, volwassenenonderwijs voor de laatste 2 of 3 deelcertificaten![]()
Vooral voor m'n ouders erg sneu, die echt alles hebben geprobeerd om hem te helpen. Maar hij heeft het echt zelf verprutst![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:20 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
MadMaster in zijn jongere jaren![]()
![]()
Ik heb nu ook meerdere blauwe plekken, maar ik weet heel goed waar ze van komen: van de vechtscene in het midzomernachtsdroom-stuk. Waarbij het nog niet helemaal zeker is of het wel doorgaat, want gisteren heeft een van de spelers nogal een smak gemaakt en die is voor alle zekerheid toch maar per ambulance naar het ziekenhuis gebrachtquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:10 schreef B.ertha het volgende:
Dit volgende gaat over Vasculitis, om jullie een beeld te geven. Als je niet geïnteresseerd bent, niet verder lezen
[i]
[..]
Deze diagnose is ooit gesteld, maar volgens mijn huidige arts te voorbarig. Purpura zijn dus de blauwe plekken.
Ach gosquote:Kort samengevat houdt dit in dat ik altijd buikpijn heb, regelmatig huidproblemen, af en toe gewrichtspijntjes en dat ik me vaak gewoon niet fit voel. Maar ik praat er niet vaak over en zeker niet zo uitgebreid, dus niemand weet hoe rot ik me soms voel
Is dat die show waarin hij zich Anton Debman noemt? Die heb ik ook gezien en eigenlijk had ik hetzelfde als jijquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet echt wat je van Raymann verwacht.
Er zitten wel grappen in, maar het ging over een depressieve man die zich aan het eind van kant maakt onder het motto 'Maak je niet druk om politici die hun haar blonderen, neo-nazi's of mensen die graag in the picture staan, maar om de mensen die niet in de belangstelling staan'...
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:13 schreef Soempie het volgende:
En het probleem is volgens mij echt dat je haast niks hoeft te doen in de brugklas en de tweede en soms ook nog de derde, zodat je enorm vast loopt als je opeens wel aan de bak moet in de vierde/ vijfde.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu ook meerdere blauwe plekken, maar ik weet heel goed waar ze van komen: van de vechtscene in het midzomernachtsdroom-stuk. Waarbij het nog niet helemaal zeker is of het wel doorgaat, want gisteren heeft een van de spelers nogal een smak gemaakt en die is voor alle zekerheid toch maar per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Er lijkt niets aan de hand te zijn maar als het geen goed idee is dat zij gaat spelen dan wordt het waarschijnlijk een kwestie van later inhalen. Nu is ze wel een redelijke bikkel, maar het zou een goed idee zijn als ze vandaag gewoon voor zekerheid gaat en niet per se wil meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |